سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۲

پس از آزادی چرا رنگ آنتن را نمی بیند؟

خبرگزاری صبا: سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر باوجود آنکه مدتی است از زمان تولید آن گذشته هنوز به پخش نرسیده و به نظر می رسد نیازمند اصلاحات است. اواخر سال 97 سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی آغاز شد و این سریال جلوی دوربین رفت. این مجموعه حدود یکسال بعد پس از تصویربرداری در لوکیشن های مختلف از جمله بوستان ولایت، اول اسفند 98 پیش از گسترش شیوع ویروس کرونا به کار خود پایان داد اما هنوز پس از 10 ماه رنگ آنتن به خود ندیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)