چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۰:۵۹Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 22 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۴:۴۴    
درد زیر بغل می تواند ناشی از طیف گسترده ای از مشکلات باشد. از درد عضلانی که با کمپرس آب یخ و استراحت برطرف می شود و یا بیماری های جدی مانند عفونت و سرطان سینه ممکن است به درد زیر بغل منجر شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۲:۲۲    
7 ماده غذایی تاثیر فوق العاده ای برای پیشگیری از پوکی استخوان دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۱:۱۱    
تمام افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای وعده شام خود باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۳    
زائران حرم رضوی از نقاط دور و نزدیک خود را به صحن و سرا و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) رسانده اند تا میلاد خجسته یگانه فرزندش را به محضر ایشان تبریک و تهنیت بگویند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا تحلیلگر در کانال تلگرامی تفسیرگر نوشت: ظاهرا روسها با محاصره دریایی اوکراین آخرین حلقه از اقدامات خود را برای زمینه سازی حمله احتمالی به این کشور انجام داده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خط پروازی تاکسی هوایی مازندران با حضور مسئولین استانی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۱    
پرچم و نشان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر فراز ساختمان نورعالم در پایتخت قزاقستان به نمایش در آمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۰    
وزارت بهداشت: با گسترش اومیکرون در سراسر کشور تعداد شهرهای قرمز از 120 به 247 شهر رسیده و هیچ شهری در وضع آبی قرار ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۴    
شرایط معاملات بلوک اوراق بهادار در بورس کالا توسط مدیریت توسعه بازار فیزیکی این بورس ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۶    
فنلاند با امضاء قرارداد رسمی رسما 64 فروند جنگنده اف 35 سفارش داده و به جمع حاضران در برنامه JSF پیوسته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۵    
مسکو گزارش های مربوط به تهاجم قریب الوقوع به اوکراین را کمپین اطلاعاتی نادرست علیه روسیه خواند و محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۱    
سرگیجه های ناشی از کرونا حالت دورانی و همراه با تب و حالت تهوع و عدم تعادل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
همزمان با 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی ایران برج تلویزیونی تفلیس به رنگ پرچم ایران در آمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور نسبت به کلاهبرداری های اینترنتی به اسم سهام عدالت هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۵    
مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر شامگاه جمعه 22 بهمن ماه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و مدیران سینمایی کشور در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۷:۲۸    
یک متخصص ویروس شناسی به چند سوال در خصوص سویه امیکرون پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۶:۱۹    
خطر بیماری های قلبی بسته به شدت بیماری کووید به تدریج در این افرادی که قبلا به این ویروس مبتلا شده اند، افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۵:۲۱    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع مچ بند و ساعت هوشمند در بازار پرداختیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۴:۳۲    
یک زیست شناس روس اعلام کرد بدن به ازای هر روز آلودگی به کرونا یک سال پیرتر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۳:۰۷    
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا اعلام کرد که شرکت تسلا به دلیل یک ویژگی که می تواند هشدارهای صوتی را برای عابران پنهان کند، برای تقریباً 580 هزار خودروی خود در آمریکا فراخوان صادر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۲:۳۶    
مدیر کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت گفت:20 سال است که هیچ بیمار فلج اطفالی در ایران وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۳    
بررسی ها نشان می دهد که از هر سه بزرگسال مسن مبتلا به کووید-19، یک نفر به بیماری های جدید ناشی از عواقب آن مبتلا می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۴۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: انقلاب با این مردم پاینده است با وجود برف سنگین در روستای آغزیارت آذربایجان 43 سالگی انقلاب رو جشن گرفتند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۳۹    
ستاره شناسان شواهدی از یک سیاره جدید کشف کرده اند که دور پروکسیما قنطورس مدار می زند. حجم این سیاره تنها یک چهارم زمین است و در فاصله ای بسیار نزدیک دور ستاره مدار می زند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یه عده از طرفی از نظم آلمان رو مثال می زنن، از طرف دیگه رفتار پلیس ایران رو خشونت آمیز میدونن. هم خدا رو میخوان هم خرما ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۰    
سفیر ایران در عراق خبر داد که روادید ورود زمینی زائران ایرانی عتبات عالیات از ماه آینده قمری لغو می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۲:۴۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا فیلمی از صحبت های شجاعانه مرحومه حلیمه سعیدی را منتشر کرد. برای پسر شهیدم گریه نکردم تا پدر آمریکا دربیاد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۲:۴۴    
نخست وزیر انگلیس و ولیعهد سعودی روز جمعه در تماسی تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله ایران گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۳    
به گزارش مشرق، احدیان، مشاور سیاسی قالیباف در پیامی توییتری نوشته است: در پرونده ⁧ هلدینگ یاس⁩ با حکم صریح دادگاه روشن شد که تخلف ها هیچ ارتباطی با دکتر قالیباف وشهرداری ندارد اما کاش به خود می آمدید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
بن والاس وزیر دفاع انگلیس در نشستی مطبوعاتی پس از دیدار با همتای روسی خود به صراحت اعلام کرد که طرف روسی به طور شفاف و صریح به وی اطمنیان داده است که قصد حمله به اوکراین را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۸    
به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در توییتر نوشت: 22 بهمن 1400، در پایان جشنواره ی فیلم فجر، این خاطره ی سینمایی را در برنامه ی دستخط شبکه ی5گفتم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی بارش برف توام با وزش باد و کولاک در جنوب آذربایجان غربی، 42 دستگاه خودرو با 88 سرنشین توسط امدادگران هلال احمر در محور شاهیندژ - بوکان نجات یافتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دنبال سینمایی امیدآفرین و اخلاق گرا هستیم، گفت: ما با سینما می توانیم بسیاری از دستاوردها و موفقیت ها را به جهانیان نشان دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۲۶    
به گزارش مشرق، مهدی فضائلی در توییتر نوشت: کریس مورفی سناتور ارشد آمریکایی گفته که شاهد شکست سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران هستیم و این مسئله چاره ای جز توافق دولت بایدن با تهران باقی نمی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری رسمی سوریه گفت که شبه نظامیان کُرد عضو گروه نیروهای دموکراتیک سوریه که وابسته به آمریکا هستند، ده ها کودک سوری را از استان الرقه به پادگانی در حلب منتقل کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۰    
گروه طالبان افغانستان تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای بلوکه کردن 7 میلیارد دلار از دارایی های مردم افغانستان را دزدی و زوال اخلاقی توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۰    
وزیر میراث فرهنگی با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط به بیان نکات مختلفی از برهه های گوناگون زندگی و مسئولیت خود از ابتدای انقلاب تاکنون پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۹    
معاون نخست وزیر اسبق عراق سخنان حیدر العبادی درباره ورود 5 هزار تروریست سعودی به عراق را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از زمین تمرین جدیدی که در آن تمرین می کنند، رضایت دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۹:۵۵    
بر اساس تحلیل بانک ژاپنیMUFG ، اضافه شدن نفت خام ایران به بازار جهانی در سال جاری میلادی پس از توافق هسته ای، تأثیر قابل توجهی بر روند صعودی قیمت ها نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۵    
سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در دیدار با بن والاس همتای انگلیسی خواستار ایفای نقش کشورهای غربی در کاهش تنش ها در اروپا و توقف ارسال تسلیحات به اوکراین شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۰    
رامین رضاییان بازیکن ایرانی تیم فوتبال الدحیل به جای پرسپولیس در آستانه بازگشت به السلیه قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۰    
نماینده دائم چین در سازمان ملل گفت که این کشور از حضور شبه نظامیان اویغور در افغانستان و بازگشت احتمالی آن ها به چین برای ایجاد ناامنی بسیار نگران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۹    
منابع خبری افغان از وقوع یک انفجار ناشی از بمب مغناطیسی جاسازی شده در ورودی مسجد جامع شهر قلعه نو، مرکز ولایت بادغیس که منجر به کشته و زخمی شدن 15 تن شد، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۳    
مهاجم برزیلی توافق خود با پرسپولیس را به هم زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید طی توییتی نوشت: سرکار خانم حلیمه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون که سالیان زیاد با بازی در سریال های مختلف طنز باعث شادی همه مان میشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۰    
جنگ قدرت در فدراسیون فوتبال وارد مراحل تازه ای شده و به نظر می رسد این دعوا تا پنج شنبه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۳    
به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی طی توییتی نوشت: انقلاب عزیز اسلامی 43ساله شد و مردم خوب کشورم این جشن ملی را باشکوه تر از همیشه در بهمن تماشایی گرامی داشتند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه پنج دز واکسن کرونا زده است، خبر داد که هفته آینده به کشور امارات سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۰    
نماهنگی از تحلیل شهید حاج قاسم سلیمانی درباره کار بزرگ امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به تلاش های اوکراین برای گریختن از اجرای توافقات مینسک، از ناموفق بودن نشست فرمت نرماندی ابراز تأسف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۱    
غربی ها همزمان با دستاویز قرار دادن بحران اوکراین و با ظاهر شدن در نقش دایه مهربان تر از مادر تلاش می کنند تا زیرساخت ها و تسلیحات خود را هر چه بیشتر در نزدیکی مرزهای روسیه مستقر سازند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۵    
رئیس امارات و شاه کویت طی پیام هایی جداگانه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهوری ایران تبریک گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۰    
وین رونی ستاره پیشین منچستریونایتد دلش نمی خواست سرالکس فرگوسن در مستند مخصوص به خودش مصاحبه کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۰    
هم زمان با برگزاری جلسات کارشناسی اعضای برجام در وین، نماینده اتحادیه اروپا تصریح کرد که هدف مشارکت کنندگان در گفت وگوها اطمینان از اجرای کامل توافق سال 94 است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظام سلامت که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بر پا شده، گفت: در سایه انقلاب اسلامی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۶    
براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در حال حاضر ترافیک سنگینی در محورهای شمالی که همراه با بارش برف و باران است وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۴    
پرداخت سود سهام عدالت سال 99 از ابتدای اسفندماه آغاز شده و 20 روز طول خواهد کشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۲    
دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: صاحبان اثر حق انصراف و خارج کردن فیلم های خود آن هم چند ساعت قبل از پایان جشنواره ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تنها و تنها با حضور و مشارکت جدی مردم است که قادر خواهیم بود بر مشکلات و مسائل کشور غلبه کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۴۴    
مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پس از تصویب، توسط سخنگوی این ستاد به اطلاع عموم مردم می رسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۰    
به گزارش مشرق، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتر نوشت: 22بهمن یعنی ما می توانیم با دست خالی هم پیروز شویم. یعنی تحریم، مشکلات، کم کاری های گذشته نباید امید به آینده را از ما بگیرد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا پیش از دیدار با همتایان خود در پیمان چهارجانبه کوآد ، پکن را به رفتار تهاجمی در منطقه راهبردی ایندوپاسیفیک متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۹    
موشک ماهواره بر آمریکایی اندکی پس از پرتاب در اقیانوس سقوط کرد و چهار ماهواره آن از بین رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۹    
رئیس پلیس لندن به دلیل بحران اعتماد ایجاد شده در مجموعه اش در پی گزارشی که به رفتارهای نژادپرستانه و تبعیض آمیز در اسکاتلندیارد اشاره می کند، مجبور به کناره گیری شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۸    
یکی از رهبران جنبش عصائب اهل الحق ضمن اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تکوین محور مقاومت، تاکید کرد که انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل یک نسل حامی برای فرهنگ مقاومت تربیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۵    
شرکت آسترا نتوانست در نخستین پرتاب موشک خود به فضا، محموله آن شامل 4 ماهواره را به مدار زمین برساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۹    
جلسه کارگروه اقدامات هسته ای با حضور کارشناسان جمهوری اسلامی ایران وگروه 1+4 در هتل کوبورگ وین حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
در ادامه ادعاهای مقام های آمریکایی درباره قریب الوقوع بودن حمله روسیه به اوکراین، وزیر امور خارجه این کشور مدعی شد این تهاجم هر لحظه حتی در طول بازی های المپیک پکن ممکن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۵    
خردسالان، کودکان و نوجوانان در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
به گزارش مشرق، میثم مطیعی در واکنش به قطع اشعارش درباره مافیای خودرو در صداوسیما طی توییتی نوشت: مردم نه زمین بازی و دست اندازی ست! حق مردم نه چنین صنعت خودروسازی ست! حق مردم... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۳    
به گزارش مشرق، علی طهرانی مقدم ، فرزند شهید طی توییتی نوشت: یادش بخیر یه زمانی هم تو بودی هم راهپیمایی 22 بهمن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل فناوری اطلاعات کمیته امداد درباره جزئیات شناسایی نیازمندان از طریق سامانه " امداد هوشمند" توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۶    
جدال حساس تیم های پورتو و اسپورتینگ بیش از هر زمان دیگری برای مهدی طارمی حساسیت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (جمعه) خود را در هوایی بارانی در زمین نفت تهرانسر برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۹    
تصاویری از حضور پرشور و حماسی مردم یاسوج در راهپیمایی 22 بهمن 1400 و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۱    
از تصاویر قابل توجه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اهواز می توان به تصویر ترامپ جنایتکار اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۵    
حلیمه سعیدی، بازیگر تلویزیون و مادر شهید، ساعتی پیش در منزل خود درگذشت. او در سریال هایی مثل متهم گریخت، ترش وشیرین و خوش نشین ها به ایفای نقش پرداخته بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۹    
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: شاهد کاهش روز افزون آمار جرایم در بین نیروها بوده ایم که البته حکایت از زحمات شبانه روزیِ همکاران ما در سازمان و ستاد کل نیروهای مسلح در امر پیشگیری دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۸    
گاف های رئیس جمهور آمریکا تمامی ندارد و این بار نیز در مصاحبه ای با شبکه ان بی سی ، نام کشور افغانستان را با اوکراین و عراق اشتباه گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۴    
مرحوم حلیمه سعیدی مادر شهیدی که با حضور در سریال های طنز، خاطرات شیرینی برای مردم رقم زده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
دولت در یارانه اضافه ای که اخیرا پرداخت کرد، برای 32 میلیون نفر مبلغ 100 هزار تومان واریز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۴۰    
حضور مردم بندرعباس در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن 1400 و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۰    
خبرنگار در غزه به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی را در خصوص حال و هوای حاکم در فلسطین تهیه و با شماری از شخصیت های فلسطینی نیز گفتگو کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۴    
تصاویری از راهپیمایی خودرویی 22 بهمن 1400 مردم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همدان را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۱    
شخصیت های مختلف سیاسی همگام با مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن حضور داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۱    
مدیر روابط عمومی پرسپولیس خبر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۹    
تصاویری از حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن 1400 و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۷    
مردم و شخصیت های یمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در این کشور گرامی داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۴    
روایت رهبر انقلاب از حرکتی که در لحظه اعلام پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن57 انجام دادند: تا مدتها فکر می کردم نکند خواب باشم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۵    
مردم سمنان روز جمعه با حضور در امامزاده علی اشرف(ع)تجمع و راهپیمایی خودرویی 22 بهمن را آغاز کردند و مسیرهای میدان امام حسین(ع) ،امام حسن(ع) ،امام علی(ع) ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۰    
تصاویری از راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن در زنجان را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۸    
گروه های سرود دانش آموزی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای گذر از دالان کارآمدی، باید در نظام حکمرانی، اداری و اجرایی تحول ایجاد شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۹    
رئیس شورای امر به معروف سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با دستاوردهای مادی و معنوی خود علاوه بر تاکید بر حیات طیبه؛ امنیت، رفاه و دانش را نیز برای مردم ایران به ارمغان آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۵    
در قطعنامه 22 بهمن تاکید شد: ادامه مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی، عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است و با جهاد تبیین می توان به بلندای تشخیص نیاز لحظه و قله های رفیع آن دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۵    
شبکه تلویزیونی المیادین با قطع برنامه های خود به پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و تصاویری از این راهپیمایی را به صورت زنده در حال پخش است.
  • ۱