سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۴:۵۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
دوستانش خیلی پیگیر بودند که این بلوار که الان به اسم ناصر حجازی شده، به اسم حسین نامگذاری شود که متاسفانه شورای شهر قبول نکردند؛ بعد کردند به اسم حجازی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۴:۴۴    
کمبود ویتامین D اغلب می تواند منجر به ناهنجاری های استخوانی مانند راشیتیسم در کودکان و درد استخوان در بزرگسالان ناشی از استئومالاسی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
دوره رزم مقدماتی (آموزشی) سربازان اعزامی اسفند ماه 1400، چهار هفته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۱:۵۸    
وزیر کار و رفاه گفته بود جریان فاسد در این وزارتخانه با برخی رسانه ها مرتبط هستند و طبعاً برخورد با این فساد، صدای رسانه های مذکور را در می آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل آلومینیوم در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، همچنان به ادامه رقابتش با استقلال امیدوار ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۴    
بایدن به بن سلمان فشار آورده تا برای کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی نفت بیشتری را تولید و عرضه کند ولی سعودی ها به این درخواست بایدن وقعی ننهاده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۱    
هشتادمین سالگرد تولد کیم جونگ ایل با حضور کیم جونگ اون برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۲    
رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی گفت: در جهش اومیکرون به اندازه ای که درگیری شدید و مرگ و میر در دلتا رخ داد، نگرانی نداریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۱    
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه، عراق را عمده ترین شریک تجاری صادراتی کرمانشاه اعلام کرد و یادآور شد: پس از آن افغانستان دومین شریک تجاری ما محسوب می شود و بعد از این 2 کشور، پاکستان، ترکیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۲:۰۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که تفاوت های جنسیتی به درمان های سرطان نیز تسری پیدا می کند، به طوری که خطر عوارض جانبی شدید ناشی از برخی درمان ها در زنان نسبت به مردان بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۲    
ابراهیمی از ورود این بانک برای حمایت از تحقق اهداف طرح جهش تولید مسکن دولت سیزدهم خبر داد و گفت: با حمایت نخستین بانک ایرانی 120 هزار مسکن شخصی برای کارکنان نیروهای مسلح احداث می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۳    
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مدیرمسئول روزنامه کیهان در همایش جهاد تبیین که با حضور اساتید سطوح عالی حوزه برگزار شد، گفت: روحانیت و از جمله بسیجیان، رسالت بسیار مهمی برعهده دارند چرا که طلایه دار عرصه جهاد تبیین به شمار می روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: من وقتی نگاه می کنم می بینم ما در دوره چهل ساله انقلاب در برابر دشمنانمان حالت تدافعی داشته ایم، اما از دوره دوم انقلاب حالت تهاجمی پیدا کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
این دیدار در آستانه سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال1356، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی انجام می شود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۲:۲۲    
در انجمن کاردیولوژی آمریکا اعلام شد که گرفتگی عضلات پاها هنگام راه رفتن می تواند نشانه سطح بالای کلسترول بد در بدن باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۱:۴۵    
روزنامه حامی برجام در گذشته، بی آنکه به خسارت های آن روند نامتوازن اشاره کند، نوشت: تصمیمات مهم ملی را نباید به تاخیر انداخت و باید به همان سیاق دولت سابق توافق کرد(!)
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۲    
خبرنگار شبکه کان اسرائیل در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد، نصرالله علنا می گوید که اسرائیل در مسیر زوال است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۵۱    
اُرزولا فُن رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با اشاره به تبعات احتمالی تشدید تنش ها میان مسکو و غرب اعلام کرد که کشورهای عضو اتحادیه بدون گاز روسیه می توانند زمستان خود را سر کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید هنوز از اینکه آبی اناری ها دیگر در لیگ قهرمانان نیستند، خشمگین است اما او سخت در تلاش است تا تیم تحت هدایتش را به معتبرترین رقابت باشگاهی قاره اروپا بازگرداند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۴    
نشست دو جانبه مذاکره کننده ارشد کشورمان با هماهنگ کننده اروپایی گفت وگوها در وین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۸    
مذاکره کننده ارشد ایران گفت: بعد از هفته ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده ایم
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره دمنوش های مفید برای لاغری منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۴    
در حالیکه کمبود گاز در زمستان موجب مازوت سوزی برخی نیروگاه ها و تعطیلی واحدهای صنعتی می شود، بعضی ها استخرهای روباز لاکچری خود را با گاز و برق یارانه ای گرم می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲    
انصارالله یمن لحظه سرگونی پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی که با موشک این گروه ساقط شده منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۹    
ائتلاف سعودی در ادامه حمله به غیرنظامیان یمنی، روز چهارشنبه 17 بار 2 استان حجه و مارب را هدف حملات هوایی قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۸    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد چند روز قبل برخورد بسیار نزدیکی میان چند فروند جنگنده روسیه و یک فروند هواپیمای شناسایی و جنگ الکترونیک نیروی دریایی آمریکا بر فراز دریای مدیترانه رخ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۶    
امام جمعه اهل سنت زاهدان در دیدار با وزیر امور خارجه اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت سیزدهم را اقدامی هوشمندانه خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۵    
یک فرمانده مقاومت لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کوچک تر از آن است که بخواهد ایران را تهدید کند، گفت که ایران می تواند این رژیم را در یک روز نابود کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۲    
میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه نوشت: رایزنی های فشرده تقریباً بدون وقفه در جریان مذاکرات وین ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
نشت گاز در یک واحد آپارتمانی باعث انفجار مجتمع مسکونی در محله شیریندر رباط کریم شد و تا کنون 3 نفر از زیر آوار نجات یافته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۹    
به گزارش مشرق، صفحه توییتری حامین مدیا نوشت: خداوکیلی قهوه ساز 5میلیونی تو جهیزیه یه تازه عروس چه لزومی داره؟! چرا یک چیزایی رو به عنوان عرف قبول میکنید که فردا توش بمونید؟! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۷    
باران های شدید ، سیل و رانش زمین دست کم جان 44 نفر را در شهر پتروپلیس در ایالت ریودوژانیرو برزیل گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۳    
قطعا تفاوت است میان مدیری که به دشمن بی اعتماد است و به جوانان مومن و انقلابی اعتماد می کند با مدیری که مدعی است آمریکا تنها با فشاردادن یک دکمه می تواند تمام سیستم دفاعی ما را نابود کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
تصویری از دیوید کربی، اولین قربانی بیماری ایدز که آخرین لحظات زندگی خود را سپری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا برای مجاب کردن عربستان سعودی به افزایش تولید نفت دو مقام کاخ سفید را عازم ریاض کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۳    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که یک جنگنده نیروی دریایی آمریکا در روز یکشنبه رویارویی نزدیک با چند جنگنده روسیه بر فراز دریای مدیترانه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۳    
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: انقلاب اسلامی تنها منحصر به ایران نبوده و همواره نشانه هایی مبنی بر علاقه مندی برخی ملت ها و نیز شماری از جریان های غیرایرانی به انقلاب وجود داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
فابریزیو رومانو از پیشنهاد رسمی باشگاه بارسلونا به چلسی برای جذب مدافع اسپانیایی این تیم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۹    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر جدی بودن ایران در گفت وگوهای وین، لزوم انجام توافق های لازم برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و اتریش تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۸    
کنگره آمریکا درحالی از پذیرش برجام به شکل یک معاهده لازم الاجرا طفره می رود که بیش از یک سوم مردم این کشور نظر متفاوتی دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد هیئت ایرانی متشکل از متخصصین حوزه های نفتی و بانکی در سفر به کره جنوبی مذاکراتی با شرکت های و مقامات کره ای با هدف بررسی امکان فروش مجدد نفت و میعانات گازی داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
رئیس هیات چین، در تازه ترین ارزیابی خود از روند مذاکرات وین اظهار داشت: در یک قدمی توافق نهایی قرار داریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۷    
مدیر آژانس بین المللی انرژی امروز چهارشنبه گفت: جهان تا چندین سال آینده همچنان به نفت و گاز نیاز دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۳    
3 باشگاه سرشناس از سری آ برای جذب هافبک اسپانیایی رئال مادرید با وکیل وی تماس گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: این شیر زنان کشمیر ی دوشا دوش مردانشان چنان بلایی سر ِپلیس هند آوردند که پلیس مجبور شد کل شهر رو به آلبومی از عکس سردار سلیمانی و رهبر انقلاب تبدیل کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۹    
صفر تا صد جزئیات دریافت کارت آزمون دکتریی 1401، از چگونگی دریافت کارت تا رفع نواقص و قانون رسیدگی به تخلفات این آزمون اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به رغم اعلام روسیه مبنی بر بازگرداندن بخشی از نیروهایش از مرز با اوکراین مدعی است: هیچ عقب نشینی معنادار نیروهای روسیه وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
مقامات نظامی قبرس، یونان و رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در نشستی سه جانبه جهت توسعه همکاری های نظامی شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۳    
تمرین نیروهای ویژه حزب الله در مناطق برفی در ارتفاعات جنوب لبنان رسانه های رژیم اسرائیل را به خود جلب و توان رزمندان حزب الله آنها را شگفت زده کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۱    
دولت پاریس مدعی است که سران فرانسه و چین روی افزایش تلاش ها برای به ثمر رسیدن مذاکرات وین اتفاق نظر دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: "بیش از 80 دانش آموز در ایالت کارناتاکا هند پس از آنکه با حجاب اجازه ورود به مدرسه نیافتند، به خانه برگشتند." هند، روز به روز اسلام ستیزتر. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور اوکراین نیز همصدا با ناتو و آمریکا، نسبت به حسن نیت روسیه مبنی بر عقب کشیدن بخشی از نیروهایش از مرز اوکراین، کم لطفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۸    
با اعلام مدیرعامل پیکان ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برای استفاده در رقابت های لیگ برتر مورد بازسازی قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا به آرشیو ملی کاخ سفید دستور داد اسنادی علیه رئیس جمهور سابق این کشور به کنگره تحویل داده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی گمرک جزئیات تجارت با قطر را از دولت ششم تا سیزدهم تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز چهارشنبه راه های جدید برای تقویت استحکامات دفاعی کشورها در جناح شرقی این سازمان را بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
مهاجم ایرانی هال سیتی روزهای پایانی مصدومیتش را پشت سر می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی بخشی از اظهارات نوام چامسکی، فیلسوف آمریکایی را منتشر کرد و به نقل از او نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد اقدام احتمالی روسیه مبنی بر به رسمیت شناختن استقلال منطاقی از شرق اوکراین، با واکنش هماهنگ واشنگتن و متحدانش مواجه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اظهار اینکه آمریکا با مصادره دارایی های افغانستان بحران این کشور را تشدید می کند، اظهار داشت که واشنگتن علاقه ای برای ثبات افغانستان ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۱    
منابع خبری گفتند در بزرگترین مانور دریایی خاورمیانه به فرماندهی آمریکا، اسرائیل و 13 کشور عربی مشارکت دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۷    
اختلافات سیاسی در عراق بر سر تشکیل دولت همچنان ادامه دارد و برخی گروههای سیاسی می گویند که اگر دولتی بدون جلب رضایت گروههای اصلی تشکیل نشود، داوم نخواهد آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، ادامه رفتار پرتنش، عصبی و مهیج غرب در مورد تهاجم روسیه به اوکراین را حیرت آور خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، رضا پورحسین روانشناس در توییتر نوشت: امروز از پایان نامه ای در دانشگاه تهران دفاع شد که ترس و دغدغه های کودکان را بررسی کرده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۹    
جلسه کارگروه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل و مطرح شد: تاکنون بیش از 138 میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده و پوشش تزریق نوبت اول واکسن در کشور 91 درصد، نوبت دوم 81 درصد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۶    
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی جامع برای اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها با هدف اجرایی شدن سیاست های بالا دستی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۶    
پیشنهاد امضای تفاهم نامه توسط وزرای دو کشور ایران و تونس در دیدار معاون صنایع دستی با سفیر تونس داده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۵    
سازمان برنامه و بودجه کاهش تعداد شهرهای دارای تنش آبی با تصویب لایحه بودجه 1401 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۳    
وزیر خارجه فرانسه با تعیین ضرب الاجل ساختگی، مدعی شد برای احیای برجام تنها چند روز زمان موجود است و در ادامه با انداختن توپ در زمین ایران، گفت تهران باید تصمیم گیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
رییس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه 5 میلیارد ریالی(42 سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مجاهدت های دلیر مردان و جانبازان سرافرازی همچون شهید مهدوی نژاد در دفاع جانانه از میهن اسلامی چراغ راه دوستداران به انقلاب اسلامی، بویژه نسل جوان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات مجری شبکه الحوار و کارشناس بحرینی منتشر کرد و به نقل از آنها نوشت: مجری شبکه الحوار: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۳    
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور تقویت رویکردهای ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو، نشست هم اندیشی و عارضه یابی کیفی قطعات خودرو با حضور سازندگان شبکه تامین در شرکت ساپکو برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۳    
فرستاده سازمان ملل به سوریه پس از دیدار با وزیر خارجه سوریه ضمن ابراز امیدواری نسبت به دور آتی نشست های کمیته قانون اساسی تاکید کرد که مذاکرات با دمشق ادامه خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۸    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: نتیجه تلاش دشمن برای وارد نشدن سلاح های تعیین کننده به لبنان، ما موفق شده ایم هزاران موشک خود را به موشک های نقطه زن تبدیل کنیم و این را از سال ها پیش آغاز کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ماه گذشته توانستیم پهپاد کمان 12 را به بمب قائم 5 مجهز کنیم و با این کار پهپادهای کمان از ماموریت شناسایی به رزمی تبدیل شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در سخنانی گفت: شاید مذاکرات وین تا پایان فوریه با موفقیت به پایان برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۱    
معاون اول رییس جمهور از وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دادگستری و همچنین سازمان بسیج خواست تا برای بازرسی گسترده در سطح کشور اقدامات لازم را انجام دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اولین سفر رسمی خود به بحرین را انجام داد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۹    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: با هدف تقویت رفاه حال زائرین حسینی، امکانات زیرساختی و لجستیکی در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان تقویت می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۸    
تصویری از یک شناور با ظاهری شبیه به ناوشکن های کلاس زاموالت آمریکا در شبکه های اجتماعی چینی منتشر شده است. هنوز اطلاعات خاصی درباره وضعیت این طرح منتشر نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۹    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: اگر دیدید کسی فلج مغزیه لزوما به این معنا نیست که هوشش کمه! خیلی از کسانی که فلج مغزی هستند فقط نقص حرکتی دارند و اتفاقا هوش بالایی هم دارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۱    
مراسم تشییع پیکر شهید امیر علی محمدیان صبح چهارشنبه 27 بهمن در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۹    
ویدئویی از نجات معجزه آسای مرد هندی از تصادف با قطار را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۶    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: زنگبار با ریشه های ایرانی یکی از جزایر مهم تانزانیا است. بعد از اسلام مهاجران زیادی از شیراز به زنگبار کوچ کردند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۴    
آمریکا و متحدانش با تبلیغات فراوان مدعی هستند که در برابر حملات سایبری روسیه بر علیه خود واکنش نشان داده وانتقام گیری خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۳    
در جدول زیر قیمت روز انواع هیوندای را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۳    
مقامات نظامی و کارشناسان صهیونیست بار دیگر اعتراف کردند که هیچ نقطه از اراضی اشغالی در هر جنگ آینده از موشک های حزب الله در امان نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: مقامات ارجاع در کنترل ورودی ها نقش موثری دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع هایما را در بازار مشاهده می کنید
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۸    
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی نزاجا، گفت: تا به امروز 12 بیمارستان تنفسی و دائمی به ویژه در زمینه مبارزه با کووید 19 توسط مدیریت محرومیت زدایی نیروی زمینی در مناطق محروم ساخته ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۳    
رویترز نوشت، نرخ تورم در انگلیس در ماه ژانویه با سرعت به بالاترین رقم 30 سال گذشته رسید و فشار بر خانوارهای انگلیسی را بیشتر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۳    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 19 هزار تومان معادل شانه ای 38 هزار تومان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۳    
نوام چامسکی، فیلسوف آمریکایی: "در حال حاضر کشمیر یک سرزمین اشغالی تحت نظر حکومت ظالمانه نظامی است، درست شبیه وضعیتی که در سرزمین های اشغالی فلسطین شاهد آن هستیم!"
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
شهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه بشاگرد (روستای زاچ و داربست) پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۶    
اولین پروژه اورژانس هوایی نیروی هوایی ارتش توسط امیر واحدی در پایگاه هوایی شهید لشکری افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۶    
استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: 10 تا 15 درصد از ابتلا به کووید 19 در شرایط کنونی مربوط به سویه دلتا می شوند و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۸    
سرقت پل در غرب تهران یکی از خبرهایی بود که در میانه بهمن ماه جاروجنجال زیادی در فضای خبری ایجاد کرد و حالا رییس پلیس پایتخت از جزئیات بیشتر ماجرای سرقت این پل پرده برداشته است.
  • ۱