پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۲

ترامپ: من بازنده جورجیا نیستم؛ سکوت رسانه ها در این باره شروع کمونیسم است ...

رئیس جمهوری آمریکا که خود در ایالت جورجیا بازنده شده است و این باخت به تایید رسمی مقامات ایالتی و گزینشگران آن هم رسیده است، افزود: دموکرات ها می خواهند کاخ سفید را بدزدند، شما نباید بگذارید، اگر اجازه دهید آنها سنا را هم به سرقت می برند. شما نباید بگذارید این اتفاق بیفتد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)