جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۷    
آیین رونمایی از سه اثر جدید محمد جلیل عندلیبی، در مؤسسه فرهنگی هنری مکتب تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۳    
فیلم سینمایی غلامرضا تختی این روزها در حال تکمیل لیست بازیگران خود است و چند چهره تازه نیز به جمع هنرمندانی که قرار است در این اثر نقش آفرینی کنند، اضافه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۹    
روزنامه جوان به انتقاد از دولت در دستگیری پنج طلبه تجمع فیضیه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۸    
مؤسسه سینماشهر درباره شایعه تعطیلی سینماها به دلیل کمبود لامپ پروژکتور اعلام کرد: با توجه به اینکه اصولاً ساخت پروژکتورهای لامپی در دنیا متوقف شده و تمامی پروژکتورها از منبع نور لیزر استفاده می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۹    
مردی که با همدستی زن جوان، شوهر او را به قتل رسانده بود با تغییر چهره، خودش را از دست پلیس مخفی کرده بود، اما خیلی زود شناسایی و بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۹    
یک باشگاه ترکیه ای و یک تیم انگلیسی دوباره خواهان خرید علیرضا بیرانوند شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۴:۰۵    
در کمیسیون علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بررسی علل مهاجرت دانش آموختگان ایرانی، فضای مناسب برای ادامه تحصیل بعنوان اصلی ترین عامل مهاجرت دانش آموختگان مطرح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۵:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کشف 800 دستگاه کامیونت و مینی بوس احتکار شده در یکی از شرکت های خودروسازی شهرستان البرز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۳:۱۱    
"شورای سوریه دموکراتیک" در بیانیه ای ارتش سوریه و نیروهای آسایش کرد را در پی درگیری ها میان دو طرف در شهر قامشلی به خویشتنداری دعوت نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۳۶    
پسر 16 ساله پائولو مالدینی در تمرین تیم اول باشگاه میلان حاضر شد تا نسل سوم مالدینی ها در میلان ظهور کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۰۳    
یک مقام نظامی یونانی از دستگیری دو نظامی ترکیه در مرزهای شمال شرقی کشورش با ترکیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۱:۳۱    
تیمی از بازیکن ستاره در فوتبال اروپا حضور دارند که همچنان باشگاه ها موفق به جلب رضایت و تمدید قرارداد بازیکن خود نشده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۱:۰۲    
اسکای نیوز مدعی شد یکی از رهبران گروه تروریستی القاعده در حمله پهپاد آمریکایی در جنوب یمن کشته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۴۱    
رسانه های آلمانی گزارش کردند که دنیل کوبِل بوئِک، خواننده سرشناس پاپ آن کشور، در سواحل کانادا پس از پیاده شدن از کشتی تفریحی کروز مفقود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۲۵    
سازمان گمرک عراق وابسته به وزارت دارایی این کشور، با تغییر ارز پایه، عملا سقف خروج ارز خارجی به ایران را افزایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۹    
باشگاه نساجی مازندران، مدعی شد که سرمربی کروات تیم پرسپولیس به صورت نامحسوس از تمرینات شاگردان جواد نکونام فیلمبرداری کرده و اطلاعاتی را جمع آوری نموده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۱    
جوانی که نتوانسته بود رضایت پدرش را برای خرید خودرو جلب کند، اقدام به خودکشی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۴۸    
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شماره 168مشهد اردبیل صبح امروز به علت بدحال بودن مرد 80 ساله اهل باکو در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد فرود اضطراری کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۴۴    
تاکنون بیش از 1600 ایرانی از بوسنی و هرزگوین تقاضای پناهندگی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۴۱    
نخستین دوره جایزه آکادمی سینما سینما برگزیدگانش را شناخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۲۸    
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل همسرکش در منطقه مادون یاسوج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۴    
امروز یکشنبه بر اثر سقوط یک هواپیمای مسافربری کوچک به درون دریاچه ای در سودان جنوبی، دستکم 17 نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۳    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه (18 شهریور) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، لایحه الحاق یک تبصره به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۱    
تمرینات تیم فوتبال پدیده خراسان عصر امروز با حضور میهمانان ویژه ای پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۵۱    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیداری تدارکاتی وارد تاشکند شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۸    
تنیسور زن آمریکایی به دلیل رفتار غیر ورزشی و توهین به داور در رقابت های تنیس اپن آمریکا 13 هزار پوند (17 هزار دلار) جریمه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۴    
امروز فردی که ازنزدیکان باشگاه پرسپولیس و برانکو سرمربی این تیم محسوب می شود سرتمرین نساجی مازندران شناسایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۲    
در پی قتل یک جوان 22 ساله آلمانی در شهر "کوتن" واقع در ایالت زاکسن آنهالت، پلیس دو مرد افغان را در حالی بازداشت کرد که دادستانی و پلیس آلمان می گویند این دو تن به مشارکت در قتل مظنون هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۱    
پیتر سلیمانی پور، نوازنده سازهای بادی عصر امروز (یکشنبه، 18 شهریور) در 50 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۳۹    
عبدالله اسکندری، طراح گریم فیلم سینمایی لازانیا ، عکسی از چهره متفاوت ارژنگ امیرفضلی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. امیرفضلی در این فیلم با چند گریم متفاوت ظاهر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۵    
اظهار نظر وزیر بهداشت درباره شرایط مدیریتی کشور، سوژه فتوطنز احمدرضا کاظمی در کانال طنز بی قانون و کنایه به وزیر علوم، مدیرعامل ثامن الحجج و رئیس سازمان محیط زیست شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۱    
مهاجم سابق آرسنال و یوونتوس به دلیل درگیری با یک راننده تاکسی توسط پلیس بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۹    
در حاشیه هجوم عجیب و غریب مردم برای پیش خرید پراید در یک روز از طریق سایت سایپا، بهرنگ جدی این کارتون را در کانال کارتون و کاریکاتور نیش خط منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز براثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور زاهدان نصرت آباد محدوده تل سیاه یک نفر مصدوم و 4 نفر جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۶    
معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چای، انواع روغن خوراکی، دانه های روغنی و روغن خام و پالم، شکر، انواع شیر خشک صنعتی و اطفال و کره در بسته بندی بالای 500 گرم و گوشت گرم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: دولت با تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم تمهیدات لازم را از پیش اندیشیده و امکانات لازم برای تامین این نیازها در ماه های آتی حتی در بعضی اقلام بیش از نیاز سال هم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۵۹    
حسام الدین آشنا در توییت خود نوشت: خبرگزاری تسنیم در ابتدا به جای "توسعه بندر" تیتر زد " اداره بندر" و پس از آنکه جامعه را متشنج کرده بدون سر و صدا و عذرخواهی، تیتر را اصلاح کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۵۱    
در پی حکم قضایی مبنی بر توقیف نمایش رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی، کارگردان این نمایش و مدیر تئاتر شهر هم بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون متبوعش برای بررسی حواشی به وجود آمده از افزایش سفر زائران و گردشگران عراقی به مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۲۴    
حاشیه های نمایشگاه نقاشی تهمینه میلانی به جایی رسید که در نهایت دو روز بعد از آغاز برپایی و ارائه مستنداتی مبنی بر کپی بودن کارها ، گالری برگزارکننده تصمیم به لغو آن گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۲۴    
رهبر انقلاب در پایان سفر یکروزه به شهر نوشهر و شرکت در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، ساعتی پیش به تهران بازگشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۸    
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به خبر فوت یکی از شهروندان که بعد از خودسوزی مقابل شهرداری، جان باخت، تاکید کرد: مسئولان سخن مردم را بشنوند و به مردم آرامش بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۳    
استیو بَنِن استراتژیست سابق رئیس جمهور آمریکا در واکنش به یادداشت جنجالی اخیر یک مقام ارشد دولت ترامپ گفت که رئیس جمهور این کشور با کودتا مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی پلیس شهر کابل پایتخت افغانستان اعلام کرد که در پی حمله انتحاری در جمع کاروان تجلیل از هفدهمین سالروز شهادت احمد شاه مسعود قهرمان ملی این کشور 7 تن کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی یکی از روشها و اقدامات بسیار مهم و راهبردی در حرکت به سمت اصلاح نظام اداری است که در بر گیرنده همه اجزاء و بخش ها و دستگاههای یک نظام اجرایی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
امیرحسین فتحی به همراه سایر مدیران استقلال از خانواده دو پیشکسوت از دنیا رفته این باشگاه ملاقات کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
تیم ملی فوتبال برای انجام دیداری دوستانه به ازبکستان سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
مقام های مولداوی اعلام کردند که ایگور دودون رئیس جمهوری این کشور روز یکشنبه در جریان سانحه رانندگی به طور سطحی مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: 2900 ثوب انواع البسه قاچاق و 6 تن گوشت فاسد در کرمانشاه کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
سویلو در جمع پناهجویان سوری ترکمن در شهرستان یایلاداغی استان حاتای ترکیه بیان کرد: از این تعداد 160 هزار نفر با فراهم شدن زمینه ثبات و امنیت در منطقه عملیات سپر فرات ارتش ترکیه در اطراف استان الباب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
یک عضو شورای شهر بابل درباره حواشی اخیر شورای این شهر و اتهام فساد اخلاقی که از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد، می گوید: برادرم در ماجرای اخیر مقصر بود، تحویلش دادم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
سید مصطفی عظیمی فر به عنوان رئیس شورای شهر دزفول در سال دوم فعالیت این شورا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۱    
علی معلم دامغانی، رییس فرهنگستان هنر، جای خود را به معاون امور هنری اش داد تا علیرضا اسماعیلی با نامه ریاست جمهوری، سرپرست فرهنگستان هنر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۶    
رئیس دادگستری استان تهران از تایید حکم ناظم مدرسه شهرک غرب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۹    
کارلوس کی روش پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۱    
معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه اجرای طرح تعطیلی زمستانی مدارس باعث رونق گردشگری در استان های جنوبی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر 11 هزار 500 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۷    
امروز مراسم افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه به ارزش 455 میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد برگزار شد که مدیرعامل عمران هشتگرد اظهار امیدواری کرددر روزهای آینده بودجه مترو از طرف سازمان برنامه پرداخت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان جزییات درگیری پلیس میناب با اشرار مسلح را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۲    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: یکی ازشعبات بانکی در گرگان به جزای نقدی میلیاردی درحق یک شاکی خصوصی محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۸    
بر اساس آمارهای رسمی که از واریز ارز حاصل از صادرات در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته صادر کنندگان 3 میلیارد و 365 میلیون یورو به سامانه نیما واریز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۳۴    
نمایشگاه نقاشی های تهمینه میلانی با عنوان فیلم هایی که نساختم ، عصر جمعه 16 شهریور با 26 تابلوی نقاشی در گالری ایوان واقع در الهیه افتتاح شد. قرار بود عواید این نمایشگاه صرف امور خیریه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۲۸    
شیراز- دادستان ساری گفت: شمار بازداشت شدگان شورای شهر بابل به 10 نفر رسید که پنج نفر عضو شورا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۲۶    
فرماندهی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا امروز (یکشنبه) اعلام کرد که جنگنده های اف 35 برای نخستین بار وارد منطقه عملیاتی این ناوگان در بحرین شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه آیت الله شاهرودی به آیت الله جنتی در خصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، گفت: موضوع این نامه جدید نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی با بیان اینکه توان موشکی ما قابل مذاکره نیست تصریح کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد حمله مستقیم به ایران را ندارند و عربستان نیز توان حمله به ما را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۵۱    
سید میثم سیدصالحی به مدیرعاملی موسسه جام جم منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز با موشک های فاتح، مقر دو حزب در اربیل کردستان عراق را مورد اصابت قرار داد. اطلاعات جدیدی از شلیک این 7 فروند موشک سپاه منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۷    
در حالی که لایحه اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در میدان پاسکاری شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی سرگردان است و هنوز مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار نگرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۸    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی وشماری از مجریان و سرمایه گذاران طرح های گلخانه ای واقع در مجتمع ها و شهرک های گلخانه ای شرکت شهرک های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید که اقلیتی در مجلس در تلاش است با ایجاد دعوا و مشاجره دولت را تضعیف کند و به استعفا بکشد، اما در این شرایط با توجه به فرمایش های رهبری، جناح ها، احزاب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۴    
تهمینه میلانی با بیان اینکه تعدادی از هنرمندان جوان حوزه تجسمی در واکنش به برپایی نمایشگاه آثارش آشوب کردند، اعلام کرد آن گالری که نمایشگاهش در آن برپاست تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۳    
متخصصان سلامت در یک بررسی جدید دریافتند احساس زیاد خواب آلودگی در طول روز می تواند نشانه ای از ابتلا به آلزایمر در دوران بعدی زندگی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۲    
آفتاب نیوز : بانک ملی ایران به عنوان تنها بانک منتخب سازمان حج و زیارت در زمینه ارایه خدمات فروش ارز زیارتی، در موسم حج امسال به بیش از 83 هزار زائر سرزمین وحی ارز زیارتی ارایه کرد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۷    
رئیس شعبه 112 کیفری دو کرج گفت: احکام محکومیت جاعلان کارت های بانکی که در استان های تهران، مازندران و البرز پس از دایر کردن بساط میوه فروشی اقدام به کپی کردن کارت بانکی خریداران و سپس انجام خرید با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۷    
یک منبع آگاه در دولت حضور وردی نژاد در جایگاه سخنگویی دولت را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک صادرات ایران از تکمیل ظرفیت فاز اول صدور گواهی سپرده سکه طلا (خزانه زرین سپهر) خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۲    
توماس اولاند، پسر فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سابق فرانسه که وکیل دادگستری است، روز شنبه با امیلی بروسولو، روزنامه نگار ورزشی ازدواج کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
پسری 19 ساله پدر خود را در خواب به آتش کشید و او را کشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۹    
رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای به رییس جمهوری تاجیکستان و رهبر کره شمالی روز ملی این دو کشور را تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد مناسبات فی مابین میان ایران و این دو کشور توسعه یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۵    
در بازار امروز (یکشنبه) سکه تمام طرح جدید 140 هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای 18 عیار 8000 تومان ارزان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۴    
روزنامه گاردین گزارش داد که اسنادی به دست این روزنامه رسیده که فاش می کند ترامپ به عکاس مراسم روز تحلیف خود فشار آورده تا با دستکاری عکس ها جمعیت حاضر در مراسم تحلیف را بیشتر نشان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۲    
ساعت 5:37 بامداد امروز یک دستگاه ام وی ام به دلیل رعایت نکردن اصول درست رانندگی در بزرگراه همت، بعد از بلوار اردستانی واژگون و زن 30 ساله و دو فرزندش مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال گذشته تنها 16 روز هوای پاک در تهران داشته ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
شما شایسته بهترین هستید ؛ با ما در بهترین شب زندگی تان بدرخشید ؛ بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید ؛ پکیج وی آی پی عروس با بهترین خدمات و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت آمازون در هر ساعت حدود 11 میلیون دلار درآمد دارد درحالی که کمترین دستمزد ساعتی به کارگران این شرکت 12 دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
معاون پژوهشی سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، خودکشی 14 درصد از کل مرگ و میرهای جهان را تشکیل می دهد، گفت: خودکشی پانزدهمین علت مرگ در جهان به شمار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
هوشنگ مقدس از علی کریمی شکایت کرده و بر این عقیده است که او باید در دادگاه پاسخگوی ادعاهایی که کرده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
نتایج آزمون دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
یک نشریه انگلیسی از برنامه روسیه برای تضعیف دلار با استفاده از خرید دلار و فروش اوراق وزارت خزانه داری آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰    
با تصمیم دولت قرار بر این است که به زودی 9میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، به ازای هر نفر 35هزار تومان کارت خرید کالا دریافت نمایند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۲    
رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ معتقد است چنانچه اروپایی ها در قبال سیاست های واشنگتن یک صدا عمل کنند، جدی گرفته می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۱    
دونالد ترامپ در پاسخ به هشدار اپل درباره سر به فلک کشیدن قیمت محصولاتش تحت تاثیر قانون افزایش تعرفه های وارداتی از چین، گفت که این شرکت باید کارخانه های خود را از چین به خاک آمریکا منتقل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۹    
وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات خواستار مداخله کشور های عربی در سوریه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۷    
شهاب حسینی از حواشی شهرت انتقاد و تاکید کرد که از حاشیه های شهرت بسیار خسته و دل شکسته است زیرا که در تضاد با اهداف متعالی است که در زندگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در صحن علنی پارلمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل هنرهای نمایشی از توقف اجرای نمایش رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی با دستور قضایی و تلاش برای اجرای دوباره آن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۳    
در حالی که یک هفته از خبر دستگیری پنج عضو دستگیر شده شورای شهر بابل نمی گذرد خبرها از دستگیری دو نفر دیگر در این باره خبر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۱    
تعدای از کارگردانان تئاتر با اشاره به اینکه آژیر قرمز برای تئاتر امروز ایران به صدا در آمده است، بر نبود وحدت میان اعضای خانه تئاتر، تجاری شدن تئاتر و لزوم بازنگری اساسنامه خانه تئاتر تاکید کردند.
  • ۱