سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۵۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 23 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۰    
دو محکوم به مرگ که به قصاص محکوم شده بودند با تلاش مسئولان شورای حل اختلاف وگذشت مادرمقتول از چوبه دار نجات یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۷    
سازمان هواشناسی از آغاز موج جدید بارش ها و کاهش دما از امروز خبر داد. بر این اساس در کلانشهرها به ویژه در بخش های مرکزی کشور مانند اصفهان ، اراک و تهران از غلظت آلاینده ها کاسته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: سبک زندگی ناسالم در روستاها به شهرها نزدیک شده و شاهد شیوع معضل چاقی در روستاها هم هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۲    
مردی که پنج ماه قبل در جریان دعوا بر سر محل فروش موادمخدر در بزرگراه اشرفی اصفهانی، رقیب خود را به قتل رسانده بود، سرانجام بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷    
از ابتدا سال آبی جاری تا کنون استان گیلان با 344 میلیمتر بارش و استان خراسان جنوبی با یک میلیمتر بارش پرباران ترین و کم باران ترین استان کشور گزارش شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
در حالی که تنها سه روز تا سالگرد اجرای برجام باقی مانده، رئیس جمهور آمریکا یک گردنه گیری دیگر هم کرد تا به همگان ثابت شود که آفتاب درخشان برجام همچنان می تابد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:کنفرانس بین المجالس کشورهای اسلامی باید تحرک بیشتری درخصوص حمایت از مسلمانان داشته باشد و امیدواریم که درهمین اجلاس بتوانیم مواضع محکمی در دفاع از حقوق مسلمانان اتخاذ شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۲    
مسلما پیری بخشی از واقعیت زندگی است اما بکارگیری روش هایی مانند جراحی پلاستیک و یا استفاده از کرم ها و لوسیون های گرانقیمت، تنها راه برای جلوگیری از این فرایند طبیعی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۲    
رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: رییس جمهور بر تعهدشان در فراهم نمودن امکان دسترسی آسان مردم به فضای مجازی و عدم محدودیت در این حوزه استوار هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۲    
عضو هیات مدیره انجمن سرطان ایران با اشاره به انواع سرطان در دنیا گفت: تضمین سلامت مردم جهان در گرو مطالعات سلولی مولکولی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۳:۳۲    
ظهارات توهین آمیز، نژادپرستانه و برخوردهای عجیب رئیس جمهور امریکا با کشورهای مختلف دنیا، کارتونیست ها را به واکنش واداشته به طوری که سایت کگل چند کاریکاتور قابل تامل علیه ترامپ منتشرکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۷    
هیلاری کلینتون و مادلین آلبرایت، وزرای خارجه اسبق آمریکا با انتشار پیام هایی جداگانه در واکنش به سخنان نژادپرستانه ترامپ، این اقدام و بسیاری از فعالیت های دیگر وی را به شدت محکوم کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اخذ گزارش وی از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش سانچی تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۲    
از دقایقی پیش تلگرام بر روی برخی از اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت های خانگی (ADSL) رفع فیلتر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۲    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر استان فارس - حوالی دهرم را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۷    
همه والدین می دانند که آب میوه منبع خوبی از ویتامین ها است ولی شاید خیلی از آنها هنوز آگاه نباشند که آب میوه می تواند منشاء شروع چاقی و اضافه وزن باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۷    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور از پیدا شدن جعبه سیاه نفتکش ایرانی خبر داد و گفت: دو پیکر جدید نیز در پل فرماندهی (بالاترین نقطه کشتی) پیدا شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از ممنوعیت افزایش هر گونه حقوق مقامات از جمله نمایندگان مجلس در سال آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷    
بعد از انتشار تعرفه های جدید واردات خودرو نه تنها قیمت خودرو کاهش نیافته بلکه شرکت ها با عدم عرضه محصولات خود باعث افزایش قیمت ها تا 38 میلیون تومان هم شده اند .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷    
با همه رسانه ای شدن فیلم و عکس های سلبریتی ها در فضای مجازی و کمک هایشان به زلزله زدگان کرمانشاه، فرهاد تجری یکی از نماینده های کرمانشاه در مجلس گفته است تاکنون هیچ ردپایی از کمک برخی سلبریتی ها و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور گفت: طبق مصوبه این کمیسیون حقوق های کمتر از 5میلیون بین 10 تا 18 درصد در سال آینده افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۲    
مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: حال که رئیس جمهور آمریکا آن توافق را - باز هم برای مصرف داخلی- بدترین توافق برای آمریکا تلقی می کند و همه تلاش خود را برای خروج از آن یا ناکارآمدی آن مبذول می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تحریم های آمریکا و کشورهای غربی نه تنها ما را تضعیف نکرده بلکه ما را در برابر استکبار تقویت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران گفت: همواره بیش از نیمی از پرسنل رسمی آموزش و پرورش از حق التدریسی ها بوده اند. حق التدریسی ها نگران نباشند زیرا ردیف پرسنلی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی 5 تبعه بیگانه در کمتر از 13 ساعت از اسارت آدم ربایان در عملیان هدفمند پلیس ایرانشهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: تلاش ها به منظور دستگیری عوامل قتل چهار زن عضو یک خانواده که دیروز در کرمانشاه اتفاق افتاد، ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۲    
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز یکشنبه (فردا) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۷    
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء گفت: ورود بیماران مانتویی و همراه آن ها بدون داشتن چادر در این بیمارستان مانعی ندارد و مسائل منتشر شده در فضای مجازی کذب است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
حدود 48 ساعت مانده به اعلام نظر ترامپ درباره پایبندی یا عدم پایبندی به برجام، قرارداد فاینانس 5 میلیارد یورویی بین بانک های ایران و ایتالیا امضا شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۲    
دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: آزمون سراسری سال 97 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، مجازی، پردیس های خودگران دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۲    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه غربی ها از ایران تصویری هزار و یک شبی دارند که جادو یکی از عناصر این تصویر است، گفت: با توجه به معیارهای غربی ایران قابل زیست نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
زن شیادی که تحت عنوان خواستگار مرد در فضای مجازی از بانوان کلاهبرداری می کرد، در تحقیقات پلیس شهرستان آشتیان شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در میان بازداشت شدگان اخیر تعدادی کمی هم دانشجو بازداشت شده اند و مقرر شده است وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش این مساله را پیگیری و متناسب با آن اقدام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس دیوان عدالت اداری از شعب بدوی و تجدیدنظر و شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری خواست پرونده های قبل از سال 95 را تا پایان امسال مختومه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۸    
مطالعه جدید نشان می دهد کودکانی که مادرشان در اوایل بارداری استامینوفن مصرف کرده است در معرض ریسک بالا تاخیر در به حرف آمدن قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
وزیر اقتصاد عدم واریز سود سهام عدالت مشمولان از زمان اعلام پرداخت ها را منوط به بررسی سازمان خصوصی سازی دانست و گفت: البته 14 میلیون نفر هنوز شبای خود را اعلام نکرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۸    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع خودکشی برخی از بازداشت شدگان حوادث اخیر خبر داد و گفت: منتظر گزارش مقامات مسئول در این ارتباط هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۳    
یک آسیب شناس و استاد دانشگاه گفت: افزایش کانکس نشینی باعث افزایش روند مهاجرت و توسعه حاشیه نشینی خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۳    
مدیری شب گذشته، میزبان محمود کلاری عکاس و فیلمبردار سینمای ایران شد و این هنرمند خاطرات خاصی را از دوران کاری اش تعریف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۸    
ایالات متحده رسماً اعلام کرد که تمدید تعلیق تحریم های ایران را این بار باید یک هشدار جدی تلقی کرد به عبارتی دیگر رئیس جمهوری آمریکا به دنبال اولتیماتیوم دادن در پوشش تعلیق تحریم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۳    
تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای نجات ملوانان نفتکش آتش گرفته راهی شانگهای شده بودند، راهی محل حضور کشتی سانچی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۹    
وزارت امور خارجه در خصوص تمدید تعلیق تحریم های برجام و تصویب برخی تحریم های جدید توسط دولت آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۴    
رئیس اتاق ایران و چین گفت: تنها راه رشد تولید را کوچک کردن دولت دانست و گفت: اگر دولت کوچک نشود سال 1397 سال بسیار سختی برای مردم خواهد بود چرا که بودجه ی 97 دارای کسری فاحشی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 61 سنت افزایش به 69 دلار و 87 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰    
بدون تردید تحریم های جدید کنگره و سایر نهادهای ایالات متحده مرتبط با مسائل موشکی و دفاعی ما خواهد بود و البته آنها به دنبال تحلیل رفتار ایران در منطقه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۰    
رئیس هیئت مخالفان سوری از درخواست خود از آمریکا برای از سرگیری حمایت واشنگتن از گروه های مسلح خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۵    
وزیر انرژی پیشین آمریکا معتقد است که دولت این کشور از متحدان اروپایی می خواهد حتی در صورت تداوم پایبندی ایران به برجام، بازگرداندن تحریم ها را تایید کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۵    
مصطفی تاج زاده در واکنش به اظهارات امروز مام جمعه تهران تاکید کرد: آشغال نامیدن و بدتر از آن آشغال دانستن فرزندان معترض و سرخورده ما که همگی پس از انقلاب به دنیا آمده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۰    
شما در طول یک سال، پلیستان هشتصد نفر از مردم خودتان را کشته! در یک کشوری، در یک سال، پلیس که ضامن حفظ امنیّت مردم است، هشتصد نفر آدم را بکشد؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۰    
طبق نتایج تحقیقات، پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای که حاوی میوه و سبزیجات، غلات کامل، حبوبات و مغزیجات آجیلی است، ریسک ضعف و سستی را در سالمندان کاهش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۳:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا با امضای معافیت های تحریمی برای ایران، تعلیق تحریم های هسته ای را تمدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۱:۴۵    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 23 دی 1396 را مشاهده کنید.