سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۴۲Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
در یک سال منتهی به هفته پانزدهم دی ماه نرخ لبنیات 8.1 درصد، تخم مرغ 45.8 درصد، برنج 0.8 درصد، حبوب 2.6 درصد، میوه های تازه 36 درصد، سبزی تازه 47.9 درصد، گوشت قرمز 6.5 درصد، گوشت مرغ 9 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۵    
صفحه اول روزنامه های شنبه 16 دی 1396 را مشاهده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۹    
پزشکان با توجه به اوضاع مجبور به عمل جراحی خاصی شدند که در پی آن اکنون سیلوا حسین صاحب قلبی قابل حمل در کوله پشتی است که با لوله، باتری و تجهیزات جانبی، وزن آن به هفت کیلوگرم می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۹    
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که محیط دور گردن در قیاس با اندازه دور کمر شاخص دقیق تری برای ارزیابی خطر ابتلای افراد به دیابت نوع دو است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
هر دونوع چای سیاه و سبز سبب کاهش رشد تومور سرطانی، افزایش سوخت و ساز بدن برای کمک به کاهش وزن و حتی دفع بیماری های مزمن مانند سکته مغزی، بیماری های قلبی، دیابت، و پارکینسون می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۴    
دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: از مکمل های درمانی مناسب برای کاهش وزن، خوردن ماست مُهزل بدون نان است به این ترتیب که 200 گرم ماست با یک قاشق غذاخوری زیره سیاه مخلوط و خورده شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۹    
تعدادی از لیدرهای و افراد تخریب کننده موسسات دولتی در کرج بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۰    
نماینده آشوریان در مجلس گفت: کسی پرچم ایران را آتش می زند به همه ایران توهین می کند و کسی که ساختارشکنی و اغتشاش را جایگزین اعتراض و مطالبه می کند، فرهنگ غنی ایرانیان را زیر سؤال می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۰    
فراخوان جریان ضدانقلاب برای آشوب و تجمع در خیابان انقلاب اسلامی با بی توجهی معترضین همراه شد و هیچ تجمعی در شهر تهران برگزار نشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۵    
اشخاصی که با مشکلات شنوایی یا پیر گوشی دست به گریبان هستند با مصرف ماهی می توانند قدرت شنوایی خود را افزایش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۵    
رسانه های سابقه دار در آشوب های نیابتی سال های 78 و 88، در حال تحریف واقعیت های سیاسی و اقتصادی و گذاشتن پوست خربزه زیر پای دولت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۷:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد که کشورش درخصوص بازداشت ها و قربانیان اوضاع روزهای اخیر در ایران نگران است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۴:۲۰    
سنگ مروارید در درون برخی نرم تنان دو کفه ای مانند صدف ایجاد می شود. رفع ناراحتی های چشم، کمک به معالجه بیماری های معده، قلب، جگر، جنون، بواسیر و یرقان از خواص درمانی مروارید است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۳:۱۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به ناآرامی های اخیر در برخی شهرهای ایران، بدون اشاره به حمله مسلحانه اغتشاشگران به نیروهای امنیتی، کاهش خشونت ها را خواستار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۰    
حسن قندهاری در ارتباط با علائم تنگی کانال نخاعی کمری اظهارداشت: تنگی کانال نخاعی کمری بر اساس اینکه محل آناتومی درگیر در کدام مهره باشد و میزان درگیری در یک مهره یا مهره های متعدد باشد و همچنین بسته ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۰    
اینها پولسازترین خانواده جهان هستند، از کوچک ترین عضو خانواده که شش سال دارد گرفته تا بزرگترینشان که 43 ساله است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۰    
سایت صهیونیستی یدیعوت آحارونت به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدا واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
در حالی که شبکه مجازی تلگرام و اینستاگرام برای دقائقی روی سرویس های ADSL باز شد، اما بار دیگر این دو سرویس از دسترس خارج شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب وکارها و کسانی که با ایجاد محدودیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متضرر شده اند، عذرخواهی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش از کشته شدن 2 دانش آموز در ناآرامی های اخیر خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۵    
ده ها تجمع اعتراضی کارگری، صنفی و اجتماعی در 9 ماهه اخیر در نهادهای امنیتی و قضائی ثبت شده و هیچ کدام مجوز برگزاری نداشته اند. در هیچ یک از این اجتماعات شعار ساختارشکنانه داده نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۵    
هنرمندان در سال های اخیر نقش پررنگی در ایجاد جریان های سیاسی و اجتماعی داشته اند، یکی از مهمترین نمودهای آن انتخابات ریاست جمهوری بود و از نمونه های متاخر واکنش به تصمیمات دولت در شبکه های اجتماعی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۵    
بعد از جا افتادن اینترنت در خانه ها به عنوان یکی از ملزومات زندگی هر فرد، هرازچندگاه یک یا چند شبکه اجتماعی محبوب شدند اما بعد از چندوقت کاربران آنها را رها کردند و به جای دیگری کوچ کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین المللی گفت: ایران هیچگاه تن به ذلالت نداده و نمی دهد و افشا شدن ماهیت واقعی دشمنان از الطاف الهی است و بار دیگر ماهیت آنها افشا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰    
استاندار همدان از شناسایی و دستگیری عده قلیلی که به دنبال اغتشاش آفرینی و جوسازی در استان بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۵    
قیمت هر شانه تخم مرغ فله در بازار مصرف با کاهش 2 تا 6 هزار تومانی در مقایسه با یک هفته قبل به 14 هزار تومان رسید، هر عدد از این محصول نیز 500 تومان به فروش می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۵    
اصلاح طلبان با اغتشاشات کشور چگونه برخورد کردند، چرا اصلاح طلبان از به رسمیت شناختن اعتراضات سخن می گویند، در گزارشی به این موضوعات پرداخته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
استاندار سمنان گفت: توسعه صدور مجوز برندهای حلال استاندار در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
از مهمترین ضربه هایی که اغتشاش گران به مردم و اقتصاد کشور وارد کرده اند ترمز بریدن دلار است تا جایی که امروز در بالاترین نرخ بازار شاهد دلار 4360 تومان بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
برخی از خوراکی ها خاصیت خنثی کنندگی دارند و با مصرف آن ها، مواد سمی موجود در هوا که وارد بدن شده تا حدی از بین می رود؛ در این مطلب به برخی از این خوراکیها اشاره شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری تظاهرات محکومیت فتنه گران و مزدوران در سراسر این استان در روز جمعه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۵    
جمعی از خانواده های شهدا با رهبر انقلاب دیدار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۵    
مستندهای معلم مثل مادر ، پسر سلمان ، تلکه رویایی دارم و نا آباد از جمله مهمترین فیلم های ششمین روز هشتمین جشنواره عمار هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۵    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: توئیت های ترامپ نشان دهنده ذوق زدگی آنها و هماهنگی اغتشاشگران داخلی با خارجی است و احتمال تحریم های بیشتر نشان می دهد آنها درصدد توسعه و گسترش این وضعیت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دولت مردان برای برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه تلاش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۰    
وزارت خارجه سوریه مواضع مطرح شده از سوی دولت آمریکا و اسرائیل درباره وضعیت کنونی در ایران را به شدت محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰    
سفیر ایران در لندن در واکنش به آخرین توییت رئیس جمهور آمریکا که مردم ایران را گرسنه خطاب کرده است، گفت که ترامپ به جای توهین های بی سابقه به ملت ایران به گرسنگان کشور خودش کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت عامل هتک حرمت پرچم جمهوری اسلامی توسط پلیس امنیت ناجا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت:در تلاش هستیم با همکاری پژوهشگران مستقر در مرکز رشد، کارخانه ای با رویکرد تهیه و تولید فرآورده های گیاهان دارویی راه اندازی کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
رییس دادگستری تهران گفت: از سوی دیوان عالی کشور رای متهم اصلی پرونده قتل بنیتا تایید و پرونده به دادگستری اعاده شد و در این بخش جهت فرآیندهای قانونی مربوط به مرحله اجرا، پرونده به دادسرا ارسال میگردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
یک مسئول پارلمانی سوریه از احتمال حضور ابوبکر البغدادی در شرق الخابور تحت حمایت نیروهای آمریکایی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۵    
رئیس قوه قضاییه طی پیامی به همایش ابلاغ الکترونیکی گفت: با راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی بر بستر شبکه ملی عدالت، خدمات الکترونیکی قضایی به یکی از نقاط اوج بلوغ خود رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان مجلس تمهیدات ویژه ای برای حل مشکل سپرده گذاران مؤسسات اعتباری اتخاذ کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
دبیر کل انجمن خرما با اشاره به هدررفت 35درصدی تولید خرما در کشور گفت: 10 درصد از مجموع تولید خرما در کشور صادر، 55 درصد در داخل مصرف و مابقی معدوم می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد: اغتشاش با اعتراض مرزی دارد. اعتراضات تا جایی که امنیت ملی را به خطر نیندازد می تواند ادامه داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه اعتراضات در ایران را دنبال می کند، گفت: انتظار داریم حق تجمع مسالمت آمیز رعایت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
یک داروی توسعه یافته برای دیابت به میزان قابل توجهی تحلیل حافظه در موشهای مبتلا به آلزایمر را درمان می کند و این وعده ای امیدوار کننده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۰    
شهید نامدار جانشین پاسگاه شرشری شمالی، هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی بود که در زمان حیاتش با فرزندانش تمرین شهادت می کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
بر خلاف تصور عمومی، مشتریان هنگام خرید آنلاین به امنیت کامل اهمیت بیشتری داده و آن را به راحتی خرید ترجیح می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
تخم مرغ آنقدر با زندگی روزمره مردم عجین شده بود که در آداب و رسوم، اصطلاح ها، ضرب المثل ها و حتی بازی ها راه پیدا کرده بود و حداقل قیمت بالای آن، ارج و قربش را میان فرهنگ مردم از دست نداد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت در بازسازی بافت های فرسوده دخالت نمی کند، گفت: ما قیم مردم نیستیم و مردم، خودشان همه کارها را انجام می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰    
به گزارش ایران خبر ،مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد دی ماه. (سمیرا شریعتمداری/ باشگاه خبرنگاران) مراسم رونمایی از کتاب دارساوین ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
رییس سازمان حج و زیارت با ارائه گزارشی از وضعیت قیمت افزایشی برخی خدمات و سوخت در عربستان، به صورت تلویحی نسبت به اثرگذاری آن بر نرخ حج 97، اعلام آماده باش کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس از تصویب بیانیه این فراکسیون درباره حوادث اخیر در نشست شورای مرکزی فراکسیون خبر داد و گفت: باوجود مطالبات و خواسته های به حق مردم، کسانی که اصلاً دغدغه این کشور را ندارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از عادی بودن وضعیت کشور در اکثر نقاط کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
سرکنسولگری ایران در اربیل اعلام کرد از امروز( سه شنبه ) بار دیگر فعالیت مرزهای تمرچین و پرویزخان از سر گرفته می شود .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
قیمت نفت امروز با 33 سنت معادل نیم درصد افزایش به 67 دلار و 20 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۰    
استاندار تهران گفت: تکلیف تخریب کنندگان اموال عمومی مشخص است. آنها به بیت المال آسیب رسانده اند و قطعا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه نمی دهیم وضعیت ناامنی تهران تداوم پیدا کند، اظهار کرد: اگر وضعیت ناامنی تهران تداوم یابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۱:۲۰    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 12 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۵    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 12 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۵    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 12 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۰    
حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه ای با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی توضیحات مهمی در رابطه با شرایط اقتصادی ایران را مطرح کرد.