چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۴۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۵    
آب کردن چربی های انباشته شدن در قسمت هایی مختلف بدن کار آسانی نیست،اما در این مقاله تکنیک های مفید و کاربردی را به شما ارائه میدهیم که به آسانی و راحتی بتوانید چربی های بدن را آب کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۵    
وقتی ملتی از مواجهه مستقیم با دشمن بیرونی فراغت می یابد، یا احساس کاذبی از فراغت نزد برخی پدید می آید، منازعات و حرف و حدیث ها به سمت و سوی درون معطوف می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۵    
نایب رئیس مجلس می گوید به دلیل تخصصی بودن برجام زیاد متوجه قضایا نشدم. پزشکیان در عین حال ادعا کرد قبل از برجام، هر روز هزار میلیارد تومان ضرر می کردیم!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۶:۲۵    
سحرگاه دیروز شهاب سنگی به قطر 1.82 متر و سرعت 45061 کیلومتر بر ساعت در ایالت میشیگان فرود آمد و در نتیجه این رویداد، زلزله ای 2 ریشتری رخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۵    
آتش نشانان حاضر در حادثه پلاسکو از وقایع تلخ روز سی ام دی ماه سال 95 در این ساختمان می گویند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۰    
محمد علی نجفی با انتشار پیامی در اینستاگرام به مناسبت اولین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو، شجاعت آتش نشانان را ستود و از برگزاری مراسم یادبودی با حضور خانواده های حماسه آفرینان پلاسکو در زمانی نزدیک ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۵    
وزارت راه و ترابری چین اعلام کرد: نفتکش سانچی به پهلوی راست قرار گرفته است و در اطراف آن پدیده غیرمعمولی دیده نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۰    
وی به افزایش تعداد بی سوادان در 12 استان در بین سال های 1386 تا 1390 اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس سرشماری ها تعداد بیسوادان در بین این سال ها حدود 400 هزار نفر افزایش ی
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۵    
فردی که پنجشنبه در اقلید اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی درپی اجرای حکم کرده بود، خودکشی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
بالا بودن سطح هورمون کورتیزول که در واکنش به استرس به وجود می آید باعث افزایش جوش در بدن و صورت می شود که با استفاده از برخی مواد غذایی می توان این هورمون را کاهش داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه 20 تا 50 درصد افزایش یافته است که دولت متناسب با مشاغل و شرایط ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بهشهر گفت: جسد مرد 65 ساله بهشهری که توسط پسرش به قتل رسید کاملا سوخته و قابل شناسایی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۴:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا نمایندگان دموکرات کنگره را متهم کرد که به دنبال تعطیلی دولتش هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۵    
یک دانش آموز 16 ساله مازندرانی که قصد گرفتن عکس سلفی از خود بر روی سی و سه پل اصفهان را داشت، بر اثر بی احتیاطی از روی پل سقوط کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه روسیه با تاکید بر لزوم حفظ برجام اعلام کرد که لغو این توافق پیام هشدار آمیز برای جامعه جهانی خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۵    
یک دکترای روانشناس بالینی توضیحاتی در خصوص ابزار معنوی در درمان بیماری ها ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۵    
در پی وقوع یک حادثه برای اتوبوسی در شمال غرب قزاقستان دهها نفر کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۰    
یکی از خطرات مصرف قرص های خواب آور، زمین افتادن ناگهانی است. طبق یک تحقیق جدید، بیمارانی که زولپیدم مصرف می کردند، چهار برابر بیشتر از افرادی که این قرص را مصرف نمی کردند، زمین می افتادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۵    
* امروز قرار گرفتن نام رئیس قوه قضائیه در فهرست تحریمی آمریکا یک افتخار است و به سبب دفاع ایشان از نظام است. همچنین هجمه هایی که نادانان در داخل و خارج به ایشان نیز می برند مؤید همین موضوع است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
حضور تیم های ملی عربستان سعودی و ایران در این رقابت ها انگیزه بیشتری به اعضای داعش داده است تا از فرصت برگزاری جام جهانی استفاده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
یک متخصص تغذیه با تعریف حساسیت غذایی گفت: حساسیت غذایی زمانی آغاز می شود که فرد غذای خاصی را مصرف می کند و به دنبال واکنش بدن، علائمی بروز می کند که با شرایط عادی تفاوت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
معاون وزیر نیرو گفت: در تلاش مذاکره با صنایع هواپیمایی و نیروی هوایی سپاه هستیم که بدون استفاده از آن دو هواپیمای روسی، امکان پرواز با هواپیماهای دیگر برای بارورسازی ابرها وجود دارد یا نه.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۰    
گروهی از محققان آلمانی نوعی پنجره هوشمند ساختند که با استفاده از ذرات آهن معلق در یک مایع، نور خورشید را در سطوح مختلف مسدود می کند و از آن انرژی می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت همگرایی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب به پیشکسوتان عرصه جهاد توصیه کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۵    
کمربند شاین رز آنتوین (سمت چپ) در این عکس با بریتنی گرول (مقتول) دیده می شود
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۵    
روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اجبار زندانیان به مصرف هرگونه دارو را قویاً تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۵    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام تصویب طرح ترافیک جدید در شورای ترافیک تهران، جزئیات تردد براساس این مصوبه را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۰    
هر چند قیمت طلا در بازارهای جهانی با کاهشی نسبی روبرو شد اما قیمت ها در بازار ایران چندان تحت تاثیر قرار نگرفتند و نوسانات در این حوزه اندک بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: فایلی که اخیرا از انتخاب مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان پخش شده است کامل نیست و تنها بخش اول آن پخش شده و قسمت دوم آن پخش نشده که آقا در آن زمان تواضع کرده و گفته اند مرا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۰    
سلفی گرفتن پسر 17 ساله روی سی و سه پل اصفهان سبب پرتاب شدن او به پایین این پل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۵    
صفحه رسمی اینستاگرام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کلیپی از واکنش اخیر وی نسبت به آتش زدن پرچم ایران را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۵    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- هر ساله جشنواره ای در یکی از روستا های مادرید، پایتخت اسپانیا، برگزار می شود به نام جشنواره لاس لومیناریاس که صاحبان اسب ها در آستانه روز سِنت آنتونی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۵    
مسئولان چینی اواخر وقت چهارشنبه اعلام کردند نفت موجود در کشتی نفتکش ایرانی که در دریای چین جنوبی غرق شد چهار لکه نفتی جداگانه به وجود آورده است و روی هم رفته در حدود یکصد کیلومتر مربع پراکنده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۵    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط بانان محیط زیست به جلیقه ضد گلوله مجهز می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۵    
بعد از رفع فیلتر تلگرام چهره های سیاسی از دولت انتقاد می کنند که چرا از فضای مجازی داخلی حمایت نمی کند با این حال رئیس جمهور در جلسه دیروز هیات دولت به وزارت ارتباطات دستور داده که بر روی شبکه های ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی به اتهام دخالت در اغتشاشات مشهد واکنش نشان داد و خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۵    
به گزارش ایران خبر ،هشتمین شب جشنواره موسیقی فجر. (مرضیه موسوی/ایرنا، فارس، برنا، میزان) امضای بیانیه همکاری های مشترک بین وزیران دفاع ایران و پاکستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
مقادیر کمی از ویتامین های ضروری که در رژیم غذایی روزانه ی شما وجود دارند می توانند مواد مغذی مورد نیازتان برای حفظ سلامت جسم و مغز را تأمین کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۰    
پخش سریال لیسانسه ها شامگاه چهارشنبه 27 دی ماه ساعت 20 و 45 آغاز و در ساعت 21 به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۰    
محققان تایوانی به این نتیجه رسیده اند که مصرف کیوی می تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود. اگر می خواهید با چندوچون این مسئله بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۴۵    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 28 دی 1396 را مشاهده کنید.