چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۴:۳۷Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۰    
نخست وزیر عراق امروز سه شنبه در سخنانی از شناسایی برخی از تروریست های عامل حمله راکتی به فرودگاه بغداد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۲    
بررسیها نشان میدهد دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی بابت سود شرکتها در سال 1399 حدود یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۱:۳۱    
روزنامه بزک کننده برجام و امضای بی اعتبار وزیر خارجه آمریکا، در اعترافی دیرهنگام تصریح کرد قانون کنگره آمریکا (موسوم به اینارا) اعتبار و تضمینی برای برجام باقی نمی گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۱:۱۱    
اگر موهایتان سفید شده اند و از دیدن آن احساس نارضایتی به شما دست می دهد ممکن است تنها رنگ کردن انها به ذهنتان برسد که تاثیر آن دائمی و همیشگی نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۲:۰۸    
داماد آقای روحانی رئیس جمهور سابق، به جای پاسخگویی درباره رانت جویی هایش در دولت سابق، درباره مذاکره با آمریکا نظریه پردازی می کند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع تعدادی از بساط گستران در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر، از دستگیری عاملان این نزاع خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۱    
حاجتی اولین اصلاح طلبی نیست که نقاب از چهره برمی دارد و نشان می دهد که چهره واقعی اش نه یک اصلاح طلب، بلکه یک برانداز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۰    
یک گورخر پس از اینکه گورخر دیگری توسط شیر ماده شکار شد با شجاعت جلو رفته و با لگد زدن به شیر جان گورخر را نجات داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۸    
کارخانه های فولاد مبارکه، ذوب آهن و اکسین اهواز، 3 کارخانه بزرگ فولادی کشورمان هستند که بخش عظیمی از نیاز کشور به محصولات فولادی را تامین می کنند. در این مطلب به مقایسه این 3 تولیدکننده پرداخته ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۰    
دانشمندان چینی در خصوص یک سویه جدید کرونا هشدار دادند که قادر است از هر سه نفر، یک نفر را به کام مرگ بکشاند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۲    
جمع تولیدات این خودروساز در 10 ماهه امسال در هم سنجی با پارسال (388 هزار و 94 دستگاه) افت 1.74 درصدی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۶    
اقتصادنیوز: عضو ستاد علمی مقابله با کرونا گفت: می توان احتمال داد که کسانیکه دچار کمبود ویتامین D هستند، مستعد ابتلا به بیماری کووید 19 باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۳    
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران 25 هزار و 119 تومان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۱    
پیامرسان تلگرام،اخیرا ابزارهای جدیدی همچون کد QR را برای متمایز کردن خود از واتساپ، افزوده است. این کد به شما امکان می دهد که بدون داشتن شماره تلفن با یک کاربر تماس بگیرید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۶    
جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: آمریکا و همپیمانان او به دنبال ایجاد توانی هستند تا در برابر ایران بازدارنده باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۵    
هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار اعضای شورای شهر و متهمان پرونده لواسان به ریاست قاضی بابایی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۰    
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد: مدیران شعب بانکی که در اعطای وام بدون ضامن طبق بخشنامه جدید خودداری می کنند به صورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۶    
اگر به تازگی متوجه شده اید که سرعت استارت ماشین تان پایین آمده است، باید مشکلات مختلف را در آن بررسی کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۰    
هنرمندانی از سراسر جهان با گرد هم آمدن در پارک فرهنگ مسکو، آثار زیبایی را خلق کرده اند؛ بیش از 300 مجسمه یخی و آدم برفی در ابعاد بزرگ با نورپردازی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۶    
فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه سمند و کشف 274 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مرکزی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۰    
منابع خبری از پناه گرفتن نخست وزیر کانادا و خانواده اش به دلیل افزایش اعتراضات به محدودیت های کرونایی در کانادا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۸:۱۲    
فرمانده انتظامی شوشتر گفت: با تیراندازی سرنشینان یک دستگاه پژو 405 که سبب قتل یکی از شهروندان شوشتر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۹    
به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی طی توییتی نوشت: امروز در افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی گفتم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۱    
امیکرون برای کسانی که واکسن نزده اند یا بیماری زمینه ای دارند به شدت خطرناک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۳:۳۳    
التهاب زبان حاد این نوع از گلوسیت اغلب به طور ناگهانی توسعه یافته و با علائم شدیدی همراه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۲:۲۲    
میگرن یک بیماری عصبی است که علائمی مانند حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و افزایش حساسیت به صدا، نور یا بو را دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۱:۵۸    
توافق موقت، تله آمریکاست و ایران در چنین تله ای نمی افتد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۱:۴۰    
دولت بایدن در گزارشی به کنگره آمریکا اعلام کرد نمایندگان دولت ترامپ که درتصمیم ترور ژنرال سلیمانی دخیل بوده اند، با تهدید جدی از سوی ایران مواجه هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۱:۳۲    
وزیر لندن نشین دولت اصلاحات ادعا کرد: زمانی که برای مذاکره مستقیم مقاله نوشته بود، دعوت دولت آمریکا محترمانه بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۱:۱۱    
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران علل مختلف پادرد را بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۱:۰۵    
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در پی نگرانی های امنیتی ناشی از اعتراض هزاران نفر به واکسن اجباری در پایتخت، به همراه خانواده اش به یک مکان مخفی منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۹    
گفت: 10 تن از سناتورهای آمریکایی در نامه ای به بایدن نوشته اند رشد فروش نفت، خزانه ایران را که زمانی خالی بود مجدداً پر کرده و اهرم تحریم های آمریکا را از کار انداخته است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۰:۱۵    
حزب کنگره ملی یمن تأکید کرد که راهکار بحران این کشور، توقف حملات ائتلاف متجاوز، لغو محاصره، تضمین بازسازی و خروج نیروهای خارجی از یمن و فراهم کردن فضای گفت وگوی یمنی-یمنی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۷    
منابع یمنی از ثبت 75 مورد نقض آتش بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۲    
منابع عراقی خبر دادند که عامل حمله به فرودگاه بغداد بازداشت شده و اعتراف کرده که به دستور کسانی این حمله را انجام داده است که وابسته به آمریکا هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از مرگ یک نفر و مصدومیت 5 نفر در سانحه تصادف محور نیشابور- زبرخان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۷    
یکی از اهداف جریان اصلاح طلب از انتشار اخبار دروغ، اعتبارزدایی از دولت در نزد افکارعمومی است. این طیف در پی آن است که اینگونه القاء کند که قرار نیست هیچ تغییری رخ دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۰    
آداما ترائوره رسما از ولورهمپتون به بارسلونا پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی کمیسیون اروپا روز شنبه در مصاحبه ای گفت که بسته تحریم های احتمالی این اتحادیه علیه روسیه آماده شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۶    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه امشب در تماس تلفنی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۷    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد رانندگانی که برای سومین بار با سرعت 50 کیلومتر بیشتر از حد مجاز رانندگی کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۲    
وزارت امورخارجه دولت نجات ملی یمن شنبه شب در بیانیه ای ضمن تقدیر از همبستگی ملل آزادی خواه جهان با ملت مظلوم یمن اعلام کرد که جنایت های ائتلاف بدون مجازات باقی نخواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۴    
تیم ملی هندبال با باخت مقابل بحرین در بازی امروز، دوشنبه در بازی رده بندی قهرمانی آسیا با عربستان میزبان برای مدال برنز می جنگد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۶    
اودیون ایگالو بازیکن نیجریه ای به تیم فوتبال الهلال عربستان پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۰    
سارقانی که به خانه خانم دکتر بیمارستان رسول اکرم برای دومین بار سرقت کرده بودند با تیراندازی پلیس دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۵۴    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توییتر نوشت: هر جور حساب کنیم این تصویر باید بیشتر از حضور زنان در ورزشگاه دیده میشد تیم ملی فوتسال زنان ایران قهرمان جام کافا شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۸    
وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه در سخنانی با اشاره به تشدید تنش ها با کشورهای غربی گفت تحریم مقام های این کشور و قطع دسترسی روسیه به سامانه سوئیفت به معنای قطع روابط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۱۵    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: وقتی مهدی طارمی با آن مشقت خودش را به ایران رساند و آن گل را زد حس کردیم که خدواند او را مأمور کرده بود تا این راه را بیاید و یک ملت را شاد کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه از برگزاری نشست آتی مذاکرات آستانه درباره سوریه در فصل بهار با مشارکت ایران، روسیه و ترکیه و برخی دیگر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
تمرین امروز تیم فوتبال نفت آبادان به دلیل اعتراض بازیکنان به شرایط مالی شان برگزار نشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
یک گزارش نشان می دهد که افسران پلیس در آمریکا در سال گذشته میلادی بیش از هر سال دیگری از سال 1995 تاکنون، به استثنای حملات 11 سپتامبر 2001، در زمان انجام کار جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند که در این دیدار بر گسترش همکاری ها تأکید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۸    
مسئولین فدراسیون فوتبال صبح امروز نشستی را با مسئولین سازمان نظان وظیفه عمومی کشور در راستای حل مشکلات بازیکنان مشمول برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۶    
وزارت خارجه سعودی با صدور بیانیه ای به حمله راکتی به فرودگاه بین المللی بغداد واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۵    
دادستان های فدرال آمریکا اعلام کردند که فرمانده آمریکایی یگان نظامی زنان و کودکان داعش در سوریه بازداشت شده و برای محاکمه به منطقه شرقی ویرجینیا آورده شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۴    
باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط تدافعی خود به دنبال جذب مدافع قرضی تیم رِن فرانسه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۲    
منابع عراقی گفتند که یک پهپاد آمریکایی قصد داشته است وارد حریم هوایی سامراء شود که پدافند هوایی عراق مانع از این مسئله شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۹    
درحالیکه نیروی هوایی کویت برای جا نماندن از رقابت با کشورهای عربی در پی خرید جنگنده های جدید برآمده، اما شرکت های آمریکایی و انگلیسی تاکنون نتوانسته اند به عهد خود وفادار باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین با رد تلاش آمریکا و متحدان اروپائی اش برای تنش آلود و بحرانی نشان دادن وضع میان روسیه و اوکراین، ارزیابی واشنگتن را از تهاجم قریب الوقوع روسیه، کم اهمیت نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۵۰    
بررسی بازار رمزارزها در هفته ای که گذشت نشان دهنده افزایش قیمت ارزهای دیجیتال است، به طوری که اغلب 10 رمز ارز صدرنشین این بازار با افزایش قیمت مواجه شدند و امروز بازار رمزارزها سبزپوش بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۴    
تمرین امروز تیم ملی فوتبال در کمپ تیم های ملی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
جو بایدن در اقدامی نمادین و برای بهبود محبوبیت رو به افول خود نزد رنگین پوستان، وعده خود را برای نامزدی اولین زن سیاهپوست برای ریاست بر دیوان عالی این کشور را مورد تاکید قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۹    
در حملات توپخانه ای و تیراندازی متجاوزان و مزدوران سعودی به مناطق غیرنظامی یمن در دو استان الحدیده و صعده، چهار نفر از جمله یک کودک به شهادت رسیدند و پنج نفر هم زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۸    
آمار مبتلایان جدید در بازه زمانی 24 ساعت، به رقم یکصد هزار نفر نزدیک شده و برای کشوری که این آمار را به 16 هزار نفر رسانده بود، چنین وضعیتی نگران کننده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۶    
کمیسیون تلفیق دو تغییر بنیادی در لایحه بودجه 1401 درباره ارز 4200 تومانی و سهم صندوق توسعه ملی اعمال کرده که یعنی عملاً بیش از 300 هزار میلیارد تومان از درآمدهای دولت در بودجه سال آینده حذف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک ها موظفند در چارچوب مقررات موجود، وام های خرد را طبق روال گذشته پرداخت کنند گفت: در تلاش هستیم تا مقررات را با هدف تقویت اعتبارسنجی تا پایان سال بازنگری کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۱    
برخی از تحلیلگران و کارشناسان غربی در روزهای گذشته تصریح کرده اند که با مشخص شدن نحوه اجرای تعهدات ایران، گره مذاکرات وین در دست طرف های غربی است و بایستی به دست آنها گشوده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۱۲    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق به شدت نامزد شدن هوشیار زیباری از سوی حزب دموکرات، برای پست ریاست جمهوری این کشور را زیر سئوال برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۷    
به دنبال کشته شدن نظامیان فرانسه در کشور آفریقایی مالی و تظاهرات مردم این کشورعلیه اشغالگران فرانسه، پاریس از احتمال خروج از مالی خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۶    
گزارش ها نشان می دهند که سالانه 600 نفر بر اثر بی خانمانی یا بی توجهی در خیابان های فرانسه جان خود را از دست می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۵    
یک هیأت از جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای دیدار با مقامات الجزائر وارد پایتخت این کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۴    
یک مقام ارشد دولت روسیه جهت تقویت هرچه بیشتر نیروهای مسلح این کشور گفت که شهروندان روس ساکن جمهوریهای خودخوانده می توانند به نیروهای مسلح این کشور بپیوندند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۴۰    
باشگاه فولاد خوزستان رضایت نامه عادل حردانی را به شرطی صادر خواهد کرد که استقلال آرش رضاوند را به صورت قطعی به این تیم واگذار کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۶    
گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارشی از موفقیت میدانی ارتش یمن در آزادسازی 163 کیلومتر مربع در صحرای الأجاشر پخش کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۴    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با تأکید بر اطلاع هیئت هماهنگی شیعی از میزان خطرات خارجی علیه عراق، به توطئه اطلاعاتی انگلیس و نقش مخرب امارات در تحولات منطقه و عراق اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه 12 بهمن سامانه بارشی تازه ای در استان های جنوب غرب و غرب کشور همچنین استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت که کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۵    
عدم رضایت از عملکرد یک ساله رئیس جمهور آمریکا تا حدی بالا گرفته که یک شهروند کانزاسی روشی متفاوت را برای ابراز نارضایتی خود انتخاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۴    
بانک مرکزی با هدف بازگشت بنگاه های تولیدی نیمه فعال و راکد که در تعهدات خود به شبکه بانکی با مشکل مواجه شده اند دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک شده را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در پی تشکیل کارگروه سهام عدالت و پیگیری امور مربوطه، سود سهام عدالت برای هر نفر از سهامداران عدالت حدود 600 هزار تومان است که تا قبل از پایان سال پرداخت می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت که در جلسه امروز، کمیسیون تلفیق با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۲    
هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات شهردار و اعضای شورای شهر لواسان، به ریاست قاضی رضایی مستشار قاضی بابایی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۵    
تصویری جذاب و دیدنی از دره درفک در استان گیلان را می بینید که در رشته کوه های البرز مرکزی قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: حتی از هکر هم شانس نیاوردیم؛ یا هک می کنه مجبوریم بریم بنزین آزاد بزنیم، یا هک می کنه قیافه نحس دوتا حیوون وحشی رو می بینیم! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۲    
دولت سیزدهم از آغاز دور جدید مذاکرات در وین اعلام کرد که به دنبال توافقی خوب، پایدار و قابل اتکاست و در همین راستا نیز جدیت خود را نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دنیای طبیعت و حیات وحش تصویری از روباه شنی، کوچکترین روباه ایران منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۸    
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری نشست مشترک این فراکسیون در این هفته با دولت در رابطه با ارز ترجیحی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۳    
روز گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت تزریق دوز اول واکسن آسترازنکا برای تمام گروه های سنی در شهر مشهد در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شد که واکنش دانشگاه علوم پزشکی را در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع تبادل زندانیان به مذاکرات برجامی ارتباطی ندارد و نقد ما به تیم مذاکره کننده آمریکایی این است که سعی می کنند این دو موضوع را به یکدیگر مرتبط کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۰    
روند رعایت پروتکل ها در روزهایی که شاهد شیوع سویه اومیکرون در کشور هستیم، آن طور که باید رضایت بخش نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۶    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: گلریزان کتائب حزب الله عراق برای کمک به برنامه پهپادی و موشکی مقاومت سربلند و آزاده یمن به مبلغ یک میلیارد دینار ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۶    
قیمت نفت در بازارهای جهانی به دلیل تنش های سیاسی و بحران عرضه به بالاترین نرخ خود در 7 سال گذشته رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۵    
چاینا یونیکام، بزرگترین شرکت مخابراتی چین به دلیل نگرانی از فعالیت های جاسوسی در آمریکا توسط مسئولین این کشور ممنوع الکار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۴    
در جلسات هفته جاری کمیسیون های مجلس 8 تن از وزرای کابینه حضور می یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۱    
شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا در دسامبر سال گذشته میلادی 0.4 درصد نسبت به یک ماه قبل و 5.8 درصد نسبت به دسامبر2020 افزایش یافته است. آمریکا سریع ترین رشد تورم را طی 40 سال گذشته تجربه می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۰    
برای بسیاری از مردم، اوج مالکیت خودرو این است که یک خودروی لوکس داشته باشند. بیشتر خودروهای لوکس، از طراحی شیک ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۹    
صعود سریع السیر و برق آسای تیم ملی به جام جهانی با تحسین های زیادی همراه شده است. با این حال قرار نیست ماموریت این تیم در این نقطه به پایان برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت: این کمیسیون مصوب کرد که سقف پاداش پایان خدمت کارکنان 472 میلیون تومان باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
روزنامه نگار مشهور بین المللی با انتشار مطلبی به خدمات ویژه آمریکا، ترکیه و اسرائیل در آماده سازی و سازمان دهی اغتشاشات و ناآرامی ها در اوایل ژانویه امسال در قزاقستان اشاره کرد.