چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سازمان نظام پزشکی ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۴

الزام بر استفاده از یک سامانه خاص برای نسخه الکترونیک نیست

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در خصوص تدابیر اتخاذ شده برای پزشکان در زمینه استفاده از سامانه های نسخه الکترونیک گفت: الزام در استفاده از یک سامانه وجود نداشته و براساس انتخاب خود پزشک هر سامانه مورد تایید مراجع ذیصلاح می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)