دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 فروردین 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 فروردین 1397 آفتاب نیوز 2 فروردین 1397 آفتاب نیوز 3 فروردین 1397 آفتاب نیوز 4 فروردین 1397 آفتاب نیوز 5 فروردین 1397 آفتاب نیوز 6 فروردین 1397 آفتاب نیوز 7 فروردین 1397 آفتاب نیوز 8 فروردین 1397 آفتاب نیوز 9 فروردین 1397 آفتاب نیوز 10 فروردین 1397 آفتاب نیوز 11 فروردین 1397 آفتاب نیوز 12 فروردین 1397 آفتاب نیوز 13 فروردین 1397 آفتاب نیوز 14 فروردین 1397 آفتاب نیوز 15 فروردین 1397 آفتاب نیوز 16 فروردین 1397 آفتاب نیوز 17 فروردین 1397 آفتاب نیوز 18 فروردین 1397 آفتاب نیوز 19 فروردین 1397 آفتاب نیوز 20 فروردین 1397 آفتاب نیوز 21 فروردین 1397 آفتاب نیوز 22 فروردین 1397 آفتاب نیوز 23 فروردین 1397 آفتاب نیوز 24 فروردین 1397 آفتاب نیوز 25 فروردین 1397 آفتاب نیوز 26 فروردین 1397 آفتاب نیوز 27 فروردین 1397 آفتاب نیوز 28 فروردین 1397 آفتاب نیوز 29 فروردین 1397 آفتاب نیوز 30 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۶    
مهربان عارف قیزی علیوا (مهربان علیوا ) همسر الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در حاشیه سفر رئیس جمهور ایران با معصومه ابتکار دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۹:۴۷    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در یازدهمین روز فروردین ماه اعلام کرد و از مسدود بودن شش محور مواصلاتی در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۰    
سال 96 هم به کام خودروسازان تمام شد و آن ها فقط با شو های تبلیغاتی قراردادی با خودروسازان خارجی از جمله فرانسوی ها امضا کردند بدون اینکه وعده ورود خودرو های جدید و البته ارزان محقق شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا در اولین دیدارش با مشاور امنیت ملی جدید آمریکا به شوخی او را شیطان مجسم خطاب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در عملیات ضربتی پلیس در کمتر از 24 ساعت قاتل فراری در شهرستان لالی شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان از سوی فیفا برای قضاوت در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۵    
بالا رفتن آمپر آب و جوش آوردن خودرو یکی از مشکلاتی است که رانندگان را تا حدود زیادی کلافه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از ضرب و شتم محیط بان منطقه حفاظت شده ارسباران توسط متخلفین صید و شکار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
توفان شن و گرد و غبار به دلیل بارش ناکافی باران در ماه های گذشته و فرسایش خاک و وزش باد از بیابان های اطراف، شهر پکن پایتخت چین را برای دومین روز متوالی در نوردید
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۷    
تعداد شرکت های بین المللی جدیدی که سنگاپور را به عنوان مقر خود انتخاب می کنند افزایش چشمگیری داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۱    
گاو بالدار آشوری (لاماسو) که تروریست های وهابی داعش سال 2015 در موصل آن را به عنوان نماد شرک و بت پرستی ویران کردند، بتازگی و در لباسی نو سر از مرکز لندن درآورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۵۸    
وزیر خارجه و نخست وزیر نیوزیلند در بیانیه ای مشترک از ممنوعیت ورود دیپلمات های اخراج شده روسیه از تمام کشورهای جهان به این کشور اقیانوسیه خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۴    
محققان دانشگاهی کهکشانی کشف کرده اند که برخلاف تصورات در آن هیچ گونه ماده تاریکی وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
کهکشانی ها طی روزهای آتی 6 بازی سنگین پیش رو دارند و اغلب بازیکنان این تیم با خستگی از بازی های ملی بازگشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۲    
سرمربی سایپا در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۰    
طبق مدلهای هواشناسی از اواخر وقت امروز تا روز شنبه هفته آینده با ورود سامانه ناپایدار به استان خوزستان، افزایش ابر و بارش پراکنده را در شمال و شرق استان خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۳:۰۸    
5 مرد جوان که برای خوش گذرانی راهی رستورانی شده بودند با راننده یک خودروی پژو درگیر شدند که یک نفر در این درگیری به قتل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۹    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت که وضع تحریم های جدید از سوی اروپا به بهانه حمایت ایران از سوریه، به فرصت رایزنی با تهران لطمه وارد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۸    
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با سایپا به قضاوت داوری اعتراض داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۵    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تدارک جشن قهرمانی تیم محبوب شان هستند. تیم های پرسپولیس و سایپا در هفته بیست وششم لیگ برتر امروز (پنج شنبه) از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: گروه نان و غلات دربردارنده آهن، منیزیم و ویتامین های گروه بی است و 30 درصد کلسیم مورد نیاز بدن با مصرف روزانه آنها تامین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۹    
این میوه خوشمزه سرشار از ویتامینC می باشد. ویتامین ث موجود در کیوی 2 برابر پرتقال، 6 برابر لیمو ترش و میزان مواد مغذی آن 8 برابر سیب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۳    
انتخابات ریاست جمهوری مصر برای مصری های مقیم خارج از کشور در 16 ، 17 و 18 مارس (25، 26 و 27 اسفند 96) و در داخل این کشور نیز در 26، 27 و 28مارس ( 6، 7 و 8 فروردین 97) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۰    
دوشنبه گذشته آمریکا و نزدیک به 30 کشور جهان در اقدامی هماهنگ، شماری از دیپلمات های روس را در حمایت از انگلیس در باره موضوع اسکریپال از کشورشان اخراج کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۵    
یک اتهام سارکوزی دریافت کمک مالی از معمر قذافی برای تامین بودجه تبلیغات انتخاباتی اش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۶    
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: هوای این استان در سه روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و کاهش 8 درجه ای دما است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۷    
قیمت دلار و اظهارات عجیب جان بولتون سوژه وحیده فلاحی در نیشخط شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۶    
شبکه سی ان ان اعلام کرد آمریکایی ها در تازه ترین نظرسنجی اعلام کرده اند که ترامپ در سال 2020 شانس برنده شدن ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۲    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در تازه ترین توئیت، مشارکت همه جانبه ایالات متحده در بزرگترین فاجعه انسانی جهان را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۳    
در حاشیه آتش سوزی در جنگل های شمال، طراوت نیکی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:کارلوس کی روش و اعضای کادر فنی برای تیم داوری ایرانی انتخاب شده برای قضاوت در جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۲۰    
برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در باشگاه می سوزانند را بیش از حد واقعی تخمین می زنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۳    
مربی استقلال خوزستان از شرایط تیمش در دیدار با مشکی پوشان صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۲    
سرمربی پارس جنوبی دیدار فردای تیمش را دشوار خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پاسخ به ادعای اخیر وزیر خارجه فرانسه علیه ایران گفت : تسلیح متجاوز، فرافکنی و وارد کردن اتهام به دیگران راه به جایی نخواهد برد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
سفرهای لاکچری عنوان کارتون پویا عبدلی در ویژه نامه نوروزی خط خطی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۹    
باهنر با انتقاد از صدا و سیما درباره روند برگزاری مناظره های انتخاباتی گفت: هرکسی در مناظره بهتر بتواند لوله کند و بپیچاند و پشت پا بزند به دیگری، او برنده می شود. اصلاً بحث برنامه، مانیفست و.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با اجرای طرح نظارت نوروزی، از 15 اسفند سال گذشته تا پایان وقت اداری دیروز حدود 3179 پرونده قاچاق در سراسر کشور تشکیل شده و همکاران ما در سراسر کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۰    
وحید شادی نیا درباره این حادثه گفت: مردی 71 ساله در پی سقوط از پشت بام یک مرغداری در یکی از روستاهای خسروشاه جان خود را از دست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۸    
"دیابت یا بیماری قند"(Diabetes Mellitus) یک اختلال متابولیک در بدن است. در این بیماری توانایی تولید هورمون انسولین در بدن از بین می رود یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۰    
تمرینات دو نماینده بسکتبال ایران در رقابت های باشگاه های بانوان غرب آسیا تمرینات خود برای این مسابقات را شروع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۷    
روز گذشته 99 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در حاشیه کنفرانس صلح افغانستان در تاشکند، با عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان درباره روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۴    
فرمانده انتظامی تهران گفت: شناسایی و دستگیری دلالان کماکان با قوت خود ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲    
استقلال دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه تختی را به انجام رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۰    
هافبک استقلال در مورد مصدومیتش صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۴    
شش سال پس از حمله طالبان به فعال مدنی اهل پاکستان، این دختر 20 ساله به اسلام آباد سفر می کند تا با نخست وزیر این کشور و همچنین دوستان و بستگان خود ملاقات کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲    
مسئول دفتر آیت الله اعرافی گفت: خبر انتصاب آیت الله اعرافی به ریاست قوه قضائیه قویاً تکذیب می شود و هیچ گفت وگویی در این مورد انجام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۷    
آسیب مغزی شدید تروماتیک در کودکان می تواند تا 7 سال پس از وقوع حادثه، منجر به ابتلای آن ها به اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD) شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۸    
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امروز اگر کسی محافظ نداشته باشد تعبیر می شود که شخصیت ندارد. وقتی فضای کشور را می بینم واقعا نیازی به وجود محافظ برای شخصیت ها نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۵    
این نیروها در سطح روستاها و ولسوالی ها مستقر می شوند و قرار است اولین گروه 193 عضوی این نیروها به زودی در شهر مهترلام ولایت لغمان جا به جا شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۳    
در دیدار سفیر کشورمان در روسیه و میخائیل بوگدانف، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با وزیر امور خارجه قزاقستان دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۸    
آذربایجان غربی - مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان غربی از مصدوم شدن 4 نفر در تند باد امروز استان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی درمیان از انجام 240 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۴    
سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت که بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیمش ذوب آهن را تعیین می کند و به امتیاز آن احتیاج بسیاری دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۲    
در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه بعد از پایان دوره اخیر ریاست قوه قضاییه قرار است آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی متصدی قوه قضاییه شود یا او یکی از افراد محتمل است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۸    
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از اسکان هزار و 300 مسافر در کمپ های اسکان موقت شهرداری تهران واقع در 4 بوستان پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: برای تحقق شعار سال جاری با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" برنامه های مهمی در نظر گرفته ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به دنبال حمله یک ناشناس به کارمند سفارت ایران، کاردار یونان در تهران احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶    
شفر و شاگردانش در نخستین بازی سال 97 مقابل نفت صف آرایی کردند و به پیروزی رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۲    
از دقایقی پیش مشکل قطعی شبکه اجتماعی تلگرام رفع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۰    
کردهای سوریه در شمال این کشور نیروهای ارتش ترکیه و ارتش آزاد سوریه را هدف حمله قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۴    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تایباد گفت: این منطقه آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی دارد که می توان تعطیلات خود را برای شناخت هر کدام از آن ها اختصاص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۲    
کارن شاخنازاروف کارگردان روسیه از مهمانان این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۱    
یک قاضی آمریکایی با درخواست عربستان سعودی برای کنار گذاشتن شکایات قربانیان حوادث 11 سپتامبر 2001 مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۱    
فیس بوک در بیانیه ای هرگونه افشاگری و سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی کاربران را رد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۸    
سرمربی سپیدرود بار دیگر انتقادات تندی علیه سرمربی تیم ملی مطرح کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس جمهور عشق به مولا علی (ع) و گرامیداشت نوروز را نماد صمیمیت دو ملت ایران و آذربایجان دانست و با بیان اینکه بهار شکوفایی روابط دو کشور آغاز شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد قصد ندارد در واکنش به پرونده سکریپال موضعی روس ستیزانه اتخاذ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۲    
رییس جمهوری با اشاره به سفرهای اخیر خود به دو کشور ترکمنستان و آذربایجان، از ارتقای سطح همکاری های فیمابین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۷    
بازپرس ویژه پرونده مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 در گزارشی اعلام کرد که رئیس ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری فعلی ایالات متحده و مشاور انتخاباتی وی با یک مامور سابق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۵    
هواداران استقلال بعد از اینکه قربانی نتوانست در دو صحنه دروازه نفت را باز کند، خواهان حضور تیام در زمین شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۰    
پس از دو دهه یک تابلوی نقاشی از ونسان ونگوگ در پاریس حراج خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۸    
شیرین بینا گفت: هر کس خودش مسئول حرف هایی است که می زند. هنرمندان افرادی جدا از جامعه خود نیستند. یک هنرمند مانند پروانه معصومی مخالف اظهار نظر سیاسی و هنرمندی مانند لیلا حاتمی موافق اظهار نظر در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: زن جوان تویسرکانی به شکل دلخراشی در دستگاه خمیرگیر کلوچه پزی جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
روسیه با برگزاری رزمایش هوایی در قطب شمال و مناطق مرزی دریایی با آمریکا در خاور دور دشمن فرضی را رهگیری و چندین فروند موشک هواپایه پرتاب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تا به امروز فقط دو و نیم درصد از جمعیت شهری زنجان تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
مدیر عامل تلگرام علت از کار افتادن این پیام رسان را اختلال در سرورها و مرکز داده های آن در اروپا اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۸    
تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در محور کمربندی خرم آباد، دو مصدوم بر جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به کشور گفت: این سامانه مناطق شمال غرب و غرب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب بارش های پراکنده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۰    
سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه از میهمانان نوروزی دعوت کرد به دیدن سراب های زیبای این شهرستان بیایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۹    
بر اساس اطلاعیه شماره 2 پیش بینی وضع هوا سرعت وزش باد در روزهای پنج شنبه و جمعه شدید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۲    
ایران با وجود اختلاف نظر در مورد موضوع گاز در جهت حفظ روابط با ترکمنستان گام بر می دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۸    
کمپانی تولید فیلم ادوارد نورتون برای مرگ تراژیک یک آتشنشان سر صحنه فیلمبرداری فیلم وی، با طلب غرامت 7 میلیون دلاری روبه رو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۹    
مدافع چپ استقلال بازی امروز تیمش را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۸    
فرهاد اصلانی هم پس از فیلتر شدن تلگرام از فیلترشکن استفاده کرد. او موضع گیری کاملا سیاسی هنرمندان را نمی پسندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۵    
اگر ایران شانسی برای موفقیت در جام جهانی ندارد، نباید اصلا به این مسابقات برود؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۳    
کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی به مناطق غربی کشور خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۳    
بسیاری از کاربران شبکه و پیام رسان فراگیر تلگرام از امروز صبح (پنجشنبه نهم فروردین) با اختلال گسترده و قطع ارتباط مواجه شده اند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۲    
کاربران اپراتورهای مختلف برای ارسال پیامک باید هزینه های متفاوتی را بپردازند که برای سیم کارت های دائمی و اعتباری، از حداقل 8.9 تا حداکثر 27 تومان را شامل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
روزنامه آساهی ژاپن امروز پنج شنبه گزارش داد، توکیو نظر دولت کره شمالی درباره برگزاری یک نشست دوجانبه را جویا شده و پیونگ یانگ درباره احتمال دیدار رهبران دو طرف رایزنی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۸    
مقامات دو کره در مذاکرات امروز پنجشنبه خود توافق کردند نشست سران دو کره 27 آوریل برابر با 7 اردیبهشت سال جاری برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۲    
به گفته وزیر خارجه فرانسه، رئیس جمهوری این کشور، با وجود تنش میان غرب و روسیه، همچنان تصمیم دارد در ماه می به مسکو سفر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: برای امروز پدیده غالب وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی به ویژه در بخش های غربی و جنوبی استان را شاهد خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۹    
قیمت طلا در بازار جهانی روز گذشته بدنبال صعود ارزش دلار، حدود 18 دلار سقوط کرد با این همه در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر تقاضا برای خرید ارزان، اندکی افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۹    
رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به عملکرد بیمارستان ها در طرح ملی سلامت نوروز سال 97 از مراجعه یک میلیون و 367 هزار و 930 نفر به مراکز اورژانس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۸    
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" از افزایش سه برابری صادرات در بخش دارو در دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۶    
اظهارنظر تعدادی از پیشکسوت های فوتبال ایران،بر آتش اختلافات افزوده است.
  • ۱