چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۳:۰۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۵:۲۵    
مطالعات جدید نشان می دهد استفاده از داروی سل به همراه ویتامین C ، زمان لازم برای ریشه کنی پاتوژن های عامل سل را کاهش می دهد و در درمان موثرتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۰    
تلگرام که فیلتر می شود، نه فقط پیغام های روزانه مردم عادی که خبر رسانی و برخی کسب و کارها آسیب می بینند. اما چه باید کرد؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۰    
رییس سازمرییس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: لازم است دولت برای رسیدن به موفقیت بدنه اجتماعی ملت را در کنار خود داشته و برای بازسازی این رابطه اقدامی اساسی صورت گیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۰    
بر اساس برخی از قوانین امارات متحده عربی، خدمات تماس صوتی تمام اپ های پیام رسان مسدود می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
دادستان کل کشور گفت: هرچه می گوییم تلگرام به امنیت جامعه ونظام خیانت می کند، آن را به درستی مدیریت کنید و از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی وضع اشتغال و تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص شده در جلسه مشترک با رئیس جمهور با اخذ تصمیمات جدید خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس شورای هماهنگی بانک های خصوصی با بیان این که نرخ سپرده های صندوق توسعه ملی باید کاهش یابد از ساماندهی 99درصد حساب های موسسه منحل شده ثامن الحجج خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۶    
به گفته اسنوپس برخی از کابران شبکه های اجتماعی تلاش کردند فیلم هایی از تظاهرات قبلی یا از سایر کشور ها را به نام تجمعات ایران منتشر کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۶    
وزیر کشور در جریان سفر به استان سمنان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان با آیت الله شاهچراغی دیدار و گفت وگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۶    
وزیر کشور گفت: نظام تمام تلاش خود را به کار برد تا این اعتراضات با حداقل هزینه ها و بالاترین حد مدارا و بهترین شکل و به کمک مردم هدایت و حل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۶    
دادستان کل کشور با بیان اینکه عربستان سعودی هزینه های اغتشاش و آمریکا نیز اجرای حوادث اخیر در ایران را بر عهده داشته است گفت: حوادث اخیر در کشور طراحی سرویس های غربی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فردا پس از نماز جمعه در 40 نقطه استان تهران در محکومیت اقدام اغتشاش گران راهپیمایی برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۱    
سفارت کشورمان در لندن با ارسال نامه ای به آفکام خواستار نظارت بر برخی رسانه های خبری فارسی زبان مستقر در انگلستان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی هستند و حضور آن ها در صحنه های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۱    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده پاییز 96 را شنبه 16 دی ماه اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۷:۱۷    
یک روان شناس بالینی با اشاره به طبیعی بودن پرخاشگری و لجبای در سنین دو تا سه سالگی نسبت به ادامه دار شدن این رفتارها در سنین بالاتر به خانواده ها هشدار داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۶:۱۲    
سوالات دوستان ایوانکا در مورد موهای ترامپ ماجرای جراحی زیبایی مخصوص رفع کم پشتی موی رئیس جمهور آمریکا را رو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۸    
کریستیانو رونالدو به همراه همسر، مادر و چهار فرزندش در خانه ای بسیار لوکس در مادرید زندگی می کند. این خانه لوکس بیش از 24 میلیارد تومان ارزش دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۳    
سحر قریشی عکس جالبی از خودش در کنار بدلکارش در فیلم نوین منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۳    
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در پیامی در صفحه توییتر خود از رویکرد مزوّرانه دونالد ترامپ در قبال مردم ایران انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۹    
وزیر کشور تاکید کرد که مجموعه نظام تلاش کرده است در وقایع اخیر بالاترین سطح مدارا و هدایت گری را داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۴    
اهمیت آزمون در توسعه فعالیتهای نرم افزاری مخصوصا شبکه های اجتماعی بسیار مهم است اما کدام ابزار برای سنجش امنیت و ارزیابی مناسبترند؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۴    
روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از درگیری با یک گروه تروریستی در پیرانشهر و دستگیری اعضای این تیم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۴    
وزیر کشور در واکنش به اظهارات رییس جمهور آمریکا گفت: این شما هستید که مجسمه آزادی را به عنوان نماد دروغین بر سر مناره ها گذاشته اید اما مانع آزادی ملت ها هستید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۴    
نفت خام و طلا سال نو میلادی را با قیمت های بالا آغاز کردند اما سوال این است که آیا این کالاها در سال 2018 به روند افزایشی ادامه خواهند داد؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۹    
شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینترنت ثابت رفع فیلتر شد اما تلگرام همچنان فیلتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
بزرگترین مجتمع های تجاری تهران ازجمله پالادیوم، ارگ و کوروش بدون هیچ پیوست ترافیکی مجوز ساخت گرفته اند و با ایجاد ترافیک در منطقه خود زندگی را در منطقه خود مختل کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۴    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تقدیر از مردم، نیروی انتظامی و بسیج در خاموش کردن فتنه اخیر پیامی صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۴    
معاون رئیس جمهور آمریکا از همکاری دولت واشنگتن و کنگره برای تصویب قانون جدیدی درباره توافق هسته ای ایران خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۴    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری از شناسایی نقاط پرخطر از نظر زلزله و مناطق مستعد فرونشست در شهر تهران وتدوین راهکارهای مهار خطر در قالب یک سند، در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۹    
هیئت منصفه پرونده معاون سابق هالک بانک ترکیه در نیویورک، وی را در 5 مورد شامل دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران مجرم و در یک مورد نیز بی گناه اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری سه عامل اصلی در اغتشاشات و ناامنی های اخیر در شهر اردبیل خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۴    
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه ای اعتراضی به دبیرکل و رئیس شورای امنیت اقدامات مداخله جویانه فاحش دولت آمریکا در امور داخلی کشورمان را در تناقض با قواعد آمره حقوق بین الملل و برخلاف اصول و اهداف ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری سه عامل اصلی در اغتشاشات و ناامنی های اخیر در شهر اردبیل خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۹    
به گزارش ایران خبر ،تجمع و راهپیمایی مردمی در اعتراض بهنا آرامی ها. (فاطمه عابدی/مهر) اهدای 30 دستگاه تلویزیون به مردم نقاط محروم خراسان جنوبیاز سوی موسسه خیریه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۴    
مراسم راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت حوادث اخیر از دقایقی قبل با تلاوت قرآن کریم آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۴    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:دشمن و اغتشاش گران بدانند این قدرت را داریم که با کمترین هزینه این خط فتنه را پایان دهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۴    
با مصطفی تاج زاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، درباره اعتراضات اخیر گفت وگو کردیم. او که در این مدت تلاش خود را به کار بسته تا نشان دهد عواقب چنین تحرکاتی ممکن است ایران را به سوریه دیگری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۴    
یک فعال سیاسی درباره اتفاقات چند روز اخیر گفت: متاسفانه کسانی در کشور هستند منافع خود را جای منافع مردم می نشانند و حاضر به درک منافع، ملاحضات و نیازهای اساسی آنان نیستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۴    
با توجه به افزایش فعالیت لرزه ای مشاهده ای در جنوب کرج، طی جلسه ای بی هنجاری های مشاهده ای به مسوولان مدیریت بحران اعلام شد تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۵    
دبیرکل جمعیت هلال احمر از تقسیم استان تهران به مناطق 22 گانه و واگذاری مسئولیت هر منطقه به یک استان در زمان حوادث و بحرانهای احتمالی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
رسوایی های اخلاقی برخی سینماگران هالیوود که به صورت سریالی در ماه های پایانی سال 2017 افشا شد، موضوع آزار جنسی را در میان صنف سینمایی های آمریکایی بیش از پیش برجسته کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۰    
یک جراح، دانپزشک و متخصص ایمپلنت گفت: بسیاری از مواد غذایی به دندان ها آسیب می زنند اما رژیم غذایی و مسواک زدن سلامت دندان ها را تضمین می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 14 دی 1396 را مشاهده کنیید.