چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۹:۰۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 27 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۵    
رییس پلیس فتا استان خوزستان گفت: طی عملیاتی غافل گیرانه مردی هزار چهره که اقدام به اغفال بانوان و اخاذی از آنها می کرد پس از بازرسی از مخفیگاهش دستگیر و بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۶:۳۵    
شما می توانید تنها با مصرف 8 عدد توت فرنگی در طول روز، کل نیاز بدن تان به ویتامین ث را تامین کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۲:۵۵    
جدای از تمام لذت ها و شیرینی های به دنیا آوردن یک کوچولوی دوست داشتنی، چیزهای زیادی است که ذهن تازه مادرها را به خود مشغول می کند و باعث نگرانی شان می شود، مثلا اندام شان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی تعداد زیادی از دستگیرشدگان حوادث اخیر را در همان روزهای اول با اخذ تعهد آزاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:جوانان این مملکت نرفته اند که امثال من با ریاست خود اموال کشور را چپاول کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۰    
در تحقیقی تأثیر یک باکتری مضر و خطرناک که ممکن است در غذاهای دریایی حاضر باشد، بررسی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
استاندار کرمانشاه گفت: هنوز تکلیف بیمه مسکن مناطق زلزله زده مشخص نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۵    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن خرسندی از فهرست جدید بیماران خاص گفت: مجلس بودجه جدید و مجزا در نظر بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- رسانه رسمی کره شمالی تصاویری را از بازدید رهبر این کشور از یک دانشکده مخصوص زنان منتشر کرد که بر اساس روال مرسوم بازدیدهای رهبر کره شمالی زنان حاضر در این بازدید هیجان زده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران: پیکرهای سه تن از جان باختگان کشتی سانچی پس از مشخص شدن آزمایش DNA به کشور انتقال می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
تخریب کارنامه اجرایی قالیباف و همچنین تخریب آینده سیاسی وی برای حذف از صحنه انتخابات های آینده از مهم ترین کارکردهای گزارش اخیر نجفی برای رسانه های اصلاح طلب است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
رییس فراکسیون امید گفت: ما با وزرا در دوره اخیر شرط کرده ایم حداقل یک معاون و مدیر ارشد آنها از خانم ها باشد که این موضوع جزو مطالبه اصلی ماست و ما تاکید داریم که حقوق زنان باید به طور جدی پیگیری شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۵    
بیژن نامدار زنگنه، با اشاره به جانباختن خدمه نفتکش سانچی گفت: این نفتکش که قرارداد آن بر اساس فوب بوده، برای مقصد کره جنوبی بار زده بود و اینکه گفته می شود که مقصد این کشتی کره شمالی بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۰    
27 دی ماه تولد یکی از خاطره انگیزترین شخصیت های کارتونی است که در برهه ای توانست آمار مصرف اسفناج در دنیا را تغییر دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
متن کامل طرح اصلاح قانون تابعیت در مجلس را منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۰    
یک مسئول وزارت بهداشت گفت: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفتهای روز دنیا در داخل کشور برای وی انجام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۷:۳۵    
ویتامین C سال هاست به عنوان مکملی برای جلوگیری و درمان سرماخوردگی شناخته شده است. اما اخیراً خواص جدیدی از این ویتامین کشف شده که حاکی از تأثیر آن بر سلامت پوست است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۵:۵۰    
نوشیدنی های شیرین (چه دارای شکر یا شیرین کننده مصنوعی باشند) به نظر می رسد محرک التهابی است که به مغز آسیب می زند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۲:۵۰    
انفجار مخزن سوخت یک اتوبوس سبب آتش گرفتن آن و سرایت آتش به چندین فروشگاه در پاریس پایتخت فرانسه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۱:۳۵    
در اتفاقی جالب، یک گروه 20هزارتایی از زنبورهای عسل، به مدت دو روز این ماشین را تعقیب می کردند! در آخر مشخص شد که ملکه آنها در ماشین گیر افتاده و سربازانش برای آزادی او تلاش می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۵    
باید دقت داشت که هرگز نباید برنج پخته شده ای را که در فضای آزاد به مدت چندین ساعت مانده است مصرف کرد چرا که در برنج مانده، باکتری ای به نام "باسیلوس سرئوس" رشد می کند که خطرناک است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۵    
هشدار نهاد های امنیتی آمریکا به جارد کوشنر درباره رابطه دوستانه وی با یک زن تاجر چینی-آمریکایی در آمریکا جنجال و بلوا ایجاد کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۵    
خبر خوب این است که بیماری کبد چرب اغلب قابل درمان است و کبد می تواند از طریق ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی بار دیگر سلامت کامل خود را باز یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۰    
گروهی از فعالان در زمینه علم اخلاق در آمریکا با انتشار گزارشی تند اعلام کردند که دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ غیراخلاقی ترین دوره ریاست جمهوری در تاریخ این کشور محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۵    
هشدارهای مداوم پزشکان و متخصصان چشم پزشکی در مورد استفاده از لنزهای آرایشی چشم بی دلیل نبوده است و یکی از علاقه مندان به این لوازم آرایشی را دچار مشکل جدی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین علیهم السلام گفت: صرف نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده است، معصومین خط قرمز ما هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۰    
محمد عالی (دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر) در حاشیه هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران که با حضور استاندار و فرماندار تهران برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه احتمال وقوع برخی آشوب ها پیش بینی شده بود، گفت: قطعا نخواهیم گذاشت که امنیت عمومی کشور و فضای آرامی که در کشور ایجاد شده، بازیچه عده معدودی قرار بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۰    
پس از صدور و ابلاغ منشور حقوق شهروندی از سوی ریاست جمهوری در سال گذشته بمنظور رعایت و پیشبرد حقوق اساسی ملت ایران، وزارت کشور نیز خود را به صورت عام وخاص ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۶    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازماندگان حادثه پلاسکو از بی توجهی ها گله مند هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۶    
رئیس جمهور در دیدار نبیه بری رئیس مجلس لبنان ضمن ابراز خرسندی از ایجاد شرایط باثبات در این کشور، گفت: تقویت و استحکام ثبات، توسعه و وحدت در لبنان موجب خوشحالی ملت ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۶    
مرد جوانی نامادری و سه فرزند او را در شادگان با شلیک گلوله به قتل رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۶    
دولت چین از شناسایی محل دقیق لاشه نفت کش غرق شده ایران خبر داده و گفته که گام بعدی اعزام ربات های زیردریایی برای بررسی بیشتر آن است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حرف هایی که شهردار تهران در خصوص مدیریت شهری در گذشته زده است، صحت ندارد و این در حالی است که آقای نجفی بیشتر شو بازی می کند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۲    
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه بازداشت کردن افراد برای ما هیچ لذتی ندارد و برای هیچ حکومتی خوب نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی توضیحاتی را درخصوص افزایش حقوق کارمندان ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۷    
دادستان شهرستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت خبر داد و گفت: مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه هفته آینده آقای روحانی مستقیما با مردم صحبت خواهد کرد، اظهار داشت: برنامه هایی برای اشتغال روستایی وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
نماینده ویژه رییس جمهوری در حادثه نفتکش سانچی گفت: چینی ها می گویند به علت انتشار گازهای سمی نمی توانیم برای خروج پیکرها از نفتکش غرق شده، اقدام کنیم اما ایران این موضوع را دنبال می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۲    
رییس شورای رقابت گفت: این شورا با افزایش تعرفه خودروهای وارداتی مخالف است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۲    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: صرف نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده است، معصومین خط قرمز ما هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۲    
هر سال با شروع فصل سرما شاهد انتشار ویروس آنفلوانزا در سطح کشور می باشیم لذا یکی از راهکارهای اصلی در برخورد با این بیماری شناخت آن و رعایت اصول خود مراقبتی در این بیماری توسط شهروندان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۷    
وزیر نیرو درباره مدیریت مصرف آب باتوجه به کاهش بارندگی در سال جاری گفت: باید در مسئله آب مدیریت عرضه و تقاضا داشته باشیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش گفت: پیش بینی می شود در سال آینده 700 هزار دانش آموز و دانشجو به آموزش و پرورش وارد شوند که برنامه ریزی و فراهم کردن زیرساخت ها برای تحصیل آنها کار را ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۳    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره توافق هسته ای با ایران( برجام) را به دقت ارزیابی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور زمان بررسی این لایحه را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس از حضور وزرای نفت، کار و امور خارجه در این کمیسیون برای بررسی حادثه سانچی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۸    
دانه کنجد علاوه بر آنکه در آشپزی مورداستفاده قرار می گیرد، به دلیل خواص متعدد تغذیه ای و دارویی در طب سنتی هم کاربرد دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۳    
رضا پهلوی که برای رسیدن به سلطنت، از سعودی ها درخواست کمک کرده است، با بی محلی شاه عربستان و شاه اردن در توئیتر مواجه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۳    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 27 دی 1396 را مشاهده کنید.