چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۵:۰۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۱    
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو 405 در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۱    
شوک سیاستگذار به بورس و تاثیر تورم بر اجاره بهای مسکن، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه ها هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۵:۰۰    
در چیتاگونگ بنگلادش، دست فروشان خیابانی به طور خطرناکی در بازاری که خط قطار از آن عبور می کند، به کار خود ادامه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۰    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که حدود 80 درصد مردم ایران موافق مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم را تهدیدی برای امنیت خود می دانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۹    
به دنبال وقوع سیل در کشور و کشانده شدن دامنه آن به برخی از مناطق غرب کشور، بنیاد مستضعفان مبلغ 4.5 میلیارد تومان را برای جبران خسارت لوازم خانگی به سیل زدگان مورموری ایلام اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
آنچه که می خوریم می تواند بر سلامت و حتی طول عمر ما تأثیرگذار باشد. مصرف غذاهای فرآوری شده، آنطور که باید مواد مغذی را در اختیار بدن قرار نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (4 بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت یک هزار و 56 واحد در ارتفاع یک میلیون و 255 هزار واحدی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۹    
معاون امور بانکی وزارت اقتصاد: از همین امروز کلیه متقاضیان تسهیلات خرد شامل شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند بدون ضامن نسبت به اخذ وام اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۴    
گل ها در طبیعت عامل زیبایی هستند، اما بعضی از آن ها به عنوان یک غذا نیز استفاده می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
فوران آتشفشان تونگا باعث نشت نفت در ساحل پرو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۵    
در حالی که ناترازی جدی در تبصره 14 لایحه بودجه چالشهایی را ایجاد کرده بود از کمیسیون تلفیق خبر رسیده است که سقف این تبصره تا 76 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز 6بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز 9 بهمن برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۱    
تیم فاینورد با گلزنی علیرضا جهانبخش در خانه نایمخن به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۶    
مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده 17 هزار و 500 تا 19 هزار و 700 تومان و مرغ گرم 29 هزار تا 31 هزار تومان است .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۰    
چاقوکشی و قتل به یکی از نگرانی های اصلی خانواده ها در انگلیس تبدیل شده است به ویژه خانواده هایی که فرزندان جوان دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۰    
سارق سابقه دار با طراحی نقشه ای، اموال باارزش خانه پدر نامزد خود را سرقت کرد. او با فروش آن، یک خودروی پژو 206خریده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۰    
روز گذشته پلیس بلژیک برای متفرق کردن معترضان مخالف اقدامات بهداشتی اجباری علیه همه گیری ویروس کرونا از ماشین های آبپاش و گاز اشک آور استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۵    
معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به افزایش بیماران سرپایی کرونا، گفت: امیکرون برای افرادی که بیماری زمینه ای و نقص ایمنی دارند و افرادی که واکسن نزده اند بسیار خطرناک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۷:۳۰    
یک تارنمای صهیونیستی درباره گسترش نیروی پهپادی ایران هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۵:۵۵    
سنگ کلیه یکی از دردناک ترین و شایع ترین بیماری های کلیوی است که هر کس می تواند در زندگی آن را تجربه کند؛ علائم و روش های درمانی سنگ کلیه مورد توجه کاربران فضای مجازی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۵:۰۰    
از نمونه این خودرو احتمالا یک یا تنها چند دستگاه باقی مانده است اما به جرات می توان گفت نمونه موجود در ایران با شماره شاسی 130898 سالم ترین نمونه"بنز 500 کا "در دنیاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۴:۴۴    
متخصصان می گویند برخی اقدامات اشتباه می توانند خشکی چشم را تشدید کنند که باید از آن ها اجتناب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
بیماری غلظت خون یا پلی سیتمی بسیار آهسته رشد میکند اگر این بیماری را درمان نکنید یک تهدید برای زندگیتان است اما کسانی که به خوبی از آن مراقبت کنند شانس یک زندگی طولانی مدت را خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۱۵    
گفت: سناتور کریس مورفی نوشته خروج ترامپ از برجام احمقانه ترین و خطرناک ترین تصمیمات سیاست خارجی آمریکا در 50 سال اخیر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۰۵    
نهادهای حاکمیتی، همچنان که باید به اقناع و همراهی افکار عمومی در تصمیم گیری ها اهمیت دهند و آن را پایه هر کاری بدانند، مطلقا نباید در قبال شانتاژ یگان مجازی دشمن منفعل شوند...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۰:۵۷    
مسابقه ساخت مجسمه های ماسه ای با حضور بیش از بیش از 80 تیم خانوادگی در ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: سعودی ها در چشم انداز 2030 اقتصاد بدون نفت و رشد بالای اقتصادی را پیش بینی کرده بودند، که در چند سال اخیر با کاهش روند سرمایه گذاری روبرو شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۸    
فلاح در ارتباط زنده با رادیو اقتصاد درباره جزئیات روند ارائه املاک شهرداری در بورس کالا توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: 407 کانتینر در بیش از یک ماه گذشته با مجموع 6 هزار و 412 تن فلفل دلمه ای با دریافت گواهی سلامت رسمی دولت و با تائید سازمان حفظ نباتات به سایر کشورهای ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۷    
اصلاح طلبان یاد پاسداشت شعار نه شرقی، نه غربی می افتند، اما همه عمر سیاسی شان به اقناع جمهوری اسلامی برای تسلیم مقابل زیاده خواهی های غرب مشغول بوده اند و نگران شعارهای انقلاب اسلامی هم نمی شدند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا فیلمی از ناله یک طفل یمنی را منتشر کرد. نجاتم بدید... ناله طفل یمنی زیر اوارهای جنایت ال سقوط و ال زاید منتظر مشت آهنین یمنی ها باشید. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۶    
دختر جوان وقتی برای تماشای غروب آفتاب راهی ارتفاعات شمال تهران شد دیگر به خانه برنگشت اما 20 روز بعد جسدش در اعماق دره ای پیدا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۰    
دماوند- سرپرست فرمانداری دماوند از آماده باش ستاد مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۸    
رئال مادرید در دیدار مقابل الچه در شرایطی که با دو گل عقب بود در نهایت به تساوی دو بر دو دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از شفاف شدن 26 هزار میلیارد تومان از بخشی از درآمدهای شرکت ملی گاز و گنجاندن آن در ردیف های بودجه عمومی کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۹    
زمین لرزه ای به قدرت 3.6 ریشتر رودهن و دماوند را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۵    
آبی های لندن از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با تاتنهام به پیروزی رسیدند و دربی لندن را فتح کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۲    
نگرانی از فروپاشی ساختار رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می شود به نوی که بالاترین مقام های نظامی و امنیتی این رژیم هم به آن اذعان دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آیین رونمایی از دسترسی 1000 روستا به شبکه ملی اطلاعات، از ایرانسل برای توسعه ارتباطات روستایی تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۶    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که عملیات یمن علیه کشورهای ائتلاف در سطوح داخلی و خارجی ادامه خواهد داشت تا حملات متوقف شده و محاصره نیز برداشته شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۰    
منابع عراقی گفتند که یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به نظامیان تروریست آمریکایی در بابل هدف قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۲    
ده ها فروند جنگنده و هواپیمای نظامی چین بار دیگرمنطقه پدافندی تایوان را به چالش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۲    
تیم فوتبال ماریتیمو در حضور بازیکن ایرانی خود برابر بلننسز در لیگ فوتبال پرتغال به تساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۶    
رییس سازمان بورس در نامه ای خواستار بررسی مجدد وضعیت عوارض صادراتی کالاهای نفتی شد و اعلام کرد که تصمیم گیری در این زمینه را به بررسی جوانب و اثرات آن بر بازار سرمایه موکول کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۷    
برخی منابع خبری از استعفای رئیس جمهور ارمنستان پس از چهار سال خدمت در این سمت خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۰    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعا اگر آمریکا احترامی که بین ما و روسیه هست را بین خود و ما تعریف کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۷    
سفیر ترکیه در عراق پیام حمایت دولت ترکیه از تلاش های عراق در جنگ علیه تروریسم و اصلاحات انجام گرفته در این کشور را تسلیم مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۳    
نیروی دریایی اسپانیا از اعزام رزمناو خود به دریای سیا برای کمک به ناتو در تقابل محتمل با روسیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۲    
رسانه های روسی گزارش دادند که وزارت دفاع روسیه در راستای تقویت نیروی هوایی روسیه، چند فروند جنگنده نسل پنجم سوخو-57 به این واحد نظامی ارسال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۸    
مشکل فعالیت باشگاه ذوب آهن در بازار نقل و انتقالات برطرف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش آسیب شناسی تولید و توزیع فرآورده های نفتی در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
بررسی آثار نخستین رخداد مهم خاورمیانه در سال جدید میلادی یعنی پاسخ موشکی_پهپادی یمنی ها به ادامه تجاوز نظامی امارات در این کشور در دستور کار تحلیلگران رسانه ای به خصوص ناظران مسائل منطقه قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس اعلام وزیر جهادکشاورزی اعتبارات مصوب دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل های اخیر پس از ابلاغ سریعا در مناطق سیل زده توزیع می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای راه و صمت در نشست روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۹    
به گزارش مشرق، نفیسه سادات موسوی، شاعر در کانال تلگرامی خود نوشت: که هستی؟ دختر و مادر به ختم المرسلین زهرا نبوت را نگین شد احمد و نقش نگین زهرا تو مقصود خدا از جمله مشهور لولاکی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۹    
وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود 60 درصد پرسنل وزارت بهداشت را زنان تشکیل می دهند، گفت: تعدادی از شهدای مدافع سلامت ما از بانوان سلامت هستند. درخشش بانوان کادر سلامت ما امروز در دنیا زبانزد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۷    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور از بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها در این کمیسیون و لغو معافیت شهرداری ها و دهیاری ها از پرداخت حق ثبت املاک خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
هیئت وزیران در جلسه عصر امروز خود برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی را مصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۳    
هیات دولت دستورالعمل اجرایی تحویل سوخت صرفه جویی شده یا حواله آن در نیروگاه های تجدیدپذیر برای فروش و عرضه در بورس انرژی را تصویب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۸    
رییس کمیته افزایش ایمنی در برابر سرقت محصولات ایران خودرو، امکان ردیابی قطعات خودرو توسط پلیس را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: در تاریخ بنویسید فرمانده بلندپایه ایرانی چهره موثر خاورمیانه برای بوسیدن پای یک مادر اینگونه خودش را زمین می زند. قهرمان های واقعی دنیای ما. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۸    
در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات، 297 روستای دیگر به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل فعلی منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، برخی جزئیات برنامه 4 ساله وزیر صنعت برای خودروسازی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد که سویه اومیکرون کرونا دارای تعداد زیادی جهش منحصربه فرد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی بخشی از اظهارات صالح الازرق، مجری شبکه لندنی الحوار در واکنش به حمله یمنی ها به امارات منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
منابع وابسته به معارضان سوری به درگیری های شدیدی که در زندان غویران و اطراف آن وجود دارد، اشاره کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
شرکت ایرباس فرانسه در بحبوحه اختلاف با طرف قطری به خاطر اعتراض به وجود نقص فنی قرارداد فروش 50 فروند هواپیمایی قطر را لغو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۵    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 3 بهمن ماه با جمعی از بانوان کارآفرین مدیرعامل شرکت های نوبنیان دیدار و گفت و کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
پس از دستور رئیس جمهور بر آسان سازی پرداخت تسهیلات به آحاد جامعه در گام نخست شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی و شرکت های بخش خصوصی می توانند وام 50تا 100 میلیون تومانی دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه هفته جاری در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور افزایش تدریجی 3 تا 5 درجه ای دما پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۵    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت سیزدهم به زودی با صدور نامه ای بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال 1400 را بر عهده می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۴    
بیست ونهمین روز از هشتمین دور مذاکرات وین که با محور رفع تحریم ها جریان دارد، با دیدار مذاکره کننده ارشد ایران و نمایندگان گروه 1+4 ادامه یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرنا اینوگرافی درباره شماره تلفن های مهم منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۶    
رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس یازدهم گفت:در نتیجه تغییر قیمت داروها، مسلماً فشار اصلی روی مردم خواهد بود، بر همین اساس دولت باید یارانه ای را مشخص و برای این موضوع در نظر بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۴    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر بخشی از یادداشت های عَلَم را منتشر کرد. شاه و ملکه تلفنی بحثشان شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۳    
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: مصوبه 10 بند ستاد اقتصادی دولت اجرایی خواهد شد و مقدمات کار در حالی پیگیری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۳    
گزارش ها حاکی است که طی هفته جاری میلادی، شاخص های اصلی بورس آمریکا شاهد بدترین سقوط خود از زمان شیوع کرونا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: وقتی که کارشناس سرشناس روس از خجالت توهین های سرباز خبرنگاران اینترنشنال سعودی در می آید؛ شما باید تحت درمان قرار بگیرید! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
فاطمی امین وزیر صمت: ایرادات اعضای کمیسیون صنایع مجلس به کیفیت، قیمت، تولید و مدیریت شرکت های خودروسازی به حق است. دولت و مجلس در موضوع صنعت خودروسازی بدنبال کار مشترک هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۹    
وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارات نماینده تبریز تاکید کرد که کاهش قیمت ارزی واردات دارو در دستور کار این وزارتخانه بوده و نتایج خوبی هم حاصل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۸    
طی روزهای گذشته قیمت بیت کوین سقوط 50 درصدی را نسبت به ماه نوامبر سال گذشته به ثبت رسانده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دیپلمات های ایرانی پس از شش سال وقفه در نشست سازمان همکاری اسلامی در عربستان شرکت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: در جلسه هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۰    
در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) حرم مطهرامام حسین(ع) و قمر بنی هاشم(ع) با حضور جمع زائرانی که برای عرض شادباش ولادت ام ابیها(س) به حرم مشرف شده اند، حال و هوای دیگری دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۸    
افزایش شیوع اُمیکرون در عراق، مسؤولان این کشور را به تکاپو انداخته است و بسیاری از ایرانیان مشتاق زیارت امام حسین علیه السلام نگران بسته شدن دوباره مسیر زیارت کربلا شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۵    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر اعلام کرد: واکسن آسترازنکا به اندازه کافی وارد کشور شده است و پس از طی مراحل قانونی در اختیار مراکز تزریق واکسن قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۴    
با نگاهی گذرا به رسانه های اصلاح طلب، تفاوت عجیب رویکرد آنها در مواجهه با رابطه ایران-روسیه در دولت های یازدهم و دوازدهم و رویکرد آنها در مواجهه با رابطه دوکشور در دولت فعلی را موردبررسی قرار می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۹    
سفر رسمی ابراهیم رئیسی به روسیه یکی از خیره کننده ترین تصویرهای ژئوپلیتیکی قرن 21 را رقم زد که نماد مناسبی برای نمایش روند اجتناب ناپذیر یکپارچه سازی اوراسیا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۸    
اختلاف های به وجود آمده میان دولت انگلیس بی بی سی ابعاد جدیدی به خود گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۷    
سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در باکو با اشاره به دستاوردهای سفر رئیسی به مسکو و این که انتظار می رود شاهد پیشرفت در مناسبات اقتصادی ایران و روسیه باشیم، گفت: دو کشور به دنبال ایجاد امنیت در منطقه ان
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس یکی از مصوبات کمیسیون، سقف معافیت مالیاتی سالانه باغ ویلاها و خانه های گران قیمت افزایش پیدا کرد به نحوی که خانه های تا سقف 20 میلیارد تومان معاف از مالیات ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی انجمن لبنی ایران با اشاره به اینکه سرانه مصرف لبنیات با حذف ارز 4200 تومانی حدود 30 درصد کاهش می یابد، سه راهکار را برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۴    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش جرائم منجر به کاهش تخلفات رانندگی نشده است، گفت: راهنمایی رانندگی باید به این مساله توجه کند و تبدیل به کشوری شویم که جرائم آن نقدی نیست
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۳    
بازیکن اسبق لورکوزن گفت: سردار آزمون برای موفقیت در یکی از چهار لیگ برتر اروپا باید تلاشش را دو برابر کند وگرنه شکست می خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را تمدید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۷    
نمایندگی چین در سازمان ملل با انتقاد از نقش آمریکا در عرصه جهانی به طور غیرمستقیم واشنگتن را به بی کفایتی در عرصه مدیریت متهم کرده که با یکجانبه گرایی به دنبال سرکوب رقبا و مخالفان خود است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران شب گذشته به همراه تعدادی از معاونان خود از بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید و بر ضرورت رعایت کرامت انسانی متهمان تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۱    
عضو کمیسیون تلفیق گفت: اینکه گفته می شود رأی مجلس به کلیات بودجه به معنای تائید حذف ارز 4200 تومانی است، درست نیست البته طبیعتاً بار مالی حذف 400 هزار میلیارد تومان و تراز کردن مشکل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، به ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه ها و طرح نسخه نویسی الکترونیکی پرداخت.