چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۲:۱۰Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 21 بهمن 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 بهمن 1400 مشرق نیوز 2 بهمن 1400 مشرق نیوز 3 بهمن 1400 مشرق نیوز 4 بهمن 1400 مشرق نیوز 5 بهمن 1400 مشرق نیوز 6 بهمن 1400 مشرق نیوز 7 بهمن 1400 مشرق نیوز 8 بهمن 1400 مشرق نیوز 9 بهمن 1400 مشرق نیوز 10 بهمن 1400 مشرق نیوز 11 بهمن 1400 مشرق نیوز 12 بهمن 1400 مشرق نیوز 13 بهمن 1400 مشرق نیوز 14 بهمن 1400 مشرق نیوز 15 بهمن 1400 مشرق نیوز 16 بهمن 1400 مشرق نیوز 17 بهمن 1400 مشرق نیوز 18 بهمن 1400 مشرق نیوز 19 بهمن 1400 مشرق نیوز 20 بهمن 1400 مشرق نیوز 21 بهمن 1400 مشرق نیوز 22 بهمن 1400 مشرق نیوز 23 بهمن 1400 مشرق نیوز 24 بهمن 1400 مشرق نیوز 25 بهمن 1400 مشرق نیوز 26 بهمن 1400 مشرق نیوز 27 بهمن 1400 مشرق نیوز 28 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 بهمن 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
شورولت از مدل 2023 بلیزر با به روزرسانی هایی در سطوح مختلف رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۷    
دبیرکل حزب منحله مشارکت در اظهاراتی متناقض خواستار توافق دوباره با آمریکا شد و ضمناً گفت بایدن حتی تضمین هم بدهد، کاغذ پاره ای بیشتر نخواهد بود و امکان لغو توافق هست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۳:۳۸    
نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، در همایش بر خط شعب انجمن اهدای عضو ایرانیان عدم باور به "مرگ مغزی = با مرگ" را مهم ترین مانع تحقق اهدای عضو در کشور برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۱:۳۵    
مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از افزایش 66 درصدی اهدای عضو در کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۱:۰۴    
رب انار اگر به روش خانگی درست شده باشد تا مدت زمان طولانی قابل نگهداری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۵    
امشب در مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر سرانجام سیمرغ ها روی شانه های صاحبان خود نشستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۶    
اگر قصد دارید به یک سفر خارجی به یاد ماندنی اما در عین حال کم هزینه بروید؛ دبی پیشنهادی عالی محسوب می شود. مقصدی نزدیک است و پروسه دریافت ویزای راحتی هم دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۰    
سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ابلاغ مصوبه محدودیت 60 درصدی ستاد کرونا به ایرلاین ها، اعلام کرد: با توجه عدم امکان برقراری پروازهای فوق العاده، امکان جداسازی مسافران وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۸    
حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه در میان مردم در راهپیمایی 22 بهمن .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۹:۵۵    
آسمان اراک در شب گذشته 21 بهمن 1400 به یاد حماسه ماندگار در بهمن 57 و تکبیر طنین انداز ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی نورباران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۹:۳۱    
تصاویری از جشن و سرور مردم استان گیلان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شب 22 بهمن 1400 را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۸:۱۷    
در خلال برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم شفیلد و ویگان در ورزشگاه هیلزبورو، یک گربە به چمن بازی وارد شد و برای لحظاتی این مسابقه را متوقف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۸:۱۵    
مراسم نورافشانی همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۸:۰۴    
جرایم خشونت آمیز توسط زنان سوئدی در پنج سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۷:۰۲    
عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید بر اینکه بلاکچین در کنار سایر فناوری های نوین، جهان را تغییر می دهد، گفت: موفق به صادرات خدمات فنی مهندسی در بلاکچین نشده ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۶:۳۷    
برنامه اقتصادی رژیم شاه بسیار نامتوازن بود و در حالی که مناطق شهری رشد سریعی می کردند، مناطق حاشیه ای و روستایی در معرض کمبود امکانات، بی سوادی، وضع بد بهداشتی و ... قرار داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۷:۳۵    
معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید براینکه در زمینه بیماری ها باید پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم، گفت: باید روی بیماری های زمینه ایی مانند دیابت و فشار خون تمرکز شود که ریشه بسیاری از بیماری هاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۵:۵۶    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: همین رضا اسدی که می گویند 11 میلیارد تومان قراردادش است وسط زمین چه می کرد؟ همین طور حامد لک که اصلا نفهمیدیم چه طور آن گل را خورد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۵:۲۵    
از آخرین باری که یک رئیس جمهور پا در موزه هنرهای معاصر تهران گذاشته بود، بیش از دو دهه گذشت تا اینکه سیدابراهیم رئیسی با حضورش در این موزه نشان داد در کنار دغدغه معیشت، به هنر هم می پردازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۵:۰۷    
مجازات جعل در اسناد و نوشته ها در موارد 532 تا 536 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1357 بیان شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۴:۳۳    
ضد انقلاب می گوید کودتای سوم اسفند رضاشاه یک کودتای ایرانی بود نه انگلیسی و انگلیسی بودن این کودتا اتهامی است که پس از انقلاب توسط مخالفین پهلوی ساخته شده و مستند نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۳:۳۶    
جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی آمریکا درباره حمله اخیر نیروهای یمنی به عربستان سعودی بیانیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۲:۳۳    
فرمانده ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در تماس با همتای بلاروسی، کاهش احتمال اشتباه محاسباتی با توجه به رزمایش مشترک بلاروس و روسیه را به بحث گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۰:۵۲    
سرپرست اورژانس تهران تمهیدات اورژانس را برای راهپیمایی روز 22 بهمن اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۰:۴۳    
کاخ سفید با صدور بیانیه ای با تاکید بر لزوم ادامه حمایت های نظامی و تسلیحاتی از ریاض و ادامه جنگ علیه یمن اعلام کرد:با مقامات سعودی و شرکای بین المللی برای مقابله با یمنی ها همکاری می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۰:۴۳    
نخست وزیر دانمارک اعلام کرد مذاکرات درباره توافق همکاری نظامی بین کپنهاگ و واشنگتن در جریان است و ممکن است حضور نیروهای آمریکایی در این کشور را شامل شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۳:۵۴    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:بیش از 6 نفر از اعضای هیات رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۳:۵۳    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص مشاور حقوقی این فدراسیون صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۳:۴۳    
موقعیت مهدی با نامزدی در 14 رشته رکورددار نامزدهای چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۳:۰۴    
رئیس دستگاه قضا در جریان سفر از پیش اعلام نشده به استان اصفهان از بخش های مختلف زندان مرکزی استان اصفهان بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، سیدبشیر حسینی در واکنش به خشونت نسبت به زنان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فدائیان بانوی دمشق، سر دادن که یک مو از سر هیچ بانویی کم نشه.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که مخالف رئیس فدراسیون هم هست، به دلیل آنچه نقض مقررات اخلاقی این رشته عنوان شده است با حکم کمیته اخلاق به مدت شش ماه از هر گونه فعالیت محروم شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۸    
هیات داوران سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر پس از بازبینی 22 فیلم سینمایی، نامزدهای خود را شامگاه پنجشنبه بیست ویکم بهمن در رشته های مختلف اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در توییتر نوشت: 22بهمن یاددآور ملتی است که با دستان خالی ولی با اتکا به خود محور قراردادن ولایت فقیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: بسیاری بر این باورند که عربستان و امارات به عنوان متجاوزان اصلی به یمن صرفا از حمایت کشورهای غربی برخوردارند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از گزارش شبکه آمریکایی الحره را منتشر کرد. خیبرشکن، نامی که به تنهایی حامل پیام هایی برای کشورهای منطقه است... دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی شهرداری تهران درخصوص نصب سنگ یادبود برای "نیما یوشیج" و درج نام شهردار تهران بر روی آن توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۴    
ندای الله اکبر شهید حاج قاسم سلیمانی در شب 22 بهمن سال 1394 را در ویدئوی زیر می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۳    
در آستانۀ چهل و سومین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران زمین بانگ الله اکبر سر دادند تا این پیروزی را جشن گرفته و با شهیدان راه پیروزی هم ندا شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
جمهوری خواهان طرفدار بازگشت به دکترین فشار حداکثری ترامپ هستند که وضع تحریم های ویرانگر ضد ایران به خاطر برنامه هسته ایش، حمایت از گروه های تروریستی در سطح منطقه، و سایر رفتارها را شامل می شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان گفت: امیدوارم در آینده نزدیک میزان مبادلات بازرگانی دو کشور به 2 میلیارد یورو برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۳    
به گزارش مشرق، در پی انتشار هشتگ من بی ناموس نیستم از سوی برخی کاربران خارج نشین در واکنش به قتل اهواز، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اینکه فریاد میزنید بی ناموس هستید چیز جدیدی نیست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۳    
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که لندن در صدد ارسال ناوشکن و کشتی های گشت زنی به شرق مدیترانه و دریای سیاه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۵    
یک رسانه ایتالیایی فاش کرد که آقای خاص که از شیوه باخت مردانش به اینتر به شدت عصبانی بوده، در رختکن تیم از خجالت آنها درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۱    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشست خبری با همتای آلمانی علیه ایران اتهام زنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر باید در هفته 2 روز را برای رسیدگی به پرونده های مسن اختصاص دهد و کمیته رفع اطاله دادرسی تشکیل دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۹    
طبق اسناد رضاخان پول نفت را در صندوقی که نزد خودش بود واریز می کرد و نگه می داشت. پهلوی ها 11 میلیارد دلار در آمریکا پول داشتند که بخشی از آن را آمریکایی ها تصاحب کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۲    
معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تاکید داریم که تولید برق توسط نیروگاه اتمی بوشهر در کاهش مصرف نفت و گاز موثر است و این صرفه جویی برای کشور بسیار حائز اهمیت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۶    
رهبر دینی کلیمیان ایران با بیان اینکه جهش علمی و نخبه پروری یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: تولید چند نوع واکسن کرونا یکی از نمونه های جهش علمی در کشور بعد از انقلاب اسلامی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۵    
در روز یازدهم و آخرین روز جشنواره در 21 بهمن 1400 فیلم های درب به کارگردانی سیدهادی محقق و فیلم نمور به کارگردانی داوود بیدل در برج میلاد برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۳    
مشاور مرکز رسانه ای وزارت دفاع ترکیه امروز در یک نشست خبری اعلام کرد: علی رغم رویکرد صمیمانه آنکارا در حسن همجواری، متاسفانه یونان به اقدامات تحریک آمیز و غیرقانونی خود ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۶    
به گزارش مشرق، افشین علا، شاعر معاصر یکی از سرودهایش به نام موریانه ها را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. ای درخت استوار با تو موریانه ها چه کرده اند؟ موذیانه از هزار سو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۹    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز خیبرشکن جدیدترین موشک بالستیک تاکتیکی جمهوری اسلامی ایران رسما معرفی شد . ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۱    
تصاویری از بارش سنگین برف در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۶    
تصاویری از آماده ساری حرم مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام در آستانه ولادت پر سعادتشان در نجف اشرف را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره دختر مسلمانی که از حجاب خود در برابر هندوهای افراطی دفاع کرد در توییتر نوشت: گویی چراغ شجاعت به دست گرفته تا روشن کند آن تاریک خانه را! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۱    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور: 22 بهمن را باید گرامی داشت. مردم با رعایت اصول بهداشتی طبق برنامه های اعلام شده با شرکت در راهپیمایی جلوه عظمت و شکوه انقلاب را به همگان نشان دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور دهه پنجم انقلاب اسلامی را دهه ارتقای قدرت ملی دانست و تاکید کرد: جنگ ترکیبی دشمن منجر به حذف تمام آسیب پذیری های کشور می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۵    
همزمان با ایام الله دهه فجر پویش پرچم افتخار در سراسر کشور برگزار می شود امسال راه اندازی این پویش فرصتی متفاوت برای حضور مردم در جشن های انقلاب را فراهم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
استقلال به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا در کنار تیم های مطرحی چون رئال و لیورپول قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
باشگاه پرسپولیس امروز بخشی از طلب علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده را پرداخت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهوری کرواسی با ارسال پیامی کتبی به رئیس جمهور کشورمان، سالگرد پیروزی انقلاب و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و ضمن آرزوی پیشرفت و موفقیت برای ملت ایران ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۶    
ویدئویی از صحبت های حاج قاسم سلیمانی در شب 22 بهمن و پیامی که خطاب به مردم ایران بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی احسان نامه نوشت: مراسم تشییع پیکر سعید تشکری در حرم رضوی. بسیاری از داستان های تشکری در ارتباط با امام هشتم و شهر مشهد است، از جمله بارِ باران (دربارۀ گوهرشاد خاتون ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: از لحاظ میزان جیگر داشتن! بدین صورت *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
حکم انتصاب امیر سرتیپ امیر حاتمی به سمت مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در شورای هم اندیشی و هم افزایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش اعطا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
روایت رهبر معظم انقلاب از لحظه برخوردشان با شکنجه گر سنگدل به نام منوچهری در زندان ساواک را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۱    
درآستانه 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی استودیو خندوانه شاهد حضور گروهی از ایرانیان عرب به نمایندگی از مردم عرب کشورمان در این برنامه بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
تصاویری از لحظه بالا رفتن و مهارت بسیار خوب یک مار بزرگ از درخت را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
خائن کشی از بدترین فیلم های مسعود کیمیایی است. فیلم های فیلمسازان اول در جشنواره، بسیار بهتر از این فیلم کارگردانی شده اند. کارگردان، حتی از اجرای یک گفت وگوی دو نفره درمی ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
تصاویری از سرقت مسلحانه اتومبیل در منطقه شمس آباد شهرستان دزفول استان خوزستان که توسط دوربین مدار بسته ضبط شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ناهار دادن به شما؟ آقای رئیسی برای شما درد داره ولی منم صبح جمعه فهمیدم روحانیسم برای کل مردم ایران درد داشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
بعید است در ترکیب فنی تیم ملی برای جام جهانی قطر تغییری ایجاد شود ولی بالاخره زمانی که وقت تغییرات برسد، آن وقت باید به سراغ گزینه هایی رفت که شایستگی نشستن روی نیمکت تیم ملی را داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۵    
منزل تاریخی امام خمینی (ره) در جنوب شهر قدیم نجف در بخش غربی شارع الرسول و در نزدیکی کتابخانه امیرالمؤمنین(ع) و مقبره مرحوم علامه امینی واقع شده است. امام خمینی (ره) حدود 13 سال در این منزل زندگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: آیا هوا کردنِ موشک در حین مذاکرات یعنی خلاف مذاکرات؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: در کمتر از یک هفته شاهدان محجبه ی دادگاه آبان پویش خود بی ناموس پنداری جنبش قابلمه ها جناب اوپوزیسیون؛ تکلیف مون رو روشن کنید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس دستگاه قضا: مردم بر اساس فشارهای دشمن و تحریم های ظالمانه و کمبود و کاستی های و بد عمل کردن خودمان در فشار معیشت هستند. اولویت اصلی برای جلوگیری از این امر کمک به تولید و اقتصاد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بچه یمنی که پاش قطع شده و به پای عروسکش نگاه میکنه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۸    
درحالیکه چند روز بیشتر از هشدارهای رهبر معظم انقلاب پیرامون تقلای دشمن برای بزک پهلوی و ساواک نمی گذرد؛ یکی از اصلاح طلبان به خداترسی و اهل شرعیات بودن برخی مأموران ساواک اشاره کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای حیرت آور انقلاب پادزهر دیکتاتوری رسانه ای و تهاجم ترکیبی دشمن علیه انقلاب است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۸    
مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و سفرای خارجی مقیم ایران امروز 21 بهمن 1400 برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۸    
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت حمله به دنبال گزینه های خارجی است و رایزنی ها در این زمینه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۳    
در آمریکا، به طور متوسط، هر سه ثانیه یک فرد بالغ قربانی خشونت به دست همسر یا شریک زندگی خود می شود. احتمال قتل زنان آمریکایی در خانه بیش تر از خیابان، و توسط آشنایان بیش تر از غریبه هاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
ویدئویی از خشونت شدید نیروهای نظامی آلمانی برای دستگیر کردن یک شهروند با اعتراض شدید مردم مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۴    
سرمربی پورتو که آبان ماه از مهدی طارمی حمایت کرده بود و به انتقاد از داوری پرداخت ، جریمه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فردای سقوط خرمشهر، بعثی ها جسد عریان و بی جان دختری را کنار کارون به تیرکی بستند. سه شهید دادیم تا جسد پایین آمد و با احترام دفن شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
به گزارش مشرق، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی طی توییتی نوشت: ملتی که43 سال با جهاد در جبهه های نظامی، علمی و فرهنگی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۹    
جلسه برکناری رییس فدراسیون فوتبال به دلیل ناتوانی در امور اجرایی فدراسیون، دوشنبه هفته آینده برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
رسانه ها از وقوع انفجاری مهیب در موگادیشو پایتخت کشور سومالی خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۱    
میوه ها سرشاز از ویتامین ها و مواد معدنی هستند اما خوردن آنها در ساعاتی از روز توصیه نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۵    
فلسطینی های ناشناس با عبور از حصار مرزی غزه، یک کامیون متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را آتش زدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۵    
واکنش دختر بچه 3 ساله به محض دیدن عکس رهبر معظم انقلاب: عشقم!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
سازمان هواشناسی با هشدار سطح نارنجی از کولاک برف و مه و وزش باد شدید طی دو روز در 15 استان کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۲    
سامانه های پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز (پنج شنبه) یک فروند پهپاد جاسوسی ساخت چین متعلق به عربستان را در آسمان استان حجه هدف قرار داده و سرنگون کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۴    
رئیس قوه قضاییه صبح امروز در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد استان اصفهان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز 21 بهمن 1400 در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد استان اصفهان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۸    
منابع رسانه ای اعلام کردند که کاروان لجستیک متعلق به ارتش ایالات متحده آمریکا امروز پنجشنبه در عراق هدف قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
تصاویری از بارش سنگین برف در شهر سیلوانا شهرستان ارومیه را تماشا می کنید.
  • ۱