چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۲:۱۳Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2022 در پکن در جمع خبرنگاران گفت: 150 هزار تماشاگر خارج از برنامه قرنطینه و دایره بسته المپیک زمستانی می تواند این بازی ها را تماشا کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت دخانیات گفت: این شرکت در سه حلقه تامین، فروش و سرمایه گذاری دچار رانت و فساد بوده به گونه ای که سهم ما در تولید کاهش داشت اما در عوض رقبای خارجی ما افزایش تولید داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۱    
پرچم ایران در محل مسابقات جام جهانی 2022 در دوحه قطر برافراشته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۵    
همان موقع هم که من کودک کار بودم، هرگز افسوس نمی خوردم که مثلا الان من باید درخانه می بودم و درس می خواندم یا مثلا پیش خودم بگویم باید هزینه های من را پدرم بپردازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۲    
یک ویروس شناس معتقد است که احتمال ابتلای مجدد کسی به امیکرون بسیار کم است اما در کسانی که سیستم ایمنی بسیار ضعیفی دارند، چنین موضوعی ممکن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۴    
در حالی که روزنامه شرق، دورهمی روحانی و جهانگیری و خاتمی و ناطق نوری و باهنر و لاریجانی را تشکیل دولت سایه از سوی اصلاح طلبان می خواند، روزنامه آفتاب یزد به نکوهش این اقدام پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۷    
وزیر خارجه دولت موقت طالبان گفت که این گروه در راستای به رسمیت شناخته شدن از سوی جامعه جهانی، پیشرفت هایی داشته و به هدفش نزدیک شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۱    
نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: قاتل فراری پس از 2 سال در کرمانشاه با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۶    
سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها با بیان اینکه انتقال هوایی کبد از زاهدان به تهران برای اولین بار انجام شد، گفت: این اهدا با ایثار و فداکاری خانواده اهدا کننده 50 ساله که به علت سکته قلبی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۳    
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 123 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۰    
استاد جراحی عمومی و سرطان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: ما انسانها هر روز به سرطان مبتلا می شویم اما بدنمان آن را دفع می کند؛ چراکه سرطان چیزی نیست جز اینکه سلولی که باید بمیرد نمی میرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۸:۰۰    
مدیر اورژانس بیمارستان سینا با تاکید بر اینکه پس از ابتلا به کرونا نباید در مراجعه به پزشک تاخیر صورت گیرد، در عین حال علائم مهمی را که نشان دهنده زمان مراجعه به مراکز درمانی است را شرح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۷:۲۵    
سرمربی پاری سن ژرمن به نزدیکان خود گفته که قطعا در تابستان پایس را ترک خواهد کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۷:۰۱    
یک اپیدمیولوژیست درباره میزان ماندگاری ویروس کرونای اُمیکرون بر روی سطوح و پوست توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۰    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی به بیان توصیه هایی برای افراد مبتلا به امیکرون پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۵:۰۰    
به گفته محققان، ترکیب میکروبیوم های روده با خطر ابتلا فرد به سندرم کووید طولانی مدت بعد از ابتلا به عفونت اولیه با کروناویروس مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۴:۰۱    
اضافه وزن یا چاقی به مدت طولانی با سلامت ضعیف قلب ارتباط دارد، اما تحقیقات جدید نشان می دهد به مهارت های فکری هم آسیب می رساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۳:۰۱    
محققان مجددا اذعان دارند افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند در صورت ابتلا به کووید19، علائم خفیف تری از افراد واکسن نزده یا یک دوز واکسن زده دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۱:۰۰    
تحلیلگر لبنانی با اشاره به اینکه حمایت های ایران از محور مقاومت فرامذهبی و اسلامی است، گفت: افول آمریکا و جهان چند قطبی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۲:۰۰    
یک اقتصاددان گفت: با نگاه تک بعدی دولتهای یازدهم و دوازدهم به موضوع برجام، عملا هیچ نوع اصلاحات اقتصادی در کشور پیاده نشد و بحث دورن زایی اقتصاد و سیاستهای اقتصاد مقاومتی فراموش شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۰:۴۵    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام فارسی AFC با انتشار این پست تولد سیدجلال حسینی را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۳    
مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی، مرجع بصیر و انقلابی برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۷    
دکتر نوراحمد لطیفی دانشجوی پزشکی اهل زابل در بدون تعارف از خاطرات مبارزات علیه رژیم پهلوی و داستان دستگیری و حکم اعدامش که ساواک صادر کرده بود، می گوید که در این فیلم مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: آغاز پهلوی با دست نشاندگی انگلیس، آغاز جمهوری اسلامی با انقلاب مردمی. صحنه گردانان پهلوی استعمارگران، صحنه گردانان جمهوری اسلامی مردم! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۲    
جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد که هر گونه توافق امنیتی یا نظامی رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی از نظر حقوقی و قانونی، مشروعیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه پس از دیدار با همتای اوکراینی خود در نشستی خبری ضمن تأکید بر پیشنهاد میزبانی مذاکرات کی یف و مسکو گفت، کشورش از تمامیت ارضی اوکراین حمایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۲۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: پرچم آینده عربستان در دستان رزمندگان دلیر یمنی لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله تبت یدا آل سعود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۲۲    
تیم الجزیره امارات با غلبه بر نماینده اقیانوسیه، به مرحله دوم جام جهانی باشگاه ها راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۸    
فرمانده انتظامی اسفراین گفت: 8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش بیش از 1 میلیارد ریال کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
به دنبال شهادت یکی از افسران پلیس در شهرستان شیراز، رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد که دستگاه قضایی حامی قاطع ضابطین در راستای امنیت جامعه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه ملت یمن هرگز ننگ و ذلت را نخواهند پذیرفت، گفت: شکست، سرنوشت حتمی امارات خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور ترکیه با ادعای وساطت در تازه ترین بحران اروپا، پیشنهاد داد که نشست مشترکی را میان روسیه-اوکراین برگزار کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۴    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از توزیع 150 هزار تن برنج خارجی از ابتدای بهمن تاکنون در بازار خبر داد و گفت: قیمت ها کاهش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به شیوع بالای کرونا با سویه امیکرون تاکید کرد: بالا رفتن و مثبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر ویروس است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه بنای دولت بر این است که با همت و تلاش همه مدیران و دستگاه ها، کار مردم تسهیل و دسترسی آنان به خدمات افزایش یابد و آسان شود، تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۰    
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: دشمن بیش از 40 توطئه علیه ایران طراحی کرده که همه این توطئه ها با هوشیاری و حضور به موقع مردم خنثی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۶    
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به پیشرفت بیش از 90 درصدی زیرساخت های مسکن مهر پردیس گفت: واحدهای مسکونی پردیس که 2 سال خالی باشند مشمول مالیات می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس آمریکایی را منتشر کرد. ایران نزدیک به توافق شده و دیگر به یمنی ها اجازه زیاده روی نمی دهد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۱    
بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پرشیا و سمند در مسیر دستجرد قم - تفرش، سه نفر فوت کردند و چهار نفر مصدوم شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۰    
وزارت خارجه فرانسه می گوید در حال ورود به مرحله پایانی گفتگوهای وین هستیم و باید تصمیم های سیاسی اتخاذ کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۷    
به گزارش مشرق، سیروان خسروی درباره گاف عجیب بی بی سی در تشخیص بازیگران سریال حرفه ای نوشت: *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۳    
اراذل و اوباش با چاقو گلوی سروان پلیس علی اکبر رنجبر را بریدند و یک سرباز را هم مجروح کردند و رفتند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۷    
منابع محلی حاضر در ریف ادلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند که مزدوران آمریکا با نمایندگانی از جبهه النصره دیدار کردند و به توافقی برای غارت نفت سوریه دست یافتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۶    
رئیس هلال احمر گچساران گفت: فرد 55 ساله که در ارتفاعات جنوبی کوه دیل سقوط کرده ومصدوم شده بود نجات پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۴    
وزرای جنگ رژیم صهیونیستی و بحرین در منامه توافقنامه همکاری های امنیتی امضاء کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۵    
فرزندان شهید سلیمانی ضمن عیادت از محمد کاسبی انگشتر حاج قاسم را به این هنرمند پیشکسوت هدیه دادند که در ادامه فیلم آن را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۳    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی آتش به اختیار در حوزه حمایت از تولید ورود و از بیکاری صدها هزار نیروی کار جلوگیری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۲    
دقایقی پیش صدای انفجار در شهرضا شنیده شد که باعث ترس و نگرانی شهروندان این شهر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۴    
حاکمیت پهلوی بر ایران یک نقطه تمایز با همیشه تاریخ دارد و آن واگذاری نواحی مختلف از سرزمین ایران بدون هیچ گونه درگیری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۰    
برترین تنیسور جهان درباره تزریق واکسن کرونا نظرش را تغییر داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۷    
به گزارش مشرق، سیدپویان حسین پور، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: باید منتظر باشیم که فرداروز، جماعت اصلاح طلب کارِ سر از غارِ سکوت 8ساله بیرون آورده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۵    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به استقبال مقامات آل خلیفه از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: با تمامی اشکال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی مخالف هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۷    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: توجه متوازن به شهرها و روستاهای کشور که در نمایشگاه مجازی کتاب با کمک شرکت پست و در جشنواره فجر با سینمای سیار محقق شد از اقدامات قابل ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۷    
رییس سازمان سینمایی با حضور در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد برخی از آثار انقلابی به جشنواره راه پیدا نکرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۷    
رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) مخالفت این نهاد با برگزاری جام جهانی فوتبال در هر 2 سال را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۹    
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و کشف 110 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۲۷    
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تاکید کرد که تامین مواداولیه صنایع فولاد یک دغدغه محسوب می شود که باید برای آن چاره اندیشی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۹    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات غربی به افزایش احتمال حصول توافق میان ایران و قدرت های جهانی اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۵    
پس از آنکه یک گروه ناشناس عراقی مسئولیت حمله اخیر به امارات را برعهده گرفت، رهبر جریان صدر در عراق به این اقدام واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۰    
باغ وحشی عجیب در آفریقا که در آن حیوانات آزاد، اما بازدیدکنندگان در قفس اند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۴    
هافبک سابق تیم استقلال با عقد قراردادی رسمی برای نیم فصل دوم به عضویت تیم فوتبال تراکتور در آمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۴    
دولت آنکارا به رغم ادعای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، اواسط ماه میلادی آینده، میزبان رئیس رژیم صهیونیستی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه غالب تالاب های کشور بیمارند، گفت: تالاب ها وضعیت مناسبی از جهات آبزیان، پرندگان، ریز مغذی ها و پوشش گیاهی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۵    
موزه ملی هنرهای اصفهان صبح امروز پنجشنبه با حضور سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار اصفهان افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اگر توجه لازم به احداث و بهره برداری از تصفیه خانه ها صورت نگیرد قطعا در آینده با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد و ما با جدیت و قاطعیت احداث این تصفیه خانه ها را در ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۹    
به گزارش مشرق، علی جعفری، مشاور وزیر راه و شهرسازی در توییتر نوشت: تفاوت نگاه مدیر انقلابی با مدیر لیبرال یعنی وقتی کرونا گرفته باشی، به جای ماندن در ویلاهای شمال و کیش ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به 35 هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: مابقی طی دو سال آینده گازرسانی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۰    
برترین تصاویر هشتمین مسابقه عکاسی بین المللی عکاس منظره سال 2021 معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۰    
یک روزنامه آمریکایی با فضاسازی در جریان مذاکرات وین ضمن مطرح کردن مسئله گریز هسته ای ایران، به نقل از مقام های آمریکایی خواستار توافقی متفاوت از برجام با ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۴    
کمیته نقشه کشی و ساخت و ساز شهرداری قدس اشغالی طرحی را برای احداث 1500 واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی در این شهر به تصویب رساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: بر اثر سقوط یک هواپیمای دونفره در کاشمر 2 نفر جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۷    
جنبش مقاومت اسلامی حماس استقبال مقامات آل خلیفه از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شماری دیگر از مسئولان این رژیم را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
پس از آنکه فیس بوک در گزارش سه ماهه خود نتوانست انتظارات سهامداران را برآورده کند، ارزش سهامش در یک ساعت و نیم، 23 درصدسقوط کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی و یک هشدار در سطح زرد، از تشدید فعالیت سامانه بارشی از جمعه ( 15 بهمن ماه) در 22 استان کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به تشریح رایزنی های انجام شده به منظور انعقاد موافقتنامه کریدور خلیج فارس-دریای سیاه پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
به مناسبت آغاز ماه رجب و ایام الله دهه فجر ششمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۹    
در معاملات امروز بازار جهانی انرژی شاهد کاهش 1.12 دلاری قیمت نفت برنت بودیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی دولت تاکید کرد که وزیر کار در طرح ساماندهی صندوق ها مورد تقدیر رییس جمهور قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
شب آرزوها یا لیله الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب (اولین پنجشنبه شب رجب) است که اعمال، دعا، نماز فضیلت های مخصوص دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
فیفا در اکانت رسمی خود از طرحی جدید برای تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از کشته شدن 25 کودک عراقی در نتیجه انفجار بقایای مواد منفجره جنگی در عراق در سال 2021 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
بخشی از گفتگوی KHAMENEI.IR با حجت الاسلام و المسلمین رفیعی، رئیس همایش بین المللی حضرت حمزه(ع) درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران این همایش.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۵    
سرمربی هوادار می گوید تیمش در نیم فصل دوم کارهای بزرگی را انجام خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۳    
نگاهی به اقدامات فدراسیون فوتبال در ماه های گذشته نشان می دهد که این فدراسیون چگونه در اجرای بازی های تبلیغاتی تبحر دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۰    
روزنامه های ورزشی پنجشنبه 14 بهمن
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۳    
هواپیماهای عراقی همزمان با عملیات زمینی ارتش این کشور با یورش به محل استقرار عناصر تروریستی، مواضع داعش را در هم کوبیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
سنای آمریکا در صدد است روز چهارشنبه 20 بهمن ماه جلسه استماعی را درباره جدیدترین تحولات مذاکرات برجامی وین برگزار کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۷    
یک منبع آگاه امنیتی عراق از ارسال تجهیزات و تسلیحات نظامی سنگین برای نیروهای الحشد الشعبی مستقر در نوار مرزی با سوریه به منظور جلوگیری از هرگونه شکاف امنیتی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۱    
صبح امروز مه غلیظ جاده های استان مرکزی و شهر اراک را فرا گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۹    
رئیس کمیته اجرایی واکسیناسیون آلمان می گوید: به زودی تزریق دز چهارم واکسن را با توجه به شیوع امیکرون توصیه می کند، اما داده ها نشان داده دز چهارم واکسن های mRNA در برابر این سویه محافظت ایجاد نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۸    
وزیر خارجه عمان در واکنش به گزارش های اخیر درباره تحرکات واشنگتن برای تروریستی خواندن انصارالله گفت که این اقدام تلاش های سیاسی را تضعیف می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۷    
دبیر کل سازمان عفو بین الملل در سفری به شهر رام الله با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
دولت انگلیس با نزدیک شدن مذاکرات رفع تحریم ها در وین به مراحل نهایی در اقدامی مضحک نام 4 مقام فوت شده ایرانی را از فهرست تحریم های خود خارج کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
بر اساس کدام بند قانونی پس از گذشت سه ماه از محرومیت باگناما این بازیکن مجوز حضور در بازی های لیگ برتر را پیدا می کند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
در شرایطی که آمریکا بیشترین مبتلا و فوتی کرونا را دارد رئیس جمهور آمریکا جو بایدن از زدن ماسک خودداری می کند تا اینکه سناتور کلوبوچار به او یادآوری می کند که ما در میانه یک بیماری همه گیر مرگبار هستیم
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۹    
پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی در ایالت کالیفرنیا خبر می دهد که در پی آن یک نفر کشته و چهار نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۷    
کشتی ترینیتی اسپریت با قابلیت ذخیره 2 میلیون بشکه نفت اوایل روز گذشته در نزدیکی سواحل نیجریه منفجر شد و آتش گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۱    
مشعل المپیک زمستانی پکن2022 در سفر خود به آشیانه پرنده برای مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی پکن، از بخشی از دیوار عبور کرد.⁠
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۹    
یک موسسه آمریکایی اعلام کرد که عربستان سعودی با وضعیت ناامنی بی سابقه ای مواجه است.
  • ۱