سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۳۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 25 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۲    
آسپیرین (Aspirin) که نام علمی آن استیل سالیسیلیک اسید (acetylsalicylic acid (ASA است از جمله داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به دو کشور آمریکای لاتین - شیلی و پرو- رفت.این سفر بیست و دومین سفر خارجی او از زمان حضورش در این سمت است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۵    
به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، صرف منظم آجیل منافع زیادی برای شما دارد، کنترل کننده کلسترول است و می تواند فواید زیادی برای قلب تان داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۹    
نایب رئیس مجلس از تشکیل جلسه سه جانبه نمایندگان سه قوه برای حل مشکل مالباختگان موسسات مالی و اعتباری با حضور خود، نهاوندیان و اژه ای خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۹    
اولیای دم پرونده زن تنها که پنج سال قبل در خانه اش به طرز مرموزی به قتل رسیده بود از بیت المال درخواست دیه کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۹    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان در ارتقای صلح می توانند نقش مثبتی داشته باشند، گفت: 67 درصد از 750 هزار شغل ایجاد شده در سال گذشته به زنان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۹    
پسر جوان شیطان صفت که به اتهام ربودن و تجاوز سه دختر جوان در شرق تهران دستگیر شده بود، پس از محاکمه غیرعلنی با حکم قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ محکوم به اعدام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۴    
سفیر جمهوری اسلامی در انگلستان در پیامی توییتری نوشت: 50 درصد کل کشتی های دنیا در سه کشور مانند پاناما و لیبریا ثبت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۴    
سیما در روزی که عزای عمومی اعلام شده بود، پخش برنامه های طنز خود را ادامه داد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۷:۳۴    
سرمای زمستانی، بارش سنگین برف یا حتی یخبندان هم نمی تواند مانع از ادامه زندگی انسان شود. همه ما حتی در روزهای بسیار سرد سال هم با پوشیدن ساق های پشمی، چکمه های بلند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۳۴    
عروس های یونانی برای آنکه دوستان مجردشان نیز به خانه بخت بروند، نام آنها را زیر کفش شان می نویسند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۳:۳۴    
بارش شدید برف و برودت هوا مدارس برخی از شهرها را در استان ها فردا سه شنبه 26 دی ماه،تعطیل کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۴    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 26 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۹    
گوزن عاشق نام گوزنی است که شاخ هایش به شکل قلب درآمده و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب آن که هرسال شاخ های گوزن ها میافتد و مجدد رویش میکند، ولی همچنان به شکل قلب درمی آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۹    
پزشکان جنینی را که 12 هفته پیش از موعد مقرر به دنیا آمده بود به طور معجزه آسایی از مرگ نجات دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل بحران استان تهران با اشاره به زلزله 4.3 ریشتری عصر امروز شهرستان فیروزکوه گفت: شرایط در شهرستان فیروزکوه عادی است و خوشبختانه خسارت به مردم این منطقه وارد نیامده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۴    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از اریه گزارشی درباره رفع فیلتر تلگرام در آینده ای نزدیک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم ایجاد راههای امن متعدد در فضای مجازی گفت: باید کاری کنیم که مردم حق انتخاب میان گزینه های امن را داشته باشند و مضطّر به استفاده از راه ناامن دشمن نباشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۹    
یک آسیب شناس اجتماعی گفت: برخی از زنان و دختران برای کسب درآمد موهای خود را از 100 هزار تا 5 میلیون تومان می فروشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با گذشت 300 روز از سال جاری تاکنون هوای تهران 220 روز در حد استاندارد و 80 روز آلوده بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۴    
دادستان کل کشور با صدور دستور ویژه ای به معاون حقوق عامه دادستانی کل خواستار بررسی علت بروز حادثه نفتکش سانچی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۴    
یک کارشناس بهداشت مواد غذایی به مشکلات کم خونی در سه گروه از مردم جامعه به همراه توصیه های غذایی مفید پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۴    
استاندار قم به کمبود امکانات و مکان هایی برای ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: باید برنامه ریزی هایی در این رابطه صورت گیرد تا بانوان نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۴    
عیدی سال97 خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان های زلزله زده کرمانشاه سه برابر پرداخت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۴    
بر اساس مصوبه شورای پنجم شهر تهران مقرر شد تا نجفی گزارشی از وضعیت شهرداری تهران و شهری را که تحویل گرفته است ظرف مدت 100 روز به شورا ارائه کند و روز یکشنبه 24 دی ماه این گزارش در شورای شهر ارائه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی ارتش درباره آسیب وارده به ناوشکن دماوند توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۴    
نادر طالب زاده مستند ساز و فعال رسانه با حضور در برنامه مهمانخانه شبکه چهار از خاطراتش در حوزه مستند سازی و دغدغه هایش در این حوزه صحبت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۴    
رییس کل بانک مرکزی گفت: در بخشنامه های قدیمی بانک مرکزی اجازه پرداخت تسهیلات برای نوسازی بافت های فرسوده به بانک ها داده شده و نیازی به بخشنامه جدید نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۴    
سفیر اسبق ایران در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو تاکید کرد: همراهی یا عدم همرایی اروپا با ترامپ بستگی به نوع رفتار ما بستگی دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مقامات محلی ولایت هرات مدعی شدند که یک کارمند ارشد این نهاد به اتهام جاسوسی برای ایران از سوی نیروهای امنیت ملی بازداشت شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۴    
امام جمعه اصفهان گفت: قبرستان های محلی در مناطقی از اصفهان که با باغ رضوان فاصله زیادی دارند با هدف افزایش رفاه مردم در نظر گرفته شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۴    
طبق نتایج یک مطالعه، از آنجائیکه بین افزایش میزان بتا آمیلوئید و تشدید علائم اضطراب ارتباط وجود دارد، از اینرو اضطراب نشانه اولیه بیماری آلزایمر در افراد مسن است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۴    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس با انتقاد نسبت به لابی گسترده قالیباف و زیرمجموعه اش برای ممانعت از انجام تفحص از شهرداری تهران، از رییس مجلس خواست که با صدور مجوز این تفحص ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۴    
ترامپ همچنان سیاست برجام زخمی را دنبال می کند. بر این اساس آمریکا از برجام خارج نمی شود اما همیشه با رفتارهایی آینده برجام را مبهم باقی نگاه می دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه توان مدیریت و فرماندهی در ناجا مراحل بلوغ را طی کرده و در حد بسیار خوب ارزیابی می شود، تاکید کرد: نیروی انتظامی ناآرامی های اخیر را با متانت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۹    
به گفته معاون وزیر جهاد دامداران به دنبال افزایش قیمت جدید نرخ شیرخام نیستند بلکه خواهان اعمال مصوبه 1440 تومانی هستند که چندسال قبل تعیین شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۴    
به گفته عزت الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره ملی فیلم فجر، پیش فروش بلیت های سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از شنبه 30 دی ماه آغاز خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۹    
"دونالد ترامپ" آشکارا قصد دارد روسیه، چین و ایران را از تصمیم گیری در مورد برجام کنار بگذارد، ولی بعید است طرف های اروپایی با درخواست وی در مورد توافق هسته ای با ایران موافقت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۹    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به این مطلب که آرتروز زانو شایع ترین بیماری مفصلی است که در حال حاضر درمان قطعی برای آن وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۴    
اکبر عبدی درباره چگونگی پذیرفتن نقش زن و شروط آن برای ایفای نقش در سینمای ایران توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در پاساژ کوچه برلن خبر داد و گفت: آتش نشانان 20 نفر از کارگران محبوس شده در میان دود و آتش را نجات دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا با اقدامات خود می خواهد بگوید ایران محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیست، گفت: راه حل مقابله با ترامپ نمایش وحدت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۹    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با اعلام بررسی دوباره 15 هزار پرونده توقف اعدام محکومان مواد مخدر گفت: تعیین حکم جدید بعد از توقف حکم اعدام به تشخیص و رای قاضی بستگی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: برای 3 نفر از عوامل انفجار در یکی از سوپرمارکت های بزرگ شیراز کیفرخواست صادر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۵    
اپلیکیشن مسیریاب ویز که چندی پیش فیلتر شده بود هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از تصویب نهایی لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در هیات دولت خبر داد و تاکید کرد: دولت می تواند لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
پشت صحنه کنفرانس ضد انقلابی برلین یکی از طراحان عملیات براندازی در سکوت و از بنیان گذاران رادیو آزادی (وابسته به سیا) بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۵    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با مواد مخدر به کمک سگ های مواد یاب موفق به کشف نوع جدید شامپو تریاک شدند .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۰    
کاپیتان اسبق کشتی نفتکش درباره اینکه چرا نفتکش سانچی نتوانست قبل از برخورد با کشتی چینی مسیر خود را منحرف کند، توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۰    
محسن آرمین می نویسد: بی بی سی طی این ماجرا برخلاف شیوه معهود، به وضوح و آشکارگی تمام از سطح حرفه ای خود فاصله گرفت، به گونه ای که حتی ضرورتی به تظاهر به رعایت اصول و قواعد خبررسانی ندید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۰    
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه شدت برخورد با نفتکش سانچی به حدی بود که لایه فولادی زخیم و لایه آب تعادل دو متری و لایه سوم مخزن صدمه دید و حادثه ایجاد شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۱    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 25 دی 1396 را مشاهده کنید.