سایر منابع:
سایر خبرها
مشکل اصلی بازیگران ایران از نگاه کاوه صباغ زاده/ گزارش نشست خبری رمانتیسم عماد و طوبا
حاضر بودند. در ابتدای این نشست، کاوه صباغ زاده با آرزوی سلامتی برای علی انصاریان درباره فیلم دوم خود، گفت: این فیلم نسبت به فیلم قبلی ام ایتالیا ایتالیا به این دلیل که درباره همه زندگی عماد و طوبا در کل عمرشان را روایت می کرد، کار سخت تری بود و این موضوع کار را پیچیده می کرد. او ادامه داد: برای پس تولید کار هم درگیر ویروس کرونا شدیم و همه این موارد دست به دست هم داد که رمانتیسم ...
در نشست خبری مطرح شد/ سختی های روایت رمانتیسم عماد و طوبا / برای علی انصاریان دعا کنیم
شد این کار را کرد. اما طبق صحبت هایی که با هم داشتیم، سعی کردیم از پسش بربیایم. پگاه احمدی تدوینگر این فیلم هم بیان کرد: این ژانر تقریباً در سینمای ایران نیست و تدوینش سخت بود. پروسه کار به خاطر کرونا طولانی شد و من سعی کردم در راستای فیلمنامه و ذهنیت کارگردان پیش بروم. کاوه صباغ زاده درباره حذف بخش نگاه نو از جشنواره فجر گفت: دوره سی و چهارم تجربه خوبی بود تبعیض از بین رفته ...
کاوه صباغ زاده: خوشحالم که جشنواره فیلم فجر برگزار شد/برج میلاد میزبان بهتری نسبت به پردیس ملت است
بخواهد به واسطه لحظات کمدی اش مخاطب را به خندیدن وادار کند. وی در همین رابطه تاکید کرد: برخلاف فیلم ایتالیا ایتالیا که روایت سه روزه یک زوج بود، این فیلم درباره تمام طول زندگی است، به زیبایی ها و گاها تلخی های آن می پردازد و به نوعی اثر کامل تری از فیلم قبلی من است. صباغ زاده ساخت فیلم رمانتیسم عماد و طوبی سخت دانست و افزود: فارغ از تمامی شرایط سخت سینما، این فیلم به واسطه ...
رمانتیسم عماد و طوبی نگاهی متفاوت به زندگی مشترک دارد
کاوه صباغ زاده با حضور در برنامه سودای سیمرغ رادیو گفت وگو گفت: نام این فیلم از مکتب رمانتیسم که مکتب هنری - ادبی است گرفته شده و اصولا هر اثری در این سبک تولید می شود نگاه رمانتیک وخوش بینانه دارد و رمانتیسم عماد و طوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. صباغ زاده ادامه داد: ساخت این فیلم که به مرور همه زندگی عماد و طوبی می پردازد نسبت به فیلم اولم ایتالیا ایتالیا کار سخت تری بود. شیوع ...
رونمایی از بی همه چیز با هدیه تهرانی و پرویز پرستویی / فردوسی پور روی فرش قرمز / چرا هر روز نابه هنجاری ...
انصاریان و مرتضی علی عباس میرزایی خلاصه داستان: وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را رو به روی هم قرار داد، هر دو خوب می دانستند که عشق، بیشتر شبیه یک مهارت است، تا هیجان و تپش قلب. فیلمسازی با رویاهای فانتزی کاوه صباغ زاده با فیلم "رمانتیسم عماد و طوبا" در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. او متولد 1359 است و به واسطه پدرش مهدی صباغ زاده از دوران ...
نشست خبری "رمانیتسم عماد و طوبی"| غیبت راوی، نقش اول مرد و علی انصاریان/ تلاش پدر و پسری به نام صباغ ...
سعی کردم در راستای فیلمنامه و ذهنیت کارگردان پیش بروم. کاوه صباغ زاده در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر حذف بخش نگاه نو از جشنواره فجر گفت: دوره سی و پنجم تجربه خوبی بود تبعیض از بین رفته بود و همه با هم داوری و دیده می شدند. حذف این بخش در سال جاری هم اتفاق خوبی است، بخش نگاه نوع یک بخش زائد است. این کارگردان درباره وجود صحنه های کمتر دیده شده در سینمای ایران در این فیلم ...
هنرمندی که دیگر به سیمرغ فجر فکر نمی کند
بازیگران ایران از نگاه کاوه صباغ زاده/ گزارش نشست رمانتیسم عماد و طوبا طی جلساتی که با کاوه صباغ زاده داشتیم، یک سری کدگذاری ها و برنامه ریزی هایی انجام دادیم که به فضاسازی و نورپردازی که مکمل یکدیگر هستند، مربوط می شد و همچنین در بخش لباس که باید با طراح لباس هم به یک توافقاتی می رسیدیم که رنگ ها در کنار هم درست و چشم نواز از آب دربیایند و در عین حال دلنشین باشند. همین متفاوت بودن ...
صباغ زاده: در فیلم هایم از رئالیسم فرار می کنم/ برخلاف اغلب فیلم های امروز سینمای ایران در فیلم من هیچ ...
صباغ زاده در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تهیه کنندگان جرأت ریسک ندارند و از این رو ما شاهد تولید انبوه فیلم های کپی شده در سینما هستیم! ما در سینما نیاز به فیلم های شاد و با مضامین متنوع داریم. ما در سینما نیاز به فیلم هایی مانند جهان با من برقص داریم تا مردم بتوانند لحظاتی در سینما شاد شوند. وی ادامه داد: فیلم های ما تنوع ندارند همه از روی دست هم کپی می شوند. فیلم های امروز سینما هیچ امیدی به جامعه تزریق نمی کنند و بالعکس یأس و ناامیدی را رقم می زنند. مردم نباید پول بدهند و بلیت فیلمی را بخرند که لحظه به لحظه آن را با پوست و گوشت و استخوان شان در جامعه تجربه کرده اند؛ این فیلم ها قرار اس ...
آیا امید به سینما بازمی گردد؟
این فیلم هستند. صباغ زاده در گفت وگو با هنرآنلاین درباره نام فیلم رمانتیسم عماد و طوبی گفت: رمانتیسم ، یک مکتب هنری-ادبی است و هر اثری که در این سبک تولید می شود، نگاهی ملایم، رمانتیک، عاشقانه و خوش بینانه دارد؛ یعنی درواقع می توانیم به نوعی بگوییم که رمانتیسم عماد و طوبی همان عاشقانه عماد و طوبی است. وی درباره اقتباسی بودن این اثر نیز بیان کرد: من سینمای غیر اقتباسی را بلد نیستم. علاقه من به ...
مهدی صباغ زاده: می خواستیم حال مخاطبان بعد دیدن رومانتیسم عماد و طوبا خوب باشد
عماد و طوبا علی رغم تنش های جدی هرگز به جدایی نمی رسد. دغدغه های تهیه کننده فیلم رمانتیسم عماد و طوبا مهدی صباغ زاده، تهیه کننده فیلم رمانتیسم عماد و طوبا در گفت وگو با پانا با اشاره به اینکه فیلم روایت ساده ای دارد اما حال مخاطب را بعد از دیدن فیلم خوب می کند، اظهار کرد: این حال خوب از محتوای فیلم است، از فیلم نامه و ارائه بازی هاست و فضایی که ایجاد کرده است و همین روی مخاطب ...
الناز حبیبی، باران کوثری و پرویز پرستویی در جشنواره فجر 99 + تصاویر
از اعتراض تند پرویز پرستویی تا آن چه باران کوثری را خوشحال می کند نشست پرسش و پاسخ فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی از ظهر یکشنبه در اولین روز جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. نشست فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با حضور کاوه صباغ زاده (کارگردان)، مهدی صباغ زاده (تهیه کننده)، الناز حبیبی (بازیگر ...
درک بیشتر در فهم روابط و ضعیف تر در ساختار سینمایی
...> رمانتیسم عماد و طوبا با بازی نسبتاً خوب و دلنشین دو بازیگر اصلی اش آغاز می شود که همین بازی خوب حاصل شناخت کارگردان از آنچه در ذهن دارد، است و الناز حبیبی مثل سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا بازی خوب و دلنشینی دارد و نشان می دهد که صباغ زاده کاراکترهای زنش را بهتر می شناسد و می داند که از بازیگرش چه می خواهد و در نتیجه از بازیگران زن بازی بهتری می گیرد اما در ادامه رمانتیسم عماد و طوبا ریتم خوب و ضرباهنگ دلنشین خود را از دست می دهد و به فیلمی یکنواخت، قابل پیش بینی و البته تکراری تبدیل می شود. علی ناصری کاوه صباغ زاده رمانتیسم عماد و طوبا سی ونهمین جشنواره فیلم فجر ...
کوتاه درباره فیلم های بی همه چیز و رمانتیسم عماد و طوبا
یعنی بی همه چیز . رمانتیسم عماد و طوبا و چند توصیه اخلاقی کاوه صباغ زاده بعد از نخستین تجربه موفق فیلمسازی اش ایتالیا ایتالیا این بار هم با دستمایه قرار دادن مناسبات زناشویی تلاش داشت با نگاهی فانتزی حقایقی گاه کوچک اما تاثیر گذار زندگی مشترک را به تصویر بکشد. فیلمساز اگر در ایتالیا ایتالیا با نگاه کم رنگ روانشناسانه تلاش کرده بود در فضایی مفرح و واقع بینانه و گاه تلخ ...
نظر داور عصرجدید درباره فیلم بی همه چیز
به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سیدبشیر حسینی در برنامه سودای سیمرغ رادیو گفتگو درباره فیلم رمانتیسم عماد و طوبی کاوه صباغ زاده گفت: این فیلم همراه با گپ و گفت های جالبی است یک دیالوگی بود بامزه است بخش زیادی از فهم من ازاین فیلم همین است زن وشوهر باهم حرف می زدند متوجه نمی شدند چه زمان شوخی و چه وقت جدی باهم هستند آن جا هایی که میدیدم شوخی است در واقع جدی ترین مکالمه ها شکل گرفته ...
نظرات منتقدین و فعالان رسانه درباره فیلم های روز اول جشنواره فجر/ بوی تفرعن فیلمساز در "بی همه چیز" و ...
قهرمان ملی، پیام فیلم است! علیرضا مجمع، دیگر منتقد سینمایی هر دو فیلم روز اول جشنواره را نقد کرده است. او درباره فیلم "رمانتیسم عماد و طوبی" چنین نوشت: "رمانتیسم عماد و طوبی" تلاش قابل احترام کاوه صباغ زاده در ایجاد فضای ژانر، ریتم فیلم در دقایقی می افتد، اما قلاب فیلم تماشاگر را می گیرد. نکته مهم این است که از سطح پیش تر نمی رود.کمدی رمانتیک صباغ زاده پسر گاهی شبیه طبیعت بی جان ...
رُمانتیسم عماد و طوبا فیلمی خانوادگی برای همه اقشار جامعه است/ برای علی انصاریان نمایش ویژه می گذارم
درباره ویژگی مهم این فیلم گفت: رُمانتیسم عماد و طوبا یک فیلم خانوادگی است که فضایی کاملاً متفاوت با جو غالب سینمای ایران دارد، در این فیلم مضامینی همچون مناسبات خانوادگی، عشق، تحکیم خانواده و ارتباط والدین با کودکان با زبانی ساده و روان و قاب بندی های جذاب ارائه شده است. بیشتر بخوانید: رُمانتیسم عماد و طوبا یک فیلم عصر جمعه ای و پر رنگ و لعاب صباغ زاده اظهار کرد: مخاطب ...
گزارش دوربین تسنیم از اولین روز جشنواره فیلم فجر/ از آغاز سرد کرونایی تا طفره تهیه کننده "بی همه چیز" از ...
کردیم تا از هر لحاظ بدون دغدغه و مشکلی، فیلم ها در معرض نگاهِ رسانه ای ها، منتقدین و در سینمای مردمی، در معرض نگاه مخاطب قرار بگیرد. محمود گبرلو منتقد سینما درباره اولین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد گفت: رمانتیسم عماد و طوبا فیلمی است از کارگردان خوش فکری به نام کاوه صباغ زاده که می توانست با یاری پدرش به اتفاق بهتری هم تبدیل شود. البته مخاطبینی خواهد داشت اما خیلی برای ...
همه با ساخت رمانتیسم عمادوطوبا مخالف بودند!/فیلم چرک دوست ندارم
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاوه صباغ زاده کارگردان سینما در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا حضور دارد، این فیلم سینمایی دومین اثر سینمایی این کارگردان به شمار می رود که مانند فیلم قبلی وی با نام ایتالیا ایتالیا از فضای فانتزی برخوردار است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان حضور دارند، رمانتیسم عماد و ...
رمانتیسم عماد و طوبی در راستای تحکیم خانواده است
پیش رفتم. در ادامه، صباغ زاده در پاسخ سوال دیگری درباره حذف بخش فیلم اولی ها در جشنواره، اظهار داشت: من در دوره سی و پنجم جشنواره به عنوان فیلم اولی در جشنواره حضور داشتم که به نظرم یک نوع تبعیض در داوری وجود داشت؛ اما در شرایط کنونی همگی در یک سطح داوری و دیده می شدند، امسال نیز بخش فیلم اولی حذف شده که اتفاق خوبی بود. وی عنوان کرد: اصولاً فضاسازی و هرچیزی که مربوط به آن باشد، هزینه بر، وقت گیر و سخت است، در این فیلم چنین سختی هایی وجود داشت و الیته این فیلم بیشتر از اینکه کمدی باشد، یک فیلم شاد است و فیلم بعدی من نیز یک درام عاشقانه است. انتهای پیام/ 121 ...
جشنواره فیلم فجر با علی انصاریان آغاز شد/ فیلم خوشرنگی به نام رمانتیسم عماد و طوبی
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، با حضور کاوه و مهدی صباغ زاده کارگردان و تهیه کننده فیلم، الناز حبیبی بازیگر فیلم برگزار شد. حمیدرضا مدقق مجری نشست در ابتدا برای سلامتی علی انصاریان بازیگر فیلم رمانتیسم عماد و طوبی آرزوی سلامتی کرد. صباغ زاده درباره فیلم جدیدش و تفاوت آن با فیلم اولش ایتالیا ایتالیا گفت: آن فیلم در 4 روز سپری می شود اما این فیلم کل زندگی یک زوج را ...
امیدواری به رونق سینماها در نشست رمانتیسم عماد و طوبی
کارگردان نقش راوی را داشت، الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان بازی کرده اند. کاوه صباغ زاده ساخت این فیلم را سخت دانست، چون برخلاف فیلم ایتالیا ایتالیا فقط مربوط به یک مقطع نبود بلکه کل زندگی یک زوج را روایت می کرد. او که فیلم خود را یک فانتزی میداند اثر بعدی خود را یک درام عاشقانه عنوان کرد. ضمن اینکه او اشاره ای هم به بازیگران فیلم خود داشت و اینکه تصور می کرد نوع ...
جشنواره فیلم فجر با رمانتیسم عماد و طوبا افتتاح می شود
به گزارش خبرنگار برنا، کاوه صباغ زاده که ابتدا با فیلم سال های خاکستر در سال 1367 در مقام بازیگر وارد دنیای سینما شد، خیلی زود این فضا را ترک کرد و به سراغ تدوین و دستیاری رفت. او سال ها در این عرصه فعالیت کرد و حاصل این حضور در مقام دستیار و برنامه ریز آثاری چون صبحانه ای برای دو نفر ، مارال ، خانه کاغذی ، راننده تاکسی و... بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی دیگر است. اما او علاوه بر این دست به ...
رمانتیسم عماد و طوبی ، فیلمی سخت با حرف های تازه
به گزارش خبرنگار گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما، آقای کاوه صباغ زاده کارگردان این فیلم در نشست فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی بعنوان اولین نشست خبری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که با حضور اهالی رسانه در برج میلاد برگزار شد افزود: فیلم تولید بسیار سختی داشت. فضای متفاوت این فیلم سبب شده بود تا به ثمر رساندن آن کاری سخت باشد. وی ادامه داد: فضا سازی کار سخت هزینه بر و زمانبری است ...
جنگیدن برای بهتر زندگی کردن
ایتالیا ایتالیا نبوده و باز هم همان فضای کمدی رمانتیک را دنبال می کند. به گفته صباغ زاده این اثر که اقتباسی از کتاب آلن دوباتن است، فضایی مفرح دارد و برخلاف ایتالیا ایتالیا روی بخش های خوب زندگی تأکید دارد. حسام محمودی، الناز حبیبی و علی انصاریان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می پردازند. درباره این فیلم و چگونگی ساخت آن با کاوه صباغ زاده به گفت و گو پرداختیم. غالب فیلمسازان ...
علی انصاریان در کدام فیلم جشنواره فجر بازی کرده است؟
...، اهالی رسانه ها و هنرمندان مدعو با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اصل فاصله گذاری هوشمند به تماشای دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبا اثر کاوه صباغ زاده در ساعت 14 و بدون همه چیز به کارگردانی محسن قرایی در ساعت 17 خواهند نشست. جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ اهالی رسانه ها با عوامل ودست اندرکاران این دو فیلم به محض پایان اکران آثار سینمایی به ترتیب در ساعت های 16 و 20 در برج میلاد برگزار ...
همه جشنواره های دنیا امروز در شرایطی ویژه برگزار می شوند / منتقدان نظر مثبتی به رمانتیسم عماد و طوبا ...
مهدی صباغ زاده تهیه کننده و کارگردان سینما که امسال با فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا به عنوان تهیه کننده در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: شرایط کشور در روزهای شیوع ویروس کرونا ایجاب می کرد که امسال جشنواره با تغییراتی برگزار شود چرا که به هر حال به دلیل شرایط موجود امسال تولیدات کم تر بود و نمی شد جشنواره به همان شکل هر سال برگزار شود. ...
رمانتیسمی برای سینمای ایران/ رُمانتیسم عماد و طوبا ادامه ایتالیا، ایتالیا / ببینید
به گزارش برنا، مهدی صباغ زاده تهیه کننده فیلم با آرزوی سلامتی علی انصاریان بازیگر رُمانتیسم عماد و طوبا پوستر فیلم را به ایشان تقدیم کرد. بازیگران این فیلم عبارتند از الناز حبیبی، حسام محمودی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، سانیا رمضانی، سام ولی پور. رُمانتیسم عماد و طوبا بعد از ایتالیا ایتالیا دومین فیلم کاوه صباغ زاده اقتباسی آزاد از کتابی اثر آلن دوباتین محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و موسسه نیمروز فیلم است که در بین 16 فیلم نهایی جشنواره سی و نهم فجر حضور دارد. مهدی صباغ زاده رُمانتیسم عماد و طوبا ایتالیا، ایتالیا ...