چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۴:۱۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۱:۰۰    
قبل از قرارداد سردار آزمون با بایرلورکوزن، مهدی پاشازاده، داریوش یزدانی و علی موسوی ایرانی های بودند که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم آلمانی را داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۵    
بیژن مقدم در رابطه با خبری که در یکی از رسانه ها مبنی بر گران شدن نان منتشر شده است، اظهار کرد: نان گران نشده است و قیمت آن تا پایان سال تغییری نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۷:۲۲    
روزنامه های ورزشی سه شنبه 5 بهمن
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۳:۳۳    
چغندر دارای محتوای بالای آنتی اکسیدان است که با توجه به این محتوای بالای آنتی اکسیدانی به بهبود بسیاری از عوارضناشی از دیابت نظیر آسیب های بینایی، عصبی و قلبی عروقی در افراد مبتلا کمک می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۶    
برخی از مواد غذایی تأثیر زیادی بر نوع خواب و رویاهایی که می بینیم دارند و آن را تحت شعاع قرار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
این تصاویر مربوط به حضور ارتش اوکراین در نقاط تماس با جدایی طلبان شرق این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
خیلی دلشوره داشتم، یک طورهایی بودم، خدا می داند خود حضرت زهرا کمکم کرد. فقط ذکرم یا حضرت زهرا بود؛ دعایم دعای توسل به چهارده معصوم بود. سه روز که رد شد، زنگ زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۶:۵۲    
روزنامه حامی دو آتشه برجام، نوشت همان طور که آمریکا را به راستی آزمایی در مورد لغو تحریم ها ملزم می دانیم، باید برای ارتقای روابط با روسیه و چین نیز متوسل به راستی آزمایی شویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۳:۳۳    
امروزه شواهد علمی بسیاری وجود دارند که اهمیت و نقش تغذیه را در حفظ سلامت بیماران MS ثابت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۶    
در اواخر دی ماه، با ورود جبهه بارشی سنگین به کشور بسیاری از شهرهای ایران سفیدپوش شد و ناوگان امدادی ایران خودرو به حالت آماده باش درآمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در خصوص شبهات ایجاد شده مبنی بر زنده شدن مُرده ای در این شهرستان ماجرا را تشریح کرد و پرده از برخی گمان ها برداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۶    
یک متخصص عفونی درباره واکسن پاستوکوک گفت: مؤسسه کوبایی سازنده این واکسن مؤسسه ای معتبر است و مرحله آزمایش انسانی اش را در کوبا گذرانده و می توان به آن اعتماد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
ضریح مطهر امام علی(ع) در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گل آرایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۴    
دفتر سیاسی مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به امکان سنجی امضای توافق راهبردی با روسیه و الزامات و اقتضائات این امر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۱    
دومین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز یکشنبه 3 بهمن در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۹    
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از رونمایی واگن مخصوص بانوان و کودکان با فضای بصری جدید و باهدف عدم ورود آقایان به واگن بانوان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۷    
محمدصادق کوشکی گفت: قدرت های بزرگ طبیعتا از تبدیل شدن کشورهای منطقه ای به قدرت های بین المللی استقبال نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
از ابتدای سال تاکنون، 249 شرکت از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به حساب سهامداران کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۰    
زمین های سرد و برفی تنها مانع کارکنان بهداشت کشمیر نیست. برخی از ساکنان هنوز در مورد واکسن مردد هستند و جلب اعتماد آن ها دشوار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: به دلیل بارش زیاد و تغییرات دمایی در ارتفاعات و جاده های کوهستانی سقوط بهمن و ریزش سنگ مورد انتظار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۴    
کارگزاری فارابی برای نخستین بار در بازار سرمایه کشورمان از سامانه دریافت فوری وجه با عنوان پی فست( PayFast ) رونمایی کرد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰    
بارش سنگین برف با حجم بیش از یک متر از روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 آغاز و تا ظهر روز اول بهمن ماه موجب مسدود شدن بسیاری از راه های مواصلاتی در مازندران شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۲    
وضع اقتصادی کشور فاجعه است مردم دارند تلف می شوند. روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۰    
جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها با سخنرانی آیت الله میر باقری و مداحی محمود کریمی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
زورگیری که ادعا داشت چندین مدرک دارد در آخرین مرحله از طرح رعد پلیس دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار یا نیروهای مسلح به قتل رسیده این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
عملیات احداث ایستگاه مترو در میدان نماز اسلامشهر با اعتبار 229 میلیارد تومان آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۶    
تنظیمات تلفن همراه یکی از کارهایی است که باید برای حفظ سرعت گوشی خود انجام دهیم. در این مطلب چند ترفند هوشمندانه به شما یاد خواهیم داد که می توانند سرعت گوشی تان را زیاد و عمر آن را هم بیشتر کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۰    
فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر مبارک باد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۵    
رییس مرکز فوریت های پزشکی بیجار گفت: حادثه برخورد 2 دستگاه پیکان و تندر 90 در محور بیجار به دیواندره، سه نفر کشته و 2 نفر مصدوم برجا گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۵    
یک مقام مسئول گفت: 6 میلیون و 263 هزار تن محصولات کشاورزی و غذا به ارزش سه میلیارد و 878 میلیون دلار از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه از کشور صادر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۳:۳۳    
آبریزش بینی، سرفه، گلودرد از علائم آزاردهنده سرماخوردگی هستند که با مصرف انواع دمنوش برای سرماخوردگی می توانیم آن ها را بدون نیاز به دارو رفع کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۳:۰۰    
ستاره انگلیسی پیشین تیم فوتبال لیورپول فاش کرد که مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن او را با لفظی زشت مورد خطاب قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۱:۴۴    
نامزد معاونت ریاست جمهوری دموکرات ها در سال 2000 تصریح کرد: بزرگ ترین چالش های 2022 برای آمریکا، از سوی ایران و روسیه می آیند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۱:۵۲    
تناقضات موجود در عمل طرف های غربی حاضر در مذاکرات وین و فضا سازی های رسانه های غربی، باعث شده است که مسیر گفت وگوها با سرعتی بسیار کند پیشرفت کرده و مذاکره کنندگان را از دستیابی به توافق دور کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۱:۳۶    
نشریه فارین پالیسی می گوید: رئیس دولت دموکرات ها برخلاف ادعاها، به شکل بی رحمانه ای از جنایات رژیم سعودی حمایت می کند؛ اما این چون به نفع آمریکاست، خوب است(!)
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۱:۲۸    
صادرات نفت ایران به چین و بی اعتنایی این کشور به تحریم های آمریکا و FATF، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۱۸    
سیاستمداران آمریکایی در پی حملات هوایی مرگبار ائتلاف سعودی به یمن که منجر به کشته شدن غیرنظامیان و کودکان شد، از جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا خواستند به حمایت نظامی از عربستان خاتمه دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۳۰    
به گزارش مشرق، مصطفی قمری وفا، رئیس روابط عمومی بانک مرکزی طی توییتی نوشت: موضوع چگونگی لغو اخذ سود از دیرکرد اقساط تسهیلات بانکی که از دغدغه های مهم مراجع عظام تقلید در دیدار رئیس کل بانک مرکزی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۶    
یک گروه حقوق بشری از زندانی شدن چندین روزنامه نگار و کارمند رسانه ای فلسطین از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۲    
گروه تروریستی بوکوحرام در جریان حمله به روستایی در ایالت بورنو در شمال نیجریه حداقل 17 زن را ربود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۹    
اگر شبیه شدن در رفتار و پوشش به غربی ها ارزشی برای زنان محسوب می شد امروز زنان در جوامع غربی تا این حد گرفتار نا امنی و بحران های روحی و اجتماعی نبودند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۶    
براساس نتایج جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سازمان صداوسیما، 68.4 درصد شرکت کنندگان معتقدند که داشتن فرزند باعث خوشبختی زوجین می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس فیلمی از واکنش عجیب کارشناس بی بی سی در پخش زنده را منتشر کرد. به جای بررسی مسائل اوکراین طلب دوساله ما را پرداخت کنید! دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۴    
نیم لوون در خانه حریف قعرنشین شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۶    
گروه های انقلابی بحرین تأکید کردند که آزادگان جهان باید خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی-اماراتی و حامیان آنان به ویژه آمریکا و صهیونیستها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار انسانی در یمن شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۵    
ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت روز مادر و روز پدر را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
همراه اول برای دومین بار حامی ویژه جشنواره فیلم فجر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: همکاری مردم و دولت در مدیریت مصرف و اجرای برنامه هایی از جمله فعالسازی سوآپ گازی از تکرار خاطرات تلخ قطعی گاز در این ایام جلوگیری کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۶    
همزمان با برگزاری رزمایش ناتو و آمریکا در دریای مدیترانه، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، مسکو انتظار تحریک نظامی از سوی آمریکا و اوکراین را دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۹    
مدیر باشگاه بایرلورکوزن از جذب مهاجم تیم ملی کشورمان ابراز خرسندی و او را بازیکنی در طراز بین المللی توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
منابع خبری از آغاز تجمع اعتراض آمیز در همبستگی با مردم یمن در غزه خبر دادند و خواستار توقف تجاوزگری به این کشور فقیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتر نوشت: امروز تصمیم گرفتیم در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از فردا آغاز خواهد شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
یک شرکت بزرگ لبنی با اخذ 60 میلیون دلار ارز دولتی مکلف به وارد کردن کره حیوانی بوده، اما با سند سازی هیچ وارداتی در مقابل اخذ این ارز دولتی صورت نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۴    
رسانه فوتبال ایتالیا نوشت:بایر لورکوزن بازیکن ایرانی مد نظر میلان، یوونتوس و رم را به خدمت گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارائی از آغاز پرداخت بدون ضامن تسهیلات زیر 100 میلیون تومان از سوی بانک های زیرمجموعه این وزارتخانه به افراد حقوق بگیر و مستمری بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۴    
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران از اجرا نشدن کامل قانون رایگان کردن گاز بهای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: نیویورک تایمز در گزارشی درباره سفر رییس جمهور ایران به مسکو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۹    
تیم فوتبال سانتاکلارا در شب گلزنی بازیکن ایرانی خود موفق شد در لیگ پرتغال به برتری برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۷    
تهران- ایرنا- سخنگوی طالبان اعلام کرد: اولین گفت و گوهای رسمی طالبان با غرب در خاک اروپا ( در نروژ ) پس از به دست گرفتن قدرت در افغانستان به تغییر فضای جنگ پس از دو دهه جنگ علیه نیروهای پیمان ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۵    
سردار آزمون درخصوص حضورش در بوندسلیگا و تیم فوتبال بایرن لورکوزن به اظهار نظر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دروازه بان این تیم که برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده را بد اخلاق خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۷    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی با انتشار سخنی از امیرالمؤمنین(روحی فداه) که فرمود: "رُدُّوا الْحَجَرَ مِنْ حَیْثُ جَاءَ فَإِنَّ الشَّرَّ لَا یَدْفَعُهُ إِلَّا الشَّرُّ" در توییتر نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک چهار موشک بالستیک به مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در شبوه و دفع حملات آنان در این استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان رسما به تیم فوتبال بایر لورکوزن پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۲    
مربی پرسپولیس در مورد بسته شدن پنجره این تیم گفت: گل بود به سبزه نیز آراسته شد. بعد از برد باید خوشحال باشیم، اما حال و روز ما را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی کاریکاتوری جالب از کمک آمریکا به رژیم اسرائیل در نسل کشی فلسطینیان را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۹    
همزمان با فتنه انگیزی غرب برای تشدید تنش با روسیه و برگزاری رزمایش اوکراین نزدیک کریمه، منابع خبری از استقرار جنگنده های روسیه در بلاروس برا ی برگزاری یک رزمایش خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی دولت آلمان با انتقاد از سخنان فرمانده نیروی دریایی این کشور در زمینه تنش اوکراین با روسیه گفت، این اظهارات بیانگر موضع برلین نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: میگویند جمهوری اسلامی ضعیف و شکننده است! فقط نمیدانم رژیمی که چنین است چرا کانون توجه سه ابرقدرت غرب و شرق دنیاست؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۵    
در لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه مقابل وستهام در لحظه آخر به برتری دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات در باشگاه ما آنقدر زیاد است که می توان از ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد برای آن استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۹    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: با توجه به اینکه اقتصاد امارات شکننده و نیز مبتنی بر امنیت و ثباتی است تا زمانی که به تجاوزگری خود ادامه دهد، هرگز از این امنیت و ثبات بهره مند نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۷    
کارشناس داوری توضیحاتی را در مورد صحنه های دیدار پرسپولیس و فولاد ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی در دقیقه 49 موفق شد فولاد را در هفته شانزدهم لیگ برتر شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۶    
بیمارستان صحرایی 64 تختخوابی شهید سلیمانی به همت نیروی زمینی سپاه در منطقه سیل زده زهکلوت کرمان با 120 پرسنل که 30 نفر پزشک متخصص هستند با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه سپاه افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۵    
شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: مترو روز زن برای بانوان رایگان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۲    
مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری بیماری ها از غلبه سویه اومیکرون بر سراسر اروپا خبر داده و نهادهای بهداشتی در بسیاری کشورهای اروپایی هم رکوردهای کرونایی جدیدی را ثبت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۰    
برای سومین روز پیاپی درگیری ها میان نیروهای قسد و تروریست های داعش در اطراف یک زندان در شهر حسکه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد با پیروزی سرخپوشان تهران به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
یک سناتور آمریکایی گفت، رئیس جمهور روسیه فهمیده که رئیس جمهور آمریکا ضعیف است و برای دنبال کردن تمایلات ژئوپولتیک خود هراسی از آمریکا ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۵    
وزیر خارجه اوکراین گفت که اظهارات برلین در مورد امتناع از انتقال تسلیحات به اوکراین متناسب با اوضاع امنیتی این کشور نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۴    
سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز از رایزنی تلفنی پاشینیان و پوتین درباره ترسیم مرزهای باکو و ایروان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۰    
نیروهای امنیتی ترکیه با بهانه مقابله با تروریست های پ ک ک بار دیگر به شمال عراق حمله کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۹    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، مقاومت امروز قدرتمندتر و با صلابت تر از گذشته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۴    
تکلیف 10 تیم راه یافته به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آفریقا مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۳    
وزیر امور خارجه دولت طالبان امروز برای گفت وگو با مقامات نروژی درباره ارسال کمک های بشردوستانه به افغانستان و مسایل سیاسی و اقتصادی، در راس یک هیئت بلندپایه به نروژ سفر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۲    
وزارت کشور امارات امروز شنبه تأکید کرد که پرواز پهپاد در این کشور به مدت یک ماه ممنوع است و هر کس از این مسئله تخطی کند، تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۶    
منابع خبری در افغانستان از جان باختن 7 تن و زخمی شدن 9 نفر در انفجار ساعت پیش هرات خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جلسه ای برای بهتر شدن شرایط این تیم با حضور مدیران باشگاه شرکت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۰    
غلامعباس ترکی به سمت معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا بررسی شبکه عربی درباره اینکه چرا رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه در اقیانوس هند از اهمیت بالایی برخوردار است را منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۵    
تکلیف 10 تیم راه یافته به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آفریقا مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۴    
منابع لبنانی اعلام کردند که توزیع مازوت ایرانی میان خانواده های لبنانی تا چند روز دیگر ازسرگرفته می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۱    
تکلیف 10 تیم راه یافته به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آفریقا مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۱    
منابع خبری از کشته شدن دو تفنگدار نیروی دریایی آمریکا و جراحت شماری دیگر نزدیک یک پایگاه نظامی این کشور در ایالت کارولینای شمالی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
منابع امنیتی عراق از کشته شدن سه داعشی آماده عملیات انتحاری در حمله هوایی ارتش عراق به منطقه الحویجه در جنوب کرکوک خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۲۹    
سران سه قوه در نشست خود به میزبانی دفتر رئیس جمهور، موضوعات داخلی و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۲۸    
پس از بارش سنگین و چند روزه دراستان اردبیل هوای اردبیل آفتابی شده و اردبیل زیر برف جلوه و زیبایی خاصی به خود گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۹    
تحلیل گر مسائل منطقه ای گفت: اسرائیل تنها کشوری است که برای به نتیجه نرسیدن مسئله برجام بی تاب تر از گذشته است و برای دست یابی به یک متحد از کشورهای عضو برجام برای فشار حداکثری بر ایران تلاش می کند.