چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۰:۱۸Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 23 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
کتاب حاج قاسم فرزند روح الله نوشته محمدمهدی عبدالهی و سیده فاطمه موسوی توسط نشر عروج منتشر و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۳    
کتاب ولایت و انسان سازی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری باموضوع ولایت و انسان سازی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۱    
حادثه واژگونی خودرو سواری در بزرگراه فتح به خیر گذشت و به هر چهار سرنشین آن آسیبی نرسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۱    
صبح امروز محل برگزاری المپیک زمستانی 2022 پکن شاهد بارش برف بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۰۳:۳۴    
پزشکان علت این موضوع را بررسی کرده اند و متوجه شدند که با افت دمای هوا؛ تعداد بیماری ها بیشتر می شود؛ یعنی اگر لباس گرم نپوشید، احتمال بیمار شدن در شما بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۱    
مراسم بزرگداشت انقلاب بحرین شامگاه یکشنبه با سخنرانی شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در مؤسسه امام صادق (ع) قم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۲:۲۲    
فعالیت فیزیکی مناسب تاثیر مهمی در پیش گیری از بروز بیماری ها، عوارض آن ها دارد و بی تحرکی و نداشتن فعالیت با علائم و عوارض متفاوتی همراه است و موجب ایجاد بسیاری از بیماری ها می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۱:۱۱    
خوابیدن به پهلو از نظر فیزیولوژیکی بهتر است و باید در هنگام خواب ترجیح داده شود، زیرا در این حالت روند دفع محصولات متابولیک با سرعت بیشتری انجام می شود و اصولاً می توانید به پهلوی چپ و راست بخوابید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۲    
جدول رده بندی لیگ برتر در پایان دیدارهای روز اول هفته هفدهم دچار تغییراتی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۰    
اول گورخر مادر عبور کرد و بچه هم به دنبالش رفت. متأسفانه بچه گورخر روی آسفالت لیز خورد و قبل از اینکه بلند شود پلنگ او را گرفت. این تصاویر در حیات وحش آفریقای جنوبی به ثبت رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۹    
شاخص کل بورس با اُفت 8 هزار و 38 واحدی، در تراز یک میلیون و 276 هزار و 23 واحدی متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۹    
فرمانده کل انتظامی گفت: پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت تجربه های زیادی در سنگر دفاع و صیانت از ارزش های انقلاب دارند که باید در جهاد تبیین به ویژه روشنگری برای نسل جوان پیشگام و پیشرو باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۲:۵۹    
محققان معتقدند که مصرف درازمدت ویتامین E می تواند خطرناک باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز پنج شنبه جلسه ای برای عزل رئیس فدراسیون فوتبال تشکیل خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۷    
آمریکا در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران، قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز دارد. چندی پیش اندیشکده کاتو در گزارشی مفصل به دولتمردان آمریکایی تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۸    
مصاف تیم های فوتبال ناپولی و اینترمیلان از هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قفل پنجره پرسپولیس دست خودش نیست و تنها باشگاهی هستیم که مدام در، لوله و پنجره اش بسته می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۵:۲۵    
به گزارش مشرق، کمیل خجسته، فعال رسانه ای درباره مکانیسم حباب سازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روزگاری که در رسانه های جمهوری اسلامی روی عدد بالا و پایین سانتریفیوژها و میزان غنی سازی بحث می شد تا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۴:۴۴    
بررسی ها نشان می دهد که اثربخشی واکسن های کرونا در برابر مراجعه به بخش اورژانس و بستری شدن در بیمارستان بعد از دریافت دوز سوم با گذشت زمان کمترمی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۱:۱۱    
یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد اسرائیل به شدت از جنگ غیرمنتظره و چند جبهه ای ایران نگران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۱:۰۶    
شبکه ماهواره ای احوازنا وابسته به گروه جدایی طلب النضال ( جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز ) از سرویس های امنیتی عربستان پول های هنگفتی دریافت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۵۹    
به گزارش مشرق، محسن پیرهادی طی یادداشتی که در کانال تلگرامی خیابان انقلاب منتشر کرد به بررسی نقش امام خمینی پرداخت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۸    
تیم فوتبال بایر لورکوزن در غیاب بازیکن ایرانی خود موفق شد برابر اشتوتگارت به برتری قاطع برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۶    
سویه جدید کرونا در استان فارس، جان نوزادی یک ماهه را گرفت و این نوزاد عصر شنبه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار فوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۲    
چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر شامگاه شنبه با اجرای ارکستر پارسوآ به رهبری احمد مقدسی زاده در تالار وحدت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
گفت: دبیرکل حزب منحله مشارکت طی سخنانی در کلاب هاوس خواستار توافق دوباره با آمریکا شد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۵    
منابع خبری از برداشته شدن پرچم سفارت انگلیس در کی یف و خاموش بودن چراغ های سفارت در پایتخت اوکراین خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: افغانی های که در حکومت اشرف غنی با امریکایی ها همکار و یا همکاری می کردند به کمپی در صحرای امارات منتقل شدند بعد از 7 ماه انتظار به امید زندگی بهتر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: وقتی شنیدم حشمت طبرزدی گفته "برای تغییر رژیم قابلمه بزنید"با خود گفتم: حتما نفوذی است تا اپوزوسیون را سوژه کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان آرا در توییتر نوشت: مکرون رییس جمهور فرانسه گفته که این کشور ساخت 14 نیروگاه هسته ای را آغاز می کند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۱    
محمد محبی بازیکن ایرانی در دیدار سانتاکلارا مقابل بنفیکا در دقیقه 20 با فرصت طلبی گلزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۸    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز شهادت عماد مغنیه، فیلم روایت سردار سلیمانی از اتاق عملیات حزب الله را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۰    
به دنبال تورم و افزایش بهای انرژی در انگلیس، شهروندان این کشور درشهرهای مختلف انگلیس به خیابان ها آمدند و علیه دولت بوریس جانسون دست به تظاهرات زدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۱    
در ادامه حملات ائتلاف سعودی به غیر نظامیان یمنی، 3 استان یمن 24 بار هدف حملات هوایی قرار گرفت و 290 بار آتش بس در الحدیده نقض شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تو دنیایی که صهیونیست ها غرامت جنایات هیتلر و افسانه هولوکاست رو از فلسطینیا میگیرن و آمریکایی ها به اسم خسارت 11سپتامبر اموال مردم افغانستان رو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۰    
همزمان با افزایش تنش ها میان واشنگتن- مسکو، شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد گفت وگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از دقایقی پیش آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۸    
ماموران پلیس کانادا روز شنبه به معترضانی که مهم ترین و پرازدحام ترین پل مرزی میان این کشور و آمریکا را بسته بودند و در آمد و شد خودروهای باربری و زنجیره عرضه، اختلال ایجاد کرده بودند، حمله کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۴۵    
وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای به تصمیم بایدن مبنی بر مصادره کردن بخشی از دارایی های افغانستان و اختصاص دادن آن به خانواده های حادثه 11 سپتامبر واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۵    
یک رسانه عربی با اشاره به درخواست واشنگتن از اتباع خود در اوکراین برای ترک فوری این کشور به تحولات بحران موجود میان مسکو و کی یف پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۰    
دیدار تیم های فوتبال ویارئال و رئال مادرید در هفته بیست و چهارم لالیگا با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۹    
هیات های ایران و چین به ریاست مذاکره کنندگان ارشد دو کشور دقایقی پیش در وین دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۷    
همزمان با تشدید تنش در منطقه بالتیک، شرکت هواپیمایی هلندی کی ال ام از توقف پروازهای خود به مقصد اوکراین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
یکی از نمایندگان ائتلاف دولة القانون هشدار داد که توطئه بین المللی به رهبری آمریکا علیه عراق در جریان است تا پس از حمله به زندانهای عراق، سرکرده های داعش را فراری دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ساحل دیدنی دریاچه جازموریان در غرب دلگان سیستان و بلوچستان؛ خدا رو شکر بارش های امسال باعث آبگیری اش شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۰    
هر گونه درگیری در مرز اوکراین با روسیه عواقب قابل توجهی برای آسیا خواهد داشت، زیرا چین، ژاپن و هند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گرفتار شدن در آتش آن انجام خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۵    
درحالی که روز گذشته عنوان شد که باشگاه پرسپولیس موفق نشد بازیکن اسبق خود را جذب کند اما آخرین تلاش ها در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۰    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور به یک زیردریایی آمریکایی نزدیک جزیره کوریل در آب های سرزمینی مسکو هشدار خروج دادند که به تَرک منطقه از سوی آمریکایی ها منتهی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۵    
دومین روز از هفته بیست وبیست ودوم بوندس لیگای آلمان با ثبت شکستی غیرمنتظره در کارنامه باواریایی ها آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۳۶    
هال سیتی در هفته سی و دوم لیگ دسته اول انگلیس در مصاف با فولام صدرنشین بدون اللهیار صیادمنش شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۹    
بهاء الحریری که به جای برادر خود وارد صحنه سیاسی لبنان شده در گفت وگویی مفصل به تشریح پروژه سیاسی خود و نیز مواضعش در قبال حزب الله و برخی مسائل دیگر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
رسانه ها آماده پوشش المپیک زمستانی بودند که ناگهان خبر دیدار رئیسان جمهوری روسیه و چین توجه افکار عمومی را به خود جلب کرد. بیانیه پایانی این دیدار، خبر از برگزاری یک جلسه مهم می داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۲    
منابع خبری از دستور وزارت دفاع آمریکا به مربیان نظامیان ایالات متحده برای خارج شدن از اوکراین خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۱    
بیشتر قربانیان سیاست های آمریکا و سازمان های غیردولتی وابسته به آنها در کشورهای درحال توسعه به ویژه منطقه عربی مجری پروژه ای هستند که از ماهیت و عواقب آن چیزی نمی دانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۹    
منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایرانی گفت: ارائه پیشنهادات امری معمول در هر مذاکراتی بوده و ایران از روز اول در ارائه پیشنهادات جدید پیشگام بوده و طرف های دیگر را نیز تشویق به چنین کاری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۰    
تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان با غلبه بر قعرنشینان جدول لیگ برتر، فاصله خود را با دو تیم صدرنشین لیگ کاهش دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۴    
تصمیم دولت آمریکا برای اختصاص دادن دارایی های مسدود شده افغانستان در این کشور به عنوان غرامت بازماندگان حادثه یازده سپتامبر موج محکومیت ها را در پی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته امداد در سال آینده متولی اشتغال 500 هزار نفر از افراد کم برخوردار در مناطق محروم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۸    
سفارت ایران در کی یف در اطلاعیه ای درباره اوضاع اوکراین با دعوت هموطنان ایرانی مقیم به حفظ آرامش، از آنان خواست با ایجاد آمادگی، ارتباط خود را با سفارت به منظور آگاهی از توصیه های ضروری حفظ کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۶    
سرمربی پرسپولیس گفت: پنجره پرسپولیس باز است، اما نتوانستیم تا این لحظه بازیکنی بگیریم. به خاطر محدودیت های مالی باشگاه قطعا گرفتن بازیکنانی که کیفیت دارند، برای تیم ما سخت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه 26 میلیارد دلار کالای قاچاق در بازار ایران وجود دارد، گفت: وضعیت بازار نشان می دهد که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عملکرد قابل قبولی نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۴    
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی اعلام کرد: مناطق آزاد جدید چشم انتظار تصویب بودجه هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۱    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان درباره برآورد قیمت ساختمان سازی گفت: برآورد هزینه ساخت و ساز به دقت انجام شده و قیمت های داده شده واقعی هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۹    
رئیس هیات چین در مذاکرات رفع تحریم ها در وین از بسته پیشنهادی ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حسن یزدان پناه سعید آبادی پدر سه شهید دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۵    
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور با برتری یک بر صفر تیم آبادانی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۴    
حسین ساوه شمشکی به مثبت شدن تست دوپینگش در المپیک زمستانی واکنش نشان داد و آن را سهوی دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۱    
تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان کارشان را بعد از تعطیلات با پیروزی مقابل دو تیم انتهای جدول آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۱    
به گزارش مشرق، محمدسعید احدیان مشاور قالیباف در توییتر نوشت: 1.این صوت ادعاها و اتهامات زیادی درباره افراد مختلف مطرح کرده که سردار جعفری یاسخنگوی سپاه درباره نادرست بودن اتهامات قاعدتاً توضیح لازم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا روزی که در اینجا هستم هر بازیکنی که فکر رفتن دارد بهتر است برود. چه فیکس باشد و چه ذخیره.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۹    
وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی امروز به همتای آمریکایی گفت کارزار تبلیغاتی واشنگتن و متحدانش درباره حمله ادعایی روسیه به اوکراین، اهداف تحریک آمیزی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۳    
نیروهای حشد شعبی عراق طی عملیاتی در استان الأنبار موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریها از جمله چند موشک ساخت خارج را کشف و ضبط کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری اوکراین اظهار کرد: اطلاعات پیرامون حمله احتمالی روسیه به کشور ما را نمی توانیم تایید یا تکذیب کنیم؛ اما برای برآورد و ارزیابی آن تلاش می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۴    
یکی از رهبران چارچوب شیعیان عراق از تعیین تکلیف پرونده تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمان و دولت جدید این کشور طی دو روز آتی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۵    
ساعت 7:38 شنبه 23 بهمن یک مورد آتش سوزی گسترده در یک پاساژ در تیمچه حاجب الدوله در بازار تهران رخ داد. سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: چندین باب مغازه دچار حریق شدکه نیروهای آتش نشانی حریق را اطفا کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۰    
به گفته طراح ارشد شرکت خودروسازی تسلا خودروی رودستر که مدت ها انتظار آن می رود، می تواند در 1.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حتی پرواز کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۹    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش سرمایه شرکت ملی پتروشیمی، ثبت معاملات فعالان اقتصادی در سامانه مؤدیان، اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون شکار و دو مصوبه دیگر را برای اجرایی شدن، ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۷    
بانک مرکزی طی چندماهی که از دولت می گذرد برنامه های تحولی خوبی در دستور کار قرار داده که تا کنون بخش کوچکی از نتایج آن آشکار شده، اما برخی تحلیل های رسانه ای جهت دار سعی در تخطئه این دستاوردها دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۴    
معاون اول رئیس جمهوراز وزیر جهاد کشاورزی و معاون علمی رئیس جمهور خواست طرحی جامع و قابل اجرا برای همکاری در زمینه امنیت غذایی به همراه برنامه زمان بندی و تقسیم وظایف مشخص ارائه دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۵۹    
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور از تعیین تکلیف 4 میلیون و 700 هزار کارتخوان تا امروز خبر داد و گفت: این سازمان بزودی به پرونده مالی کسانیکه شائبه فرار مالیاتی دارند ورود خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۵۸    
همزمان با تلاش عراق برای برگزاری دور جدیدی از گفت وگوهای ریاض با تهران، وزیر امور اسلامی دولت عربستان سعودی در سخنانی در مصر، ایران را آماج اتهام و حمله قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دلنوشته های یک عراقی تصاویری از جشن خادمان حرم مطهر امیر المومنین علیه السلام در روز ولادت امام محمد جواد علیه السلام منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۰    
حرم مطهر ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) در روز میلاد نهمین اختر تابناک امامت و ولایت جواد الائمه(ع) غرق در نور و شادی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۱    
در ادامه روند پرشتاب آزادسازی بستر رودخانه کرج، تخریب ساخت و سازهای ناجا، بنیاد شهید، وزارت راه و وزارت کشور آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۰    
ترافیک سنگینی در کانبرا شکل گرفته و خیابان های پایتخت استرالیا مسدود شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۶    
زیرگذر محمد علی جناح در منطقه پنج تهران روز شنبه 23 بهمن با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران افتتاح شد. در این مراسم چندین طرح شاخص نیز به صورت ویدئو کنفرانس در مناطق 15، 18 و 19 به بهره برداری رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۴    
ماجرای تنها مسابقه فوتبالی که در دنیا مورد حمله هوایی قرار گرفت و 15نفر از بازیکنان، تماشاچیان و داور آن به شهادت رسیدند. حادثه ای که در سال 65 با حمله جنگنده های صدام در چوار ایلام رقم خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
فعالیت آتشفشان "اتنا" در جزیره "سیسیل" ایتالیا./عکس: AP
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۶    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد که 2 خواهر به اتهام کلاهبرداری در شیراز دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۸    
باتری های ساخته شده از جلیقه های ضد گلوله بازیافتی پنج برابر انرژی بیشتری نسبت به باتری های رایج کنونی تولید می کنند و عمر 10 ساله دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۵    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به مشهد مقدس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب در جلسه هیات امنای جامع الحسین(ع) رزمندگان مشهد حضور پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۸    
بازار سهام امروز اگرچه کار خود را پرانرژی آغاز کرد اما از میانه های بازار با توجه به فضای ابهام و سرگردانی حاکم بر رفتار معامله گران با عقب نشینی تقاضا مواجه و معاملاتی سرد را نظاره گر بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۶    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: شش ماه از سقوط کابل گذشت و دیگه نه اسمی از احمد مسعود هست نه از مقاومت پنجشیر ! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۱    
با فشارهایی که روی کریستیانو رونالدو چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ وضعیت تیمی آمده، هنوز هم مشخص نیست فوق ستاره پرتغالی چه آینده ای در این تیم خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
تصاویر زیبا و دیدنی از دومینو با سکه و کاغذ را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
صبح امروز تعدادی از گردشگران ورزشی در تله سیژ دو نفره پیست اسکی دربندسر گرفتار شدند که به آنها امداد رسانی شد. عملیات نجات حدود 4 ساعت بطول انجامید و همه گردشگران در سلامت کامل به پایین منتقل شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۰    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: بالغ بر 80 درصد افرادی که به فرم بد کرونا مبتلا شدند، واکسن تزریق نکرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۵    
به گزارش مشرق، نفیسه سادات موسوی شاعرمعاصر به مناسبت ولادت امام جواد علیه السلام شعری در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. در این حریم، هیچ کسی بی مراد نیست بازار اهل معرفت اینجا کساد نیست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
سی وپنجمین روز از هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها در وین با برگزاری دیدار دوجانبه علی باقری کنی و میخائیل اولیانوف مذاکره کنندگان ارشد ایران و روسیه از صبح روز شنبه آغاز شد.