چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۶    
در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۹    
پایانه مسافری غرب تهران، بر اساس مصوبه کمیته ترافیکی برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن، از ساعت 20 روز پنج شنبه 21 بهمن، تا پایان مراسم 22 بهمن تعطیل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۶    
حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر کاستی هایی وجود دارد عمده آنها به دلیل کارشکنی برخی نفوذی ها در داخل و بی عرضگی تفکر غرب گرا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۵    
آتش سوزی 19 بهمن ماه به پنج هکتار از اراضی پارک ملی کرخه و گیاهان علفی و درختان این پارک خسارت وارد کرد. به گفته رئیس پارک ملی کرخه احتمال داده می شود عامل انسانی موجب بروز این آتش سوزی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
طی روزهای گذشته آمریکا تمام تلاش خود را برای نمایش حسن نیت به کار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۱    
چند روزی است که خبر تلخ قتل فجیع یک زن جوان در اهواز، باعث تأثر عموم جامعه شده است. در این میان برخی اظهارنظرهای متناقض در این خصوص توسط رسانه ها و چهره های مدعی اصلاح طلبی تأمل برانگیز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی با حضور طلاب، علما و اقشار مختلف مردم قم در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
عقب نشینی دستگاه های دولتی و سایر نهادها از سواحل دریای مازندران که با دستور رئیس جمهور آغاز شد همچنان ادامه دارد و روز سه شنبه 19 بهمن به ساحل در اختیار اردوگاه شهید رسولی نوشهر رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۷    
قیمت کالاهای اساسی در حالی افزایش یافته که چیزی به ایام شب عید نمانده و ضروری است که دولت تمام تدابیر خود را برای مدیریت بازار به کار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
به گزارش مشرق، علی رضا زاکانی شهردار تهران در توییتر نوشت: به عنوان عضوی کوچک از جامعه پزشکی کشور با افتخار این پیام را بازنشر می کنم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۹    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان: اسرائیل در صورت حماقت با حمله مستقیم و شدید ایران مواجه می شود. ایران با کسی شوخی ندارد و بعید می دانم صهیونیست ها حماقت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۰    
دور هشتم مذاکرات وین با برگزاری جلسه دوجانبه بین مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام از سر گرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۶:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فرمانده کل قوا گفتند که متولیان رسانه ها در میدان جهاد تبیین، در درجه اول مسئولند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۵:۰۰    
این گل بسیار زیبا در بلوچستان می روید، در زبان بلوچی به آن طاوسی پل می گویند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۰:۱۰    
یکی از سخنگویان وزارت خارجه امریکا هم گفته توافق در دسترس است، اما همزمان 33سناتور امریکایی درباره توافق با ایران نامه ای تهدیدآمیز به بایدن نوشته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۵    
عامل قتل وحید مرادی در سومین دور از محاکمه هم با رأی قصاص از سوی قضات دادگاه روبه رو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۴    
چین با رد ادعای انگلیس، حاکمیت آرژانتین بر جزایر فالکلند را به رسمیت شناخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۹    
آمریکا برای مقابله با دفاع انصارالله یمن در قبال تجاوزهای امارات متحده عربی، جنگنده های اف 22 و کشتی جنگی مجهز به موشک های هدایت شونده را در ابوظبی مستقر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۲    
خرس های قطبی در یک ایستگاه هواشناسی رهاشده در جزیره کولیوچین در شرق دور روسیه زندگی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۹    
نیروهای جمهوری خلق لوهانسک خبر دادند که یک پهپاد شناسایی اوکراینی را سرنگون کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: سرباز عراقی رو به نوجوان ایرانی که تازه اسیر شده بود کرد وبه حالت تمسخر پرسید: خمینی سن سربازی رو پایین آورده؟ نوجوان باغرور گفت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس صهیونیست را منتشر کرد. ایران و مصر با هم دشمن بوده و هیچ نقطه اشتراکی ندارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
کاربران شبکه های اجتماعی الجزایر و آفریقا هشتگ #آفریقا – اخراج می کند – رژیم – صهیونیستی، را منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۹    
سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه بین المللی العالم گفت: اگر اسرائیل به ایران حمله نظامی کند جواب ایران بسیار شدید و خشن خواهد بود و اسرائیلی ها از پاسخ ایران می ترسند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: بهمن ماه پنجاه و هفت در روزهای منتهی به سقوط رژیم پهلوی، آمادگی قوای نظامی برای مقابله با مردم بیش از پیش می شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۳    
دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب که به مناسبت سالروز بیعت تاریخی 19 بهمن انجام شد، حاوی نکات و حاشیه های جذابی است که روایت آنها خواندنی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
وزیر امور خارجه در احکام جداگانه ای سه تن از بانوان این وزارتخانه را به سمت های مشاور وزیر و مدیر کل زنان و حقوق بشر، مشاور وزیر در امور زنان و خانواده و دستیار وزیر منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۹    
کارشناس داوری فوتبال با اشاره به اتفاقات بازی استقلال و پیکان گفت: 2 بازیکن استقلال در این بازی مستحق اخراج بودند و باید زمین بازی را ترک می کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
مولود چاووش اوغلو و آنتونی بلینکن وزرای خارجه ترکیه و آمریکا امروز در تماسی تلفنی در خصوص ابتکار آنکارا برای کاهش تنش میان روسیه و اوکراین و نیز موضوع سوریه گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۳    
دیدار هیات های مذاکره کننده ایران و چین امروز - سه شنبه - در وین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۱    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که تسلیم غرب و شرق نشده، افزود: حمایت از آرمان فلسطین، رویکرد ممتاز جمهوری اسلامی ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه از بهبود وضعیت سلامتی رجب طیب اردوغان که به ویروس کرونا مبتلا شده است، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۸    
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس نام یکی از بازیکنان خود را در فهرست مازاد قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۰    
سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از هشتمین الحاق شناورهای کاملا ایرانی و زیردریایی های هوشمند به مجموعه تجهیزات نیروی دریایی سپاه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
کارشناس داوری معتقد است که دروازه بان استقلال و مدافع پیکان باید از زمین اخراج می شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۱    
هیچ چیز به اندازه انتخاب هتلی لوکس با چشم انداز دریای آندامان اقامت در پوکت را رؤیایی و لذت بخش نمی کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۱    
اندیشکده آمریکایی از دولت آمریکا خواسته دستورالعمل جدیدی برای دفاعیات گسترده ارائه دهد تا از آن طریق بتوان برتسلیحات مافوق صوت چین و روسیه غلبه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز پژوهشی بتا اینفوگرافی درباره 10 مطالبه کاربران فضای مجازی از دولت که به ترتیب بیشترین بازنشر را در شبکه های اجتماعی داشته است را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۹    
رسانه ها از انفجار یک بمب مغناطیسی در یک پمپ بنزین واقع در شمال شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند؛ در این حادثه یک دستگاه خودرو طالبان هدف قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
توضیحات سعید جلیلی درباره نامه بحث برانگیز: نامه در 120 صفحه شش ماه پیش در واکنش به گزارش برجامی دولت قبل بود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
قاسم جومرت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان، قانونی را تصویب کرد که اختیارات سیاسی نورسلطان نظربایف، رئیس جمهور سابق را لغو می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۰    
سومین نشست کمیته تحقیق ترور شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس جانشین نیروهای بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) و همراهانشان در بغداد آغاز به کار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
نامزد ریاست سنت کام گفت: ایران ممکن است از بخشی از منابع مالی خود که بعد از رفع تحریم ها در دسترس این کشور قرار می گیرد برای حمایت از نیروهای نیابتی و تروریسم در منطقه استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر استمرار، گسترش و تقویت ابعاد حمایتی از جامعه طلاب اهل سنت و دانشجویان محترم اهل سنت تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
منابع عراقی از دیدار سردارقاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با مقتدا صدر در منطقه الحنانه در نجف اشرف خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۴    
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال موقعیت گل داشت اما ما 7-8 موقعیت گل داشتیم و دو توپ هم به تیرک دروازه زدیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۵    
قیمت دلار در بازار آزاد، صرافی های بانکی و سامانه سنا برای چهارمین روز متوالی کاهشی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۳    
منابع خبری اعلام کردند، مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و دو طرف در جریان این دیدار، درباره تحولات اوضاع سیاسی و امنیتی در منطقه و استمرار مبارزه با داعش بحث و گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
حمله سایبری به دو شرکت لجستیک توزیع سوخت در آلمان باعث اختلال در فعالیت آنها شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۱    
سیل های شدید و وخامت اوضاع آب و هوایی تقریبا نیم تریلیون دلار برای اروپا در 40 سال گذشته هزینه داشته و بیشترین خسارت بر کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا وارد شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پس از بیانات امروز رهبر انقلاب و لزوم جهاد تبیین طی توییتی نوشت: مسئولیت مان برای مقابله با دیکتاتوری رسانه ای، بیش از پیش سنگین شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۶    
حشمت الله حیات الغیب با حکم رئیس سازمان زندان ها به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان تهران منصوب و معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۷    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه جوان فلسطینی در نابلس را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۵    
همزمان با از سرگیری ادامه هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها در وین، مذاکره کننده ارشد انگلیس گفت که دست یابی به راه حل دیپلماتیک مستلزم تصمیمات سریع است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۳    
سردار احمد دولتخواه در دیدار با رضا واحدی فر، سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب او، برای گسترش همکاری های فی مابین نیروی انتظامی و شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
شکایت باشگاه سایپا در دادگاه حکمیت ورزش در پرونده اعتراض به نتیجه بازی با پیکان از سوی کمیته استیناف رد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۹    
گروه داروسازی آمریکایی فایزر پس از کسب ده ها میلیارد دلار سود از فروش واکسن کووید-19، در سال جاری میلادی نیز به فکر کسب درآمد 54 میلیارد دلاری از محل فروش این واکسن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۶    
احمد خمینی نشان داد که از قدرت پدرش هیچ استفاده ای نمی کند چرا که امام در تاریخ ایران دارای قدرت و منزلت در پیش ملت بود و پسرش می توانست از این قدرت سواستفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنج شنبه 21 بهمن با ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۷    
یک شبکه لبنانی با اشاره به فضای مثبت موجود در مذاکرات وین و امکان رسیدن به توافق طی چند روز آتی اعلام کرد که پیش نویس سندی 20 صفحه ای در وین تدوین شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۱    
هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها با برگزاری نشست علی باقری کنی رئیس هیات ایرانی و انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا در گفت وگوهای وین ادامه یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
گروه جراحی فک و صورت بیمارستان افضلی پور کرمان نادرترین جراحی فک بالا و پائین صورت نوزادی 23 روزه را که به طور مادرزادی به هم جوش خورده بود به حالت طبیعی برگرداندند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
مراسم یادبود مرحوم حاج سید محمود شوشتری، پدر سید محمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و معاون سابق پشتیبانی جهاددانشگاهی با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: هر دو جنایتکارن و مدل جنایتشون شبیه به هم! ولی برای اولی دلسوزی میکنن تا بتونن "روابط آزاد" رو عادی کنن و دومی رو جنایتکار میدونن تا بتونن واژه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
ویدئویی از رانش ناگهانی زمین و فرو رفتن مردی به داخل آن در استانبول ترکیه را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور از آغاز واریز سود این سهام در بازده زمانی سوم تا 15 اسفندماه امسال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور تکیه و اعتماد بر مردم را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: یکی از ویژگی های امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری اعتقاد به نقش آفرینی مردم در پیشبرد کارها و حل مسائل مختلف است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۹    
باشگاه منچستریونایتد انگلیس با ضرری بیش از یک میلیارد یورو، عنوان متضررترین باشگاه را در نقل و انتقالات یک دهه گذشته از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۲    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی 20 کیلومتر دیگر از نوار ساحلی جزیره قشم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه پس از رایزنی با پوتین، به دیدار ولادیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین در کی یف رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز 19 بهمن 1400 از نمایشگاه ایران ساخت "دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق "بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۴    
دادستان کل جمهوری تاجیکستان و هیات همراه با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
با توجه به خشک بودن آب و هوا در پکن، این مسابقات در مناطق مختلف با برف مصنوعی در حال اجرا است که واکنش های زیادی در فضای مجازی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مزدا CX-60 PHEV 2023 با یک پلت فرم جدید دیفرانسیل عقب رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۹    
باشگاه هوادار فیلم جدیدی را ازبازی مقابل استقلال منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۸    
به گزارش مشرق، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در توییتر نوشت: با پیگیری وزارت اقتصاد، مردم می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و بطور 24ساعته به سفته الکترونیک و برات الکترونیک دسترسی داشته باشند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۹    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه باشگاه پول زیادی ندارد و زمانی که به باشگاه پولی تزریق می شود، خرج بدهی های گذشته می شود و چیزی برای خرید بازیکنان باقی نمی ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رسانه های فلسطینی بعد از ظهر امروز از حمله و تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل به سمت یک خودرو در اطراف شهر نابلس، واقع در کرانه باختری خبر دادند. برخی منابع فلسطینی از شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۱    
یکی از افتخارات کشورمان خودکفایی 100 درصدی در تولید دستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
دانه های برف که با توجه به دما و رطوبت توده های هوا شکل های مختلفی به خود می گیرند، تصاویری بی نظیر خلق می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: چرا میگم از اپوزیسیون شانس نیاوردیم؟! اوپوزیسیون رژیم آمریکا جنبش راه میندازن اسمش رو میذارن جنبش وال استریت؛ همین قدر باکلاس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۹    
مجموعه کتاب های صوتی رادیکو با صدای کودکان و نوجوانان برای این گروه سنی توسط مؤسسه سماوا تولید شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۱    
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در 19 بهمن 1357، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با فرمانده کل قوا دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بهادری جهرمی سخنگوی دولت: امسال سود سهام عدالت بیش از 2 و نیم برابر بیشترین میزانی است که تاکنون پرداخت شده است. برای هر سهامدار 530 تا 550 هزار تومان سود سهام پرداخت می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سوالی جدی از مدیران رسانه ملی! در این شرایط استرس زای کرونا که مردم به شدت نیازمند سرگرمی و خنده هستند؛ چرا شبکه نسیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
پنگ شوای برای اولین بار پس از اتقافات و حواشی اخیر در المپیک زمستانی پکن دیده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در ارتقای هواپیماها و در حوزه تجهیزات و مهمات با علم و فناوری روز دنیا پیش رفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در 19 بهمن 1357، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۵    
اگر سویه و جهش جدیدی از اه نرسد کشورهایی که از واکسیناسیون بالایی برخوردارند میتوانند به آرامش نسبی برسند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
تصاویر دیدنی از چهارمین روز مسابقات المپیک زمستانی پکن را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
در طول 6 سال اخیر درگیری میان ارتش ترکیه و گروه پ. ک. ک، عملیات های بمب گذاری یا ترور و بمباران نیروی هوایی ترکیه مجموعا 36 استان ترکیه و 4 استان عراق (نینوا، دهوک، اربیل و سلیمانیه) را شامل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سرمربی تیم ملی عراق که پس از شکست برابر ایران و تساوی مقابل لبنان از سمت خودش برکنار شد؛ به تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵    
پیشکسوت استقلال گفت: از رای کمیته اخلاق تعجب می کنم. این رای جنبه بدآموزی دارد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۴    
مهمترین غایب پرسپولیس در دیدار سوپرجام مقابل فولاد خوزستان مهدی ترابی بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: جوری شستشوی مغزی شدن که حتی وقتی از فقر و بی فرهنگی و قتل و تجاوز تو آمریکا و اروپا لینک میدیم میان میگن خب تو ایران از اینم بدبخت تریم! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
احتمال اینکه امروز صالح حردانی به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب استقلال به میدان برود وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه: خیانتکاران بازار بورس و سرمایه باید به تناسب خیانتشان پاسخگو باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
پنج لنج باری شب گذشته در اسکله بندر نخل تقی شهرستان عسلویه طعمه حریق شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۴    
حمید نوری ایرانی 61 ساله ای که براساس ادعاهای واهی منافقین از 2سال پیش در کشور سوئد بازداشت و در حال حاضر در حال محاکمه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۴    
به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند با بازنشر یک استوری از وکیلش، مصطفی سلیمانی، به بیانیه صادر شده از باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
  • ۱