چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۴:۰۰Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۱    
آنتی بیوتیک ها در برابر عفونت های ویروسی بی اثرند؛ زیرا ویروس ها از سلول های میزبان خود برای انجام فعالیت هایشان استفاده می کنند؛ بنابراین داروهای ضدویروس عملکرد متفاوتی نسبت به آنتی بیوتیک ها دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۳    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا جوانان را به انقلاب اسلامی بدبین کرده و با راه انداختن جنگ شناختی، در ذهن آن ها تردید ایجاد کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۷    
رئیس سازمان صمت لرستان گفت: گران فروشی 900 تن فرآورده گوشتی در خرم آباد کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
مرکز آمار ایران تورم تولیدکننده مرغداری های صنعتی در پاییز امسال در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته 33.4 درصد اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی دولت ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، از اقدامات این اپراتور در توسعه پلتفرم های دیجیتال تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۲    
ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسب وکارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نشان ویژۀ نقطۀ سبز را به عنوان پاداش، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکان واریز می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۶    
در حکمی از سوی وزیر ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس با انتقاد از انحصاری شدن توزیع کالاهای اساسی در برخی فروشگاه ها گفت: دادن رانت به تعدادی فروشگاه برای توزیع کالاهای اساسی آسیب زا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد داد اجرایی کردن پروژه ایجاد دروازه اکو (ECO GATE) بین کشورهای عضو، به منظور بهره مندی کشورهای محصور در خشکی از تسهیلات و تخفیفات بندری تسریع شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
تهاتر زمین با نیروهای مسلح برای تامین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن، یکی از برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی وزیر راه و شهرسازی عنوان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
با افزایش خروجی و رهاسازی آب از سد زاینده رود در بستر رودخانه و با عبور آن از ناژوان، آب به پل های تاریخی اصفهان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۲۲    
اقتصادنیوز: اسید سیتریک موجود در لیمو ترش موجب افزایش تولید صفرا در کبد می شود و از این طریق می تواند به سم زدایی از سموم بدن کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۴۸    
بیانیه صادره به نام مجمع روحانیون و مجمع محققین ، در حالی ژست انتقادی و طلبکارانه دارد که این طیف، دست اندرکار اداره 4 دولت از 5 دولت بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۳۵    
پایگاه تحلیلی ریسپانسیبل استیت کرفت که تحت نظر اندیشکده کوئینسی اداره می شود، نوشت: ایران می تواند برنده تشدید بحران اوکراین باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۲۴    
پشت پا زدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی، باعث پسرفت اقتصاد ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۱۸    
گفت: یکی از غربگداها گفته است برخی اموری که در دولت قبلی ممنوع بود در دولت کنونی مباح شده است !
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۱۶    
روایت رسول خطیبی از لگد معروف علی کریمی به ساک پزشکی پس از تعویض توسط برانکو در جام جهانی 2006 را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۱۲    
کبد شما به طور شبانه روزی و به سختی کار می کند تا شما را سرحال و سالم نگه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۱:۱۰    
آمارهای وزارت خزانه داری آمریکا نشان داد، بدهی دولت آمریکا به علت استقراض بالا در دوره همه گیری کرونا، امروز، برای نخستین بار از مرز 30 تریلیون دلار (30 هزار میلیارد دلار) گذشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۵۲    
شبکه های سیما فیلم های ویژه ایام دهه فجر را برای آخر این هفته درنظر گرفته اند تا مخاطبان سینمایی های انقلابی را در قابِ تلویزیون به نظاره بنشینند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۴۷    
دفتر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی (ره) با صدور اطلاعیه ای زمان و مکان تشییع پیکر این مرجع فقید در کشور عراق و شهرهای مقدس نجف و کربلا را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۱    
سخنگوی کاخ سفید در پی اعلام پنتاگون مبنی برتصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای اعزام حدود 3 هزار نیروی آمریکایی به شرق اروپا ادعا کرد این نیروها برای جنگ به اوکراین نمی روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
دفتر مرجعیت عالی قدر شیعیان در عراق در فراخوانی خواستار مشارکت طلاب حوزه علمیه در مراسم تشییع پیکر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
وزارت دفاع امارات اعلام کرد که این کشور با سه پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا منطق غربی ها در واکنش به این تیتر که "کودکان در اوکراین برای دفاع از کشورشان در برابر حمله روسیه آماده می شوند!" را منتشر کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۸    
رژیم صهیونیستی هم در ادعاهای دولت آمریکا در خصوص اینکه روسیه قصد دارد به اکراین حمله کند شک کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۶    
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با اعلام وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی ارتفاعات تله خان این شهرستان، علت آن را سهل انگاری افراد محلی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۵    
پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا با شرایط جدید فردا (پنجشنبه) آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه ای در توییتر نوشت: مهرشاد سهیلی را هیچ گاه ندیدم حال که دستیگر شد نکته ای را یادآور میشوم.قبل از نگاه حقوقی و مجرمانه به وی،باید نگاه روانشناسانه کرد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۱    
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی چهارشنبه شب با حضور جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه و مسوولان، از سوی رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۹    
پس از سه مرحله عملیات ارتش یمن علیه امارات، مقامات تل آویو خبر دادند که ابوظبی برای مقابله با موشک ها و پهپادها از این رژیم درخواست کمک کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۸    
مصرف بیش از حد مواد مخدر تبعات سنگینی را برای نسل جوان آمریکا به همراه داشته و همه گیری ویروس کرونا موجب تشدید این تبعات شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۵    
اسناد فاش شده نشان می دهند که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تا روز سقوط کابل برنامه ای برای تخلیه از افغانستان نداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۷    
دبیر کل اتحادیه عرب از برگزاری نشست وزرای خارجه این اتحادیه برای تصمیم گیری درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به ممنوع شدن پخش برنامه های سرویس آلمانی شبکه راشا تودی در آلمان، تأکید کرد که این اقدام خصمانه چاره ای جز اتخاذ اقدامات تلافی جویانه برای روسیه باقی نمی گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
یه روزنامه در پزارشی نوشت که با خروج آمریکا از خاورمیانه، چین با توسعه روابطش با کشورهای منطقه از طریق سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی و همکاری در حوزه های امنیتی تلاش دارد تا جای آمریکا را پر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۵    
سفارت آمریکا در امارات اعلام کرده برای حمایت از امارات در برابر تهدیدهای موجود به این کشور ناو و جنگنده ارسال می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۳    
سرویس مطبوعاتی دفتر بوریس جانسون و دستیار ولادیمیر پوتین از رایزنی تلفنی این دو مقام تا ساعاتی دیگر درباره حل و فصل تنش ها در مرز اوکراین و پیشنهادات برای تضمین های امنیتی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۲    
منابع سوری از درگیری بین نظامیان ترکیه و شبه نظامیان قسد در شهر الباب واقع در حومه حلب و کشته شدن 10 غیرنظامی خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا گزارشی از شبکه 12 رژیم صهیونیستی منتشر کرد و به نقل از آن نوشت: یمنی ها با شلیک موشک ایرانی شب ناآرامی برای رئیس جمهور در ابوظبی رقم زدند... دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۹    
کابینه طالبان ورود نیروهای مسلح با یونیفرم و وسایل نظامی به پارک ها را ممنوع کرد و از اعضای خود خواست تا اصول حضور در این پارک ها را در نظر بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۳    
دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان که قرارداد خود را با آن باشگاه فسخ کرده بود، به پرسپولیس پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار رهبر انقلاب نوشت: از ساعتی قبل هشتگ پویش پرچم افتخار سایت KHAMENEI.IR توسط اینستاگرام مسدود شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۲    
وزیر کشور ترکیه با انتقاد از رویکرد مهاجرتی اروپا، از مرگ 12 مهاجر بر اثر سرمازدگی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور خارجه یمن نسبت به خطرات احتمالی طرح های آینده ائتلاف های نظامی با اهداف مشکوک تحت عنوان مانورهای دریایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عرب هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۷    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به امضای تفاهم نامه احداث خط لوله پارس به ارزش 100 میلیون یورو در آینده ای نزدیک، اعلام کرد که روزانه بالغ بر 8.8 میلیون لیتر سوخت قاچاق می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۱    
مقام های مسکو، گاف ها و رسوایی های اخیر سیاست مداران انگلیسی را دستمایه کنایه های خود علیه آن ها قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اومیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، مهدی جهان تیغی فعال رسانه ای در توییتر نوشت: ایران اینترنشنال گزارش منتشر کرده که تقابل ایران و عربستان مثل تقابل کره جنوبی و کره شمالی است و بعد تاکید داره ایران کره شمالی و عربستان ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
پرونده هایی از جمله واگذاری مسئله دار کارخانه هفت تپه، دلار 4200 تومانی، کرسنت، توتال، استات اویل، برجام و...همگی محصول و نتیجه حضور اصلاح طلبان در قدرت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۵    
روزنامه دِراِشپیگل گزارش داد: طی سال 2021 هزینه گاز در آلمان بیش از دو برابر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۸    
کاروان اسکی ایران به محل برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2022 رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۵    
منابع عبری خبر دادند که وزیر جنگ تل آویو در اولین سفر رسمی خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، وارد بحرین شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۲    
مراسم معارفه آداما ترائوره بازیکن جدید بارسلونا امروز در نیوکمپ برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
از سوی معاون روابط کار وزارت تعاون، ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان طی دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور بر لزوم گسترش همکاری های رسانه ای در جهت تحکیم مناسبات دوجانبه در بخش های مختلف تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
وزیر نفت گفت: بازار جهانی نیازمند افزایش عرضه نفت ایران است و ما آمادگی داریم در سریع ترین زمان ممکن، مقدار عرضه خود به بازارهای جهانی را افزایش دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان با انتشار تصویری از اهدای نان رایگان به مردم افغانستان توسط یک نانوایی نوشت: میلیون ها نفر در این کشور در معرض گرسنگی هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: همزمان با سفر رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی به امارات، طوری یمن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۱    
بیش از یک هزار پرواز در آمریکا روز چهارشنبه به دلیل طوفان سخت زمستانی در مناطق مرکزی این کشور و برف و یخبندان متعاقب آن، لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۰    
مقامات پلیس محلی کنگو اعلام کردند که در پی پاره شدن یک کابل برق فشار قوی و سقوط آن روی چندین خانه و مغازه در بازاری در حومه "کینشاسا"، پایتخت این کشور، دست کم 25 تن جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۸    
منابع خبری رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند بالگرد نظامی ارتش این رژیم در جنوب نابلس کرانه باختری خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۸    
به گزارش مشرق، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد طی توییتی نوشت: امروز مصوب شد که حدود 550 هزار تومان سود سهام عدالت سال قبل تا پایان اسفندماه به دارندگان این واحدها پرداخت می شود. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۶    
وزیر امور خارجه تاجیکستان اعلام کرد موضع دوشنبه نسبت به طالبان تغییر نکرده و همچنان بر ضرورت تشکیل حکومت فراگیر با حضور نمایندگان تمام گروه های سیاسی و قومی تاکید می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۵    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در تحلیلی به پیش بینی چند شخصیت مختلف از جمله تحلیلگران اسرائیلی درخصوص نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۲    
یکی از اعضای گروه ترویستی تندر از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۶    
یک هنرمند فلسطینی و یک مهندس کویتی اعلام کردند که به دلیل آرمان فلسطین نمی توانند در نمایشگاه بین المللی اکسپو دبی امارات شرکت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا در 21 مرکز استان کشور کمینه دما صفر و زیر صفردرجه خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۸    
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اعلام آمادگی این سازمان در اجرای دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم سواحل کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۴    
فدراسیون فوتبال عراق بعد از جلسه عصر امروز تصمیم گرفت که پتروویچ را از کار برکنار کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۲    
ستاره فرانسوی فصل گذشته باشگاه الهلال عربستان به تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۰    
برخی رسانه های وابسته به حزب حاکم ترکیه می خواهند تقصیر کمبود گاز را بر گردن ایران بیندازند، اما واقعیت این است که ترکیه فقط 28 درصد از گاز مورد نیاز خود را از ایران می خرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مصرف برق در زمستان امسال مهار شده به طوری که سرعت رشد مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۱    
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا مجموعه اقداماتی را برنامه ریزی کرده که برایند آن انتشار پیام انقلاب با بسامد بالا در شبکه های اجتماعی جامعه اسپانیایی زبان جهان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۹    
وزارت راه و شهرسازی از دولت خواست که مجوز جلب سرمایه گذار برای تکمیل پروژه آزادراه چالوس - رامسر را صادر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی نماینده مجلس در توییتر نوشت: دیروز این ابهام را با رییس کمیسیون تلفیق بودجه1401 مطرح کردم که ممکن است فردی با یک واحد مسکونی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد گفت: مصوبه این وزارتخانه درباره حذف ضامن برای تسهیلات خرد، تنها به معنای جایگزینی سیستم اعتبار سنجی بجای اخذ ضامن تسهیلات خرد برای افراد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۱    
به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی فعال رسانه ای در توییتر نوشت: صحنه آرایی اسم رمزشان برای توجیه هر شکستی در عرصه سیاست است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۵    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونسیتی کتاب اسلام و انقلاب امام خمینی را در دست داره و مطالعه می کنه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
استاندار تهران با اشاره به رشد 78 درصدی تعداد مراجعین به مراکز درمانی استان تهران گفت: تصمیم نهایی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور اتخاذ خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۹    
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق ضمن محکوم کردن حملات شب گذشته جنگنده های ترکیه ای، به آنکارا هشدار داد که در زمان مناسب، مقاومت عراق به اشغالگران ترکیه درس سختی خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا با بیش از 2هزار کانال تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی این روزها با تمام توان در حال پوشش اخبار برگزاری دادگاه یک ایرانی به نام حمید نوری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دلنوشته های یک عراقی نوشت: در آستانه شهادت امام هادی علیه السلام، پیاده روی زائران عراقی بسوی سامرا وحرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام آغاز شده است. دانلود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نشست اخیر اعضای این کمیسیون با رئیس تیم مذاکره کننده برجامی کشورمان را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور امروز پس از حضور در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در بهشت زهرا بر مزار شهدای انقلاب اسلامی حضور یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۲    
اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره استقرار سامانه های پدافند هوایی لیزری در جنوب اراضی اشغالی طی یک سال، انتقاد شدید نظامیان این رژیم را به همراه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۰    
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز 13 بهمن 1400 در سومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حضور پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۴    
یکی از نمایندگان اتحادیه میهنی کردستان عراق، با اعلام حمایت این حزب از برهم صالح درباره بسته شدن راه های گفت وگو بین احزاب کُرد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از برنامه های جدی ما در بانک مرکزی هدایت اعتبارات به بخش های مولد اقتصادی است تا سرمایه هایی که بانک ها در اختیار مشتریان قرار می دهند به سمت فعالیت های غیرمولد نرود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
ساحل خواری و تجاوز به حریم عمومی، پدیده ای است که تازگی ندارد و در سال های گذشته برخی افراد و سازمان ها به بهانه ساخت مراکز فرهنگی و گردشگری در حوزه دریا، پا روی قوانین گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۱    
فرزند دروازه بان اسطوره ای ایران، الگوی جالبی در زندگی ورزشی خود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۹    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حبیب فرج الله چعب ملقب به حبیب اسیود ، سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: پوتین با نخست وزیر مجارستان بر سر همان میز و به همان سبک مذاکره با رئیسی دیدار و گفتگو کرد؛ منتظر میمانیم تا تحلیل میزشناسان اصلاح طلب از پهنا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۳    
مهرشاد سهیلی صبح روز گذشته در ایلام با نیابت قضایی از استان قم بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۵    
اما همین ها (امثال حزب اتحاد ملت و نشریه صدا و...) در موضوع مذاکره با آمریکا، به نقطه ای از بی قید و بندی رسیده بودند که به هنگام تحقیر رئیس جمهور صربستان توسط ترامپ، از مذاکره به همین سبک دفاع کردند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۵    
لوییس سوارز بهترین گلزن تاریخ مسابقات مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۳    
مراسم تشییع و اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله صافی گلپایگانی توسط آیت الله کریمی جهرمی امروز 13 بهمن 1400 در حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام گردید. پیکر ایشان در کربلای معلی دفن خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۵    
دوم فوریه روز جهانی تالاب ها نامیده شده است این رویداد در سال 1972 در شهر رامسر به نام روز تالاب ها و کنوانسیون رامسر نامیده و نیز شناخته می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۰    
ویدئویی از لحظه تصادف هولناک یک خودرو با دو عابر پیاده را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۲    
رسانه های انگلیسی از آزاد شدن ستاره 20 ساله منچستریونایتد خبر دادند.
  • ۱