چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۷:۵۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۳    
دیروز روز جهانی متروسواری بدون شلوار بود و به همین خاطر جمعی از فعالان اجتماعی در سراسر جهان بدون پوشیدن شلوار وارد ایستگاه های مترو شده و سوار بر قطار شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۸    
مجری پرآوازه آمریکایی قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور شرکت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۳    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای دو کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۸    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از زلزله زدگان این شهرستان خواست به پیامک های مشکوک افراد سودجو و کلاهبردار پاسخ ندهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۳    
دو مرد جوان که راننده شرکت مسافربری را برای اخاذی 300میلیون تومانی ربوده و در چاه وحشتناکی حبس کرده بودند، به زودی در دادگاه محاکمه می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۳    
آیا رئیس جمهور و سایر مدیران دولت حاضرند با نیم ساعت حضور در اتاق شیشه ای، به ابهامات و سؤالات مختلف درباره لایحه بودجه 97 توضیح دهند؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۸    
رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: در حال حاضر تنها 7 درصد از منازل مسکونی بیمه زلزله دارند که بدان معناست اگر اتفاقی بیفتد کسی نمی تواند پاسخگو باشد، بنابراین باید بیمه زلزله را اجباری کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۸    
با بیان برخی تهدیدهای ترامپ در خصوص خروج امریکا از برجام این سؤال مطرح می شود که توان فنی ایران برای پاسخ به بدعهدی امریکا چیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۸    
موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای از عرضه 10درصد سهام شرکت راه آهن حمل و نقل (سهامی عام) در بازار بورس خبر داد و اعلام کرد: عرضه این سهام در دی ماه امسال صورت می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۳    
قضات دیوانعالی کشور حکم دوبار قصاص مرد جنایتکاری را تأیید کردند که برای پنهان ماندن راز قتل پدر، برادر خود را هم کشته بود. همسر وی نیز به شش سال زندان محکوم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۴    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دولت حامی بیان نقد، مشکلات، کاستی ها، بی عدالتی و تبعیض است و در جایی که به دلیل برخی سوءاستفاده ها ناچار به اعمال برخی محدودیت ها می شود این کار را ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۴    
نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون تصمیم گرفت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و رکود اقتصادی، حامل های انرژی برای سال آینده گران نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۴    
باورهای درست و نادرست بسیاری در مورد سفید شدن موها وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۷:۱۹    
یک متخصص پوست گفت: هنوز علت تعریق زیاد موضعی مشخص نیست و برای درمان آن از شیوه های دارویی و غیر دارویی استفاده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۵:۴۹    
رئیس مرکز فناوری و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جایگزینی تلگرام با شبکه های اجتماعی بومی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۴:۰۹    
برای میگرن درمان های بسیار مختلفی از جمله بوتاکس و دارو وجود دارد ولی ما در این مطلب به شما روشی را پیشنهاد می کنیم که در آن نه دارویی وجود دارد و نه تزریقی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۱:۳۴    
فالوده در رفع اسهال کمک کننده است، خصوصا اگر تخم ریحان یا تخم شربتی به فالوده اضافه شود، در تقویت معده و قطع اسهال قویتر عمل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۴    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 19 دی 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۴    
رئیس جمهوری آمریکا تحت فشار افکار عمومی و رسانه های این کشور در خصوص فقدان صلاحیت روانی خود، جمعه هفته جاری به انجام آزمایشات پزشکی مبادرت می نماید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۹    
پلیس استرالیا 2 مار پیتون 15 کیلویی در خانه یک مرد 41 ساله پیدا کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۴    
احتمال فیلترینگ دائمی تلگرام سوژه هادی لطفی در نیشخط شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۴    
شرکت ژاپنی Xenoma سازنده انواع البسه هوشمند، مجموعه ای از زیرشلواری های هوشمند را برای استفاده افراد مبتلا به بیماری زوال عقل تولید کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۹    
شبکه ای بی سی نیوز گزارش کرد که آتش سوزی در برج ترامپ به دلیل اتصالی برق بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس سابق مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: بدترین واکنش قطع روابط دیپلماتیک است و باید این روابط را حفظ کنیم تا به صلح برسیم. در فضای آرام می توانیم به گفتگوی محلی دست یابیم و به همکاری برسیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت شرایط جوی نامساعد دسترسی گروه های امداد و نجات به نفتکش را دشوار ساخته اما گازهای سمی ناشی از سوختن نفت نیز به یک ریسک بزرگ تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۹    
دکتر رضا هاشمی گفت: متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده می شود که تعدادی از خانواده ها نان های خشک کپک زده خود را به افرادی که نان خشک برای دام ها می خرند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سطح تحصیل در کشور بالا است اما رشته های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه نیست و این یک مشکل اساسی است خاطرنشان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۴    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران عدم تمدید تعلیق تحریم ها را به معنای خروج آمریکا از برجام عنوان کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۴    
جاذبه های تاریخی شیراز بسیار دیدنی و معروف است اما گاهی کافی است به جز ورودی اصلی آنها کمی اطراف این بناها قدم بزنید تا روی دیگری از شیراز را ببینید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۴    
نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران اخذ معاینه فنی برتر را شرط ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۹    
ماجرا خیلی ساده است. امام خمینی اردیبهشت 68 در نامه ای به آیت الله خامنه ای، رئیس جمهور وقت، دستور بازنگری برخی اصول قانون اساسی درباره 8 موضوع از جمله رهبری را صادر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۹    
گویا از گروه های پرخطر خواست واکسیناسیون آنفلوآنزای فصلی را جدی بگیرند و همچون سال های قبل واکسن بزنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۹    
ویرانی های به بار آمده از زلزله بزرگ استان کرمانشاه با همت مردم و مسئولان در مسیر آبادانی و بازسازی قرارگرفته است و دراین بین کرمانشاهیان طعم خوش همراهی نهادهای انقلابی را می چشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۹    
مدیر جمع آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه کهریزک از ارسال 6 کامیون شامل کمک های مردمی به میزان 800 میلیون تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۹    
رییس گروه دوستی ایران و انگلیس گفت: ایران مزیت های اقتصادی خوبی را نسبت به دیگر کشورهای منطقه دارد اگر ایران می خواهد هاب منطقه ای شود باید رفاه خود را در داخل ارتقا داده و نشان دهد که امکان و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۹    
استاندار تهران، طرح تعطیلی مدارس در زمستان نیازمند کار کارشناسی دانست و گفت: پیشنهاد تعطیلی مدارس از نیمه آذر تا نیمه دی در صورت اجرا در کل استان تهران و کل کشور باید اجرا شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۴    
شورای اسلامی شهر مشهد با تصویب طرح دو فوریتی شهرداری مشهد را مکلف کرد ظرف مدت دو ماه محل مناسبی برای برگزاری تجمعات اعتراضی مردمی تعیین کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش سقف وام ازدواج به 150 میلیون ریال از فردا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۴    
در روزهای گذشته و در جریان تجمعات و ناآرامی های مقابل دانشگاه، سردر نام برده مورد آسیب و رنگ پاشی با اسپری از سوی اشخاص و گروه های خودسر قرار گرفت و این اتفاق در حضور نیروی انتظامی به عنوان ضابط ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۹    
یک مسؤل حوزه سلامت درباره بیماری آنفلوآنزا گفت: آنفلوآنزای فصلی در برخی استانها به نسبت جمعیت شان گسترش بیشتری داشته و لازم است مردم به نکات بهداشتی بیشتر توجه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۴    
برنامه تلویزیونی جهان آرا یکشنبه شب 17 دی ماه با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و با موضوع ریشه یابی آشوب های اخیر و رسالت خانه ملت در قبال کشور و مردم، از شبکه افق پخش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۴    
دکتر مجتبی شریعتی حذف کنکور را یکی از سیاست های جدی وزارت علوم عنوان کرد و گفت: ما بر این باور هستیم که کنکور باید حذف شود اما حذف آن یک فرایند تدریجی است و این گونه نیست که امروز تصمیم بگیریم و فردا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۹    
تحقیق مذکور با هدف بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مواد غذایی برند حلال در بین مسافران ایرانی در خارج کشور انجام گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۹    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: باید انتقادات مردم را با گوش جان بشنویم. همین مردمی که حق خود را از خشونت و بر هم زدن کشور جدا کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۴    
با توجه به انتشار اخباری مبنی بر دستور رئیس جمهور برای رفع فیلتر تلگرام در جلسه شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی بیانیه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۴    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها جزئیاتی از انحرافات در این سازمان را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۴    
لاریجانی گفت:مهمترین مسئله ای که در فتنه اخیر باید بررسی کنیم، پیروزی سریع و چشمگیر ملت در این فتنه است و پیام این پیروزی به مراتب قوی تر از 88 بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹    
رسانه آمریکایی پولتیکو از احتمال تکرار سناریوی تصمیم گیری رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس نوشت و تاکید می کند که حامیان توافق هسته ای ایران نگران هستند که وی با تیم سیاست خارجی خود درباره برجام مشورت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹    
گمانه زنی ها از احتمال دستور رییس جمهور برای شکستن فیلترینگ حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹    
سردار غیب پرور در نامه ای به رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خواستار توجه جدی مسئولان به رفع دغدغه های معیشتی مردم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۹    
جلسه هیات وزیران عصر امروز به ریاست حسن روحانی تشکیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۴    
بعد از تقدیم لایحه بودجه 97 به مجلس و آغاز بررسی بندهای آن در کمیسیون های تخصصی، مجلسی ها مصوب کردند که وام ازدواج به 15 میلیون تومان افزایش یابد و امروز رئیس جمهور رسماً دستور افزایش وام ازدواج را صا
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره بررسی حوادث اخیر کشور در شورای امنیت کشور گفت: افرادی که دارای انگیزه امنیتی نبودند در همان روزهای ابتدایی آزاد شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: تقریباً تمام آنچه ازسوی دولت در بخش درآمدی بودجه سال آینده پیشنهاد داده شده بود در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده و در برخی موارد حتی بیش از خواست دولت نیز مصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۹    
بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۹    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: توافق کردیم باتوجه به اهمیتی که این روزها برجام دارد به خصوص باتوجه به سیاست های مخرب ایالات متحده جلسه مشورتی بین ایران و سه عضو اتحادیه اروپا در مورد برجام برگزار شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۴    
فرحناز غالبی درمورد بازداشت های اخیر دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: پس از بازداشت فائزه عبدی پور دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه علامه و بی اطلاعی از وضعیت وی تعدادی از دانشجویان برای پیگیری وضعیت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۹    
رییس جمهور، وظیفه همه مسوولان را خدمت به دین، انقلاب، کشور و مردم دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۹    
با موافقت رییس جمهور، توزیع سود سهام عدالت به مشمولین ثبت نام شده قطعی این طرح، از امروز، 18 دی ماه آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نقش داشتن این سازمان در اعتراض های اخیر در برخی شهرهای ایران را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۴    
با موافقت رئیس جمهور سقف وام ازدواج افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۰    
یک مقام گارد ساحلی کره جنوبی گفت، تانکر حامل نفت ایران که روز یکشنبه در دریای چین شرقی با یک کشتی باری چینی برخورد کرد، صبح دوشنبه همچنان در آتش می سوزد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش ها و آشوب های اخیر بوده اند، شناسایی و یا دستگیر شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
فرزند آیت الله هاشمی تاکید کرد: برخی از جریانات، تصمیمات امام و رهبری را که نمی پسندیدند، از چشم ایشان می دیدند و به دلیل اینکه نمی توانستند امام و رهبری را تخریب کنند ایشان را آماج هجمه خود قرار می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ابهامات موجود در بودجه 811 هزار میلیاردی شرکت های دولتی، بودجه این شرکت ها را پاشنه آشیل لایحه بودجه 97 خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۱    
دو فروند کشتی شنبه شب در آب های ساحلی شرقی چین با یکدیگر برخورد کردند که نفت کش حادثه دیده متعلق به ایران و در اجاره شرکت کره جنوبی بوده است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۱    
وزیر خارجه کشورمان گفت: پروژه خلافت داعش متوقف شد و دستگاه های اداری و نظامی آن در حال متلاشی شدن است. اما تروریست های داعش و گروه های مشاوره هنوز فعال هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تکذیب مجدد شایعه فیلتر شدن بازی های خارجی و تشریح طرح در دست اجرای بنیاد برای سامان دهی بازار بازی ها به انتقاد از برخی فشارها پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۷    
قیمت نفت برنت امروز 15 سنت معادل 0.2 درصد رشد داشت و به 67 دلار و 77 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۷    
سال گذشته دولت مبنی بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری، در ارزیابی سال 96 کارکنان و دستگاه های دولتی، موضوع "صیانت از حقوق شهروندان" بر اساس نتایج طرح افکارسنجی از عملکرد دستگاه ها محاسبه و اعم
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۷    
آبونمان گاز حذف نشد و با تغییر عنوان از مشترکان دریافت می شود.