دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۰:۳۱    
دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه گفت که ولادیمیر پوتین در سفرش به تهران برای شرکت در نشست سه جانبه سران آستانه، با مقام معظم رهبری و روسای جمهوری ایران و ترکیه دیدارهای جداگانه ای خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۰:۳۱    
حال و هوای بازی های آسیایی و قهرمانی در این رویداد با حضور فوتبالیست ها در جام جهانی و ثبت یک برد در برابر مراکش فرق می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۱    
رییس هیات مدیره اتحادیه لبنی ایران درباره خروج لبنیات از سبد مصرف خانوارها هشدار داد و گفت: گرانی فرآورده های لبنی ناشی از افزایش 2 تا 10 برابری قیمت مواد اولیه و هزینه های تمام شده تولید در 2 ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۵    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از تلویزیون پخش خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۹    
تا وقتی در روسای سه قوه که هیچ محدودیتی ندارند، اراده جدی برای بهبود شرایط اقتصادی ایجاد نشود و قوه مجریه با قوه قضائیه و مجلس با هر دوی آنها مخالفت کنند، باید منتظر دلار 20 هزار تومانی هم باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سردار آزمون یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایران است و مطمئن و خوش بینم که مشکل او به زودی حل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۳    
کیهان از انتقادهای دو نماینده اصلاح طلب مجلس از وضعیت کشور و مشکلات مردم، به شدت آشفته شده و انتقادهای تند و توهین آمیزی نسبت به آنها مطرح کرده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از امروز(پنجشنبه) خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۴    
طبق سندی از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که به دست روزنامه هاآرتص رسیده، حصول توافق ارتقایافته نسبت به برجام و متوقف کردن پیشرفت برنامه هسته ای ایران در صدر اهداف این رژیم برای سال 2019 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۷    
در حالی که وزیر خارجه آمریکا با هیاهوی رسانه ای وارد اسلام آباد شده است هیچ کدام از مسئولین مهم وزارت خارجه پاکستان به استقبال او نرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی با ذکاوت و برخی بدون ذکاوت تمام می خواهند تمام مشکلات را به گردن دولت بیاندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۶:۰۰    
44 درصد از پرسش شوندگان 18 تا 29 ساله آمریکایی اعلام کردند اپلیکیشن فیس بوک را از روی موبایل خود پاک کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۵:۴۱    
عضو شورای رقابت گفت که اگر شورای رقابت بخواهد قیمت گذاری انجام دهد و این قیمت گذاری افزایشی باشد باید آن را به ستاد تنظیم بازار اطلاع دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۴:۰۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی دریایی سپاه را بزرگترین برقرار کننده امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز دانست و گفت: با کمک همسایگان جنوبی بایستی این امنیت را حفظ کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۱:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که باید از کارشناسانی در عرصه اقتصاد استفاده شود که اداره اقتصاد در دوران بحران را می شناسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۱:۰۶    
عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی خصوصا امارات به حدی افزایش یافته است که برافراشتن پرچم این رژیم و پخش سرود آن در امارات مجاز اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۴۵    
عضو هیات رئیسه خبرگان توضیحاتی درباره اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور درباره جلسه اقتصادی سران سه قوه ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تغییر قیمت داروها گفت: داروهایی که مشابه داخلی دارند با تغییر قیمت مواجه و آن هایی که مشابه داخلی ندارند با قیمت قبل ارائه خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری با امیر کویت به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت. وی مدعی شد که ایران در آشوب کامل است و الان فقط نگران بقای خود به عنوان یک کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۴    
قیمت برخی خودروها از جمله دنا پلاس در بازار تهران افزایش چند میلیون تومانی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۶    
علیرضا جهانبخش عصر امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد و پیش از شروع تمرین با کی روش صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۵    
مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد که زلزله 7 ریشتری 112 کیلومتری شهر ساپورو واقع در جنوب شرق ژاپن را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۲    
دادستانی انگلیس اعلام کرد، علیه دو مرد روس که به اعتقاد طرف انگلیسی سرگئی اسکریپال و دخترش را مسموم کرده اند، اعلام جرم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۶    
رهبر جریان حکمت ملی عراق طی بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر در بصره ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۵    
وزیر امور خارجه پاراگوئه اعلام کرد، این کشور سفارت خود را در اراضی اشغالی که پیش تر به قدس منتقل شده بود، به تل آویو برمی گرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۶    
فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: برجک مرزی میل 160 و 161 این شهرستان ساعاتی پیش مورد هدف حمله کور گروهک تروریستی جیش الظلم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۵    
رضا نوروزی با بخشیدن بخشی از طلب خود توانست با این تیم به توافق دست یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۴    
تمرین نوبت عصر تیم ملی در شرایطی برگزار شد که حواشی جالبی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۹    
در حالی که اردوی تیم ملی از دوشنبه آغاز شده اما سردار آزمون با وجود حضور در ایران، همچنان غایب اردوی تیم ملی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۸    
وزیر کشور با بیان اینکه دولت هایی که امنیت خود را در بیرون از کشور خود تعریف می کنند قطعاً در تامین امنیتشان موفق نخواهند بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به دعوت همتای چینی خود و در راس هیاتی بلندپایه دفاعی، به چین سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۱    
معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز کار به جایی رسیده که شیر خشک داخلی کشور را که یک میلیون تن صادرات داریم از خارج وارد می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۶    
مسئولان کره شمالی از مقامات کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا خواستند تا بیانیه رسمی پایان جنگ در شبه جزیره کره را امضا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سوءاستفاده آمریکا از ریاست دوره ای بر شورای امنیت، به انحراف کشاندن موضوع این شورا از فلسطین به ایران را وقاحت ترامپ توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۴    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این که سال گذشته دانشگاه علمی کاربردی دوره جدیدی آغاز کرد که در این دوره کیفی سازی و بین المللی سازی در دستور کار قرار گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۳    
مقام های افغان از وقوع انفجار در غرب پایتخت این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۲    
مجلس خبرگان رهبری در قطعنامه ای، بر ضرورت اجرای برنامه های عدالت اجتماعی و توانمندسازی مردم بویژه قشر کم درآمد با ایجاد اشتغال مولد و اولویت بخشی به تأمین کالاهای مورد نیاز مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۰    
رئیس شورای شهر بابل از احضار 5 عضو شورای شهر 9 نفره این شهر به دادستانی خبر داد.به نظر می رسد عمده اتهام افراد بازداشتی، مالی و اخلاقی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۸    
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از صدور رای بازی سوپرجام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۱    
قیمت دلار امروز در حالی به مرز 15 هزار تومان هم رسید که در بازارهای ارز تهران و شلوغی جمعیت، این دلالان بودند که نرخ را تعیین می کردند و صرافی ها یا فروش نامنظم داشتند یا از فروش ارز خودداری می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۵    
وزارت خارجه انگلیس امروز (چهارشنبه) کاردار روسیه در لندن را احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش تهران را برای سفر به روسیه و بلاروس ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۱    
یک منبع آگاه در پی اقدام بعضی از رسانه ها درباره عدم حضور رئیس جمهور در اجلاس خبرگان رهبری اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی مسئولان هر یک به نوع خود ضعف ها را بپذیرند، مردم نیز همدل می شوند و مشکلات را تحمل می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۱    
مدیررسانه ای جدیدی تیم ملی فوتبال معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۶    
14 وزنه بردار به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2018 دعوت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۶    
مرسدس بنز به منظور رقابت با تسلا در حال ساخت یک شاسی بلند الکتریکی با برد 322 کیلومتر است که پیش بینی می شود زودتر از موعد قدم به بازار بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل محیط زیست البرز به وضعیت طرح انتقال آب رودخانه کرج به تهران اشاره کرد و گفت: مطالعات این طرح در مراحل نهایی قرار دارد و باید نشست های استانی و ملی در این خصوص برگزار شود تا طی توافقی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۷    
دبیر برگزاری نمایشگاه گل و گیاه مازندران در آمل از رتبه نخست این استان در تولید گل های آپارتمانی در کشور خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۸    
دکتر نوبخت و معاونان و کارمندان سازمان برنامه و بودجه تمام تلاششان این است بودجه ای که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده تا آخر امسال به همه دستگاه هاتخصیص داده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه در حوزه اعتیاد، از حدود 12 میلیون تزریقی مواد مخدر در جهان، بیش از 50 درصد مبتلا به هپاتیت c هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۲    
ماجرای رشوه 16 میلیونی به کمک داور دربی 89 پایتخت را از زبان خود او بشنوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۰    
فرمانده کل سپاه توان دفاعی و نظامی ایران را الگو و مدل موفقی برای حل مشکلات اقتصادی با محوریت مردم توصیف و تصریح کرد: مشکلات کشور با تقویت نقش مردم در حوزه اقتصادی حل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۸    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: بسیاری افراد هنگام خون دماغ شدن سر خود را به سمت بالا می گیرند که تنها باعث جمع شدن این خون در حلق و آزار فرد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷    
زنان نسبت به مردان، پس از در معرض قرار گرفتن با استرس، بیشتر دچار اختلالات روانی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: نمی خواهم سیاه نمایی کنم اما به تعداد انگشتان یک دست دوست در دنیا نداریم. در بهترین حالت نسبت به ما بی تفاوت هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۵    
چند مدیر فعال بین المللی در حوزه موزه و سکه از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۴    
"برای نخستین بار طالبان مرگ جلال الدین حقانی، موسس این شبکه تروریستی را تایید کرده است؛ یکی از متحدان آمریکا از دوره جنگ سرد که بعدا سلاح خود را علیه آنها به کار گرفت و در بسیاری از حملات مرگبار جنگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۳    
امروز (چهارشنبه) بازار طلا و سکه در حالی کار خود را دنبال می کند که قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید حدود 70 هزار تومان کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۲    
حمید فرخ نژاد با انتشار توضیحات شرکت سایپا درباره درخواست شش میلیون نفر از مردم برای خرید پراید، در کنایه ای این اقدام را اعتراض و مبارزه مردم با گرانی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی کرملین ضمن ابراز نگرانی شدید، عنوان داشت وضعیت در استان ادلب سوریه به مرز هشدار رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 30 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای برنامه ها و بسته های اقتصادی دولت خبرداد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۴    
جهان پهلوان تختی در جریان برگزاری رقابت های المپیک 1960 در رم ایتالیا با نماد معروف گرگ کاپیتول عکسی کمیاب را از خود به یادگار گذاشته است، نمادی که 58 سال بعد توسط صدا و سیما منشوری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۱    
پرداخت بیش از 500 میلیون تومان پول به شهرداری برای افزایش متراژ مغازه دلیل خودسوزی مرد از سوی برادرش عنوان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۸    
امروز در صرافی ها، هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 800 هزار تومان و سکه طرح جدید 4 میلیون و 256 هزارتومان به فروش رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۵    
شرکت فارس قشم ایرلاین یک شرکت هواپیمایی ایرانی است که پیشتر در پی دو درخواست اداره کل هواپیمایی لبنان، دو پرواز را میان فرودگاه های تهران- دمشق- بیروت و دوحه انجام داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۶    
بانک مرکزی دستورالعمل خرید و فروش ارز به صورت اسکناس توسط شبکه صرافی های مجاز را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۷    
واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: قبول داریم که فشار روی مردم زیاد شده است اما از مردم می خواهیم که در حد نیازشان خرید کنند. ما بنا نداریم که گرانی را فقط با بگیر و ببند حل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۱    
سیلوستر گاردنز اِستالون (Sylvester Gardenzio Stallon ث) معروف به سیلوِستِر اِستالون (شناخته شده در ایران به سیلوستر اِستالونه) (زادهٔ 6 ژوئیهٔ 1946) بازیگر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۶    
مادر و دو دخترش که متهم به قتل پدر خانواده هستند و از سوی دادگاه به پرداخت دیه محکوم شده اند، برای بیرون آمدن از زندان و بازگشت به زندگی نیاز به کمک هم وطنان خود دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۵    
تلاطم بازار نوسانات ارز در نقطه صفر مرزی بیشتر از سایر نقاط کشور مشهود است و قیمت ها در فاصله یک قدمی بین دلالان تغییر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۲    
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران مهمترین محورهای طرح ها و برنامه های در دست اجرا در این بانک را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۱    
مصرف موادمخدر تبعات جبران ناپذیر و وحشتناکی را به دنبال دارد و گاهی فرد مصرف کننده را به قتل وادار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۸    
بهاره رهنما انتشار یک فیلم که در آن به او تهمت کشف حجاب زده می شود را اقدامی ساماندهی شده دانست، تاکید کرد که توطئه بزرگی علیه او در جریان است که کاملا سازماندهی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۷    
زمزمه افزایش مجدد حقوق کارمندان دولت از مهرماه شنیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۶    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک گردشگرانی را نشان می دهد که در میان باغ بامبو در منطقه آراشییامای ژاپن راه می روند و سلفی می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۲    
برای اخلالگران نظام اقتصادی حتی کیفرخواست هایی در حد افساد فی الارض یعنی اعدام درخواست شده و حتی اگر اعدام هم نباشد، مجازت سنگینی در انتظار آنان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۱    
برای متهم پرونده ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دستگاه قضایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس دانشگاه تهران ابراز امیدواری کرده تا احکام در مرحله تجدید نظر کاهش پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۸    
پیرترین زوج زنده دنیا در یک مرکز سالمندان در شهر تاکاماتسو ژاپن هشتادمین سالگرد ازدواج خود را برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۹    
وقتی بنده و آقای حاجی دلیگانی طرحی را امضا کنیم یعنی جزء نوادر مجلس است. ایشان هم 120 امضا برای این طرح جمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۰    
در طی هفته های گذشته قیمت مسکن شاهد رشد فزاینده ای بود، اما قیمت اوراق چندان تغییری نداشته و حتی طی ماه های گذشته با اندکی افت همراه بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۸    
یک کارشناس مسائل حوزه بین الملل از حضور ترامپ در شورای امنیت استقبال کرد و گفت: این فرصت مناسبی است تا آمریکا و ترامپ در رابطه با عملکردش نسبت به برجام پاسخ دهد اما اگر بخواهند بحث پرونده جدیدی باز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۷    
سفیر ایران در لندن خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی باید از التهاب غیرضروری خودداری کنیم و دولت را برای تصمیمات غیرکارشناسی همچون تزریق بدون مدیریت شده ارز به بازار که ممکن است به اتلاف سرمایه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مطلبی که ما در روزنامه خبرورزشی کار کردیم، چیز جدیدی نیست. ما فقط نوشتیم آن ماجرایی که نسبت داده بودند به آقای کریمی دوباره توسط پرسپولیسی ها نبش قبر شده و دارند به آن استناد می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۶    
سوال سه نماینده از وزرای علوم، راه و ارتباطات اعلام وصول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: سخنگوی دولت به زودی مشخص خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۵    
ستاره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که نامزدش در فیلم همه می دانند اصغر فرهادی بازی می کند، در آستانه اکران این فیلم در اسپانیا به تبلیغ آن پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۴    
بر اساس داده های تحقیقات جامعه شناختی استخراج شده از سازمان بین المللی اجتماعی MASMI، در نیمه اول سال جاری میلادی تقریباً نیمی از شهروندان بلاروسی حتی یک کتاب هم نخوانده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۲    
در حاشیه تکذیب و تهدید خبر اعتراف کمک داور دهه هشتاد: 16 میلیون گرفتم تا پرسپولیس در شهرآورد ببازد! محمدرضا میر شاه ولد این کارتون را در خبر ورزشی منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۷    
مجید فراهانی (عضو شورای شهر )که روز گذشته این فیلم در صحن علنی شورای شهر به انتشار گذاشته بود امروز صبح در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که این فیلم در حقیقت صحنه سازی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۵    
اقشار کم درآمد و بازنشستگان بیشتر در فشار هستند و باید به دنبال همسان سازی حقوق بازنشستگان باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که پلیس از هر گونه انتقاد به عملکرد خود استقبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۲    
در تاریخ 10 تیر امسال فردی که دچار علائم خون ریزی بود به بیمارستانی در استان گیلان مراجعه کرد که به علت حاد شدن و پیشرفت بیماری تب کنگو جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۲    
شرکت سایپا وعده داده بود سایت پیش فروش خود را هر 15 دقیقه باز کند تا مردم بتوانند خودرو ثبت نام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۰    
دولت ژاپن اعلام کرد: در پی وقوع طوفان سهمگین جبی در غرب این کشور دست کم 10 تن کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۰    
یک شبکه عبری مدعی شد رژیم صهیونیستی در جریان نشستی ویژه در بروکسل پیشنهاداتی برای اجرای چند طرح اضطراری در نوار غزه را به کشورهای اهداکننده ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از غرق شدن دو عضو یک خانواده ساکن روستای عیسی از توابع شهرستان سنندج خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار زیرزمینی در میدان تجریش خیابان دربند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۸    
دینار کویت دیروز به قیمت سرسام آور 46 هزار تومان رسید. هر ایرانی در ماه 45 هزار و 500 تومان یارانه دریافت می کند.
  • ۱