سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۴:۱۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 20 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پیش از خطبه های نمازجمعه تهران سخنرانی می کند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تقدیر از ایرانسل برای پیشگامی در راه اندازی لایۀ جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات، سه اصل طلایی در مهار این سویه سرکش کروناست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز طی هفته جاری با حضور استاندار خوزستان روز یکشنبه 17 بهمن ماه آغاز به کار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۹    
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و هیات همراه روز چهارشنبه با حضور در مسجد جامع بازار تهران از نزدیک در جریان مسایل و دغدغه های بازاریان و اصناف تهران قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۶    
کارخانه شمه شی تولید کننده شیرخشک و کره پاستوریزه روز گذشته چهارشنبه 20 بهمن با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در شهرستان پیشوا افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۴:۴۴    
زردچوبه از ادویه های طعم دهنده و خوش رنگ و لعاب است که برای درمان مشکلات سلامتی مختلف از تسکین درد گرفته تا پیشگیری از دیابت استفاده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۳:۳۴    
درصورتی که نتوانیم و بلد نباشید که شرایط را کنترل و مدیریت کنیم، استرس های روزانه این پتانسیل را دارند که به یک بیماری جدّی تبدیل شده و روی بدن اثرات مخربی به جا بگذارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۱:۵۰    
سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام در دو بخش نوازندگی و خوانندگی از 18 بهمن در فرهنگسرای الغدیر تبریز آغاز شده و تا 21 بهمن ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۱:۲۰    
سهل انگاری در موضوع راستی آزمایی لغو تحریم ها، می تواند آن را به ابزاری علیه ایران تبدیل کند و در این باره نباید تجربه برجام تکرار شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۱:۱۱    
بابونه رومی با خاصیت ضد عفونی کننده، ضد التهاب، التیام دهنده و ضد امراض عصبی در درمان روماتیسم، اختلال در چرخه قاعدگی و عفونت نقش بسزایی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۵۸    
آخرین نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 در حالی برگزار شد که اعضای این کمیسیون با افزایش حقوق و دستمزد محیط بانان در سال 1401 در سقف منابع این سازمان موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سپاه یه موشک رونمایی کرده به نام خیبرشکن با برد 1450 کیلومتر اسمش یه جوریه که به نظر میاد توی وین دارن سر انقضای اسرائیل مذاکره می کنن. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی کاخ سفید همزمان با از سرگیری دور جدید مذاکرات وین میان ایران و گروه 1+4 اعلام کرد که مذاکرات به مرحله حساسی رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۵    
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی گفت:من در ازدواج یکایک فرزندان رهبر معظم انقلاب بودم. هر مراسمی رهبر معظم انقلاب داشته باشند بیش از یک نوع غذا وجود ندارد؛ یعنی تنوع نیست؛ چه عزا باشد چه عروسی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۹    
در ادامه بازداشت ها در شهرداری ارومیه این بار سه تن از مدیران منطقه 5توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۵    
به مناسبت دهه فجر نور پردازی سه بعدی و ویدئو مپینگ بر روی دیوار اصلی بنای تاریخی ارگ کریم خان زند در شهر شیراز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اجرا شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۴    
رهبران گروه های فلسطین و اهالی نوار غزه غزه امروز با برپایی مراسمی در مرکز شهر غزه ضمن اعلام حمایت از مقاومت همه جانبه کرانه باختری خواستار توقف واقعی هر گونه تماس تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
یک شرکت وابسته به صنایع هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد که بحرین از این شرکت سامانه های ضد پهپاد و رادار خریداری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۷    
اسپانیا و دانمارک از ابتلا به کرونای پادشاه و ملکه های این دو کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۷    
معاون اول رییس جمهوری تأکید کرد: در صورت نیاز و تا زمان قطع زنجیره شیوع اومیکرون نهادهای عمومی و نیروهای مسلح برای کمک به وزارت بهداشت و کادر درمان آمادگی های لازم را در نظر بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
وزیر ارتباطات از کلید زدن طرح بزرگ و ملی واگذاری پورت های فیبر نوری در کشور طی هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۹    
678 پروژه عمرانی و اشتغالزایی بصورت ویدیوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور در کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۳    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد تلاش ادعایی واشنگتن برای بازگشت به برجام را به حکم اعدام برای رژیم صهیونیستی تعبیر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق، عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی کرونا طی توییتی نوشت: معیار برگزاری خودرویی و موتوری راهپیمایی 22 بهمن، شهرهای قرمز اعلامی تا امروز چهارشنبه می باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
مذاکره کننده ارشد روسیه و نماینده اتحادیه اروپا در ادامه رایزنی های فشرده دیپلماتیک، در چارچوب هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها در وین دیدار و پیرامون لزوم سرعت بخشیدن به گفت وگوها تبادل نظر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وال استریت ژورنال گزارش داد که کاخ سفید با برنامه ای موافقت کرده که در صورت حمله روسیه، پنتاگون به خروج هزاران آمریکایی از اوکراین کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۵    
نمایندگان سازمان های بین المللی سلامت محور در ایران، ضمن تشریح نقطه نظرات خود درباره خدمات حوزه سلامت در جمهوری اسلامی ایران، برنامه های سلامت محور در کشورمان را موفقیت آمیز عنوان کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی مقاومت را متوقف نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی جنبش انصارالله با انتشار پیامی در فضای مجازی از رایزنی و گفتگو با یک مقام اروپایی درباره وخامت اوضاع انسانی در یمن در نتیجه جنگ هفت ساله ائتلاف سعودی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۰    
شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) امروز از تعلق شناسایی رژیم صهیونیستی و همکاری امنیتی با این رژیم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۷    
ستاره سابق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد اخراج مدافع این تیم توسط یحیی گل محمدی کاملا درست بوده و به موقع سرمربی تیم چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
دولت کره شمالی اعلام کرد تنها کشوری است که انواع موشک ها را در اختیار دارد و می تواند سرزمین اصلی آمریکا را هدف قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۰    
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی به نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق جنین در کرانه باختری خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۵    
تحلیلگران معتقدند که ایالات متحده آمریکا اکنون از شکاف موجود بین نظر فرمانده ارتش و رئیس جمهوری لبنان، درباره طرح های واردات برق و گاز از اردن و مصر، برای پیشبرد اهداف خود در این کشور بهره می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور با تأکید بر لزوم توسعه روابط دو جانبه تهران - توکیو، اظهار داشت: چسبندگی دولت آمریکا به سیاست های شکست خورده دولت سابق این کشور، مانع اصلی در پیشرفت قابل قبول مذاکرات است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۰    
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، با اشاره به سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح های آبرسانی به 10 هزار روستا، از آبرسانی به یک هزار روستای محروم ظرف 3 ماه آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۵    
مجمع صندوق پالایشی یکم امروز در نخستین مجمع خود 600 تومان به ازای هر واحد سرمایه گذاری سود تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۱    
ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) انتخاب شد و با احتساب این عنوان رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۰    
منابع آگاه می گویند شرکت گازی گازپروم روسیه احتمالا از یک میدان گازی عظیم در جزیره ساخالین که تحت تحریم های آمریکا قرار دارد برای تامین گاز چین استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۸    
پلیس و مقام های کانادا تلاش می کنند از طریق وارد کردن اتهامات کیفری، جریمه خودروها و قطع دسترسی به سوخت راه هایی برای پایان دادن به بی نظمی 12 روزه پایتخت این کشور پیدا کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۶    
معاون وزیر نفت گفت: آبادان برای مردم ایران تداعی کننده فوتبال است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در حال حاضر هر شانه 30عددی تخم مرغ در مغازه با قیمت 50 تا 56 هزار تومان و در میادین با قیمت 43هزار تومان عرضه می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
نشست تخصصی بررسی چالش های قانون بکارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح در مرکز کانون وکلا برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۷    
در حالی که مذاکرات رفع تحریم ها به اذعان قریب به اتفاق نمایندگان کشورهای مشارکت کننده در گفت وگوها به مراحل پایانی نزدیک شده، تحرکات هیات آمریکایی در وین، افزایش مشهودی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
با وجود اعلام برخی اخبار کادرفنی پرسپولیس تصمیمی در مورد مهاجم این تیم نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۵    
تعداد نمایندگانی که طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار تسریع در روند تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان شده و نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح آمادگی کردند به 102 نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
یک قانونگذار آمریکایی می گوید توضیحات یک مقام ارشد دولت این کشور درباره مذاکرات وین باعث ایجاد سئوالات بیشتری برای نماینده های کنگره شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۳    
بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، بر اثر وقوع حریق گسترده در ساختمان چاپ اسکناس در فرانسه، تا کنون 24 نفر زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۱    
خبرگزاری فرانسه با انتشار آمار گمرک این کشور در سال گذشته میلادی از ثبت رکورد بدترین کسری تجاری تاریخ فرانسه در سال 2021 با رقم 84.7 میلیارد یورو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۹    
نظامیان ترکیه با بهانه مقابله با تروریست های پ ک ک و گروه های وابسته به آن، به شمال سوریه حمله کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن در گفت وگویی تلفنی درخصوص تقویت روابط دوجانبه به رایزنی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۵    
سرپرست استقلال می گوید تیمش حتی برای اینکه در همین مرحله جام حذفی هم با پرسپولیس بازی کند، آمادگی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۸    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا در تداوم تعیین ضرب الاجل های ساختگی درباره مذاکرات وین گزارش داد که دولت جو بایدن معتقد است تا پایان ماه فوریه (ماه جاری میلادی) فرصت دستیابی به توافق در وین وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۹    
رهبر معظم انقلاب: هدف اسلام در دفاع از حقوق زنان این است که مرد خود را حاکم بر زن نداند. زنان حق تحصیل و کار دارند واگر از اینها جلوگیری شود ظلم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۷    
سازمان هواشناسی برای آخر هفته و روز شنبه هشدار نارنجی صادر و اعلام کرد: نوع مخاطرات ناشی از فعالیت این سامانه بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف و مه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1401 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۴    
در نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و عمان، طرفین در زمینه امضای نقشه راه همکاری اقتصادی و تجاری در حوزه های استاندارد، گمرکی، حمل و نقل، بانکی و بهداشت و درمان توافق کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۲    
مقامات رژیم صهیونیستی، تأیید کردند که اسرائیل به عملیات ترور خود در کرانه باختری برای تامین امنیت شهروندانش ادامه خواهد داد و مدعی مبارزه با "تروریسم" شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۱    
دلار در آستانه انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده در ایالات متحده ثابت ماند اما یورو پس از اینکه رئیس بانک مرکزی اروپا، افزایش شدید نرخ بهره را اعلام کرد، از بالاترین سطح سه هفته ای خود کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۱    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: کتابخوانی در مترو تهران... اگر تصویر در مترو یا اتوبوس لندن/پاریس/نیویورک بود ، غرب پرستان ذوقمرگ میشدند! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۹    
اخیرا حزب اتحاد ملت- متشکل از افراطیون اصلاح طلب و فعالین فتنه 88- به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۹    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سالانه 81 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 830 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۸    
جمهوری اسلامی ایران، وارث صنعتی است که میزان وابستگی آن به خارج بسیار زیاد بود، به همین سبب صنایع کشور پس از انقلاب اسلامی به دلیل محاصره اقتصادی و تامین نشدن مواد اولیه دچار رکود شدید شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
فرمانده کل انتظامی کشور به تدوین و ابلاغ ساختار جدید انتظامی کشور اشاره نمود و بیان داشت: ابلاغ ساختار جدید توسط فرمانده معظم و معزز کل قوا بسیار مبارک و باعث خیر برکت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی، در توییتر نوشت: آنچه مذاکره کنندگان ایران نباید فراموش کنند [که البته نمیکنند] این است که بسیار فراتر از امتیازاتی که باید در قالب مذاکره میدادیم را قبلا آقای ظریف ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۰    
رئیس دستگاه دیپلماسی ارمنستان در پیام تبریکی به همتای ایرانی خود بر تقویت هرچه بیشتر روابط دوجانبه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به تقاضای عفو یک بدهکار مهریه با بیان اینکه امکان عفو در شرایطی که پرونده شاکی خصوصی دارد، نیست، گفت: آدمی که یک شغل معمولی دارد و توانایی ندارد چطور 814 سکه مهر کرده است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی بخشی از اظهارات ترکی الفیصل وزیر اسبق اطلاعات عربستان سعودی را منتشر کرد و به نقل از او نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
شماری از شهروندان ترکیه در برخی استان ها به گران شدن برق اعتراض کرده اند. از اول ژانویه مبلغ قبض برق که اخیرا چند بار جهش کرده بود، تا 125 درصد افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
به گزارش مشرق، کاربران فضای مجازی در واکنش به قابلمه های خالی براندازان، توییت های طنز را منتشر کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
دهمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز چهارشنبه 20 بهمن 1400 با نمایش فیلم های ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی و خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی در برج میلاد تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: موشک جدید بالستیک خیبرشکن با برد 1450 کیلومتر، نقطه زن، سوخت جامد و دارای مانور پذیری برای عبور از سپر موشکی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
در پی روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا، بستری بیماران مبتلا به این بیماری در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز رو به افزایش است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۳    
پس از حملات موشکی و پهپادی ارتش یمن به امارات، سخنگوی پنتاگون فاش کرد که محل استقرار نظامیان آمریکا در امارات دو بار هدف حمله قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۶    
در این گزارش هزینه رهن و اجاره مسکن در منطقه یک تهران آمده است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۴    
موشک خیبر شکن که از موشک های نسل سوم موشک ها است، هم دارای سوخت جامد است و هم سهولت در بکارگیری دارد. چابکی و سرعت فوق العاده در اصابت اهداف در برد و شعاع 1450 کیلومتری از توانمندی های این موشک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۳    
ایجاد امکان ثبت و تأیید اطلاعات چک در سامانه صیاد بانک مرکزی از طریق خودپرداز چند بانک، بیانگر این است که زیرساخت لازم جهت انجام این کار توسط بانک مرکزی فراهم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۵    
گمرک بوشهر یکی از گمرکات مهم و حیاتی کشور است که نقش مهمی در صادرات و واردات کالا دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۳    
شکوفایی ایران در حوزه های فناوری، حاصل اعتماد به جوانان با استعداد است و حالا ایران به جز محصولات مرسوم، فناوری هایی دارد که نه تنها تحریم بوده و بومی سازی شده اند،بلکه کشورهای مختلف متقاضی آنها هستند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۳    
روزنوشت انقلاب و رخدادهای 20 بهمن ماه 1357 را می ینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
در 12بهمن ماه وقتی هواپیمای حامل حضرت امام در حال عبور از آسمان تبریز به سمت تهران در حرکت بود، آیت الله قاضی طباطبایی از مرکز رادار سردرود به امام راحل پیام فرستاد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به درخواست مراجعه کننده ای که از شلوغی برخی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گلایه داشت شخصا رسیدگی کرد و گفت: همین پنجشنبه شخصا رسیدگی می کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس قوه قضاییه صبح امروز چهارشنبه (20 بهمن) با تعدادی از مراجعه کنندگان به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه دیدار و دستورات مقتضی را در خصوص پرونده های مختلف صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
وزیر نفت گفت: مصرف گاز در بخش های مختلف خانگی، صنایع، نیروگاهی امسال برخلاف تولید با افزایش همراه شده است، به همین دلیل مجبور شدیم 1.5 میلیارد لیتر سوخت مایع بیشتری به نیروگاه ها و صنایع تخصیص بدهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۳    
شکر سرخ با نام طبرزد ، نوع طبیعی شکر است که به شکل سنتی و کاملا طبیعی آن را تهیه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۱    
هواداران تیم فوتبال وستهام علیه بازیکن تیم شان که اخیراً به خاطر آزار حیوان خانگی خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته رویکرد جالبی را در پیش گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۹    
صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم با نماد پالایش که دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت است، مطابق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال قصد دارد، در صورت تصویب در مجمع صندوق، اقدام به تقسیم سود کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۵    
با سوئد کشوری با ادعای دموکراسی و حقوق بشر بدون روتوش آشنا شوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۲    
در جدول زیر قیمت روز انواع لکسوس را در بازار مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۰    
حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر: برای ایران خیلی احترام قائل هستم؛ آنها با ذکاوت و زیرکی با مسائل دنیا برخورد می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۰    
بارندگی شدید در مرکز کلمبیا باعث رانش زمین شده و جان حداقل 11 نفر را گرفته است. در این حادثه چندین خانه در شهرستان دوسکوبراداس در استان ریسارالدا زیر گل و لای دفن شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۵    
هجده هزار کیلوگرم از انواع موادمخدر صنعتی و غیرصنعتی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرک آزمایش شیراز با حضور سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرماندهی محترم نیرو انتظامی فارس و جمعی از مسئولین امحا گردید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۵    
شنیده ها از تیم پرسپولیس حکایت از آن دارد که نحوه واریز پاداش های معوقه شوک جدیدی به این تیم و اعضای آن وارد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رییس اسبق کمیته انضباطی با بیان اینکه تخلف مدافع تیم ملی فوتبال ایران می تواند در حیطه جرم قلمداد شود گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال می توانند این پرونده این پرونده را به مراجع قضایی ارسال کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۱    
مهدی مهدوی کیا فهرست اولیه و 60 نفره خود برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۰    
ضایعات عموما پلاستیکی خارج شده از بدن یک لاک پشت دریایی در آزمایشگاهی در امارات./عکس: AP
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۶    
با حکم فرمانده کل قوا امیر سرتیپ حاتمی به عنوان مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
راننده خودرو بنز در مسکو روسیه کنترل خودرو خود را از دست داد و به سمت مخالف رفت که منجر به تصادف زنجیره ای 9 خودرو و مصدوم شدن 4 نفر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: زمانی که دولت احمدی نژاد 40 هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن (رونق تولید) اختصاص داد، مدعیان اصلاحات گفتند این افزایش نقدینگی ...
  • ۱