چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۴۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۱:۳۷    
اخترشناسان با پردازش داده های تلسکوپ سوبارو در هاوایی توانسته اند این نمای فوق العاده را از سحابی خرطوم فیل در صورت فلکی قیفاووس استخراج کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۲:۵۵    
یک بار در ماه و حتی یک بار در هفته، کافی نیست. اگر خوب نمی خوابید، زیاد کابوس می بینید یا اینکه باید دقایق پیاپی غلت بزنید تا به خواب بروید، سراغ ماهی بروید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس کارگروه سلامت هوای وزارت بهداشت تازه ترین آمار جان باختگان منتسب به آلودگی هوا را در سالهای 92 تا 94 را در کلانشهر کشور اعلام کرد و گفت: آلودگی هوا بار اقتصادی زیادی به دولت تحمیل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه منع بکارگیری بازنشستگان دوشغله در بخش عمومی، خصوصی و دولتی در کمیسیون تلفیق تصویب شد، گفت: برای هر ایرانی واجد شرایط یک فقره کارت اشتغال صادر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۲    
26 دی ماه 94، ظریف و موگرینی با قرائت بیانیه ای روز اجرای برجام و رفع تحریم هایی که سال ها به بهانه فعالیت های صلح آمیز هسته ای علیه کشورمان وضع شده بود را اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۲    
وزیر کشور با اشاره به بررسی حوادث اخیر و عوامل تشدیدکننده در جلسه شورای اجتماعی کشور عنوان کرد: مقرر شد تحلیل ناآرامی های اخیر مجددا توسط کارشناسان ، اساتید و دستگاه های اجرایی مورد بحث قرارگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دولت مکلف است بخشی از خدمات دارویی بیماران نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۷    
ناطق نوری از روحانی خواسته وقت بیشتری برای اداره کارهای دولت و رسیدگی به امور اجرایی بگذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۲    
شامگاه سه شنبه و هم زمان با برودت هوا، بارش برف در شهرستان های دماوند و فیروزکوه و بخشی از پردیس آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۷    
یکی ازسران فتنه که نقش مهمی درالقای خوش بینی به آمریکا و غرب وکشاندن دولت به ورطه ناکارآمدی و بی عملی داشت،اکنون از پذیرش مسئولیت عملکرد دولت شانه خالی می کندو نارضایتی مردم رابه حاکمیت نسبت می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۸    
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق نوجوان اینترنتی با 530 میلیون ریال برداشت غیر مجاز اینترنتی در شهرستان دزفول خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۸    
معاون رییس جمهور تاکید کرد: جذب گردشگر از کشورهای اروپائی در دستورکار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۵:۳۳    
کابینه عربستان با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از بیانیه اخیر رئیس جمهور آمریکا در رابطه با توافق هسته ای ایران حمایت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۳:۳۸    
مدت دو سال است که روی بینی پشت، لب و روی گونه ام لکه های تیره افتاده.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۸    
چگونه می توان به اطلاعات دقیق تری در مورد علت وقوع حادثه پی برد؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۸    
اثرات منفی شکر فقط در خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی خلاصه نشده است. مغز شما نیز به طور مستقیم تحت این تاثیرات مخرب قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر مدعی شد که محبوبیتش نزد سیاه پوستان افزایش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۳    
هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 امشب (سه شنبه 26) دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۳    
سال اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ یکی از جنجالی ترین سال ها برای کشور آمریکا بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۹    
لمپری نوعی ماهی بدون فک است.آن ها خودشان را به ماهی ها می چسبانند و خونشان را می مکند. لمپری ها حدود 300 میلیون سال است که وجود دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۴    
تلگرام یک نرم افزار خارجی است که در نبود سیاستهای درست در این حوزه باعث اتکای بیش از حد و غیر معقول کاربران ایرانی به آن شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۹    
وزیر اطلاعات تاکید کرد: نباید انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی شود؛ چراکه موجب تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با تاکید براینکه نفتکش سانچی مشکلی از حیث رادار و تجهیزات ردیابی نداشته است، گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۹    
در این گزارش به این ابهام پاسخ داده شده که با توجه به اینکه دیده نشدن نفتکش بزرگ ایرانی بعید به نظر می رسد و کشتی چینی نیز با دماغه به میانه نفتکش ایرانی برخورد کرده، آیا چینی ها به عمد به نفتکش ایران
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۴    
از دیرباز، اگر عده زیادی جوان مرگ می شدند، مردم بوشهر کنار ساحل خلیج فارس سنج و دمام می نواختند و...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سلیمی مبنی بر گم شدن پول از حساب های شرکت نفت گفت: درباره گم شدن پول از حساب های شرکت نفت باید تحقیق بیشتر انجام شود و وزارت نفت توضیح دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۹    
جلسه هیأت امناء پارک فناوری پردیس ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که وضعیت کشور در رابطه با تورم و ارز وضعیت بدی نیست گفت: البته رشد نقدینگی بالا است که بخشی از آن به مسائل ساختاری نظارم بانکی برمی گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل رنوپارس گفت: تا دو سال آینده 85 استاندارد خودرویی اجباری می شود بنابراین تولید خیلی از خودروها از جمله محصولات فعلی رنو باید متوقف شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۴    
هشتاد و سومین مرحله از یارانه های نقدی ساعت 24 امشب (سه شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در کشورمان نیروهای مسلح با مسئولیت، اقتدار و بازدارندگی سازماندهی شده مسئولیت مهمی در مقابله با تهدیدات و حفظ امنیت بر عهده دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۹    
نماینده اصلاح طلب مردم دماوند در مجلس از جمع آوری امضاء برای نامه ای خطاب به روسای جمهور و قوه قضاییه به منظور آزادی هرچه سریع تر بازداشت شدگان در جریان اعتراض های اخیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۹    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به 22 دی ماه منتشر کرد که براساس آن نرخ چهار گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و سه گروه کاهش نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۴    
مسئول کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی گفت: براساس موافقت ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید، قرار شد جانباختگان حادثه نفتکش سانچی به عنوان "شهید خدمت" محسوب شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۹    
تجربه دو زلزله تاریخ تهران نشان می دهد هیچ گزارشی از تخریب در داخل شهر تهران نداریم و همه مربوط به حاشیه شهر است. اگر در تهران زلزله رخ دهد، احتمال اینکه در منطقه مرکزی خرابی بسیار رخ دهد کم است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۴    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر رفع اشکالات اربعین 96 گفت: باید بررسی کنیم که در توافق با عراق در زمینه مراسم اربعین، چه اصلاحاتی باید انجام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۴    
فرمانده انتظامی آستارا از کشف یک محموله قاچاق تلفن همراه در مرز آذربایجان با ایران در شهرستان مرزی آستا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۴    
نماینده سابق سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: برای اینکه به سیستان و بلوچستان بودجه و نگاهی تازه بیاید و به مردم خدمت رسانی بهتری صورت گیرد این استان بایستی به سه استان تقسیم شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اعلام تشکیل نیروی مرزی جدید آمریکا در سوریه، مداخله آشکار در امور داخلی این کشور و موجب تشدید بحران است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تا اطلاع ثانوی دریافت عوارض از عوارضی قزوین-زنجان ممنوع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
فروش اینترنتی بلیت های سی وششمین جشنواره فیلم فجر روز شنبه 30 دی ماه ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 24 روز دوشنبه 2 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۹    
معاون استاندار تهران گفت: مدل توزیع و نشر پول بین مردم که اکنون وجود دارد نه تنها به رفاه و بهبود معیشت آن ها کمک نمی کند بلکه آثار تورمی بسیاری ایجاد می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۴    
وزارت خارجه چین اعلام کرد که نیروهای امداد و نجات این کشور جان خود را برای رسیدن به کشتی سانچی به خطر انداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور تاکید کرد: نگاه ما باید به درون باشد نه به بیرون. باید با اتکا به ظرفیت های درونی، معضلات جوانان خود را از پیش رو برداریم نه اینکه چشم امید به دیگران داشته باشیم تا آنها به فکر حل مشکلات ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۹    
سناریوها درباره علت حادثه نفت کش سانچی کماکان ادامه دارد و به دلیل دقیق نبودن اطلاعاتی که از جانب مسئولان ارائه شده، شایعات نیز به صورت درهم با اخبار واقعی به بیرون نشر پیدا کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: از 14 آذر 96 تا 14 خرداد 97 زمان 6ماهه مقرر در قانون تمدید شد تا احزاب بتوانند خودشان را با قانون جدید تطبیق دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۴    
عیدی و پاداش پایان سال، یکی از دغدغه های شیرینی است که بیشتر کارمندان و کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران این روزها دارند و هرچه به آخر سال نزدیک تر می شویم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۴    
در این گزارش به این ابهام پاسخ داده شده که آیا نصب پرچم پاناما بر روی نفتکش ایرانی سانچی به دلیل تحریم ها بوده و یا هدف از این اقدام، پوششی برای مشخص نشدن ملیت نفتکش ایرانی بوده است؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۴    
مافیای گوشت شکار فعالند. آنها به گوزن، کل و بز، آهو و حتی حیوانات حرام گوشت نیز رحم نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۴    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: مسئولین باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را جهت بهبود وضعیت بازار مسکن به کار گیرد، زیرا ادامه این وضعیت آثار بدی را برای بخش مسکن برجای خواهد گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور گفت:حذف 30 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه شایعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: برخلاف گمانه زنی های صورت گرفته و بیان برخی شایعات مبنی بر اینکه دولت چین در کمک رسانی سستی و کاهلی کرده و جدی نبوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی های تلفن همراه سود قاچاق موبایل برای قاچاقچیان را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۹    
روایتی مشروح از آنچه طی 10 روز بر نفتکش سانچی گذشت منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۹    
به گفته محققان، خوردن صبحانه سرشار از فیبر حاوی جو دوسر و میوه و سبزیجات کافی در طول روز می تواند از تحلیل استخوان ها پیشگیری نماید.