جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 فروردین 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 فروردین 1397 آفتاب نیوز 2 فروردین 1397 آفتاب نیوز 3 فروردین 1397 آفتاب نیوز 4 فروردین 1397 آفتاب نیوز 5 فروردین 1397 آفتاب نیوز 6 فروردین 1397 آفتاب نیوز 7 فروردین 1397 آفتاب نیوز 8 فروردین 1397 آفتاب نیوز 9 فروردین 1397 آفتاب نیوز 10 فروردین 1397 آفتاب نیوز 11 فروردین 1397 آفتاب نیوز 12 فروردین 1397 آفتاب نیوز 13 فروردین 1397 آفتاب نیوز 14 فروردین 1397 آفتاب نیوز 15 فروردین 1397 آفتاب نیوز 16 فروردین 1397 آفتاب نیوز 17 فروردین 1397 آفتاب نیوز 18 فروردین 1397 آفتاب نیوز 19 فروردین 1397 آفتاب نیوز 20 فروردین 1397 آفتاب نیوز 21 فروردین 1397 آفتاب نیوز 22 فروردین 1397 آفتاب نیوز 23 فروردین 1397 آفتاب نیوز 24 فروردین 1397 آفتاب نیوز 25 فروردین 1397 آفتاب نیوز 26 فروردین 1397 آفتاب نیوز 27 فروردین 1397 آفتاب نیوز 28 فروردین 1397 آفتاب نیوز 29 فروردین 1397 آفتاب نیوز 30 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۸    
آفتاب نیوز : میثم سعادت در روزنامه جهان اقتصاد نوشت: روزگذشته دو خبر مهم، تمام اخبار دیگر را تحت الشعاع قرار داد. اولین خبر تداوم افزایش قیمت دلار بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۵    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد با قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره حمله شیمیایی ادعایی در سوریه مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۵    
موضوع افزایش سهم اعتبارات ملی استان البرز در نشست معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار البرز مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۲    
میلیاردر جوان اهل امریکای جنوبی که به خاطر اختلاف با باند های خلافکاری در جوانی کشته شده بود، با همه جواهرات گرانقیمتش دفن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۹    
زائرین اربعین که از تاریخ 3 مهرماه 97 تا 22 آبان ماه 97 از مرز های زمینی به مقصد کشور عراق از ایران خارج می شوند از عوارض خروج معاف می باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
چقدر حیف شد که نجفی نتوانست تا پایان با اختاپوس فساد بجنگد و به عبارتی نگذاشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۴    
ملکه لتیسیا و مادر شوهرش، ملکه سوفیا پس از خروج از بیمارستان در مقابل دوربین عکاسان خبری لبخند زده و تلاش کردند رفتاری مسالمت آمیز از خود نشان دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
وضعیت آرام است. مناطقی نگرانی هایی داشتند و اعتراضات و انتقاداتی داشتند که الحمدلله الان مشکل خاصی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل گروه سایپا از افزایش تولید در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس شعار سال که "حمایت از کالای ایرانی" است سایپا در نظر دارد با افزایش تولید، با همکاری قطعه سازان داخلی در این مسیر حرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
سازمان ثبت احوال آمار ازدواج و طلاق سال 1396 را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۹    
وزارت دفاع روسیه افزود: تصاویر منتشر شده به نام قربانیان حمله شیمیایی جعلی بوده و ساخته امدادگران موسوم به کلاه سفیدها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۲    
کوهنورد حادثه دیده در منطقه ییلاق آبشارلار در شهرستان طارم توسط هلال احمر زنجان نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۱    
در حاشیه اظهار نظر جهانگیری برای واردات آب در صورت لزوم برای دریاچه ارومیه، طراوت نیکی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۸    
بلا و بیماری دست از سر الناز شاکردوست برنمی دارد و این دو روز هم به خاطر آنفلوآنزا گرفتار بیمارستان و سرم بوده است. او دیشب این استوری را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۳    
چه خبر است؟ مگر قاسم سلیمانی برنامه انتخاباتی اعلام کرده است؟! کسی از بزرگان اصولگرا او را دعوت به کاندیداتوری کرده یا مگر کار او در سوریه و عراق تمام شده که حاشیه سازها رهایش نمی کنند؟!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۲    
واقعیت این است، آن افرادی که بر آنها نام بازیگر گذاشته و یا شایسته لقب آقای بازیگر می دانید، دارای سواد و دانش چندانی از بازیگری نبودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۳    
نسیم خوشنودی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: همیشه داشتن بهترین ها به آدم یه غرور خاصی میده... در کنار استاد عزیزم خانم دکتر منوچهری سایه شما بر سر داروسازی ایران و جهان مستدام باشه.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۰    
بانک صادرات ایران با تامین مالی 58 پروژه بزرگ ملی در حال اجرا به ارزش 127 هزار میلیارد ریال و فراهم آوردن زمینه بهره برداری از 8 پروژه بزرگ با اعتبار ارزی و ریالی (بیش از 874 میلیارد ریال و بالغ بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۲    
الکساندر شووکوفسکی دروازه بان سابق تیم ملی اوکراین و تیم دینامو کیف از سوی مادر همسر سابقش مورد حمله قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۰۰    
عکسی از شبنم قلیخانی در یک تئاتر را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۹    
عکسی از سارا و نیکا در سنین کودکی به همراه محسن تنابنده را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو قهرمانی پیاپی حاصل کار همه تیم است. نباید در حق بعضی بچه ها اجحاف شود. آقای گرشاسبی هم زیاد تلاش می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۲    
سایت انگلیسی در تازه ترین سرمقاله خود نوشت: باید مهدی مهدوی کیا را جوانترین تاریخ ساز فوتبال جهان و نماد باشگاه پرافتخار هامبورگ نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه مصرف روزانه یک واحد حبوبات توصیه می شود، گفت: منظور از یک واحد حبوبات، نصف لیوان حبوبات پخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۴۵    
بهرام افشاری می گوید از شعار اَی خدا، اَی خدای پرسپولیسی ها سورپرایز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۴۴    
علی اکبر جوانفکر در یک توئیتی عجیب از حسن روحانی خواست تا استعفا دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۸    
علیپور در رنکینگ بهترین مهاجمان جهان در سایت clubworldranking بالاتر از تمامی رقیبان ایرانی اش در رده 46 دنیا قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۰۱    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سنگال دیدار و گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۲    
رییس فدراسیون کشتی پس از دیدار با رییسان هیات های استانی که پس از مجمع فوق العاده امروز (دوشنبه) انجام شد، موافقت خود را با ادامه حضور در فدراسیون کشتی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۱    
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درخصوص زمان اعلام نتایج مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضا سال 1396 اطلاعیه ای را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۲۳    
فصل اول کاوش نجات بخشی در محدوده حفاری شرکت آب و فاضلاب اندیمشک خوزستان به کشف گورهایی مربوط به دوره های اسلامی و پارتی در این شهر منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۳    
بن کاردین سناتور دموکرات آمریکا با تکرار ادعاهای این کشور علیه ایران خواستار تحریم علیه ایران و روسیه برای مشارکت در حمله به شهر دوما در شرق غوطه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۶    
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه سرپرست شهرداری تهران فقط باید از کارمندان رسمی این مجموعه باشد، گفت: نیروی بازنشسته رسمی شهرداری تهران نمی تواند به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود به دو قاره آفریقا و آمریکا دقایقی پیش داکار پایتخت سنگال را به مقصد برزیلیا پایتخت برزیل ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۸    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شگرد جدید کلاهبرداران فضای مجازی پرده برداشت و گفت: متاسفانه بازهم برنده شدن موجب اغفال شهروند مشهدی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۳    
پلیس ایتالیا لوح سنگ قبر متعلق به قرن هفدهم را که به صورت غیر قانونی به این کشور قاچاق شده بود، به ایران بازگرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۰    
در سانحه سقوط اتوبوس به درّه ای در ایالت هیماچال پرادش هند دست کم 30 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در ماه مه یا ژوئن با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۷    
معاون اول رئیس جمهوری، عرضه دلار به قیمت بالاتر از 4200 تومان را مشمول قاچاق اعلام کرد. جهانگیری گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
آفتاب نیوز : اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور پس از جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت: نرخ ارز برای تمامی فعالیت ها 4200 تومان تعیین شدو دلار از فردا با حجم بالا تامین می شود. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۴    
محمدجواد ظریف با رئیس جمهور سنگال دیدار و رایزنی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
استاندار تهران با اشاره به کمبود منابع آبی با توجه به کاهش بارش ها گفت: امسال با مشکلاتی به دلیل کمبود بارش ها مواجه هستیم و لازم است تا کشاورزان را به کشت محصولاتی با نیاز کمتر به آب ترغیب کنیم و در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۸    
فرمانده انتظامی دره شهر از کشف عتیقه هایی با قدمت 1400 سال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۷    
نمایندگان ایران در بخش استاندارد مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا به یک مدال طلا و دو نقره رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی کرملین به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در توئیت روز گذشته اش که رئیس جمهوری سوریه را با کلمات ناشایست توصیف کرده بود، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۵    
گزارش تفحص از سازمان ذخیره فرهنگیان دیروز در صحن مجلس خوانده شد. گزارشی که سراسر به تخلف و فساد گسترده در این صندوق اشاره داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۴    
یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به حملات سایبری اخیر به شرکت سیسکو، سازوکار این حملات را تشریح کرد و گفت که چگونه این حملات می توانست ابعادی بزرگتر داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۳    
کرملین اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بر موضع مسکو در مخالفت با ادعاهای غرب مبنی بر استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی علیه افراد مسلح تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۳    
نخست وزیر بریتانیا گفت حامیان دولت سوریه به اندازه دمشق در رابطه با حمله شیمیایی ادعایی در دوما، مسئول هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح مجلس برای سامان دهی بازار ارز خبر داد و گفت: این طرح دارای چند محور است که به مدیریت بازار ارز می انجامد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
مهاجم ایرانی الغرافه در جمع برترین های هفته پایانی لیگ ستارگان قطر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۹    
دولت افغانستان مدعی است مورفین موجود در تریاک افغانستان، بهترین و خالص ترین مورفین ها است؛ ادعایی که به واقعیت نزدیک نیست و تریاک ایران از نظر خالصی و درصد مورفین، مقام اول را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
آمریکا در صدد تصویب قطعنامه ای جدید در شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص حملات شیمیایی در سوریه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۴    
آیت الله نوری همدانی گفت: اینکه با مردم چگونه برخورد کنیم بسیار مهم است، چرا که مردم جان و مال خود را در راه نظام اسلامی داده اند، بنابراین گفتار و رفتار مسئولان با مردم دارای اهمیت بسیاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس مجلس سنگال دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۴    
در حالی روند رو به رشد قیمت دلار برای امروز نیز ادامه دار شد و این ارز تا 6150 تومان مورد معامله قرار گرفت که از ساعاتی پیش گزارش های بازار نشان از روند معکوس دلار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۶    
یک شرکت پتروشیمی اقدام به تزریق ارز به بازار کرده و پیش بینی می شود با یک اقدام همه جانبه از سوی شرکت های پتروشیمی، حجم عرضه ارز در بازار افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۸    
ناسا یک تصویر جدید از "مدارگرد شناسایی مریخ"(MRO)، فضاپیمای چندمنظوره ناسا که برای شناسایی و اکتشاف مریخ از روی مدار طراحی شده است، منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۴    
علی اکبر جوانفکر، مشاور احمدی نژاد در توئیتی عجیب نوشته است: دولت روحانی استعفا دهد تا شایعه کودتا را خنثی کند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تهران و مسکو در مسیر روابط کاملاً راهبردی قرار دارند ، اظهار داشت: روابط دوجانبه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۰    
رهبر و مدیر سابق هنر ارکستر سمفونیک تهران نسبت به حضور ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران در جام جهانی روسیه واکنش نشان داد و گفت: اگر مسئولان وزارت ارشاد حسن نیت دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۴    
رییس پلیس پایتخت جزئیاتی بیشتری از پیدا شدن شش کودک مفقود شده در تهران را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۲    
تجربه سال 1391 نشان می دهد که بازار مسکن به فاصله زمانی کوتاه از پرش قیمت ارز تاثیر می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۰    
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد حداکثر تا 48 ساعت دیگر تصمیم نهایی آمریکا در ارتباط با حمله شیمیایی ادعایی در سوریه، اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۷    
سوریه نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک سوریه و حمایت مداوم این رژیم از اعضای گروه های تروریستی هشدار داده و تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور در حومه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران نرخ واقعی دلار را نهایتا 4200 تومان دانست و تصریح کرد که نرخ 5600 تومانی موجود در بازار اصلا واقعی نیست و عزمی هم برای کنترل این بازار وجود ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۱    
دبیرکمیسیون ماده 10 احزاب از تخصیص دو میلیارد تومان به عنوان یارانه احزاب خبر داد و گفت: تمام احزاب پروانه دار که تاکنون در جهت تطبیق با قانون احزاب اعلام موضع نکرده اند باید تا 14 خرداد شرایط خود را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت شدید تجاوز جنگنده های صهیونیستی به سوریه آنرا نقض آشکار قوانین بین المللی و در راستای تقویت تروریست ها خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
وزیر اقتصاد بعد از نشست کمیسیون اقتصادی برای بررسی تحولات بازار ارز در پاسخ به این پرسش که آیا مافیای دلار باعث افزایش قیمت ارز شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
در فصل بهار سرسبزی و طراوت دشت ها، آثار باستانی، ارتفاعات کوهستانی، کشاورزی و دامداری در حاشیه انشعابات کارون و مسیرهای زیبای روستایی در استان خوزستان جذابیت بیشتری نسبت به سایر فصول سال دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه افزایش تعرفه ها باید براساس نرخ تورم باشد، گفت: اعلام دیرهنگام این مساله سبب تخطی و قانون گریزی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
منابع سیاسی اعلام کردند نشست آتی سران عرب که قرار بود در شهر ریاض عربستان برگزار شود، به شهر دمام در این کشور تغییر مکان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
بیایید از ترس آژیر، یکدیگر را در رسیدن به توهمی از پناهگاه له نکنیم. آرام بگیریم و کنار بکشیم، بگذار ببینیم آنها که تنها در میان میدان می مانند، کیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
شهردار منطقه 22 با تاکید بر تلاش مجموعه شهرداری منطقه 22 برای قرارگیری این منطقه در رأس مناطق 22 گانه شهرداری تهران گفت: طرح تفکیک از مبدأ به عنوان پایلوت در سطح منطقه 22 اجرایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
رییس کل بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد که بازار ارز در روزهای آینده به وضعیت باثبات و متعادل برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولبیس می گوید سال 97 سال افتخارات پرسپولیس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه درباره احتمال حمله به سوریه اظهارنظر کرد و گفت که او در حال حاضر این موضوع را رد نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
در پی حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی در حمص سوریه مدافع حرم سید عمار موسوی اعزامی از اهواز، مهدی لطفی نیاسر و اکبر زوار جنتی اعزامی از تبریز به شهادت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
پس از شعار هواداران که در پشت درهای محل تمرین پرسپولیس سر داده شد، تمرین این تیم به روی هواداران باز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۷    
یک هیات از مسئولان بنادر و دریانوردی قطر که صبح امروز وارد تهران شدند، با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت:افزود: حجم مخزن برخی سدهای استان ازجمله کزنار و خان آباد الیگودرز تقریباً خالی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
فرمانده انتظامی البرز از انهدام 42 باند قاچاق مواد مخدر در استان و کشف 6803 کیلو مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۴    
معاون نظارت شورای شهر تهران از بررسی استعفای نجفی در جلسه فردای شورا و تعیین سرپرست خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۹    
رهبر انقلاب اسلامی راه جلوگیری از مبتلا شدن به غفلت و سقوط تدریجی را مراقبه خواندند و گفتند: همه ما مسئولان در جمهوری اسلامی احتیاج به تعمیر قلب خود داریم زیرا جمهوری اسلامی بر اساس اهداف و آرمان های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که خبر فیلتر شدن تلگرام تا 20 روز دیگر صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۲    
مهناز افشار عکسی از پشت صحنه سریال گلشیفته را به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
با توجه به اینکه میزان افزایش سایر سطوح مزدی در پرونده دستمزد 97 تعیین نشده است، قرار است چهارشنبه جلسه ای در وزارت کار با حضور شرکای اجتماعی برگزار شود تا میزان افزایش سایر سطوح مزدی تعیین و بخشنامه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۸    
دلار و یورو در بازار ارز ترکیه نیز رکورد زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۴    
متن نامه بیستم فروردین 97، محمدعلی نجفی به رئیس شورای اسلامی شهر تهران
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۱    
در دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی بار دیگر با استعفای رسول خادم مخالفت شد و به او تکلیف کردند که به فدراسیون کشتی برگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۱    
یک اقتصاددان در تحلیل گرانی ارز در روزهای اخیر می گوید: سخنان ترامپ مبنی بر اینکه در اردیبهشت ماه درباره برجام تصمیم گیری می کند و همچنین موضع گیری برخی رهبران اروپا علیه فعالیت های موشکی ایران جو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی کشور، باید به دنبال راهکارهای مناسب برای شکوفایی اقتصاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۷    
جمعی از مسئولان کشور با رهبرانقلاب اسلامی دیدار نوروزی داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۶    
فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت: قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمیشم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۳    
تعدادی از مسئولان کشور امروز با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
تصاویر زیر وضعیت دریاچه ارومیه را در اوایل سال 1397 ترسیم می کند . این عکس ها از بخش های شمالی و میانی دریاچه ارومیه ( روستای گورچین قلعه ، روستای قالقاچی ، جاده شهید کلانتری ) تهیه شده اند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۸    
ما تلاش می کنیم تا به سرعت این پول واریز شود و طی روزهای این هفته و یا هفته آینده این کار انجام گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۷    
ایران ایر علت گرانی بلیت پرواز تهران استانبول برای 13 خرداد ماه را نداشتن پرواز مستقیم به فرودگاه آتاتورک و داشتن نشست و برخاست در فرودگاه آنکارا عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
صبح امروز تابلوی خیابان دکتر محمد مصدق نصب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
من خودروی ملی سمند دارم و از پیام رسان وطنی سروش استفاده می کنم. با افزایش کارآیی پیام رسان سروش مردم می توانند بدون نگرانی پیام رسان های داخلی را جایگزین نوع خارجی آن کنند.
  • ۱