سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۳:۴۸Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 18 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۷    
قیمت آپارتمان در مناطق 22 گانه تهران را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۲:۲۳    
در این گزارش با ساده ترین راهکارهای خانگی برای خلاصی از درد زانوها آشنا شوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امام خمینی (ره) همواره بر بومی سازی ساختار صنایع دفاعی تاکید داشتند و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران ریشه در تفکرات و تدابیر ایشان دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
هشتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر سه شنبه 19 بهمن 1400 با اکران فیلم "شهرک" در برج میلاد برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۷    
ایرانسل با امضای یک قرارداد، حامی رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
زمانی که دچار خارش و قرمزی چشم می شوید، هر کاری را انجام خواهید داد تا خارش را تسکین دهید اما دانستن علت خارش چشم ها می تواند به شما در درمان درست و تسکین کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
در بازی فینال جام ملت های آفریقا، پس از 120 دقیقه ماراتن بدون گل، درنهایت در ضربات پنالتی سنگال با نتیجه 4 بر 2 مقابل مصر به پیروزی رسید و قهرمان جام ملت های آفریقا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۸    
به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتر نوشت: امسال برای تولید و حمایت از تولیدات سینمایی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۵    
پکا هاویستو وزیر امور خارجه فنلاند 18 بهمن 1400 با سید احسان خاندوزی وزیراقتصاد کشورمان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار تفاهم نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بین طرفین به امضا رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
بهروز شعیبی کارگردان فیلم بدون قرار قبلی : من این قصه ها را دوست دارم و آنچه که باور دارم را انجام می دهم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۴    
جانشین فرمانده انتظامی البرزگفت: فردی که با آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار از 50 نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس فتا ساوجبلاغ دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۰    
برخی اصلاح طلبان با ژست "أنا رجل" درحال اظهارنظر پیرامون مبحث اصلاح قانون اساسی هستند. این در حالی است که آنها به دلیل تحریم انتخابات باید منتظر برخورد باشند و مباحث کلان سیاسی به آنها هیچ ربطی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۵:۵۵    
علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی سالم عواملی چون ورزش منظم، پرهیز از سیگار کشیدن، مدیریت استرس و ... نیز در جلوگیری از افزایش فشار خون موثر هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۴:۴۴    
عرق کردن برای خنک کردن و به تعادل رساندن دمای بدن است اما مواردی نیز وجود دارد که بدن فرد بیش ازحد عرق می کند که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۳:۳۴    
متخصص تغذیه روس، در مورد رژیم غذایی برای بهبود سلامت مفاصل، توصیه هایی ارائه کرده و هشدار داد که ضعف مفاصل و استخوان ها می تواند منجر به پوکی استخوان شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۲:۰۹    
گفت: این غربگداها از خودشان خجالت نمی کشند که در رفتار و گفتارشان اینهمه تناقض و تضاد هست؟!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۱:۴۳    
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی به عیادت جمال شورجه، فیلمساز صاحب سبک سینمای انقلاب و دفاع مقدس رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۱:۱۱    
ابتلا به سنگ کلیه دلایل زیادی دارد و می تواند هر بشخی از دستگاه ادراری شما از کلیه ها تا مثانه را درگیر کند ودفع این سنگها اغلب بسیار دردناک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۰:۵۶    
جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران می گوید از شنبه هفته آینده ناظرین برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مترو مستقر می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۰    
ولادیمیر یرماکوف، با تاکید بر مخالفت مسکو با سیاه نمایی علیه ایران اعلام کرد: تعیین مهلت برای پایان مذاکرات وین غیرسازنده است و سیاه نمایی، مسیری است که به بن بست منتهی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۴    
جواد نکونام که نخستین قهرمانی خود در فوتبال ایران به عنوان سرمربی را برابر استقلال تجربه کرده بود، این بار با شکست پرسپولیس به دومین جام خود رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۲    
می گوییم نگاه ها جنسیتی است،چون صرفاً در مورد زن بودن مقتول صحبت می شود.قتل های خانوادگی در سال های اخیر افزایش یافته و بخشی از این قتل ها قتل مرد به وسیله همسر است، اما، چون نگاه انسانی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا شکست های اطلاعاتی متعددی داشته که از جمله آن، عدم پیش بینی ظهور انقلاب اسلامی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۱    
مربی فولاد گفت: بعضی کارهایی که انجام می شود دلی است و برخی اوقات آدم دلش نمی خواهد سمت نیمکت تیمی برود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۱    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با اولاف شولتز صدر اعظم آلمان گفت که با آلمان برای جلوگیری از تهاجم احتمالی روسیه همکاری می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۶    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از توزیع 500 هزار بسته معیشتی و آزادسازی 400 زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه نینوا استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تا زمانی از مهره های خود حمایت می کنند که برایشان آورده و سود داشته باشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۸    
امکان دریافت نیمی از تسهیلات خرید مسکن بدون نیاز به خرید اوراق تسه تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۴    
در این مطلب تاریخچه تویوتا لندکروز افسانه ای و تمام نسل های آن را بررسی می کنیم و نگاهی به مدل ها و نمونه های موجود در ایران می اندازیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی تل آویو خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۴    
صبح امروز جمعی از اشرار ناشناس درب مسجد امام سجاد (ع) در خیابان آتشگاه اصفهان را به آتش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: همکاران عزیز خرید خدماتی ما از حقوق 44 ساعت کامل به اضافه بیمه کامل برخوردار شود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۴    
رییس جمهور فرانسه در دیدار امروز با همتای روس خود در کرملین گفت: نگرانی های امنیتی مشترکی داریم و می خواهم از مشارکت پاریس در حل این مشکلات تشکر کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۹    
انتشار تصاویر مراسم تقدیر از فرزندان محمد الضیف فرمانده ارشد گردان های عزالدین قاسم به شدت مورد توجه رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۷    
یک رسانه صهیونیست اعتراف کرد ارتش اسرائیل به شدت دچار بی انگیزگی جنگی شده و نظامیانش برای حضور در مناطق کم خطر تر و با منافع بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۶    
رئیس سابق ستاد ارتش انگلیس از کشورهای غربی خواست تا دولت طالبان را برسمیت بشناسند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۹    
رئیس کمیته دفاع، داخلی و روابط خارجه در مجلس ملی فدرال (پارلمان) امارات مدعی شد که توافق ابراهیم برای عادی سازی روابط بین امارات و اسرائیل، توافقی برای تغییر در کل منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۷    
وزیر خارجه عربستان امروز، دوشنبه با جانشین دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور دور تلاش های دو کشور برای توقف حملات انصارالله را بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۷    
یک هیئت پارلمانی اماراتی برای اولین باردر تاریخ روابط بین دو طرف به فلسطین اشغالی سفر و با نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی ملاقات کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۶    
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از فرصت هایمان استفاده کردیم و به برتری رسیدیم، مطمئنا قهرمانی حق فولاد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۴    
راه دستیابی صدر به اولین هدف خود هموار نیست و مسائل مختلفی تحقق تلاش های او را دشوار کرده مانندتوهین یکی از رهبران جریان به مرجعیت عالیقدر شیعیان که به مانع جدی در مسیر تحقق پروژه صدر تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۶    
روزنامه هاآرتص در یادداشت امروز خود، با اشاره به رویارویی آتی رژیم صهیونیستی نوشت که ساکنان فلسطین اشغالی در جنگ آتی که از چند جبهه آغاز خواهد شد، دستور خودکشی دریافت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۴    
رئیس جمهور تونس اقدام به انحلال شورای عالی قضایی این کشور کرده که با واکنش هایی همراه شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس مجلس الجزایر با تاکید بر تقویت همکاری های الجزیره و تهران از شروع به کار گروه دوستی ایران و الجزایر در آینده ای نزدیک برای تحقق این هدف خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۲    
یک زن سعودی ضمن انتشار تصاویر سفرش به فلسطین اشغالی، از تجربیات برخوردش با یهودیان نوشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید در مورد چگونگی انتصاب یک مدیرعامل بانک خصوصی توضیح دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه نخست از لحاظ ذهنی خیلی آماده مسابقه نبودیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۰    
ترکیه و مزدورانش مناطق مسکونی شمال استان الحسکه در شمال شرق سوریه را گلوله باران کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۱    
رئیس کمیته نظامی ناتو گفت در صورتی که روسیه نیروهای خود را پس از یک رزمایش نظامی از پیش برنامه ریزی شده در بلاروس در منطقه نگه دارد، ناتو به دنبال افزایش حضور نظامی خود در کشورهای بالتیک و لهستان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۱    
سردار حاجی زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد که به زودی از یک موشک راهبردی رونمایی می شود. این موشک قبل از این وارد سازمان رزم سپاه شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۸    
سفیر جدید جمهوری کوبا در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۴    
دبیرکل ناتو اعلام کرد که با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در یک گفت وگوی تلفنی درباره تنش بر سر اوکراین صحبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هشت بازیکن ما مصدوم و کرونایی هستند و نتوانستند به بازی امروز برسند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۱    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش گذاری سهام سرخابی ها طی امروز یا فردا نهایی می شود، گفت: تا پایان بهمن ماه درج نماد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۱    
سفیر جدید فلسطین در تهران رونوشت استوارنامه اش را به وزیر خارجه کشورمان تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۱    
فولاد خوزستان با شکست پرسپولیس برای نخستین بار قهرمان سوپر جام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۰    
دو کارشناس داوری معتقدند اکبریان در قضاوت خداحافظی خود، دیداری جنجالی را پشت سر گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
اعضای کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی دولت در آخرین نشست خود اساسنامه صندوق ملی مسکن را در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن در کشور تأیید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی بخشی از اظهارات "مایکل اسپرینگمن" دیپلمات سابق وزارت خارجه ایالات متحده در گفتگوی اختصاصی با ایرانیکTV را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۳    
رییس جمهور تاکید کرد: اعلام کردیم در صورت لغو تحریم ها زمینه برای توافق آماده است و ایران نشان داده که به تعهدات خود پایبند است اما اقتصاد کشور را منتظر برجام نمی گذاریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۹    
تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با یک گل پرسپولیس را شکست داده و جام قهرمانی سوپرجام را به خانه ببرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۸    
مشاور و رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استانهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جزئیات خرید برنج ایرانی و خارجی به روش هوشمند را توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۶    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از پرداخت سود سهام عدالت از اول اسفند به مدت 20 روز خبرداد و گفت: سود سهام عدالت 532 هزار تومانی اسمی بین 550 هزار تا 600 هزار تومان خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس بحرینی را منتشر کرد. درگیری با ایران بخشی از برنامه حکومت بحرین برای فرار از مشکلات داخلی است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۴    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از طریق سامانه های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۲    
رسانه های صهیونیستی ادعا کردند پلیس در حال تعامل با یک شیئ مشکوک در نزدیکی سفارت آمریکا در بیت المقدس است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران(توانیر) گفت: طبق برنامه های وزارت نیرو در پایان دولت سیزدهم هیچ روستا و یا سکونتگاهی بدون برق نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۶    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد آمارها از بهبود شاخص های کلان اقتصادی در اثر فعالیت دولت سیزدهم حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۵    
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در اسرع وقت لایحه احیای بافت فرسوده را با رویکرد توجه به جنوب شهر تهران ارائه کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۳    
فرمانده فضایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: پرتابگر قاصد موتور مرحله اولش موتور قدر F بود که ساخت وزارت دفاع است. ما برنامه هایی داریم که موتورهای آپر استیج را در اختیار وزارت دفاع قرار دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۱    
با اشاره به اینکه جلوگیری از نفوذ ، برخورد با سرشبکه های فساد و از بین بردن مافیای قاچاق اولویت دستگاه های اطلاعاتی است، اظهار داشت: کشف و برخورد با شبکه های فساد اقتصادی، مردم را شادمان می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با فولاد پاداش بردهای اخیرشان را دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
ستاره سرخ ها دیدار سوپرجام را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۶    
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان از آغاز تخلیه محموله 31 هزار و 500 تنی برنج در مجتمع بندری شهیدرجایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
نشریه معتر پزشکی لانست نیز در آخرین شماره خود، با انتشار مقاله ای از واکسن رازی کوو پارس ساخت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به عنوان پیشروترین واکسن استنشاقی دنیا یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه: 2 انبار احتکار سیب زمینی و پیاز در کرمانشاه بیش از 5 هزار تن سیب زمینی و 900 تن پیاز کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
یک ماکائوی وحشی در لبه بالکن آپارتمانی در کاراکاس، ونزوئلا./عکس: AP
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۷    
مرد جوانی که دوستش را درپی درگیری بر سر سس مایونز به قتل رسانده بود دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
کاپیتان پیشین تراکتور تبریز رسماً به این تیم بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۱    
با توجه به صداها، به نظر می رسد دست کم سرنشینان دو خودرو در ایجاد این حادثه نقش داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
70 شکارچی در منطقه Andalusia اسپانیا در اقدامی وحشیانه 447 حیوان که در حصار بودند و راه فرار نداشتند را کشتند. هر شکارچی برای ورود به این منطقه 1000 یورو پرداخت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۸    
نظرسنجی از اقتصاددان های بلومبرگ نشان می دهد نرخ تورم سالانه در آمریکا در اولین ماه سال جاری میلادی به 7.3 درصد رسیده است یعنی بیشترین افزایش سالانه از اوایل 1982.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۰    
شاخص هزینه های مواد غذایی در سراسر جهان در ماه گذشته 1.1 درصد افزایش یافت که این امر باعث شده تورم ناشی از خرید مواد غذایی به بسیاری از خانوارها لطمه بزند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۹    
به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در توییتر نوشت: مسجد چهار مردان قم "برند" تاریخ انقلاب است. دیشب در آنجا گفتم، شیطان خط قرمز ندارد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۵    
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه ای از این ماجرا می گویند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۲    
سال 1352، سخنرانی قابل توجه محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران/ توصیف اوضاع ایران در سال 1352 را از زبان محمدرضا پهلوی بشنوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۴    
وزیر امور خارجه گفت: در مرور آخرین متون به دست آمده از مذاکرات وین ما هنوز در حوزه رفع تحریم ها بخش هایی از مطالباتمان مورد توجه قرار نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
برخی بر این باورند که تشکیل دولت سایه توسط مقامات ارشد دولت قبل آنهم به فاصله تنها چند ماه پس از پایان دولت، در حقیقت ترفندی برای پاک کردن ردپا و شانه خالی کردن از پاسخگویی به افکارعمومی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
پکا هاویستو وزیر امور خارجه فنلاند امروز دوشنبه با سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۹    
نشریه پزشکی "لانست" (LANCET) از معتبرترین و مشهورترین نشریات حوزه پزشکی، در آخرین شماره خود، در مقاله ای به روند کارآزمایی بالینی واکسن های استنشاقی کووید19 در دنیا به طور مفصل پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۱    
در ساعت 14:00 روز دوشنبه تاریخ 18 بهمن 1400، رمزارزها عمدتا در محدوده سبز قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل با سخنرانی سرلشگر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح امروز 18 بهمن 1400 در مرقد امام خمینی(ره) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
رویکرد تحولی توسعه زیرساخت آبرسانی روستایی در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی با جهش مواجه شده است و جهاد آبرسانی روستایی به منظور ارتقای شاخص دسترسی جمعیت روستایی به آب شرب در دستور کار قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
عین اللهی وزیر بهداشت در نشست با نمایندگان سازمان های بین المللی در ایران: سالانه 3 هزار عمل پیوند عضو از جمله مغز و استخوان و قرنیه چشم در کشور انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
سرمربی تیم ملی مصر بعد از ناکامی در فینال جام ملت های آفریقا سکوتش را شکست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۱    
رئیس دستگاه قضا: اگر برای امنیت مردم و پلیس نیاز به وضع قانون جدید هست این آمادگی وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم در مورد کنفرانس قبلی و در مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
"پکا هاویستو" وزیر امور خارجه فنلاند دوشنبه 18 بهمن با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه 18 بهمن ماه 1400 به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور 191 نفر از نمایندگان آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۳    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با ابلاغ قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، تمامی خودروهایی که از تاریخ 13 دی ماه فاکتور شده اند، مشمول قانون جدید شده و مبالغی از مشتریان دریافت می شود.
  • ۱