سایر منابع:
سایر خبرها
تعداد بیماران مبتلا به کرونا در زنجان روند صعودی دارد
علیرضا آرمانی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان روند صعودی دارد، گفت: دو بیمارستان های ولیعصر (عج) و آیت الله موسوی در زنجان بیشترین بستری های کرونایی را به خود اختصاص دادند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه از 320 تخت موجود بیمارستان ولیعصر (عج) بیش از 210 تخت مختص بیماران کرونایی است، افزود: همچنین بیش از
کرونا همچنان در سیستان و بلوچستان جان می گیرد
دکتر سیدمحمد هاشمی شهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون 829 نفر از مردم سیستان وبلوچستان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. وی ادامه داد: بیش از90 بیمار بدحال در بخش های مراقبت ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند که با وجود ارائه استانداردترین خدمات درمان به آنان روزانه بطور معمول بیش از پنج نفر آنان فوت می کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی
میانگین سنی ابتلا به کرونا در قم 52 سال است
است که خوشبختانه این روند کاهشی و بیانگر آن است که هم این بیماری بهتر شناخته شده و هم این که کیفیت پرستاری کادر درمان از بیماران ارتقا یافته است. شریفی پور افزود: آمار دیگر کمیته اپیدمولوژی استان درباره مدیریت تحت های بیمارستانی در قم است، آن جا که حدود 90 درصد بستری شدگان کرونا حداکثر تا 7 روز در بیمارستان بستری بوده و ادامه روند درمانی خود را در قرنطینه خانگی پشت سر گذاشته اند تا
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / دوشنبه 26 آبان 99
با حضور در بیمارستان افضلی پور از زحمات و تلاش های کادر درمان قدردانی کنم ، نسبت به وضعیت رسیدگی به بیماران در این بیمارستان اظهار رضایت کرد. 328 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در استان مرکزی شناسایی شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: 328 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در شبانه روز اخیر بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی شناسایی شد.
دل پر درد زیرکوه از نبود آی سی یو
ناصری رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوا ن از بیرجند ، گفت: از شروع اپیدمی کرونا هزارو 42 مورد آزمایش از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد 485 نفر تست کرونایشان مثبت شد. او افزود: 13 فقره فوت ناشی از کرونا نیز در این شهرستان به ثبت رسیده است. ناصری با اشاره به تاثیرات سوء کرونا برسلامت و روند خدمات رسانی کادر
کرونا مرگ 21 نفر دیگر را در البرز رقم زد
به گزارش شهروندالبرز ، دکتر محمد فتحی روز جمعه به خبرنگاران گفت : با مرگ این تعداد، شمار جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در البرز به یک هزارو990 نفر رسیده است. وی بیان داشت : 117 بیمار بدحال کرونایی طی 24 ساعت گذشته به تخت های مراقبتی بیمارستان های البرز انتقال یافتند که اکنون در مجموع 915 بیمارکرونایی تحت مراقبت درمانی قرار دارند. فتحی اظهار داشت: از ابتدای شیوع
183 بیمار بدحال کرونایی در تربت حیدریه بستری هستند
شهرستان به لحاظ شیوع و همه گیری بیماری کووید 19، همچنان بحرانی است. او ادامه داد: افزایش شمار بیماران بدحال کرونا که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند با توجه به محدودیت امکانات درمانی، مشکلاتی را در ارایه خدمات به بیماران به وجود آورده است که تدوام این وضعیت می تواند ضربات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: سیدحسین قاسمی به عنوان نخستین
26 آبان ماه و آخرین خبرهای کرونایی استان ها
زشکی و خدمات بهداشتی درمانی 207 بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان های استان بستری شدند که نشان دهنده روند افزایشی ابتلا به این بیماری در شهرستان های مختلف است. دکتر جواد آقازاده افزود: با افزایش این تعداد، بیماران بستری با سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان غربی به یک هزار و 596 نفر رسید که از این تعداد 295 نفر در بخش آی سی یو بستری بوده و 83 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند. به
ارائه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی جهت کاهش مراجعات مردمی
سوابق درمانی خود مطلع شوند. محمدی با اشاره به آمار نسخ نویسی الکترونیکی در استان خاطر نشان کرد: پارسال بیش از 720 هزار نسخ کاغذی و الکترونیکی نوشته شده حدود 407 هزار نسخ یعنی 57 درصد نسخه های تولید شده الکترونیکی بوده است. انتهای پیام/م
طرح 3070 به خدمات الکترونیک تامین اجتماعی سرعت و وسعت بخشیده است
برداری قرار می گیرد. وی بیان کرد: از مجموع تخت های اختصاص داده شده به استان 11 تخت آن تخت های ویژه CCU ،ICU و NICU است. دکتر منصوری اظهار کرد: توزیع تخت ها در بیمارستان سنندج 25 تخت در رشته های داخلی، ICU ،CCU، پست پارتن، اطفال و در بیمارستان سقز 7 تخت در رشته های ICU ،NICU و جراحی است. وی ادامه داد: در نتیجه اجرای کامل این طرح تحولی بزرگ در میزان و سطح خدمات دهی درمان مستقیم تامین
حجم سرمایه گذاری در زنجان به بیش از هفت هزار میلیارد تومان می رسد
اساس مستندات دقیق عملکرد مجموعه استان در ارزیابی های انجام شده طی هفته دولت، زنجان در کشور برتر اعلام شد. وی تصریح کرد: زنجان در پدافند غیرعامل نیز جزو استان برتر و در مدیریت بحران رتبه چهارم کشوری شناخته شد که کمتر در این خصوص به عموم مردم اطلاع رسانی شده است. حقیقی یادآوری کرد: در زمان حاضر یک واحد تولیدی که بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور است زیربار تست رفته است که به
حجم سرمایه گذاری استان زنجان به بیش از 7 هزار میلیارد تومان می رسد
واحدهای مشکل دار سپاه٬ نیروی انتظامی٬ دادگستری و مدیران استان همه پای کار آمدند. وی به اقدامات انجام شده در دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی ما با تحقق این پروژه ایجاد نخستین مرکز لجستیک کشور شمالغرب است. استاندار زنجان با تاکید براینکه سهم استان در مسکن 3 هزار و 400 واحد بود که در حال حاضر سهم استان بالای 18 هزار500 واحد رسیده است تاکید کرد: در
کارخانه فرآوری و بسته بندی آبزیان ماهنشان به پیشرفت 90 درصدی رسید
جواد تاراسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 67.5 درصد آبزیان این استان در شهرستان ماهنشان تولید و روانه بازار زنجان و سایر استانهای کشور می شود. وی خاطرنشان کرد: شهرستان ماهنشان با 596 واحد آبزی پروری 11 هزار و 627 تن انواع ماهیان سردآبی و گرم آبی را تولید می کند. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یک هزارو 700 نفر به صورت مستقیم در بخش آبزی پروری این
کرونا در قزوین 11 نفر دیگر را قربانی کرد
مدت یاد شده همچنین 71 بیمار کرونایی بهبود یافته و از بیمارستان های قزوین مرخص شدند. تاکنون 13 هزار و 402 نفر در استان قزوین به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند. مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده اند ظرفیت تخت های بیمارستان های دولتی قزوین از بیماران کرونایی پر شده است. در حال حاضر استفاده از ماسک های سه لایه بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم برپایی و حضور در تجمعات به عنوان مهم ترین راه های پیشگیری از کرونا شناخته می شوند.
استان هایی که همچنان در وضعیت قرمزند
حکمفرماست و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در این باره گفت که در زمان حاضر 660 بیمار کرونایی در بیمارستانهای این استان بستری هستند که این روند در مقایسه با هفته های گذشته صعوی شده است. دکتر علیرضا آرمانی کیان افزود: هم اکنون با روند تدریجی رشد ابتلا به کرونا در استان خدمات رسانی به آنان همچنان ادامه دارد و این در حالی است که در صورت تداوم روند کنونی
اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد
درمان شده و یک هزارو 65 نفر به بیمارستان منتقل شدند. همچنین اورژانس هوایی استان نیز در هفته گذشته با انجام سه ماموریت به سه مصدوم امدادرسانی کرد. بابایی اظهارداشت: تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید 19 در هفته گذشته توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا 929 مورد بود که شمار ماموریت های کرونایی از ابتلای شیوع این ویروس در استان تا روز جمعه به 19 هزارو 460 ماموریت رسید.
بیماران کرونایی بدحال در آذربایجان غربی به 310 نفر رسید
دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، وضعیت 81 نفر بسیار وخیم بوده و زیر ونتیلاتور قرار دارند. وی با اشاره به افزایش تعداد بستری های بیماران حاد تنفسی در آذربایجان غربی اضافه کرد: یک هزار و 708 نفر با مشکلات تنفسی در استان بستری بوده که از این تعداد، 947 نفر مبتلا به کرونا و 761 نفر نیز مشکوک هستند. رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
در حال حاضر تعداد تخت icu در استان، به 60 مورد افزایش یافته است
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محمدحسن رستم خانی در برنامه عافیت با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا 17 تخت icu داشتیم اظهار داشت: درحال حاضر تعداد این تخت ها، بیشتر از 3 برابر (60 تخت ویژه) شده است . رییس بیمارستان ولیعصر عج زنجان در قسمت 125برنامه عافیت، مستقر در مرکز همایش های بین المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان، اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بیمارستان
دو سوم ظرفیت بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان در اشغال کرونایی ها است
دکتر محمدحسن رستم خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بیمارستان ولی عصر(عج) شهر زنجان به عنوان مرکز اصلی درمان بیماران کرونا در نظر گرفته شد و در ادامه طبق تصمیماتی گرفته شده علاوه بر این مرکز، سایر بیمارستان های نیز کمک کننده شدند. وی با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان ولی عصر(عج) مرکز اصلی درمان بیماران مبتلا به کرونا به ویژه بیماران بدحال است
زنجان در هفته ای که گذشت
نفراز سوی کارشناسان مراکز مورد پیگیری قرار گرفته و اغلب آنان بصورت سرپایی درمان شده اند. ** سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اعلام خبر آسمانی شدن اولین شهیده مدافع سلامت این استان گفت: مرحومه" اکرم احدیان" بهیار بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا بعد از حدود یک ماه بستری در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان، روز گذشته دعوت حق را
806 بیمار کرونایی از بیمارستان تامین اجتماعی زنجان ترخیص شده اند
دکتر کبری شاکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان افزود: در زمان حاضر 57 بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری بوده و تحت مداوا قرار دارند. وی اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا تاکنون 82 نفر از کادر درمانی این بیمارستان نیز به این بیماری مبتلا شدند که خوشبختانه 70 نفر از آنان بهبودی کامل یافته و 12 نفر دیگر دوره نقاهت را
اختصاص 70 درصد تخت های بیمارستان های بناب و ملکان به بیماران کرونا!
روز 300 نفر در بیمارستان های استان بستری می شوند که 10 درصد بستری های کل کشور را شامل می شود. وی خاطرنشان کرد: تعداد بستری ها دو برابر بستری های ماه گذشته بوده و 300 نفر در بخش های ویژه بستری هستند و 135 نفر به کمک تهویه ی مکانیکی نفس می کشند. وی خاطرنشان کرد: باید از اینکه آیا مردم یا نظام اجرایی مقصر هستند، بگذریم و از هر اجتماعی حتی اجتماع برای معیشت، خودداری کنیم، چرا که هر
تکنسین های اورژانس البرز به 3 هزار ماموریت اعزام شدند
بوده است. رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: در مجموع این ماموریت ها، 3هزارو 101 نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، هزارو 937 نفر در محل درمان شده و هزارو 65 نفر به بیمارستان منتقل شدند. او افزود: اورژانس هوایی استان نیز در هفته اخیر با انجام 3 ماموریت به 3 مصدوم امداد رسانی کرد. بابایی گفت: تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید 19 در هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا 929 مورد بود که این آمار از ابتلای شیوع کرونا در استان تا امروز به 19هزارو 460 ماموریت رسیده است. انتهای پیام/ ...
تب کرونا در استان فارس بالاست؛ بیماری وارد فاز بحران می شود
قدس آنلاین -گروه استان ها: استاندار فارس با اشاره به مرگ بیش از 150 نفر در روز در صورت رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی، عنوان کرد: اگر روند فعلی ابتلا به کرونا در استان ادامه داشته باشد احتمال دارد که با مشکلاتی نظیر کمبود دارو و پذیرش نشدن بیمار در مراکز بیمارستانی مواجه شویم، ازاین رو محدودیت های سخت کرونایی در فارس اعمال خواهد شد. عنایت الله رحیمی با اشاره این که دولت در
میزان بروز کووید 19 در استان کرمان بالاتر از میانگین کشوری/احتمال کمبود تخت های بیمارستانی
بهداشت و درمان در فشار زیادی هستند. وی با اشاره به اقدام سپاه ثارالله استان کرمان در ایجاد نقاهتگاه های در سطح استان اظهار کرد: حدود 2000 تخت نقاهتگاهی توسط سپاه ثارالله استان و نیروهای مسلح آماده شده و 2000 تخت نیز در بیمارستان های سطح استان آماده کرده ایم که تاکنون بیش از 65 درصد تخت های بیمارستانی تعیین شده برای بیماران کرونایی اشغال شده است و اگر روند همین گونه پیش برود در چند روز
شمار مبتلایان کرونا در زنجان به 778 نفر رسید
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ؛براساس اعلام دبیرخانه ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی زنجان،ازآغاز شیوع کرونا تاکنون 15 هزار و 358 نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس درمراکز درمانی استان نمونه برداری یا بستری شده اند. از ظهر دیروز تاکنون 47 نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است.
جدیدترین و کامل ترین آمار کرونایی استان زنجان تا 24 آبان 99
به گزارش خبرگزاری برنا؛ براساس اعلام دبیرخانه ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی زنجان،ازآغاز شیوع کرونا تاکنون 15 هزار و 358 نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس درمراکز درمانی استان نمونه برداری یا بستری شده اند. از ظهر دیروز تاکنون 47 نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است. از مجموع بیماران مبتلا به