بسیاری از موارد ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خانوادگی است
سایر منابع:
سایر خبرها
۞ امام علی (ع) می فرماید:
از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج در شبانه روز گذشته، 60 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد(50 درصد)، کهگیلویه (21درصد)، بهمئی (7 درصد)، چرام (5 درصد)، گچساران (5 درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود. یزدان پناه گفت: با توجه به جهش هابی در ویروس کووید 19 سرایت پذیری و کشندگی آن افزایش یافته است. رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
افزایش شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 264 نفر
دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 431 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 140 بیمار کرونایی قطعی بوده و 22 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 13 هزار و 413 نفر بهبود یافته گزارش شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از 366 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی
افزایش شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 431 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 140 بیمار کرونایی قطعی بوده و 22 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 13 هزار و 413 نفر بهبود یافته گزارش شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد
2 شهرستان استان همدان در وضعیت بحرانی کرونا هستند
تن رسیده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: تاکنون 251 نفر در اسدآباد، 472نفر در بهار، 489 نفر درتویسرکان، 309 نفر در رزن، 138 نفر در شهرستان درگزین، 138 نفر در فامنین، 494 نفر در کبودراهنگ، یک هزار و 551 نفر در ملایر، 938 نفر در نهاوند و سه هزار و 177 نفر در شهرستان همدان به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شدند که 214 تن از بیماران بستری در بیمارستان ها غیربومی
328 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در استان مرکزی شناسایی شد
دکتر محمد جمالیان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در استان مرکزی از زمان شیوع ویروس کررونا تا کنون به 28 هزار و 640 مورد رسیده است. وی ادامه داد: 14 نفر از بیماران کرونایی استان در شبانه روز اخیر جان باخته اند و شمار قربانیان کووید 19 در این استان به یک هزار و 112 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: از 328مورد جدید در استان 54 نفر
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / دوشنبه 26 آبان 99
های بهداشتی شمار مبتلایان به کرونا در سیستان وبلوچستان را به 20 هزار و 258 نفر رسانده و روزانه بطور میانگین بیش از پنج نفر فوت می کنند. تاکنون 829 نفر از مردم سیستان وبلوچستان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. انتقال کرونا در اماکن سربسته استان مرکزی نگران کننده است رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یکی از راه های انتقال کرونا تجمع انسانی در محیط های سربسته است
کرونا همچنان در سیستان و بلوچستان جان می گیرد
دکتر سیدمحمد هاشمی شهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون 829 نفر از مردم سیستان وبلوچستان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. وی ادامه داد: بیش از90 بیمار بدحال در بخش های مراقبت ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند که با وجود ارائه استانداردترین خدمات درمان به آنان روزانه بطور معمول بیش از پنج نفر آنان فوت می کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی
30 تا 50 درصد موارد ابتلا به کرونا خانوادگی است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 30 تا 50 درصد موارد ابتلا به کووید 19 در این استان خانوادگی است که می طلبد مردم از نشست های خانوادگی پرهیز کنند و از تلفن و سایر ابزار های اینترنتی جویای احوال یکدیگر شوند. پرویز یزدان پناه افزود: شمار جانباختگان کووید19 در استان به 259 نفر رسیده و در 24 ساعت گذشته 7 هم استانی بر اثر ابتلا به
7 خانوار دیگر کهگیلویه و بویراحمدی عزادار شدند/26 کرونایی در بخش های ویژه درمان
به گزارش ایلنا از یاسوج، پرویز یزدان پناه گفت: از روز جمعه- 23 آبان ماه -تاکنون متاسفانه هفت هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند. او افزود: هم اکنون 400 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 152 بیمار کرونایی قطعی بوده و 26 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از
کرونا 7 خانواده دیگر را در کهگیلویه و بویراحمد داغدار کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به 259 نفر خبر داد. بویرنیوز – پرویز یزدان پناه گفت: از دیروز جمعه 23 آبان ماه تا کنون متاسفانه 7 هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند. وی افزود: هم اکنون 400 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 152 بیمار
روند همه گیری کرونا در شرق استان سمنان کند شده است
سمنان خبر داد و اظهار داشت: با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان در زیر مجموعه این دانشگاه از آغاز همه گیری ویروس کرونا تاکنون به چهار هزار و 83 تن رسید. بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است. شهرستان های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان با جمعیتی حدود 260 هزار تن و 54 هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 115 مورد جدید کرونا شناسایی کرد
سه هزار و 336 نفر رسید. وی ضمن تاکید مجدد بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اضافه کرد: در صورت بروز هرگونه علایم بیماری، شهروندان از طریق مراکز منتخب غربالگری کووید 19 شرایط سلامت خود را پیگیری کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انتقال ویروس در جمع های خانوادگی و اماکن پرتردد اتفاق می افتد و دورهمی خانوادگی مجاز نیست، افراد با علامت سرماخوردگی از نظر ما ابتلا به
استان هایی که همچنان در وضعیت قرمزند
سمنان به 9 مرکز افزایش یافت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت که با شناسایی 115 مورد بیمار کرونایی در 72 ساعت گذشته، شمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عدد سه هزار و 336 نفر رسید. تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در مورد کمبود فرآورده های خونی نیز از خبرهای
مجوز به کارگیری نیروی جدید در بیمارستان به شهرستان ها داده شده است/ یزد همچنان رتبه اول در ابتلا به کرونا
بیمارستان بافق بستری هستند که نسبت به یک هزار و 124 بیمار بستری شده در بیمارستان های استان یزد رقم بالایی نیست و این بیمارستان با داشتن 4 متخصص داخلی وضعیت نسبتا بهتری نسبت به دیگر شهرستان ها دارد. وی در خصوص کمبود کادر درمان در بیمارستان بافق نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی این اختیار را به بیمارستان بافق داده است که کادر درمان و پشتیبانی مورد نیاز و پیشنهادی خود را به دانشگاه معرفی کنند تا
انتقال کرونا در اماکن سربسته استان مرکزی نگران کننده است
ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت شود اما، تهویه هوا مناسب نباشد یک مبتلا به کرونا می تواند تا 50 درصد از جمعیت حاضر در آن مکان را زیر یک ساعت آلوده کند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع رعایت تهویه مطلوب در اماکن سربسته، این مهم در نشست اخیر ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی عنوان شد و همه دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز خدمات رسان عمومی
26 آبان ماه و آخرین خبرهای کرونایی استان ها
انشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی امروز طی اطلاعیه ای خبری اعلام کرد که بیش از 45 درصد تست انجام شده در چهار پایگاه سنجش سیار در مناطق پرتردد سطح شهر اردبیل مثبت بوده است. دکتر شهرام حبیب زاده وضعیت شیوع کرونا در سه شهرستان اردبیل، مشکین شهر و پارس آباد را نگران کننده خواند از عموم مردم استان درخواست کرد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن
660 بیمار کرونایی در بیمارستان های زنجان بستری هستند
ظرفیت تخت های بیمارستانی حدود 2 هزار نفر است. این مسؤول با بیان اینکه طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون778 نفر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند که 9 نفر از آنان آمار روز را شامل می شود ادامه داد: تاکنون موارد مثبت ترخیص یافتگان کرونایی از بیمارستان های استان چهار هزارو 205نفر بوده است. وی اظهار داشت: شمار بیماران بستری در آی سی یو بیمارستان ها
میزان ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی 2 برابر میانگین کشوری است
جنوبی به شدت آلوده است و هیچ جای پاک و با آلودگی پایین در استان وجود ندارد که آمارها نشان دهنده همین موضوع است. رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: مشخصه ویروس کرونا این است که قدرت سرایت بالایی دارد، در صورتی که می گوییم 80 تا 85 درصد بیماران مبتلا فاقد علائم یا دارای علائم خفیف هستند اما هر قدر موارد ابتلا افزایش یابد به همان میزان 15 تا 20 درصد مبتلایان علائم شدیدتری دارند در نتیجه
ضریب سرایت زایی کرونا در استان مرکزی به بالاترین حد ممکن رسید
دکتر سید محمد جمالیان 24 آبان ماه در هفتادمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با تشریح و مقایسه آمار ابتلا و فوت ناشی از کرونا در هفته دوم و سوم آبانماه اظهار کرد: تعداد موارد ابتلا در استان مرکزی در هفته دوم آبنماه 2249 نفر بود که این رقم با سه درصد رسد در هفته سوم به 2315 نفر رسید. وی افزود: در هفته دوم آبانماه تعداد موارد ابتلا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم
قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد می رود/ اغلب شهرستان های استان در وضعیت مشکی قرار دارد/ نگران برگزاری ...
بویراحمد به 249 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه پنج هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند. پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 416 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 177 بیمار کرونایی قطعی بوده و 26 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. او شرایط کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد را گذر از وضعیت قرمز دانست و اظهار داشت: اغلب شهرستان های این استان در وضعیت مشکی قرار گرفته اند.
تعداد مبتلایان به کرونا در استان همدان از مرز 20 هزار نفر گذشت
این تعداد نتیجه آزمایش 28 نفر در موج اول، 50 نفر در موج دوم و 120 بیمار در موج سوم مثبت شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تا ظهر روز گذشته آمار متوفیان کرونایی استان به یک هزار و 63 نفر رسید، گفت: میانگین مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در موج اول این اپیدمی چهار نفر در روز و موج دوم هشت نفر در روز بود که در موج سوم روزانه به 15 نفر افزایش یافته است. حیدری
کرونا نفس 41 نفر را در کرمان گرفت
علوم پزشکی بم و 101 نفر نیز مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. شفیعی با اشاره به تعداد کل موارد بستری نیز گفت: تعداد کل موارد بستری شده دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون 11486مورد بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به موارد فوتی ناشی از اپیدمی کرونا در استان نیز گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 41 نفر به دلیل ابتلا به
آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد
ادامه داد: طبق آخرین آمار تا دیروز جمعه 23 آبان ماه 2730 نفر بیمار کرونایی استان در خانه قرنطینه هستند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از آغاز شیوع کروناویروس تاکنون 252 فوت ناشی از کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است که از این تعداد 215 دارای بیماری زمینه ای و 37 فاقد بیماری زمینه ای بوده اند. یزدان پناه تاکید کرد: طی دیروز از 544نمونه گرفته شده 57 درصد مثبت بوده
بویراحمد و کهگیلویه در شرایط فوق قرمز کرونایی قرار دارند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز یزدان پناه امروز (24 آبان) در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت و اظهار کرد: هنوز در بحث مبتلایان از میانگین کشوری بالاتر هستیم . رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه وضعیت دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه بحرانی (فوق قرمز) است، گفت: در صورت عدم رعایت
مقامات به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند/ سفر به شهرستان های استان ممنوع است/ وضعیت بحرانی در استان
ممنوع است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان بویراحمد را 38 درصد مجموع مبتلایان طی روز گذشته عنوان و اظهارداشت: شهرستان کهگیلویه هم با 24 درصد مبتلایان در جایگاه دوم قرار دارد. یزدان پناه، تعداد فوت شدگان کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را 252 نفر ذکر و خاطرنشان کرد: 215 بیمار دارای بیماری های زمینه ای و مابقی فاقد بیماری های زمینه ای بوده
افزایش 25 درصدی فوتی های کرونا/بلااستفاده ماندن 20 تخت ICU به دلیل کمبود اکسیژن
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید محمد جمالیان ظهر امروز در هفتادمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: تعداد موارد ابتلا به کروناویروس در هفته دوم آبان ماه در استان 2 هزار و 249 نفر که این رقم به 2 هزار و 315 نفر رسید که نشان می دهد این آمار سه درصد افزایش داشته است. وی افزود: در هفته دوم آبان تعداد افراد مبتلا به کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشک
ایران در فوت و ابتلاء نسبت به میانگین جهانی بالاتر است
رشد 7 درصدی در درمان سرپایی وی در خصوص میزان موارد درمان سرپایی در کل استان مرکزی گفت: موارد درمان سرپایی در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک از یک هزار و 29 مورد در هفته دوم آبان ماه به یک هزار و 48 نفر در هفته سوم آبان ماه رسید که رشد 2 درصدی را در این بخش نشان می دهد. موارد درمان در دانشگاه علوم پزشکی ساوه با 14 درصد رشد از 699 نفر به 799 نفر و در دانشکده علوم پزشکی خمین با
خراش کرونا بر چهره 27 شهرستان فارس
ست بود که از سوی رییس دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت. عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست نیز که درباره اهم اقدامات پیشگیرانه حوزه خود در راستای مقابله با بیماری کووید 19 در سطح استان، گزارشی ارایه داد. این مقام مسوول در دانشگاه با بیان اینکه 35 نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند افزود: با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد
رنج خستگی بر تن کادر درمان/ 2 هزار تخت درمان فارس در اشغال کرونا
این روزها تداوم پرسرعت روند افزایشی ابتلا و به دنبال آن مرگ ناشی از کرونا، نفس های کادر درمان را در استان فارس به شماره انداخته است، مردان و زنانی که طی ماه های گذشته، بی وقفه در مسیر سلامت بیماران تلاش کرده اند و از جان مایه گذاشته اند؛ از مردم می خواهند که به جای دست مریزاد گفتن و اهدای شاخه گل، با رعایت اصول پیشگیرانه، قدردان زحمات آنان باشند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز