چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۰:۵۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۹    
مسجد قل شریف، بزرگترین مسجد روسیه، در شهر قازان تاتارستان قرار دارد. مسجد قل شریف یکی از مساجد اصلی و بزرگ قرون وسطی در قازان بوده که در سده 16 میلادی ساخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۸    
وقتی شکم تان خالی است باید مراقب باشید و یکسری از خوراکی ها را نخورید و یا یکسری از کارها را انجام ندهید. در این مقاله مواردی را که باید در اینگونه مواقع رعایت کنید، تذکر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران که هیچ گاه درد مردم برایشان اهمیت نداشته اعتراض ساده مردم ایران به گرانی را مصادره کرده وگویی که بوی کباب شنیده اند حیله گری خود را آغاز کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۸    
روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاحات طی روزهای پنجشنبه (هفته گذشته) و شنبه بدون کمترین اشاره ای به حماسه با شکوه ملت در محکومیت آشوبگران با سکوت خبری از کنار این حماسه تاریخی ملت گذشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۹    
کاخ سفید پس از ناکامی در فراگیرکردن و گسترش آشوب ها در ایران که در پی اعتراض بخشی از مردم به ناکارآمدی دستگاه های اجرایی در قوای مختلف آغاز شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
برخورد دوگانه تعدادی از اعضای جبهه اصلاحات با آشوب های اخیر نکته ای است که نباید از نگاه مردم و مسئولان دور بماند و بی توجهی به آن می تواند خسارت آفرین باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۴    
شورای امنیت سازمان ملل متحد، به درخواست آمریکا، نشستی فوق العاده با هدف بررسی نا آرامی های ایران برگزار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۹    
سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۹    
کارگردان فهرست مقدس از وحشت عربستان سعودی از این انیمیشن ایرانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۹    
کافور، ماده ی جامد مومی شکل شفاف یا سفیدی است که قابل اشتعال بوده و صمغ درخت کافور است. قرنهاست که از کافور در طب سنتی آسیا استفاده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۹    
رئیس اتاق اصناف از افزایش نیافتن قیمت نان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تصمیم گیری درخصوص وضعیت قیمت نان به سال آینده موکول خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۹    
فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۱۹    
تیتر عجیب و البته جالب بارش مارمولک ایگوانا از آسمان، نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد؛ تیتری که میرر براساس اخبار پربازدید شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۹    
رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب، از افزایش شمار مصدومان زلزله 5.1 دهم ریشتری شنبه شب این شهرستان به 21 تن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۹    
علی فاضلی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: برای جلوگیری از افزایش قیمت نان پیشنهاد ما این بود که شاهد افزایش حامل های انرژی نباشیم و قیمت حامل های انرژی همچون سال 1393 باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۴    
دیدن زندگی آدم ها در کانال های تنگ و تاریک آب شهری. کانال هایی با بوی تعفن، پُر از موش، پُر از سوسک و مارمولک و مورچه وحشتناک است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۹    
محمد حسینی که خود را رهبر جنبش ری استارت می خواند، در برنامه ای برخی افراد را تهدید به قتل کرد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۴    
با اعلام فوت این فرد، بلافاصله پزشک قانونی و مرجع قضایی در محل حضور یافتند و سیر مراحل قانونی به این موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار قرار گرفت و موضوع بدون فوت وقت در همان لحظات اولیه به خانواده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۴    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز، شانزدهم دی ماه با حضور اکثریت اعضا، تشکیل جلسه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۹    
غلامعلی خوشرو، نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در نشست شورای امنیت که عصر روز جمعه به وقت محلی، درباره اعتراض ها در ایران و به درخواست آمریکا برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۹    
دبیر تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ثمره و عصاره صد سال مبارزات مردم ایران است. درس هایی که ملت ما از مشروطه، ملی شدن صنعت نفت و 15 خرداد گرفته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه ها و تعیین سقف 37 هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۴    
مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار 2 به کارگردانی سامان مقدم با داستانی بسیار متفاوت از فصل اول از دو روز پیش مقابل دوربین رفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۹    
کشاورزان ژاپنی با تولید نوعی موز که پوست خوراکی دارد، کندن پوست این میوه را به انتخاب خودتان واگذار کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل استاندارد استان تهران نسبت به فراورده های غیراستاندارد گوشتی و پروتئینی یک واحد صنفی با نام دهکده پروتئین در تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۴    
مقتول را می شناختم و او مدام پشت سر من و خانواده ام حرف می زد، من نیز با آگاهی از این موضوع با مقتول حرف زدم و با وی در نرم افزار IMO چت کردم تا اینکه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۴    
داوطلبان ورودی دانشگاه های افسری ارتش از امروز شانزدهم تا 29 دیماه می توانندکارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۴    
رییس دفتر رییس جمهور در حکمی علی جنتی را به عنوان مشاور رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۹    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- در یکی از روستاهای اندونزی رسم عجیب نپش قبر و شستشوی مردگان انجام می شود.این رسم که در روستای توراجا از منطقه جنوبی سولاوسی در اندونزی انجام می شود شامل نبش قبر مردگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۹    
ستاد حقوق بشر با صدور بیانیه ای حمایت مدعیان حقوق بشر از اغتشاشات اخیر در کشورمان را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل راه آهن شمال با تاکید بر کاهش آلودگی محیطی با برقی کردن مسیر ریلی شمال، گفت: محور راه آهن شمال برقی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا روز شنبه بار دیگر سیاست کشورش درباره براندازی نظام حاکم ایران را تکرار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۵    
یک عضو اصلاح طلب عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده به منظور آزادی تمامی دانشجویان تا پیش از آغاز موعد امتحانات ترم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۵    
حاج علی اکبری که با چهره ی خندانش شناخته می شود، به عنوان یک روحانی ساده زیست، در فضای مدیریتی، به اخلاق مداری و تفکر سیستمی منبعث از دیدگاه های شهید بهشتی ملتزم بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران و به ویژه سمنان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: ملت ایران نمی گذارد از دشمنان غلطی سر بزند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- کاهش شدید دما در ایالت فلوریدای آمریکا باعث شده تا برخی حیوانات در این منطقه سرمازده شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۵    
طی هفته های آتی، ترامپ سعی خواهد کرد با گره زدن مستقیم برجام به اعتراضات و نا آرامی های اخیر، زمینه را جهت اعمال فشار بیشتر اقتصادی و سیاسی به کشورمان فراهم کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۵    
تاکید مدیریت شهری جدید، افزایش کیفیت زندگی در پایتخت و زیست پذیرترشدن شهر تهران است، کارشناسان درباره چگونگی تحقق این مهم نظر داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۵    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که تامین مالی صندوق های بازنشستگی به معضلی اساسی برای کشور تبدیل شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به اینکه ترامپ درباره زیر سوال رفتن سلامت روانی اش از طرف مردم چه فکر می کند، گفت: از نظر من افرادی تعادل روانی ندارند که "اثر مثبت" رئیس جمهوری او در این کشور را نمی بینند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰    
رسانه های سعودی و اماراتی تلاش گسترده ای برای دامن زدن به اغتشاشات اخیر ایران داشتند به طوری که این کشورها علاوه بر رسانه های رسمی از فضای مجازی مانند توییتر و فیس بوک نیز بهره بردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران در کشور آغاز شده است و امروز در بیشتر استان ها برف و باران می بارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- کشور میانمار هفتادمین سالگرد استقلال خود را جشن گرفت.میانمار، با نام پیشین برمه، از مستعمره های بریتانیا بود که در سال 1948 به استقلال رسید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۵    
هفت دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح با هم تصادف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس از برگزاری نشست مشورتی نمایندگان با وزرای اطلاعات، کشور و دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره اعتراضات اخیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۰    
یک حقوقدان با تاکید بر اینکه مجوز گرفتن برای برگزاری تجمع با منطق قانون اساسی سازگار نیست، اظهار کرد: طبق اصل 9 قانون اساسی هیچ مقامی حق ندارد آزادی های مشروع را حتی با وضع قانون سلب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰    
به گزارش ایران خبر ،راهپیمایی در اعتراض به ناآرامی های اخیر در استان ها. (مهر) برنامه 80 سال لوریس چکناواریان(مرضیه موسوی/ایرنا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری نشست شورای امنیت به درخواست آمریکا درباره اعتراض ها در ایران را، یک افتضاح دیگر دولت ترامپ در حوزه ی سیاست خارجی او برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۵    
مشکلات اقتصادی بخش بزرگی از مردم ایران هیچ جای انکار و لاپوشانی ندارد. اینها همان مردمی هستند که در غائله 96 هم پای کار نظام ایستادند و امید دشمن را ناامید کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۵    
بازیگران مطرحی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و مصر در فیلم سینمایی به وقت شام جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا رفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه معلمان حق التدریس از ابتدای مهرماه حتی یک ریال حقوق نگرفته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۰    
وکیل جمعی از کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی از تعیین وقت جلسه دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۰    
بازار معاملات مسکن در مواجهه با اثر روانی زمین لرزه های ابتدای زمستان، واکنش دور از انتظار نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۰    
زنی که 7سال پیش دختر 9ماهه اش را کشته بود، از آسایشگاه روانی فرار کرد و پس از ازدواج مجدد، پسرش را کتک زد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
یک عضو اصلاح طلب کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تشریح جزئیات بازداشت حدود 90 دانشجو در سراسر کشور خبر داد و گفت که از این تعداد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۵    
عاملان قتل پسر 26 ساله در نزاع دسته جمعی در شاهرود 4 ساعت پس از جنایت دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۵    
روانبخش صادقی با اشاره به اینکه انتخاب فیلشاه برای حضور در جشنواره فیلم فجر درست بود از دبیر جشنواره خواست نگاه ویژه ای به انیمیشن داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص اظهارنظر برخی از افراد درباره لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۵    
اگر چه مسئولان تاکنون بیان کرده اند که محدودیت های وضع شده برای تلگرام، موقتی است اما احتمال توقف دایمی فعالیت این پیام رسان نیز در هر حال وجود دارد.