چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۷:۱۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 10 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۴:۴۴    
متاسفانه اکثر افراد وقتی زخمی برایشان ایجاد می شود سریع روی زخم شان بتادین می ریزند این کار کاملا اشتباه بوده توصیه می شود دیگر از بتادین برای زخم استفاده نکنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۶    
40 نماینده مجلس و جمعی از صاحبان کسب و کارهای نوپای اینترنتی از وزیر صمت پرسیده اند که چرا با وجود روش های آسان و بی هزینه برای نظارت موثر بر این کسب وکارها، بر اجباری کردن اینماد اصرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو پرشیا در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۴    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه شهری طی 43 سال گذشته، گفت: طی رایزنی با نمایندگان مجلس برای ایجاد مدیریت واحد شهری تلاش خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۵    
با ورود موج جدید بارشی به کشور برخی از شهرها شاهد بارش برف و باران خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۴:۴۴    
یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن، تغییر رژیم غذایی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۱:۱۲    
پایین بودن پلاکت خون با علائمی مانند کبودی های پوستی یا خونریزی تشخیص داده می شود و یکی از عوارض جانبی سرطان می باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۰:۳۰    
کانال تلگرامی صابرین نیوز از اقدام نیروهای اشغالگر آمریکایی در هدف قرار دادن یک فروند پهپاد که مشغول ماموریت ضد تروریست های داعش بود، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۲    
خون ها روی انگشترش خشک شده بود؛ برای من خیلی سخت بود، بعد از دو ماه اینها را با ساکش آوردند. پیراهنی که احمد موقع شهادت تنش بود هم در ساک بود. همیشه موقعی که جبهه بود زیر لباس نظامی تنش بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۵    
هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت خودروسازی کروز یکشنبه 10بهمن در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نشستی خبری به تشریح برنامه های یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم به توسط آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۲    
شرکت ایران خودرو در پی اظهارات روز گذشته رهبری در مورد کیفیت خودروها بیانیه ای منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳    
فردا موتور قرار است شاسی بلند چینی FMC T5 را با پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ میتسوبیشی عرضه کند که توانایی تولید قدرتی معادل 156 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متر را دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رنگ بندی جدید کرونایی؛ دوشنبه 11 بهمن، 15 شهر قرمز هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از دستگیری 5 نفر عامل درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۲    
در پی وقوع یک مورد قتل با استفاده از سلاح سرد در شهرستان قرچک، بلافاصله کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۵    
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از بیماری هاری به عنوان یک بیماری 100 درصد کشنده در انسان و حیوان یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۱    
زن جوان با همدستی منشی خود و با تاسیس یک شرکت کاغذی اقدام به کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی از متقاضیان خرید اقساطی کامیون کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۷:۵۵    
به گزارش مشرق، کاظم غریب آبادی، معاون بین الملل قوه قضائیه طی توییتی نوشت: این دو مقام فرانسوی و آلمانی اگر دغدغه حقوق بشر دارند، بجای دفاع از یک محکوم، درمورد قربانیان منافقین در ایران ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۴:۴۴    
استرس واکنش دفاعی است که بدن به منظور محافظت در مقابل عوامل خطرزا از خود نشان می دهد به بیان دیگر، زمانی دچار استرس می شویم که احساس کنیم کنترل اوضاع از دست ما خارج شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۲:۱۸    
آمریکا نه تنها از منظر سیاسی بلکه از منظر اقتصادی نیز نیاز به توافق با ایران دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۲:۰۴    
در حالی که سه دولت پیاپی آمریکا، نقض کننده توافق برجام و حقوق ایران محسوب می شوند، روزنامه شرق به روسیه حمله کرد و نوشت: نبایدتصور کنید که پسرخاله هستید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۱:۵۷    
15 سفیر جدید تعیین شده و برای 14 سفیر نیز حکم پایانی مأموریت صادر شده است. براساس شنیده ها، 37 سفیر در نوبت تغییر و جابه جایی هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۱:۱۷    
گفت: سایت الخبر الیمنی وابسته به مقاومت یمن اعلام کرده است بر اساس اطلاعاتی که از مراکز نظامی صنعا گرفته است بزرگترین حمله پهپادی و موشکی علیه امارات در راه است و...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۰:۳۰    
فرماندهی راهبردی آمریکا رزمایشی را با هدف آزمایش آمادگی شرکت در جنگ هسته ای طراحی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۲    
به دنبال آزمایش موشکی کره شمالی، آمریکا آمادگی خود برای از سرگیری مذاکرات با پیونگ یانگ را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۲    
لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور به خاک اوکراین اعزام نخواهند شد اما لندن نیازهای دفاعی اوکراین را تامین خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۵    
شورشیان کنگو یک جانور در حال انقراض را گروگان گرفتند و فیلم آن را منتشر کردند تا گروه های فعال محیط زیستی باج آزادی آن را پرداخت کنند .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۳    
حشمت الله مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین گفت: این خوب نیست که سرمربی تیم یک بازیکن را به لحاظ فرهنگی محروم کند بعد همان بازیکن در ترکیب فیکس به میدان برود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۸    
منابع خبری انگلیس از آماده باش ناو هواپیمابر انگلیس برای تقابل احتمالی با روسیه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۷    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۵    
روایت جالب یک خبرنگار از حاشیه های دیدار پربحث امروز تولید کنندگان اقتصادی با رهبر انقلاب.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: قدیم، گرانفروش مساوی بود با ضد انقلاب! امروز غول های خودروساز کشور، با هزار ناز و عشوه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی دولت گفت: دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۴۱    
هنوز معلوم نیست که آیا روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد و به طور کلی جنگی در شرق این کشور رخ خواهد داد یا نه. با این حال، وضعیت روز به روز وخیم تر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۳۲    
شهردار اراک گفت: پس از عملیات مشترک، شیرهای پارک وحش اراک که جان یکی از پرسنل را گرفتند، به قفس بازگردانده شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور رژیم صهیونیستی صبح امروز وارد ابوظبی شد و مورد استقبال عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات متحده عربی قرار گرفت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: طرح خرید سربازی هنوز به تایید اونهایی که باید تاییدش کنن نرسیده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در باشگاه استقلال ضمن دیدار با مدیرعامل آبی پوشان تهرانی، در خصوص واگذاری این باشگاه و اقدامات صورت گرفته توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۴    
منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، در حمله عناصر داعش به یک مرکز امنیتی در استان کرکوک عراق، 2 نیروی پلیس کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
میسون گرینوود به اتهام تجاوز و ضرب و شتم نامزد خود توسط پلیس بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از مرگ 4 تن در پی انفجار یک کارخانه در شهرکی صنعتی در حومه مشهد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که پشتیبانی خوبی در حوزه درمان از هنرمندان می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۲    
پایگاه اطلاعاتی فرانسوی در گزارشی فاش کرد که عربستان با افزایش کمک های مالی خود به پاکستان در پی استفاده از تجربه این کشور در عرصه فناوری هسته ای و نیز ارتباط با طالبان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کبری آسوپار، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: حمایت از خودروسازان طی دهه های گذشته زیاده از حد بود. افزایش بی رویه قیمت، بی توازن در افزایش کیفیت حاصل این حمایت های زیادی بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۸    
وزارت خارجه آرژانتین از اعتراض به استقرار سامانه های دفاع هوایی انگلیس در جزایر مالویناس خبر داد و آن را بی توجهی عمدی به درخواست های سازمان ملل خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۷    
جنگنده ها و هواپیماهای ضد زیردریایی چین بار دیگر با پرواز در منطقه پدافندی تایوان، ارتش این جزیره را به چالش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور فردا برای پیگیری دستور رئیسی مبنی بر آزادسازی سواحل به استان های گیلان و مازندران سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۴۸    
اتحادیه عرب همچنان در مقابل پذیرش واقعیت ها و خواست ملت سوریه مقاومت کرده و هنوز حاضر به بازگرداندن عضویت سوریه به این اتحادیه نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۹    
آاک آتن در مصاف با ولوس در هفته بیستم سوپرلیگ یونان شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۴    
ششمین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات شهردار شهریار و سایر متهمان پرونده به ریاست قاضی رضایی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۲    
سرمربی کروات سابق پرسپولیس، هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را برعهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: بعد از اعتراف رسمی دولت آمریکا به "شکست خفت بار"در تحریم ایران (بعداز خروج ترامپ از برجام) و احتمال نتیجه بخش شدن مذاکرات هسته ای جاری ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۱    
کریم بنزما در مصاحبه با یک خبرگزاری ورزشی اظهارات جالبی در مورد خودش و کیلیان امباپه داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۲    
شهروندان بلژیک روز یکشنبه در اعتراض به محدودیت های کرونایی در حالی تظاهرات برپا کردند که میانگین ابتلای روزانه در این کشور به بیش از 50 هزار مورد رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
معاون اول رییس جمهور تایوان ادعای سال گذشته درباره ممانعت چین از دسترسی این جزیره به واکسن کووید-19 را تکرار و از نقش یکی از قانونگذاران آمریکایی در اهدای این واکسن قدردانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۷    
کاروان حمل تجهیزات لجستیکی نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش به رهبری آمریکا در استان المثنی در جنوب عراق امروز (یکشنبه) هدف قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۴    
معاون دبیر کل حزب الله با اشاره به حمایت این جنبش از برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان گفت که حزب الله از چهار ماه پیش، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۲    
منتقدین بر این باورند که عزل و نصب های پیاپی در کابینه اردوغان، نشان دهنده این است که در نظام سیاسی – اجرایی ترکیه، هیچ وزیر و مدیری نمی تواند در برابر تکروی های رئیس جمهور تاب بیاورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: دولت مردمی برای احقاق حقوق مردم با هیچکس مماشات نمیکند؛ حتی خود دولت! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: رهبری امروز در دیدار با فعالان اقتصادی از کیفیت پایین خودروی داخلی گلایه کرد و گفت حق با مردم است؛ کیفیت خودرو خوب نیست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با حضور معاون بیمه و بانک وزیر اقتصاد برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۵    
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز تا ساعت 12:00 روز چهارشنبه 13 بهمن به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۸    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی با مصوبه امروز خود مسئولان را مکلف کرد تا در سامانه رصد مسئولان اموال و دارایی های همسر، فرزند و افراد تحت تکفل شان را ثبت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور با اشاره به ناخرسندی رهبر انقلاب از آمارهای اقتصادی دهه 90 گفت: دولت خود را موظف می داند دغدغه های مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با اقدام جهادی پیگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۵    
به گزارش مشرق، میثم مطیعی مداح اهل بیت در توییتر نوشت: بعضی از اساتید داور، در پایان نامه ها و رساله ها، فکر می کنن داوری و نقد پژوهش دانشجو، یعنی تخریب شخصیت دانشجو! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۰    
تعداد شهرستان های قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی کشور رو به افزایش است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
از میان 13 بانک دولتی که وزیر اقتصاد روز گذشته آنها را مکلف به بارگذاری بخشنامه تسهیلات خرد بدون ضامن در پایگاه های اطلاع رسانی آنها برای اطلاع مشتریان کرده است تا امروز 8 بانک به تکلیف خود عمل کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۹    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه، در ادامه رایزنی های جمهوری اسلامی ایران درخصوص حل و فصل فاجعه انسانی در یمن، امروز با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن، گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به طرح عدم انتصاب افراد دارای دو تابعیت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۶    
معاون اول رییس جمهور آیین نامه اجرایی قانون برنامه ششم توسعه درباره واگذاری مجوزها و تصدی گری فرهنگی و هنری با رعایت موازین شرعی به بخش خصوصی و تعاونی و سازمان های مردم نهاد را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری یونیوز به نقل از شاهدان عینی از صدای انفجارهایی در داخل نمایشگاه اکسپو دبی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۲۸    
وزیراقتصاد بابیان اینکه تسهیل کردن شرایط حمایت از مردم یکی از اولویت های اجرایی در دولت سیزدهم است،گفت: هیچ بهانه ای درباره اطلاع نداشتن مدیران شعب بانکهای کشور از بخشنامه وام بدون ضامن پذیرفته نمیشود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۲۴    
تیم ملی هندبال مردان ایران که با حمایت ایرانسل، موفق به درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا شده است، عصر دوشنبه، برای کسب مقام سوم این رقابت ها، به مصاف تیم میزبان می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۲۲    
وزیر خارجه انگلیس با لحنی تندتر از همیشه، از قریب الوقوع بودن اعمال تحریم هایی خبر داد که به ادعای او هیچ یک از اطرافیان رئیس جمهور روسیه را در امان نمی گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۸    
نشریه آمریکایی نوشت، توانمندی ایران بر عدم امکان دسترسی دشمنان در بکارگیری از قلمروی هوایی این کشور متمرکز شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۸    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی که به ازای سرقت از شهروندان روزانه 40 میلیون ریال دستمزد می گرفت، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۴    
شهریورماه امسال اعلام شد که 140 هزار خودروی ناقص کف پارکینگ خودروسازان خوابیده و مقرر شد به مرور عرضه شوند، با این حال نه تنها این وعده محقق نشد بلکه به تعداد خودروهای ناقص نیز افزوده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، نسبت به عوارض ویروس HPV که با مشکلاتی برای خانواده ها همراه است، هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با دامنه نوسان، گفت: احتمالا تا پایان سال بتوانیم دامنه نوسان را به تدریج باز کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۱    
الیزه در بیانیه ای اعلام کرد که روسای جمهور فرانسه و ایران به صورت تلفنی گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۵    
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان و کسانی که بانیان وضع موجود هستند، تذکرات مجلس را به معنای عدم همراهی نمایندگان با دولت ندانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۲    
جشنواره فیلم فجر 1400 به مانند هر دوره از دوازدهم بهمن آغاز و در روز بیست و دوم با اعلام برندگان و اهدای سیمرغ بلورین، این جشنواره به پایان می رسد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
یونولیت ها به عنوان یکی از کاربردی ترین و پراستفاده ترین مواد در صنایع پویای امروزی مانند ساختمان سازی، بسته بندی، خودروسازی، لوازم خانگی و .. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
برای کسانی که به مسافرت های خاص و متفاوت علاقمند هستند، سفرهای زمستانی می تواند بسیار جذاب باشد و کشور ترکیه در همسایگی ما یکی از مقاصد گردشگری عالی برای این سفرهای هیجان انگیز و فراموش نشدنی است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۸    
اگر عاشق نوشیدن قهوه هستید، باید بگوییم دانشمندان خبرهای خوبی برایتان دارند. مطالعات جالبی در این زمینه انجام شده است که تاثیرات مثبت نوشیدن قهوه را نشان می دهد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۴    
وقتی قرار باشد هدیه ای برای کسی تهیه کنید، به چه چیزهایی فکر می کنید؟ معمولاً وقتی صحبت از تهیه هدیه یا یادگاری برای افراد نزدیک می شود، انتخاب آن قدر سخت نیست؛ فقط کافی است به علایق ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۵    
رهبر انقلاب: اگر در این سالها مسئولان دولتی همراهی بیشتری میکردند، وضع اقتصادمان قطعاً بهتر بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۱    
سخنان جناب آقای مهدی یوسفی فر، مدیرعامل شرکت نوین چرم در دیدار امروز با رهبر انقلاب. 1400/11/10
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ویرگول مدیا گزارشی درباره اعتراف رسانه های خارجی به شکست تحریم ها علیه ایران را منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۰    
سخنان جناب آقای علی تقوی فر، مدیرعامل شرکت سیمرغ در دیدار امروز با رهبر انقلاب. 1400/11/10
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۹    
مدافع استقلال بعد از جدایی از این تیم به هوادار تهران پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۷    
به گزارش مشرق، محمد العوضی نوجوان تنیسور کویتی که در مسابقات جهانی تنیس زیر 18 سال شرکت کرده بود؛ در مرحله نیمه نهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۳    
سخنان جناب آقای مجید حبیبی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه سَروَک آذر، در دیدار امروز با رهبر انقلاب. 1400/11/10
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۲    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن یا جدایی از این تیم تا پایان هفته جاری تصمیم خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۴    
هافبک کلمبیایی چند فصل اخیر تیم فوتبال پورتو خرید جدید لیورپول در پنجره زمستانی جاری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۶    
تاتنهام در آستانه جذب 2 ستاره یوونتوس قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: لحظات ابتدایی طلوع بر فراز قله دماوند و حرکت ابر ها از روی قله ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۰    
به گزارش مشرق، وحید یامین پور سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش در توییتر نوشت: به هدف تسهیل کسب و کار و توسعه مراکز تخصصی مشاوره ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۵    
به گزارش مشرق، مهدی خانعلی زاده، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: تبدیلِ مذاکرات وین از یک دورهمی محفلی به یک تصمیم گیری ملی ، یکی از ویژگی های تیم مذاکره کننده ی فعلی است ...