چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۰۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 29 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۲    
در منابع و دستورات طب سنتی، دستورالعمل هایی برای نحوه و زمان خواب آمده است که دانستن این موارد بسیار ضروری است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سفر تبلیغاتی خود به هند با جمعی از کارگردانان و بازیگران سینمای این کشور دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۸    
آیا می دانید غذاهایی که مصرف می کنید، برنامه های تلویزیونی که می بینید و حتی عادات روزمره ای که دارید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۸    
علاقه شدید به شیرینی می تواند مانند یک نفرین باشد. شما دائما هوس چیزهای شیرین می کنید و حتی وقتی سعی دارید مصرف شیرینی را کاهش دهید، مقاومت در برابر یک کوکی، یک تکه کیک یا یک بستنی قیفی غیر ممکن است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
ساعت 5 و 30 صبح 29 خرداد 94 دو محکوم اعدامی در سرویس بهداشتی زندان به جان هم افتادند و یکی از آنها به دلیل اصابت ضربه چاقوی دست ساز به شانه اش دچار خونریزی شدید شد و جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
سایت فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر آغاز به کار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۰    
هیئت قضایی با درخواست پرداخت دیه از بیت المال برای کارگر افغانستانی که 11 سال قبل به قتل رسیده و قاتل آن شناسایی نشده بود موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس 16 شهر این استان بر اثر گرد و غبار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۵    
دولت محترم اگر این قدر به شبکه های اجتماعی و تلگرام علاقه دارد که از هیچ فرصتی برای دفاع از آن صرف نظر نمی کند و حتی آن را به یکی از شعارهای انتخاباتی خود تبدیل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۰    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه امیدواریم با تصویب آیین نامه ها، قانون هوای پاک در اوایل سال 97 اجرایی شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۵    
فیلیپین روز جمعه اعزام نیروی کار به کویت را در پی دریافت گزارش هایی در مورد آزار و مرگ اتباع کارگر خود تعلیق کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۵    
آیا برایتان پیش آمده که یک دسترسی را به نرم افزاری در اسمارت فون تان بدهید بدون اینکه به عواقبش فکر کنید؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۵    
صفحه اول روزنامه های شنبه 30 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
عکاس حیات وحش هندی تصاویر دیدنی از مبارزه یک ببر ماده با فرزندش گرفته که در حین مبارزه آموزش های لازم برای دفاع از خود را فرا می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با لباس سنتی روس ها در شب عید تعمید در سرمایه 15 درجه زیر صفر در دریاچه ای در شمال روسیه درون آب رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۵    
یک مسئول وزارت بهداشت با نگرانی از اینکه تعداد واحدهای عرضه فست فود حتی در روستاها به شدت در حال افزایش است، به تشریح و معرفی فست فودهای ایرانی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
حضور مردم عربستان در سالنهای عربستان سوژه ای برای عکاسان این کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۵    
معاون رئیس مرکز امداد و نجات دریایی چین اعلام کرد: غرق شدن کشتی سانچی را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰    
هومان نارنجی ها کارشناس و پژوهشگر اعتیاد با اشاره به شامپوهای کشف شده که حاوی ماده مخدر تریاک بودند اظهار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل طب سنتی وزارت بهداشت با بیان اینکه 30 تا 50 درصد مردم کشورمان از "کبد چرب" رنج می برند، به تشریح دستورات ضروری برای درمان کبد چرب پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش ضمن اعلام اینکه ربات ارزیاب برای تصویربرداری از سانچی فردا صبح به زیر آب منتقل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۵    
فرمانده چینی تیم چهار نفره امداد و نجات که به داخل کشتی سانچی ورود کرده بود گفت: تمام قسمت های کشتی غیر از کابین ایمنی در برابر تجاوز دزدان دریایی که به دلیل بالا بودن گازهای سمی با کپسول اکسیژن هم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: دعانویس قلابی فضای مجازی در سمنان دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۰    
متوسط قیمت نفت ایران در سال 2017 با حدود 12 دلار افزایش نسبت به سال قبل از آن به 51 دلار و 71 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
اشتغال و بیکاری به یکی از عدیده ترین معضلات اقتصادی کشور تبدیل شده، عارضه ای که پیش از هر طیف و گروهی، متوجه قشر فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۰    
امام جمعه موقت ورامین گفت: جای مباحث اعتقادی در مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی است و نباید در سخنرانی های سیاسی و با اغراض سیاسی به این موارد پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۵    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دشمن بر روی موجی که افراد گرفتار و کم درآمد دارند سوار می شوند، لذا مسئولین باید رسیدگی کنند که چرا کارخانه ای تعطیل شده و کارگر ها بی کار شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از کاهش 900 تا یک هزار میلیارد تومانی بودجه 97 صدا و سیما در لایحه پیشنهادی دولت خبر داد و خطرات این مسئله را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد افزایش به 1332 دلار رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه فضای مجازی در کشور میدان جولان شایعه پراکنی است، تاکید کرد: با ارتباطاتی که در فضای مجازی وجود دارد، دشمن می تواند افکارعمومی مردم را اخذ کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۰    
تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهید فرید محبی از شهدای کشتی نفتکش سانچی دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۰    
درحالی که ترکیه نیروها و تجهیزات خود را در مرز با سوریه برای حمله به شهر کردنشین عفرین مستقر کرده است، وزارت خارجه آمریکا از آنکارا خواست چنین عملیاتی را انجام ندهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۰    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به انجام تراکنش با تلفن همراه،گفت: این تراکنش ها برخط است و برای حفظ منافع و صیانت از اطلاعات مشتریان باید مدل های جدید پرداخت با تلفن همراه شکل گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵    
براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، از اوایل سال آینده تولید خودروهای سواری مرسدس بنز به عنوان جدیدترین دستاورد پسابرجامی دولت تدبیر و امید در ایران آغاز خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۰    
در پی انتشار بدافزاری با نام فیلترشکن آمدنیوز در بین کاربران سیستم عامل اندروید موبایل و ادعای انتساب آن به نهادهای دولتی مرکز مدیریت امداد و عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) با بررسی فنی این نرم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۵    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی در شورای امنیت سازمان ملل درباره فروپاشی برجام هشدار داد و متذکر شد که این امر، پیامی خطرناک برای جهان خواهد بود که به تلاش ها برای حل و فصل بحران کره شمالی آسیب خواهد زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۵    
ایران خود را برای برای کمک به میزبانی جام جهانی 2022 قطر آماده می کند. این کشور در حال انجام مذاکرات اولیه ای با قطر برای بر عهده گرفتن برخی از وظایف میزبانی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 18 استان کشور از جمله یزد و کرمان طی امروز و روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۰    
به گفته محققان، مصرف بیش از اندازه نمک علاوه به قلب، به مغز هم آسیب رسانده و خطر ابتلا به دمانس (زوال عقل) را افزایش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف دو قطعه ماهی خاویاری قاچاق به ارزش 27 میلیون ریال و دستگیری متهم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر گفت:43 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت زنان بازداشت شده هستند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۱:۳۵    
دومین اجرای تالار وحدت در شب هفتم جشنواره به اجرا ارکستر نغمه باران به رهبری نزهت امیری اختصاص داشت.