یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۲:۰۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۳:۲۴    
تقریباً همه سلول های سرطانی رشد سریعی دارند اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بیماری و قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، ارتباط دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۹    
افراد باهوش تا زمانی که مطمئن نباشند که از چیزی کاملا مطلع هستند، وارد بحث با دیگران در آن موضوع نمی شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۵    
رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی به مقامات فعلی این رژیم توصیه کرده که در امور داخلی ایران بویژه اغتشاشات اخیر دخالت نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
به دنبال شلیک یکی از اغتشاش گران در نجف آباد اصفهان یک مامور پلیس به شهادت رسید و 3 نفر زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی اغتشاشات اخیر در این کمیسیون با حضور مسئولان ذی ربط خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در شهر زاهدان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۵    
وقتی کار به تخریب اموال عمومی و حتی اموال شخصی مردم می رسد، وقتی کار به ایجاد رعب و وحشت و آدم کشی می رسد دیگر نمی توان نام اعتراض بر آن نهاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
فرمانده انتظامی مرکزی از دستگیری اعضای دو باند کلاهبرداری حرفه ای از 96 نفر در 10 استان کشور به مبلغ بیش از 15 میلیارد ریال خبر داد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مطالبات 98 درصد از سپرده گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز و مؤسسات مجاز غیرمنضبط پرداخت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۵    
یک روزنامه اصلاح طلب نوشت دولت در حوزه اقتصادی در حال حمله به طبقه متوسط است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۰    
همسردوم مرد جوان سه زنه که برای کشتن شوهرش، آدمکش استخدام کرده بود، همراه همدستانش پای میزمحاکمه ایستادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
نوشتار حاضر با ارائه شناختی زیربنایی از مفهوم تربیت و اشاره به شرایط مربی و مراحل تربیت کودک به تبیین راهکارهایی برای موفقیت والدین در این امر خطیر و سرنوشت ساز می پردازد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
حوادث، اعتراضات و در نهایت اغتشاش ها و آشوب های خیابانی در چند روز گذشته در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور، از ابعاد و زوایای مختلف قابل بررسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۰    
سفیر ایران در لندن به توییت های ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی توهین آمیز ملت ایران را گرسنه غذا توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۴:۴۵    
تارنمای خبری فاکس نیوز نوشت: دوست و حامی مالی هیلاری کلینتون، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 مبلغ 500 هزار دلار تامین کرده تا ترامپ را پیش از انتخابات به رسوایی اخلاقی متهم کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۲:۵۰    
اذعان ناخواسته یک رسانه انگلیسی به ارتباط آشوب گران در ایران با رژیم صهیونیستی جنجالی شد و این رسانه پس از فشار اسرائیل، مجبور به عذرخواهی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۵    
با وجود اینکه بین عادات رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم رابطه ای نزدیک وجود دارد، اما همچنان بسیاری از مردم برای درمان بسیاری از مسائل مانند فشار خون بالا به دارو های شیمیایی تکیه می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۵    
اسکات مادل افسر امنیتی امریکا و از متخخصان حوزه ایران چندی پیش در کنگره آمریکا، در نسخه ای 7 بندی طرح مهار ایران را اعلام می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۰    
حسن روحانی رییس جمهور کشورمان توییت جدیدی درباره حوادث اخیر منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۵    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای روز دوشنبه، به موضع گیری های اخیر واشنگتن پس از اغتشاشات در پاره ای از شهرهای ایران واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۵    
در شرایطی که برخی منابع خبری از فیلتر شدن دائمی تلگرام خبر داده اند، وزیر ارتباطات این موضوع را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۵    
مراسم جشن سال نو میلادی در شهرهای مختلف جهان برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۶    
رییس جمهور ، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواندو تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۶    
نایب رئیس مجلس ششم تاکید کرد: حتی اگر مردم اشتباه کنند و دست به اقدامات خشونت آمیز و کارهای ناخوشایند بزنند، آنها شایسته سرزنش نیستند زیرا کسانی که وضعیت موجود را به چنین شرایطی رسانده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۹    
شرایط رخ داده و بویژه منحرف شدن مسیر اعتراضات با حضور عناصر آشوبگر می تواند موضوع مناسبی برای گفت وگو در این باره باشد که چه چیزهایی مردم ایران را گهگاه از این حق خود محروم می کند؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۹    
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال 96، حدود 277 تن دستگیره برای درب و پنجره از کشورهای مختلف جهان وارد ایرن شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۴    
بررسی های و رصد و پردازش بیش از 700,000 کانال تلگرامی نشان دهنده کاهش جدی میزان پست های منتشر شده در کانال های تلگرامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شرمنده دامداران و بخش عمده ای از اقشار جامعه هستم که نمی توانند شیری که از دسترنج هموطنان خودشان تهیه شده است بخرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
شهردار تهران در احکامی جداگانه ضرغامی و عبدلی را به ترتیب به عنوان مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۴    
سریال افتاده ها که قرار است مجموعه نوروزی شبکه 2 در سال 97 باشد امروز در شهر شیراز کلید خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اسلام برای حفظ آبروی انسان ها اهمیت ویژه قائل بوده و به هیچ وجه با ریخته شدن آبروی مؤمنان موافق نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۹    
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مدارک لازم زائرین اصلی و ذخیره را جهت اعزام به عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۹    
رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حساب آشوب گران از معترضین جداست و باید با این افراد برخورد شود و نمی توان مماشات کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۹    
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس جزئیات دیدار روسای کمیسیون های تخصصی مجلس با رییس جمهور را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور، درباره تجمع های اعتراضی گفت: بر اساس رویه معمولی، درخواست ها باید به فرمانداری ها و استانداری ها ارسال شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری تاکید کرد: فیلم سخنان دیروز رییس جمهور در هیات دولت در باره حوادث اخیر، دیشب به طور کامل از صدا و سیما پخش شده و سانسوری در این خصوص صورت نگرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۹    
فرماندار دورود گفت: تاکنون و طبق آمار رسمی چهار نفر در حوادث اخیر این شهرستان فوت کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۹    
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تأکید بر اینکه طلاب باید ارتباط خود را با بزرگان دینی حفظ و از بیانات آن ها استفاده کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۹    
دومین جلسه محاکمه متهمان پرونده دکل نفتی، روز گذشته (یکشنبه) در شعبه 1063 مجتمع امور اقتصادی برگزار شد که در این جلسه، متهم اصلی پرونده، دفاعیات خود را ارایه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۹    
عبارت کوتاه و پر معنای حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ملاک حال فعلی افراد است ؛ یک جمله راهبردی برای جلوگیری از فتنه انگیزی ها، با شناخت دقیق افراد در لحظه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۴    
انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست ارزیابی کارنامه جمهوری اسلامی درباره حجاب را با هدف نقد و بررسی سیاست گذاری ها و تأثیرات آن برگزار می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴    
براساس بودجه پیشنهادی دولت، برای وزارت آموزش وپرورش در لایحه بودجه سال 97 اعتباری معادل 35 هزار 984 میلیارد و 704 میلیون و 700 هزار تومان اختصاص یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
به گزارش ایران خبر ،جلسه هیات دولت. (سایت ریاست جمهوری) تجمعات پراکنده خیابان انقلاب. (فارس) هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری ایران. (احمد معینی جم/ ایرنا) جشنواره فیلم عمار ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
برنامه پایش شب گذشته حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره یک شرکت پتروشیمی را افشاکرد که مرتضی لطفی مدیر عامل شستا نیز این موضوع را تائید کرد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
وزیر دفاع می گوید: تمامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته اند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، با اصلاح اساسنامه صندوق تثبیت بازار سرمایه موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران گفت: در بودجه سال 97 سهم هر استان در تولید و اشتغال مشخص شده و برای استان تهران نیز پیش بینی ایجاد 980 هزار شغل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با صدور بیانیه ای ذوق زدگی خود از اغتشاشات ایران را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۹    
امام جمعه اراک با انتقاد از برخی سیاسیون که از این فضا در تخریب دولت استفاده می کنند، اظهار کرد: افراد و جریانات مختلف سیاسی نباید از این مشکلات در جهت سوء استفاده سیاسی بهره ببرند چرا که این امر به ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نصیحت می کنم که این مسائل را داخلی نکنند چراکه جناحی شدن این مسائل به ضرر همه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۹    
اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای، توصیه هایی به کشاورزان مناطق مختلف کشور برای 5 روز پیش رو ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: بیش از 3 هزار نیروی انسانی در مدارس غیردولتی استان سمنان صاحب شغل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۴    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از عصر امروز بارش باران در تهران آغاز و آلودگی کاهش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۹    
بر اساس پیشنهاد تهیه شده عوارض ورود به محدوده سبز بر حسب ساعات ورود و خروج و میزان آلایندگی خودروها، حدودا بین 10 تا 36 هزار تومان خواهد شد که با احتساب این آمار هزینه ورود به محدوده در سال بیش از 9 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۹    
اغلب متخصصان و کارشناسان علوم غذایی اتفاق نظر دارند که صبحانه از مهم ترین وعده های غذایی است که در صورت حذف یا بی کیفیت بودن ترکیبات آن می تواند بر سلامت افراد، اثرات نامطلوب بگذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از نشست طراحان سوال از رئیس جمهور با رئیس مجلس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: واردات خودرو در سال های 93، 94 و 95 به ترتیب 130، 80 و 68 هزار دستگاه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۹    
جریان ضدانقلاب مترصد هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و کوشش می کند که در پوشش مطالبات مردمی اهداف خاص خود را که براندازی نظام و ناامنی و بی ثباتی کشور است، پی بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۹    
ضعیف ترین نقدها و تحلیل های اقتصادی آنهایی است که عبارت دیدید گفتیم در آن مستتر باشد اما گاهی مجری سیاست های اقتصادی آنقدر اشتباهات پرتکرار و آشکار دارد که چاره ای جز یادآوری تحلیل های گذشته نمی ماند.