سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۴۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۴    
محققان دانشگاه وارویک، یک روش جدید برای حمله به سلولهای سرطانی را که در بردارنده یک ترکیب آلی و اسموی است را بسیاری از ارگانیسم ها، از جمله گزنه و مورچه است توسعه داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۰    
دبی شهر رکوردهاست ، بلندترین ها ، بزرگترین ها و مرتفع ترین ها را می توانید در این شهر بیابید. حالا دبی بار دیگر خانه بلندترین هتل جهان می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۷:۲۵    
در پژوهشی که توسط محققان کشورمان انجام شده است، نقش ویتامین D در کاهش اختلال روان شناختی کم توجهی/بیش فعالی در کودکان مورد مطالعه قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۵    
اولین گام برای محافظت از سلامت قلب این است: درک این نکته که کدام عوامل می توانند سلامت قلب را در معرض خطر قرار دهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۵    
هرگز در برابر اضطراب و نگرانی در کودکتان تسلیم نشوید، روانشناسان هشدار می دهند عدم تسکین و فرو نشاندن ترس در کودکان مقدمه ای برای شکست در زندگی آینده آنهاست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۰    
رییس کارگروه امنیتی، قضایی و سیاسی مجمع نمایندگان تهران مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این مجمع روز شنبه از بازداشتگاه اوین بازدید می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم قبل از سپرده گذاری، نام موسسات و بانک های مجاز را از پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی استعلام کرده و نسبت به داشتن مجوز آن، مطمئن شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۵    
بر اساس اظهارات مطرح شده در دادگاه، بری بنل مربی سابق فوتبال به طور مداوم و سازمان یافته اقدام به آزار جنسی پسران نابالغ کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۵    
فردی که با انتشار مطالب کذب و غیراخلاقی در فضای مجازی علیه زنی، موجب سلب آسایش و هتک حیثیت او و خانواده اش شده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران از هسته گزینش و همچنین حوزه معاونت زندان ها بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۰    
ماجرا زمانی جالب می شود که بدانیم نرم افزار تلگرام وابسته به یک شرکت آمریکایی با نام قلعه دیجیتال است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۰    
مروری بر برخی ردیف های بودجه نشان می دهد شعار شفافیت، حرف خنده داری است برای بازی های سیاسی وگرنه خوب است درباره برخی موضوعات زیر به مردم گزارش داده شود تا معلوم شود بودجه به کام کیست!؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۵    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به جو نسبتا پایدار کشور در روزهای آتی، گفت: پایداری جو و سکون نسبی دما موجب افزایش غلظت آلاینده ها و غبار محلی در شهرهای صنعتی و بویژه تهران می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برجام یکی از معدود دستاوردهای بین المللی در سال های گذشته است، تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۰    
قدرت های اروپایی فردا-پنجشنبه- بار دیگر بر حمایت خود از برجام تاکید می کنند تا رییس جمهوری آمریکا در تصمیم خود درباره عدم تمدید تعلیق تحریم های علیه ایران، تجدید نظر کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۰    
وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون پایبندی و اجرای تعهدات ایران را درباره برجام تایید کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۵    
معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه از تخریب چند خانه روستایی در پی زلزله امشب کرمانشاه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس بانک مرکزی می گوید از شوک شدیدتر به بازار ارز پیشگیری کردیم! او اظهار داشت: انشاءالله ما در یک مقطعی این کار را انجام خواهیم داد که نرخ سود بانکی تناسب منطقی با تورم باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۰    
سفیر ایران در روسیه گفت در جریان سفر وزیر امور خارجه کشورمان به مسکو، از مواضع روسیه در مورد برجام و جلسه اخیر شورای امنیت درباره ایران تشکر و قدردانی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۰    
تحقیقات از مردی بدنام که به اتهام قتل دختر تنها در بازداشت به سر می برد همچنان در جریان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر ضرورت پایبندی تمامی طرف ها به تعهدات خود در مورد برجام تصریح کرد: ادامه پایبندی ایران به برجام، مستلزم پایبندی کامل آمریکا به تعهداتش است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۷:۴۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه و در پی مسدود شدن یک دستور ضد مهاجرتی دیگر وی از سوی یک قاضی فدرال، از سیستم قضایی ایالات متحده به عنوان سیستمی غیرمنصفانه به شدت انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۳:۳۵    
نخست وزیر تایلند برای فرار از سوالات خبرنگاران در یک اقدام عجیب، در نشست خبری ماکت خود را آورد و از خبرنگاران خواست که به جای وی، از ماکتش سوال بپرسند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۱:۳۰    
کاخ سفید در ادامه رویکردهای مداخله جویانه و خصمانه خود، بیانیه دیگری در حمایت از آشوب های اخیر در شهرهای ایران صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۵    
تصاویری از ستارگان حال حاضر دنیای فوتبال در زمان پیری و 70 سالگی منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۵    
یکی از مزایای ورزش منظم این است که قلب شما تحریک می شود، ریه ها بهتر کار می کنند، و در نتیجه بیشتر انرژی می سوزانید. دن فالکنبرگ، مربی فیتنس می گوید احساس خستگی پس از ورزش کاملا طبیعی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره پیش بینی اش از تصمیم ترامپ گفت که "بعید می دانم خود آقای ترامپ هم هنوز اطلاع داشته باشد که در ارتباط با برجام چکار کند."
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۰    
پارک اعتراض مصوبه جدید شورای شهر تهران است که می خواهد اعتراضات مردمی را قانونمند و بی دردسر کند تا جلوی موج سواری و تبدیل شدن آن به اغتشاش را بگیرد. اما این طرح از کجا آمده است؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۰    
در حال حاضر دو میلیون نفر مرد آمریکایی مبتلابه پوکی استخوان ها هستند. 12 میلیون مردن نیز در معرض این بیماری قرار دارند و ممکن است نشانه های اولیه از دست دادن استخوان و یا تراکم استخوان پایین که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۵    
الهه حصاری و علیرضا طلیسچی دو مهمان امشب برنامه دورهمی به شبکه نسیم می آیند.برنامه تلویزیونی دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شب های چهارشنبه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۵    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: کاهش قیمت مرغ بر شانه مرغداران سنگینی می کند که انتظار می رود قیمت مرغ در روزهای آتی به نرخ تعادلی برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۵    
وکیل حمید بقایی از اعتراض به حکم دادگاه بدوی علیه موکل خود خبرداد و گفت:موکل اینجانب قصد دارد به زودی با انتشار حکم صادره به تشریح تخلفات و اقدامات خلاف قانون صورت گرفته در این پرونده بپردازد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مشهد گفت: هیئت های ورزشی ابزار قانونی لازم برای برخورد با تخلفات را ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از 8 سال غیبت دارند تنها تا پایان سال 96 حق تردد به کشور را خواهند داشت و باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: جامعه بین المللی به روشنی نشان داده است از سیاست های ایلات متحده حمایت نمی کند و سیاست های امریکا را مخرب می داند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۵    
وزارت اطلاعات توانست با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از گزارشات مردمی، برخی عوامل آشوب، اغتشاش، قتل و ضرب و شتم مردم و ماموران ناجا با سلاح سرد و گرم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۵    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
وزارت حمل و نقل چین امروز – چهارشنبه- از وقوع انفجار در نفت کش ایرانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مکاتبات میان بنیاد شهید و شهرداری نشان دهنده آنست که نتیجه مطلوبی از اختلاف قدیمی برای شهید محسوب کردن شهدای آتش نشان حاصل نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح می گوید: موارد کشته هایی که در اغتشاشات اخیر اتفاق افتاده عمدتا مشکوک است چراکه تیراندازی های صورت گرفته از پشت سر و یا مناطق نامشخص اجرا شده که در دست بررسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
کمیسیون تلفیق مجلس شرایط سرمایه گذاری در طرح های مشترک نفت و گاز را تعیین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۵    
ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه برای رفع فیلتر تلگرام تا فردا (پنج شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو از کسب درآمد میلیاردی دولت از محل افزایش تعرفه واردات خبر می دهد و می گوید: تنها نفع بسته شدن ثبت سفارش، جبران کسری بودجه دولت و ضررش متوجه همه مصرف کنندگان بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۶    
نشریه فارن پالسی نوشت که رئیس جمهور آمریکا باید تصمیم گیری های اشتباه درباره برجام را رد کرده و مسیری را انتخاب کند که اجماع داخلی و خارجی بر سر آن وجود داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث پارکینگ های عمومی، اصلاح نابسامانی های ایجاد شده توسط آب و فاضلاب و کمبود آب شرب از جمله مهمترین مطالبات مردم روستایی و شهری این ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۲    
دفع سنگ کلیه از بدن یکی از غیرقابل تحمل ترین تجربیات دردناک برای افراد مبتلا به این عارضه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۲    
رییس بانک مرکزی تاکید کرد: سابقه ای وجود ندارد که بانک های مرکزی بیت کوین را تضمین کرده و نظر مثبتی درباره آن داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۲    
رییس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشریح نشست صبح امروز این مجمع با مسئولان اطلاعات استان، به تشریح آخرین وضعیت آزادی دانشجویان و دانش آموزان بازداشت شده در اعتراض ها و ناآرامی های اخیر پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۷    
در میان خودروهای سنگین تولیدی در آذر ماه امسال تنها یک کامیونت در پایین ترین سطح کیفی قرار گرفته و مابقی سطوح کیفی نسبتا مناسبی را کسب کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۷    
وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی درمورد بودجه وزارت دفاع گفت: بودجه در مجلس مطرح است و باید دید در مجلس چه اتفاقی می افتد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۲    
شهردار قروه گفت: خاموشی در ورودی شهر قروه و کمبود ماشین آلات خدمات شهری در دزج از مشکلات موجود این شهرستان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۷    
دبیر شورای نگهبان، هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری، حضور غیرتمند، با شکوه و به موقع مردم را عامل شکست توطئه اغتشاشگران دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۷    
بررسی نرخ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن حاکی از ارزان تر شدن این اوراق در مقایسه با نرخ های دیروز است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۲    
موسسه اروپایی حقوق بین الملل فاش کرد که شاه و ولیعهد سعودی بدنبال به قتل رساندن شماری از شاهزادگان برای ایجاد رعب و وحشت در بین خاندان حاکم در عربستان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۲    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه به خاطر نقش آشکار اینستاگرام در ایجاد آشوب ها و اغتشاشات و عملیات تروریستی درشهر های مختلف کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۷    
در این مطلب به یکی از اصول بسیار مهم و ضروری در حفظ تندرستی و سلامتی اشاره شده که عدم رعایت آن باعث بروز انواع بیماریها و ابتلا به "پیری زود رس" می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۷    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه آیت الله هاشمی مسائل مربوط به احمدی نژاد را با رهبری در میان می گذاشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس اورژانس اجتماعی درباره آمار پذیرش فرار دختران از منزل در سال 95 ،گفت: با مقایسه این آمار در نیمه نخست سال جاری مشخص می شود آمار فرار دختران افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۷    
نیوشا ضیغمی با اشاره به دلایل انتخاب فیلمنامه ها برای ایفای نقش و به خصوص فیلمنامه های طنز گفت: نمی توانم بگویم که فقط به فیلمنامه کمدی علاقه دارم یا به گونه دیگری از سینما علاقه زیاد دارم بلکه از ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا نسبت به خروج این کشور از توافق هسته ای ایران هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۲    
براساس مصوبه جدید کمیسیون تلفیق احتمال حذف یارانه نقدی پردرآمدها در سال 97 قوت گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۲    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- مقام های کره شمالی و کره جنوبی، صبح روز سه شنبه 19 دی، برای نخستین بار طی بیشتر از دو سال، دور تازه ای از مذاکرات رسمی را آغاز کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۷    
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تاکید کرد: اگر گزارشی مبنی بر فعالیت آقایان برای ارائه خدمات آرایشگری به بانوان دریافت شود، قطعا این موضوع را از طریق دادستانی دنبال خواهیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۲    
مردی که با اسیدپاشی روی همسر و دخترش باعث مرگ زن جوان شده بود، بعد از گذشت شش سال از وقوع جنایت به قصاص محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۳    
نماینده مردم رشت در مجلس از آزادی بازداشت شدگان بدون سوءپیشینه ناآرامی های اخیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۳    
چند سالی است که الگوهای هواشناسی در سراسر جهان تغییر کرده است. جابجایی فصل ها، تغییر الگوی مهاجرت گیاهان و حیوانات همه حکایت از تاثیرگذاری پدیده گرمایش زمین بر زندگی انسان دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۸    
کارشناس سازمان هواشناسی با ارائه توضیحاتی درباره باران اسیدی و آثار آن بر انسان و گیاهان گفت: مناطقی که آلودگی هوای ناشی از سوختهای فسیلی در آن اتفاق افتاده باشد قطعاً دچار باران اسیدی می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۸    
شهردار اردبیل با تاکید بر حفظ حرمت کادر مدیریت شهرداری اردبیل گفت: با متخلفان و مدیران سهل انگار مجموعه شهرداری اردبیل به صورت جدی و قاطع برخورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۸    
رهبر معظم انقلاب در تاریخ 23 آذر 73 در دیدار با اقشار مختلف مردم صحبت هایی درباره جلسه انتخاب رهبری دارند که خواندش خالی از لطف نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۸    
یک مقام وزارت امور اقیانوس ها و شیلات کره جنوبی احتمال داد، نفت کش ایرانی در دریای چین شرقی یک ماه در آتش بسوزد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۸    
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، رئیس جمهوری این کشور، جمعه تصمیم خود را در خصوص توافق هسته ای با ایران( برجام) اعلام می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۸    
پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی ازدواج از ابتدای سال آینده آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: این موضوع هیچ توجیهی ندارد که چون ما نمی توانیم آلودگی هوا را مدیریت کنیم، بخواهیم مدارس را تعطیل کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۲۸    
یکی از دلایل معده درد های مکرر زخم معده است. با دلایل و درمان آن آشنا شوید.