استانداری کرمانشاه در حوزه عملکرد رسانه ای حائز رتبه برتر کشور شد
سایر خبرها
سخنگوی دولت از اقدامات استانداری کرمان در هفته دولت قدردانی کرد
به گزارش ایرنا، گزارش عملکرد استانداری کرمان توسط روابط عمومی استانداری تهیه و شهریور 99 به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ارسال شده که مورد قدردانی قرار گرفت. این گزارش بر اساس شاخص های رسانه ای و اهداف، سیاست ها و ملاحظات رسانه ای دولت تدوین شده است. گزارش رسانه ای هفته دولت استانداری کرمان توسط سپیده سلیمانی و گزارش مدیران یاور توسط دکتر عباس قشمی میمند از همکاران روابط
قدردانی ربیعی از عملکرد رسانه ای جمعیت هلال احمر
ای جزو فعالترین دستگاه ها ارزیابی شده که لازم است از جنابعالی، مدیران و روابط عمومی آن دستگاه تشکر و قدردانی نمایم. در ادامه این نامه آمده است: امید است در مدت زمان باقی مانده تا پایان دوره فعالیت دولت، دیگر اهداف و سیاست های تدوین شده در پیوست رسانه ای مذکور نیز مورد توجه قرار گرفته و شاهد تقویت امید و اعتماد عمومی در جامعه باشیم. جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف
استان مرکزی در اعتمادبخشی به جامعه برتر شناخته شد
اهداف و سیاست های تدوین شده در پیوست رسانه ای را برای آگاه سازی موثر جامعه ملاک عمل قرار دهند. استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم ها برای تداوم تولید، توسعه شهری و روستایی، بهبود حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیاست های معیشتی و نشاط اجتماعی به کار گرفته و رسالت دستگاه های اجرایی است که با اطلاع رسانی شفاف و موثر زوایای پیدا و پنهان کارنامه دولت را تشریح کنند و امید و اعتماد را در لایه های مختلف جامعه بهبود بخشند. استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت دارای 12 شهرستان است و در قلب ایران قرار دارد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمار دستگاه های برتر اجرایی کشور قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در این خصوص گفت: این موفقیت حاصل تلاش و مجاهدت کارشناسان، مدیران، معاونین و روسای سازمان های تابعه دستگاه بزرگ فرهنگی کشور در سطوح ملی و استانی است. وی ادامه داد: در بررسی انجام گرفته توسط شورای اطلاع رسانی دولت از میان دستگاه های اجرایی در سطح ملی و استانداری های سراسر
بیانیه سازمان فناوری اطلاعات در خصوص انتشار داده های سامانه رصد و پایش 23 پروژه اولویت دار دولت ...
نفوذ قرار گرفته اند همان داده هایی بودند که در اختیار عموم قرار گرفته بودند و حتی سامانه اصلی ورود و مدیریت داده ها (که داده های قابل انتشار دستگاه های اجرایی در آن ارائه می شده است و ورودی دستگاه ها از طریق آن بوده است) نیز از حمله انجام شده مصون بوده است. ضمن عذرخواهی بابت در دسترس نبودن سایت مورد نظر، به منظور جلوگیری از تکرار این اتفاق پس از بهبود آسیب پذیری از هفته آینده این سامانه جهت استفاده عمومی و افزایش شفافیت و نظارت عمومی مجددا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. تگ ها: #23 پروژه اولویت دار دولت الکترونیک منبع: روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران ...
استانداری زنجان دستگاه برتر اعتماد بخش و امیدآفرین کشور معرفی شد
شده و روابط عمومی استانداری مورد قدردانی قرار گرفت و این مهم از سوی علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت به استان ابلاغ شد. وی یادآورشد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای مجموعه مدیران استان است تا با ارایه گزارش عملکرد دستگاه های تحت مسوولیت خود خدمات دولت را در بخش های مختلف تبیین و در جامعه اعتمادزایی و امیدآفرینی کنند. حقیقی تصریح کرد: خدمتگزاران دولت
رئیس کل بیمه مرکزی:همه گیری ویروس کرونا در تغییر نگرش جامعه به امر ارتباطات تاثیر فراوانی دارد
ارتباطات و روابط عمومی ها را فراهم کند. وی با بیان این مطلب که تلفات کرونا قابل قیاس با قربانیان، معلولان و آسیب دیدگان سوانح رانندگی نیست، خاطرنشان کرد: تصادفات در کشور ما در هر ساعت دو قربانی می گیرند و این در حالی است که متاسفانه هر سه دقیقه یک ایرانی قربانی این ویروس منحوس می شوند. رئیس شورای عالی بیمه ضمن تشریح شرایط حاکم بر رسانه های کشور تصریح کرد: دو اصل سرعت و صحت در
سرقت اطلاعات سایت دولت الکترونیک!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از جهان نیوز مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس از هک شدن سایت رصد و پایش دولت الکترونیک متعلق به وزارت ارتباطات و قرار گرفتن دیتای دستگاه های دولتی در اختیار هکرها خبر داد. شریعتی در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: سایت رصد و پایش دولت الکترونیک متعلق به وزارت ارتباطات هک شده است. متن کامل به شرح ذیل است: سایت رصد و پایش دولت
دستگاه های اجرایی برتر در توسعه سوادآموزی تجلیل شدند
5 دستگاه برتر اجرایی در توسعه سوادآموزی با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست تجلیل از دستگاه های برتر در عرصه سودآموزی گفت: یکی از رویکردهای مهم سوادآموزی استفاده مطلوب از فرصت های مشارکت بین بخشی و بهره گیری از تجربیات و تخصص های صاحب نظران و نهادهای دولتی و غیر دولتی
تفاوت دنیای پس از کرونا با قبل از آن / اهمیت جلوگیری از انتشار شایعات میان مردم
اقتصادی را دگرکون کرده و بیش از همه ارتباطات مردم را تحت تاثیر قرار داده و ارتباطات جامعه پزشکی با مردم، ارتباطات حکومت با مردم، ارتباطات رسانه ها با مردم و ارتباطات مردم با مردم را دچار تغییر کرده است. وی ادامه داد: نظام های سلامت در بحران کووید19 راهی جز برقراری ارتباط موثر با مردم ندارند، روابط عمومی ها با پدیده نویی مواجه شده اند که همه را غافلگیر کرده است، بنابراین باید ما هم با شیوه
آسیب کرونا به گردشگری سمنان/ از تعطیلی واحدهای بوم گردی تا کاهش اشتغال
داده و با تدوین پیوست گردشگری، به این بحث ورود جدی داشته باشند. آشناگر بر استفاده بهینه از ظرفیت نمایندگان مردم شهرستان های استان سمنان در بحث ارتباطات مؤثر و مستمر با وزرا، جذب اعتبارات و تدوین بودجه به منظور تحقق برنامه های توسعه ای استان ازجمله گردشگری تأکید کرد. وی اضافه کرد: بدون وجود زیرساخت های مناسب و ارائه امکانات رفاهی مطلوب، مسیر توسعه صنعت گردشگری در استان هموا
زنگ ایمنی در مدارس زاهدان نواخته شد
جاده های این استان به شمار می رود، اظهار داشت: این اداره کل همه ساله به منظور ارتقای ایمنی سفر کاربران جاده ای علاوه بر نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی و همچنین ایمن سازی فیزیکی و نرم افزاری مدارس حاشیه راه ها اقدامات گسترده ای را در حوزه فرهنگ سازی مورد توجه قرار می دهد. وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری متاسفانه 396 نفر از مردم سیستان و بلوچستان جان خود را
مدیران دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم گام های اساسی بردارند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از ا مروله علی رضایی نمانیده مردم شهرستان های صحنه، کنگاور و هرسین از روستاهای طاهرآباد، قیطاس آباد، امین آباد، ارمنی جان، کرتویج علیا، خلیل الله و عزیزآباد بخش دینور بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدیدها، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم گام های اساسی بردارند و با تمام توان اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی را پیش ببرند.
76 درصد ادارات استان گزارش کرونایی نداده اند
دستگاهی که باید در این موضوع گزارش می دادند، هنوز گزارش خود را ارسال نکرده اند. وی با اشاره به اینکه شاید حتی لازم باشد یکی از ادارات متخلّف یک روزه و به صورت نمادین پلمب شود یادآور شد: البته 96 دستگاه اجرایی استان هم برای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی مبارزه با کرونا دستور گرفته بودند که شاید این تبلیغات را انجام داده باشند، اما در هر صورت گزارشی در این موضوع نیز به ما واصل نشده است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم همچنین از رؤسای ادارات خواست تا شخصا به این موضوعات ورود پیدا کنند و گزارش های لازم را ارسال کنند. انتهای پیام/ ...
ابلاغ بیش از 600 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان/مدیران در این ...
دهیم بایست در راستای انجام آن حرکت کنیم و مردم نیز شاهد اجرای آن باشند، اظهار داشت: به مدیران توصیه می کنم خدمات انجام گرفته را با حضور محدود رسانه ها البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آن هم در حد سه الی چهار خبر نگار در قالب تور رسانه ای به مردم معرفی کنند. سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری ظرف دو سه سال اخیر در استان گفت: در این بازه زمانی بیش از 50 هزار
سخنگوی دولت از استاندار مرکزی تقدیر کرد
علی ربیعی در این پیام آورده است: پیرو اهداف، سیاست ها و ملاحظات رسانه ای یکساله دولت که در مردادماه به دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور ابلاغ شده و گزارش عملکردی که آن استانداری در هفته دولت سال جاری به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ارسال کرده است، آن استانداری در راستای امیدآفرینی و اعتمادبخشی به جامعه نسبت به تشریح برنامه های آینده دولت جزو فعال ترین دستگاه ها ارزیابی شده که لازم
قدردانی سخنگوی دولت از اقدام های استاندار قم
به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، در نامه علی ربیعی دولت خطاب به بهرام سرمست استاندار قم آمده است: پیرو اهداف، سیاست ها و ملاحظات رسانه ای یکساله دولت که در مرداد ماه به دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور ابلاغ گردیده و گزارش آن استانداری به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ارسال شده است، استانداری قم از نظر تعداد حضور مدیران در برنامه های رادیویی و تلویزیونی به منظور تشریح
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمار دستگاه های برتر اجرایی کشور
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بررسی های شورای اطلاع رسانی دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب چهار رتبه در حوزه های خبری، اطلاع رسانی، تشریح عملکرد و پاسخگویی در جایگاه نخست دستگاه های اجرایی کشور قرار گرفت . همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و
شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری برتر کشوری شد
خبر داد و گفت: بنا بر اعلام شورای اطلاع رسانی دولت از بین 11 سرفصل ارزیابی اقدامات دستگاه های اجرایی در هفته دولت، چهارمحال و بختیاری در دو محور در میان گذاشتن مشکلات با مردم و تشریح دستاورد های هفت ساله دولت توانست رتبه برتر را در میان دستگاه های کشور کسب کند. شریفی با اشاره به ابلاغ آیین نامه روشنگری رسانه ای دولت تدبیر و امید بر تعامل بیش از پیش روابط عمومی ها با رسانه های استان تاکید
قحطی نظارت بر اجرای صحیح قوانین پول، بانک و بازار سرمایه!؟
انجام نظارت و بازرسی های مستمر، نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد. الف) عملکرد دستگاه از حیث حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین، شامل تناسب ساختار با مأموریت و وظایف دستگاه، انجام برنامه ها، طرح ها و درجه رشد و ارتقاء و نیل به اهداف تعیین شده در سیاست ها و برنامه های مصوب، شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدات و مفاسد اداری و مالی. ب) نحوه عملکرد و رفتار مسئولان از حیث اصول مدیریت
برگزاری جشنواره عکس، پوستر و تصویرسازی کرونا و آسیب های اجتماعی در یزد
از فعالیت ها و برنامه های دستگاه های دولتی و غیردولتی و جلب مشارکت مردم و تشکل های مردم نهاد در تحقق اهداف دولت و کشور است که همواره تلاش داریم این اقدامات تاثیرگذار و در جهت ارتقا شاخص اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی ادامه داشته باشد. به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عزیزیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان افراد جامعه و مدافع حقوق هنر و
سایه عمیق کرونایی و لزوم تغییرات در شیوه مدیریت روابط عمومی ها
کنار انجام کارهای پژوهشی، تولید و تحلیل محتوای موثر، افکارسنجی، مردم داری و مردم مداری، تبلیغات و برقراری پل های ارتباطی موثر با جامعه هدف، جزء مهمترین و اصلی ترین وظایف روابط عمومی برشمرد. تولید محتوا و انتشار اخبار توسط روابط عمومی، بر اساس اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت بحران برنامه ریزی می شود تا اثرگذاری لازم بر مخاطبین صورت گیرد و این گونه روابط عمومی، نقش اساسی خود را
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان برگزار شد
راهبردهای استانی و وزارتی آغاز نمودیم و برنامه ریزی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین را سر لوحه فعالیت های خود قرار دادیم . رفیعی به موفقیت های کسب شده در طول مدت خدمت خود در دستگاه تعلیم و تربیت استان اشاره نموده و تصریح کرد: کسب رتبه های برتر کشوری در پرسش مهر ، طرح یاری گران زندگی ، توسعه متوازن بین رشته ای متوسطه، پوشش تحصیلی و بسیاری از توفیقات دیگر نشانه کار جهادی معلمان و دانش آموزان استان عنوان
اعطاء لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیر عامل بانک رفاه کارگران
شهروندی و با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی برگزار شد، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک به دلیل خدمات موثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه ها و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی، لوح سپاس"مدیر ارشد ارتباط گستر" را دریافت کرد. در این مراسم که در تاریخ 20 و 21 آبان ماه سال جاری به صورت