سایر منابع:
سایر خبرها
شاهین طبع: نخواهید درباره فرد خاصی حرف بزنم
می دهد: به نظر من این محدودیت ها برای همه تیم ها بود. تنها برای ما نبود اما خب یک سری تیم ها توانستند رقابت های باشگاهی شان را زودتر شروع کنند، کمپ تمرینی بگذارند، تدارک خوب ببینند که ما این فرصت را نداشتیم. قطر کشوری بود که شرایط برای تمرین کردن در آن خیلی خوب بود. به هر حال ما کاری را که از دستمان برمی آمد انجام دادیم. شما بروید جدول مسابقات تیم های دیگر را ببینید. صربستان به سوئیس باخته، لیتوانی
واکنش به عملکرد ضعیف تیم ملی بسکتبال
ارسلان کاظمی وجود دارد، این ستاره بسکتبال ایران بار دیگر به تیم ملی دعوت نشد. طباطبایی با اشاره به مسوولیت کادرفنی گفت: مسلما کادرفنی و سرمربی تیم باید نسبت به عملکرد خودشان و نتایج تیم پاسخگو باشند، اما در یک محیط دوستانه. اگر ضعفی در حوزه بازیکن هست از گذشته بوده و من در دو سال نمی توانم بازیکن بسازم، باید کار کرد. حس می کنم اختلافات و یک سری ناراحتی های شخصی در تحلیل ما تاثیر تاثیرگذار است و اجازه نمی دهد به صورت علمی مسائل را تجزیه و تحلیل کنیم.
شکست دور از انتظار مقابل تیم گمنام/ زنگ خطری که برای تیم ملی به صدا درآمد!
شد. در این رابطه همیشه حرف از سرمایه گذاری می شود اما به نظرم پس از این جدا از بحث سرمایه گذاری باید سبک بازی مان را کمی تغییر دهیم. وابستگی به چند بازیکن خوب نیست چون فرقی ندارد چون ممکن است در غیبت هر یک از آن ها باز هم دچار مشکل شویم پس بهتر است شکل و سبک بازی مان را تغییر دهیم. او افزود: حضور در المپیک برای بسکتبال ایران قابل افتخار است چراکه در المپیک جای برخی تیم های مطرح خالی است
شایسته سالاری در بسکتبال چیست؟ شایسته ها کدام اند؟
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مورد ارسلان کاظمی زیاد نوشتیم و خواندیم و علت دور شدن او از تیم ملی اظهرمن الشمس است. همین طور جای خالی او در همین دو بازی. بازی های تیم ملی ثابت کرد با ایجاد فرصت رقابت بین ارسلان، محمد حسن زاده، آرمان زنگنه و بقیه بچه های پوزیشن 4، در بازی های داخلی باید پیراهن تیم ملی را برتن شایسته ترین ها کرد نه با بلیت های 80 تا 150 میلیون تومانی بیزنس و اکونومی. اما همۀ
عنایتی: خداداد را به استادیوم راه نمی دهند ولی ...
یک استقلالی هستم و می دانم که اکثریت این تیم مردم استقلالی هستند. با تمام احترام ولی امروز قرار بود ما امروز به هر نحوی امتیاز از دست بدهیم. به نظرم دوستان باید تجدید نظر بکنند در رفتارشان. فوتبال است و هر کس از نظر فنی بهتر باشد، باید نتیجه بگیرد. بعید بود این جو و جای سوال داشت. امیدوارم از بازی های بعدی شرایط مهیاتر باشد. کسانی که به عنوان میهمان به این شهر می آیند، با خودشان خاطره هم می برند و
بسکتبال جشن پرچم و اشک شادمانی به سوریه هدیه داد
برای ما دردسرساز شد. نمی دانم چند پرتاب سه امتیازی را از دست دادیم. همین موضوع باعث شد کمی از نظر روانی تحت تاثیر قرار بگیریم. سوریه بازی خیلی خوبی از خود ارائه داد. هر روزی می تواند برای هر تیم و یا بازیکنی روز خوبی باشد و نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد. 9 ماه از میادین دور بودیم، اما قطعا با قدرت بیشتری باز خواهیم گشت و با توان بیشتری مبارزه می کنیم. امیدوار به آخر زمستان
دیدار استقلال - پیکان افتضاح بود
، اما فکر می کنم مشکل خط دفاعی به زودی حل شود. با حضور مرادمند در خط دفاعی، استقلال آرام آرام به ثبات می رسد. چون مرادمند بازیکنی خوب روی هواست و بازیسازی را هم به خوبی انجام می دهد. با حضور او خط دفاع استقلال شکل خوبی می گیرد و ضعف فصل قبل حل می شود، اما کادرفنی استقلال و محمود فکری باید فکری به حال بازی مقابل تیم هایی چون پیکان کنند. همه تیم ها قرار نیست مقابل استقلال باز بازی کنند و استقلال باید
مارادونا برایم الهام بخش بود
فری استایلر برای اجرای هر برنامه چقدر تمرین می کند؟ برای افراد عادی معمولا حرکات معمولی را اجرا می کنیم، اما وقتی پای مسابقه در میان باشد و قرار باشد از بین 500نفر به جمع 8نفر برتر راه پیدا کنیم باید 3 ماه بدون وقفه تمرین کنیم. فری استایلرها باید در مسابقات جهانی حرکاتی را اجرا کنند که مال خودشان باشد و این یک پروسه زمانبر است. این حرکات باید به صورت فلو ، یعنی به هم چسبیده و در 3وقت 30ثانیه
اظهارات قهرمان کشوری موتورکراس در خصوص باندبازی در ورزش
من که مشخص هست، تقریبا بیش از سه سال هست که بصورت حرفه ای در حال تمرین هستم، و در سال 1398 توانستم قهرمان سال موتور کراس ایران شوم. درمورد شرایط برگزاری مسابقات در حال حاضر و تأثیر پدیده پاندمی بر این ورزش کمی برایمان توضیح بدهید؟ نعمت الهی: ببینید الان حدودا یکسال می شود که تمامی مسابقات بطور کامل لغو شده است، و هیج مسابقه ای داخل ایران برگزار نمی شود، که این بر می گردد به
قربانی: ادمین های غیر فوتبالی نظر فنی می دهند
. آن ها نگاه می کنند که مردم چه چیزی دوست دارند بشنوند، همان را به مردم می گویند! در صورتی که ممکن است حرفی که می زنند فرسنگ ها با واقعیت فاصله داشته باشد. وی در مورد نقش نهادهای نظارتی در این ماجراها خاطرنشان کرد: به نظرم باید ورود کنند البته نباید این قضیه را امنیتی کرد. خود باشگاه ها هم می توانند نظارت داشته باشند و از قانون کپی رایت استفاده کنند. اگر کسانی که برای خودشان ادمین شده اند
تیم ملی بسکتبال همچنان صدرنشین انتخابی کاپ آسیا ماند
دلیل ما عملکرد خوبی مقابل عربستان و سوریه نداشتیم و نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم. تیم ما در انتخابی جام جهانی مقابل عراق باخت و این موضوع باعث شد تا گرفتن سهمیه جام جهانی به روزهای آخر کشیده شود. تیم ها در حال پیشرفت هستند، ولی تیم ملی در کاپ آسیا، تازه اول راه است و باید با تیم های قدرتمندتری دیدار کند. از نظر من، ما برای صعود مشکلی نداریم و حتی می توانیم در این مسابقات قهرمان شویم.
توضیح طباطبایی درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال/ ماجرای عکس جنجالی دوحه چه بود؟
r/> در ادامه مصاحبه ایسنا با رامین طباطبایی، رییس فداسیون بسکتبال، در مورد این موضوع را می خوانید: *عملکرد تیم ملی مطلوب نبود رامین طباطبایی راجع به عملکرد تیم ملی ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا 2021 توضیح داد: با توجه به این که بازیکنان 9 ماه دور از میادین بودند عملکرد مطلوبی نداشتیم و خود بازیکنان هم معتقدند از نظر جسمی و روحی خوب نبودند. اولین مسابقات بعد از تعطیلات ب
باخت به سوریه، تلنگر به بسکتبال ایران
متزلزل تا ضعف در پرتاب ها پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا برای تیم ملی خوش یمن نبود؛ در بازی اول به سختی از سد عربستان گذشتیم و در بازی دوم هم برابر تیم آماده سوریه تسلیم شدیم. در این دیدار ناآمادگی و ناهماهنگی بین بازیکنان کاملاً مشهود بود. علاوه بر این دوری از مسابقات و مدت زمان اندک اردوی تیم ملی باعث شد شاگردان شاهین طبع نتوانند بازی همیشگی شان را ارائه دهند. دفاع متزلزل، ضعف در
ایزدپناه: تیم ملی بسکتبال انسجام تیمی نداشت و بد بازی کرد
محمدمهدی ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان و سو ریه در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: تیم ما در این پنجره اصلاً هماهنگ نبود و همین عدم هماهنگی کار دست مان داد. بی تمرینی بازیکنان قوای جسمانی آنها را پایین آورده بود و همین موضوع باعث شد تمرکزی هم در پرتاب هایشان نداشته باشند ما در این رقابت ها پنالتی زیادی را از دست دادیم و در
وابستگی به چند بازیکن برای هیچ تیمی خوب نیست/ باید شکل و سبک بازی مان را تغییر دهیم
تیم ملی پس از المپیک نیز گفت: این بازی ها و غیبت ستاره ها نشان داد که باید برای آینده فکری اساسی کرد شاید واقعا پس از المپیک برخی ستاره ها بخواهند دیگر کنار تیم ملی نباشند بنابراین دچار مشکل خواهیم شد. در این رابطه همیشه حرف از سرمایه گذاری می شود اما به نظرم پس از این جدا از بحث سرمایه گذاری باید سبک بازی مان را کمی تغییر دهیم. وابستگی به چند بازیکن خوب نیست چون فرقی ندارد چون ممکن است در غیبت هر
شکست دور از انتظار؛ پنجره ای که بد بسته شد!
در این زمینه گفت: بین دو نیمه با داوران صحبت کردم و آنها نیز صحبت من را پذیرفتند اما در عین حال آنها اشتباهاتی هم داشتند. سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به پرسشی که پیرامون صمد نیکخواه بهرامی و غیبت او در این پنجره از مسابقات مطرح شده به جای اینکه اشاره کند او به کرونا مبتلا شده است، گفت: به هر حال ممکن است هر بازیکنی به هر دلیلی نتواند تیم را در همه دیدارها همراهی کند. این اتفاق برای کاپیتان تیم ملی ایران در این پنجره از مسابقات رخ داد.
مرزبان: سروش مقصر این مساوی نیست
در چهارمین بازی از بازی بعدی طلایی پوشان محروم شد، اضافه کرد: سروش رفیعی از مهره های خیلی خوب سپاهان است. به هر حال بازیکنان دچار اشتباه می شوند و در مجموع اخطار گرفتن او اصلا به سود سپاهان نیست، چون بازیکن با کیفیت ما است. باید این را بدانیم که بازیکنان نمی توانند 90 دقیقه خوب باشند. بهرحال گاه پیش می آید که اشتباهاتی از سوی برخی بازیکنان خوب هم سر می زند. سروش اشتباهاتی داشت ولی مقصر این نتیجه
قهرمان وزنه برداری: یک بار هم حال من را نپرسیدند
دیدند که باقری آمد و تحول بزرگی ایجاد کرد. محمد پور در پایان صحبت های خود گفت: در همین المپیک ریو که بدنه تیم برای زمان مربیگری کوروش باقری بود، فدراسیون من و نواب نصیر شلال را نتوانست حفظ کند حتی در المپیک توکیو هم که قرار است برگزار شود دو مدعی اصلی داریم که باز هم برای همان زمان است و در حقیقت فدراسیون هیچ کاری انجام نداده. درهر صورت این افتخاری است که به دست آمده و به نظرم رسانه ها باید اخبار را از فدراسیون به عنوان متولی این رشته نقل کنند اما اصلا این گونه نیست.
شاه علی: تیم ملی بسکتبال ایران باید سوریه را شکست می داد
نتیجه بد می گیریم، می گوییم که حامد نبوده درست نیست. ما هیچوقت به دنبال ساختن بازیکن نبودیم. چقدر ما تاکید داشتیم بازیکنان را رها نکنید. استعدادها باید کنار هم رشد کنند اما متاسفانه شاهد این اتفاق نبودیم. وی در خصوص عدم دعوت ارسلان کاظمی ، تصریح کرد: در ماجرای نبودن کاظمی به مربیان حق می دهم زیرا مربی حق دارد هر بازیکنی که دلش می خواهد را انتخاب کند. تیم ملی سوریه از نظر کیفی پیشرفت
وقتی مدعی قهرمانی آسیا گیج شد!
شاهین طبع صدای منتقدان تیم ملی را بالا برد و حتی کارشناس های محتاط تر را هم وادار به واکنش کرد.برد با اختلاف هفت امتیاز برابر تیمی که قویا باید گفت جزو تیم های دسته سه آسیا است، نوعی زنگ خطر بود.نبود حدادی و صمد هم را نمی توان برای پوشش نتیجه استفاده کرد چرا که به زودی آنها چهار کوشه زمین را می بوسند.شرایط مشابهی که اگر کامرانی هم دعوت می شد، داشت.درباره نبود ارسلان کاظمی هم به نظر سرمربی احترام می
شاهین طبع: در کنترل بازی ناتوان بودیم
بازی متاسفانه پرتاب های سه امتیازی زیادی را از دست دادیم که اصلا خوب نیست. در عوض توپ های سه امتیازی سوریه تبدیل به امتیاز شد تا کار سخت شود. او درمورد عملکرد ضعیف تیم ملی ایران اظهار کرد: به نظرم باید نبض بازی را بیش از این ها کنترل می کردیم. تمرکز خوبی نداشتیم که دلیل باخت در این دیدار شد. سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره عدم حضور صمد نیکخواه بهرامی در این رقابت ها نیز
ارمغانی: شکست به سوریه زنگ خطر را برای بسکتبال ایران به صدا درآورد/ غیبت حدادی و صمد احساس شد
مدت ها در روسیه اردو زده بود و بازی های تدارکاتی خوبی را هم انجام داده بود همین باعث شد با آمادگی خوبی گام به رقابت ها بگذارد در حالی که ما تدارکات مناسبی نداشتیم که در روند مسابقات تأثیرگذار بود. ارمغانی تصریح کرد: حدادی و صمد بازیکنان موثری هستند و غیبت آنها خلأ بزرگی برای تیم ملی بود؛ شاید اگر ده بار دیگر هم با سوریه بازی کنیم به راحتی آنها را شکست خواهیم داد. مشکلات بسکتبال یکی دو
گفتگو با کارتونیست دشتستانی به بهانه ی نمایشگاه مجازی کارتون "دنیای کاغذی"
او می شود می تواند در تکامل هنرش موثر باشد. هنرمند نباید از نقد خود فرار کند و باید نقدپذیر باشد چرا که اگر همواره دنبال تحسین و تقدیر باید از روح هنر و چهره هنرمندی که خضوع و خودسازی دارد دور می شود. - - آیا در مسیر هنر خود در طی این سالها اساتیدی داشته اید؟ در محضر کسانی آموخته اید؟ - ببینید من هنرمندی خودآموخته هستم. گاهی ساعتها مداوم دستم به کشیدن نقاشی بود
استقلال نباید مقابل پیکان گل بخورد/ رحمتی و نویدکیا کاریزمای مربیگری دارند/ باید به منصوریان فرصت داده ...
مربیگری ارزش و تجربه دارد. فکر می کنم رحمتی و نویدکیا کاریزمای مربیگری را دارند و حالا که در حال کسب تجربه هستند خوب است که از نظر علمی هم خودشان را بالا ببرند. 3/5 استقلال سپاهان سیدمهدی رحمتی محرم نویدکیا سیدمهدی سیدصالحی
کارشناس بسکتبال: مشکلات تیم ملی از 2 سال قبل آغاز شد/ المپیک معیار غلطی برای بسکتبال ایران بود
افشین رضاپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج ضعیف تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: برای بررسی بازی با عربستان و سوریه باید به گذشته تیم ملی بازگردیم. اتفاقاتی که از قبل بوده و جریان داشته و در این دو بازی هم ادامه پیدا کرده است. اگر جلوی این مسائل گرفته نشود و این جریان ادامه پیدا کند در مسابقات آینده هم همین شرایط تکرار خواهد شد.
گفت وگو با بهروز افخمی به بهانه نامه جنجالی اش به وزیر بهداشت
اجرای محدویت های کرونایی شده چون به دنبال کاهش شتاب همه گیری است. اصلا هم فکر نمی کنم جامعه پزشکی این نظر را داشته باشد. وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی، همه این درخواست را داشته اند. یعنی پزشکانی که مسوول ستاد مقابله با کرونا هستند، موافق نظر شما هستند. خب مگر همین ها مسوول و تصمیم گیر نیستند؟ بعدا هم باید جواب پس بدهند. البته از
پرورش خواه: استقلال اصلاً برنامه ای ندارد/ سرمربی باید حواشی را از تیم دور کند
استراماچونی را بیشتر دوست داشتم چون به فوتبال تهاجمی پای بند بود. البته تیم فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق هم بازی روانی را ارائه می داد اما وضعیت فعلی استقلال با این سیستم بازی اصلاً خوب نیست. برنامه های محمود فکری هنوز توسط ترکیب دریافت و اجرا نشده و این موضوع باعث می شود تا استقلال خوب بازی نکند. مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص چند بازی اخیر آبی ها بیان کرد: از طرز بازی استقلال راضی