جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۲۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 1 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۴    
بعد از شهادت حاج قاسم، پسرم زنگ زد و حدود 20 دقیقه حرف زدیم. آخرین تماس او بود. پسرم در خواب شهید پورهنگ را دیده بود و می گفت: رفیق شفیقم را در خواب دیدم؛ برایم دعا کن.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۶    
امیر قادر رحیم زاده گفت: در بازدید های دوره ای، هماهنگی و یکپارچگی بین سایت های پدافند هوایی ارتش و سپاه تقویت می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای به 10 استفتاء جدید مقلدان خود پاسخ داده اند که پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اقدام به انتشار متن پرسش و پاسخ آن کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل گفت: اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور ویژه برادران با شعار نسل سلیمانی از 17 اسفندماه آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، 240 هزار اصله نهال در شهرستان های استان با همکاری مردم و تشکل های دوست دار طبیعت غرس می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام انصاری راد گفت: تمامی دستگاه ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری کنند و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام بهزادی گفت: حضور جدی و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی موجب تضمین امنیت و اقتدار کشور شده و مشارکت مردم باعث انسجام ملی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
در این حمله نه تنها به پایش ماهواره ای از بالا نیاز بود، بلکه لازم بود که اطلاعاتی نیز از عوامل اطلاعاتی روی زمین مخابره شود زیرا وقتی هواپیمای ژنرال سلیمانی وارد بغداد می شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۹    
مراسم تشییع پیکر کربلایی حسین علوی زاده پیر بسیجیان اردبیل، صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار و در آرامگاه اَبَدیش در روستای چنذانق به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۱    
یک فوق تخصص بیماری های ریه گفت: علائم بیماری کرونا ویروس بیشتر اوقات خفیف است البته سرایت زیادی دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
از بررسی آیات قرآن کریم، می شود به شاخص هایی دست پیدا کرد که نامزدها را در حد توانمان با آن محک بزنیم و بهترین نامزدها را انتخاب کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر مشهد، یک مرکز بزرگ قاچاق سوخت که قاچاقچیان، گازوئیل را در ظروف چهار لیتری پلمب شده با مارک روغن چرخ خیاطی به خارج از کشور انتقال می دادند کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم عنوان کرد : مردم در انتخابات سیلی محکمی را به دشمنان وارد ساختند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۱    
امام جمعه بخش مرکزی یزد تأکید کرد: امیدواریم مردم ما، به مانند 41 سال گذشته تا الان که در صحنه ها به موقع و با شور و نشاط و شعور حضور پیدا کردند در این عرصه انتخابات هم حضور پیدا کنند و باعث شادی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:مردم با حضور میلیونی خود در مراسمات سیدالشهدای مقاومت نشان دادند که با هر گرایش و نظری که داشته باشند وابسته و پایبند به انقلاب هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
همزمان با سراسر کشوریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: امروز کشور در موقعیتی قرار گرفته که باید در برابر تهدیدات دشمن قوی باشد و یکی از علائم قوی بودن داشتن مجلس قوی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری بسیج: سامانه تلفنی 190 در وزارت بهداشت برای ثبت و رسیدگی به شکایات مردم در ارتباط با تخلفات بهداشتی راه اندازی شده است اما این سامانه فقط مردم را سرکار گذاشته و فلج است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۹    
امام جمعه شاهرود و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با انتشار پیامی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۳    
خبرگزاری بسیج: شایعه انتقال ویروس کرونا از طریق استامپ حوزه های اخذ رای برای کاهش مشارکت مردم در سرنوشت خود پای صندوق های رای یکی دیگر از ترفندهای دشمن برای ایجاد هراس در دل مردم برای حضور نیافتن در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۹    
فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود از صدور کارت خبرنگاری برای پوشش خبری انتخابات در این شهرستان خودداری و ورود اصحاب رسانه و مطبوعات را به ستاد انتخابات در روز رأی گیری را ممنوع کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۴    
هادی سیاسی با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، گفت: انتخابات هم از لحاظ عقلایی و هم از نظر فقهی واجب است، چراکه هر چه مشارکت بالاتر باشد، ضریب امنیتی کشور بالا می رود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۴    
امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با صدور پیامی مشترک از آحاد ملت شهیدپرور ملایر برای حضور پرشکوه در پای صندوق های رأی دعوت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۴    
مجمع بسیج نهاوند با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۱    
مدرس دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: در انتخابات 40 سال کشور دو موضوع تعهد و تخصص همیشه مطرح بوده بنابراین اگر چه مجلس باید متخصص باشد اما تعهد اصل است و ایمان و تعقل زیر بنای آن است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۱    
مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی با حضور پر شکوه و عظیم روز انتخابات در پای صندوق های رای نیز وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت نموده و نیز انتظار می رود این بار نیز در سایه خردورزی و غیرت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۹    
جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان از احداث شش هزار و 300 واحد در مناطق سیل زده این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۰    
امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: نماینده مجلسی که با رأی حداکثری مردم به مجلس می رود پشتوانه قوی و حداکثری دارد و می تواند با قرار گرفتن در جایگاه بالاتر، بیشتر و بهتر مطالبه گر خواسته های مردم باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید کرد: تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مشاهده نشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه باید هر گونه نقص فنی ناوگان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز رفع شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
دادستان زنجان از رفع تصرف 330 هکتار از اراضی ملی استان زنجان در 10 ماهه سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در پیامی مشترک تاکید کردند: انتخابات در ایران اسلامی مظهر قدرت و اقتدار نظام است و حضور مردم شاخص های وحدت را در جامعه تقویت می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۹    
فرمانده سپاه شهرضا در پیامی از همه اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه های سیاسی برای حضور گسترده و مشارکت بالا در انتخابات دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از تجهیز 26 پایگاه امداد جاده ای همزمان با ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۸    
معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع با سوء استفاده و سودجویی برخی از داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی در خصوص عرضه ماسک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج آق قلا ؛ سرهنگ پاسدار ضیائی ؛ فرمانده سپاه آق قلا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از عموم مردم شهرستان آق قلا برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۴    
فریبرز درتاج گفت: . برای اینکه بتوانیم رهبران خردمند را وارد دولت ها کنیم، ما باید برای افراد خردمند نقش های اجتماعی ایجاد کنیم و آن ها را در نهاد های مهم به کار گیریم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
نماز عبادی سیاسی جمعه قم، فردا دوم اسفند ماه به امامت آیت الله اعرافی در مصلی قدس اقامه می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه انتخابات مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است، گفت: ما انقلاب کردیم که مردم سالاری دینی داشته باشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۹    
این ملت همانگونه که حماسه تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را رقم زدند به دنبال حماسه ای دیگری در عرصه انتخابات هستند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در بحث آموزش و مهارت نیز کارکنان این شرکت سال گذشته 25 هزار نفر ساعت و امسال 35 هزار نفر ساعت آموزش دیده اند که اقدام خوب و تحولی در بخش آموزش ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به مدیریت پیک بار تابستان و اجرای طرح های تشویقی گفت: امسال 350 میلیارد تومان پاداش به مردم، صنایع و کشاورزان پرداخت و در مقابل آن 7 هزار میلیارد تومان صرفه جویی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جهادگری باید هدف ما قرار گیرد، گفت: باید تهدیدها را شناسایی کرده و به فرصت تبدیل کنیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
پاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از ملت شگفتی ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، تحقق راهبرد "ایران قوی" را نیازمند "مجلسی قوی" و برخوردار از اراده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، شیرزاد جمشیدی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۲    
انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفاً مسیری برای دستیابی به قدرت بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: هیچ تغییر مثبت و هیچ اصلاحی در کشور بدون انتخاب درست و فرد اصلح به ثمر نمی نشیند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۲    
ارداقیان عنوان کرد: لطفا به شایعات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی و پیام رسان ها توجه نکنید، هیچ گونه مورد مشکوک به کرونا ویروس در استان قزوین مشاهده نشده است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 28 هزار و 700 حامی در آذربایجان غربی از 10 هزار و 669 یتیم و فرزندان محسنین حمایت می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
گروه جهادی انصار المهدی استان البرز در سال جاری موفق به مقام برتر استان البرز در جشنواره ملی جهادگران و به عنوان نفرات برتر کشوری به جشنواره ملی جهادگران ایران راه پیدا کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
بسیج رسانه خراسان رضوی با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تشکیل مجلس قوی و انقلابی را از الزامات پیش برنده بیانیه گام دوم انقلاب دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
مراسم جشن خانوادگی پایوران سپاه در فاروج برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و معاونت های این دفتر از حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) سرکشی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
فرمانده سپاه استان البرز با بیان رسالت سپاه و بسیج گفت: شاخص ترین ارزش های گروهای جهادی فرهنگ سازی در جامعه است، که این به معنای ایثار می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به محله اسلامی مهدیه شهرک ولیعصر(عج) این شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
اکنون واقعیت های داخل و خارج کشور ، دشمنان قسم خورده ی بیرونی و مشکلات اقتصادی و فرهنگی داخلی از یک طرف و وجود سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور از طرف دیگر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
مراسم یادبود شهید قربانعلی رجبی با حضور خانواده های معظم شهدا ودانش آموزان مقطع ابتدایی روستای حسین آباد کالپوش میامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
فرمانده سپاه میانه در همایش توجیهی اکیپ های حفاظت از صندوق های رای گیری با تاکید بر دعوت همگان بر حضور در پای صندوق های رای، گفت: حضور گسترده مردمی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی در پیامی ازجامعه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت پرشوردر انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
حضور حداکثری مردم عزیز می تواند قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی را در سطح جهانی بالا برد و غبار غم را بر چهره قاتلان سردار دلها حاج قاسم عزیز بنشاند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
از 208 حوزه انتخابیه، 203 حوزه انتخابیه، ملی محسوب می شوند و 5 حوزه انتخابیه نیز مربوط به اقلیت های دینی است. همچنین 174 حوزه انتخابیه هم تک نماینده هستند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت:ملت ایران انقلابی بودن ،عدالت خواهی،اسلامی بودن ،و زیر بار ظلم دشمن نرفتن که از ویژگی های یک کاندیدای مجلس باید باشد را در انتخاب خود مدنظرقراردهند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام ملائی گفت :انتخابات، نمایش حرکت سیاسی مردم برای اقتدار وعظمت نظام اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
اولین هفته هنر مدیریت آموزش و پرورش شاهرود با نمایش آثار هنرمند فرهنگی مرضیه غلامی در این مدیریت برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۰    
مسابقات ورزشی و تجلیل از برترین ورزشکاران بسیجی منطقه 19 شب گذشته در تالار استاد شهریار بوستان ولایت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۹    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به برنامه های دشمن برای کرمنگ کردن نقش مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز مجلس نیاز به نماینده قوی و کاردان و متخصص و انقلابی و ولایتی دارد و اگر مجلس قوی و مقتدر باشد از تشر دشمن نخواهد ترسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) انقلاب اسلامی را مبتنی بر آرای مردم دانست و اظهار داشت: در کشور ما میزان، رای مردم است و این مردم هستند که با انتخاب خود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس بسیج قوه قضاییه گفت: ما که می خواهیم ادعا کنیم که سرباز و بسیجی ایشان هستیم، معتقدم تحول را دوره جدید باید بدون توقف پیگیری کنیم و هر روز باید به تحول برسیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، شایعات مربوط به استقرار یگان ویژه در قم را تکذیب کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۴    
حجت الاسلام عرب پور تاکید نمود:در انتخابات دوم اسفند باید باقصد قربت وبرای تو دهنی زدن به دشمن و شیاطین بین الملل در درجه اول حضور حداکثری داشته باشیم چرا که هر رای ما میتواند یک تیری باشدبه چشم دشمن.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
طرح اعتلای بسیج فرهنگیان استان قم با حضور مدیران، مربیان پرورشی و معلمین تراز انقلاب مدارس نواحی چهارگانه آموزش و پرورش در سالن اجتماعات ناحیه دو برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از مردم برای شرکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند دعوت به عمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: توجه به فعالیت ها و تجربه های گران قدر بازنشستگان می تواند سر منشأ خدمات بهتر و گسترده تر باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت فرارسیدن آزمون بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۲    
این بار هم این مردم هستند که بایستی با حضور آگاهانه و با بصیرت خود توطئه ها و فتنه ها را در نطفه خاموش کنند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۹    
شماری از مسوولان و شهروندان کاشانی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی و ضرورت های مشارکت در انتخابات، آمادگی خود برای خلق حماسه ای دیگر در دوم اسفندماه اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
معاون وزیر بهداشت در جلسه قرارگاه پدافند زیستی قم گفت:مردم نگران ویروس کرونا نباشند و تنها مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سامانه بارشی که از بعدازظهر دیروز وارد قزوین شده، بارش های خوبی را برای استان به ارمغان آورده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل صداوسیمای زنجان، از برنامه ریزی گسترده رسانه استانی برای انعکاس حضور حماسی و باشکوه مردم در پای صندوقهای رای در دوم اسفند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
امام جمعه کلیبر از مردم خواست به با در نظر گرفتن شاخصه های یک کاندید اصلح، نماینده ای انقلابی، مجاهد، حساس به بیت المال، شجاع، با ایمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز، گفت: مردم ایران اسلامی از ترفندهای و مکر ایادی استکبار غافل نیستند و دست های سلیمانی آن ها بار دیگر پای صندوق های رای فجری دیگر خواهند آفرید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
با صدور پیامی فرمانده سپاه مراغه از مردم برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب افراد اصلح دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
پویش دانش آموزی" #انتخاب قوی#ایران قوی " با شعار " تو برای امنیت من خون دادی، من برای اقتدار ایران می آیم " در دبیرستان های باقرالعلوم و بنت الهدی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز، گفت: برای زنان جامعه ما، حضور اسلامی در اجتماع، یک ضرورت و تکلیف است که با هدف معرفی الگوی سوم، زن نه شرقی نه غربی انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
به مناسبت روز زن و تجلیل از همسران پاسدار لشکر 14 امام حسین (ع) مراسمی در حسینیه ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۷    
خبرگزاری بسیج: نشست کمیته آسیب های اجتماعی سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره با حضور رئیس مجتمع قضایی شهر آفتاب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۷    
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیام اعلام کرد: حضور حداکثری در این انتخابات به عنوان یک معروف بزرگ وظیفه همگان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بابیان اینکه از ابتدای سال 37 پروژه نیروگاه خورشیدی را در سطح استان به بهره برداری رسیده است که 7 پروژه آن در دهه فجر بوده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
در بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان کبودراهنگ آمده است: انتخابات مظهر اراده ملی و تجلی مشارکت عمومی مردم در سرنوشت خویش است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 30 بهمن ماه شهروندان 449 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری است، اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص کنونی و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
غلامرضا حسن پور گفت: قطعا در این دوره مردم بصیر ایران اسلامی و به ویژه جامعه اصناف با چشمانی باز نمایندگانی را راهی مجلس خواهند کرد که بتوانند زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
خبرگزاری بسیج: کمتر28ساعت مانده به شروع انتخابات یازدهم مجلس،فرماندار شهرستان شهریار رسما از استعفای3نفر دیگر از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
بسیج جامعه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه تصریح کرد: ایمان و باور داریم دشمن باز هم در این انتخابات از مردم و انتخاب آنها سیلی سختی را خواهد خورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
استاد اخلاق و عرفان حوزه های علمیه گفت: مقام رهبری و دلسوزان نظام این شرایط را احصا کرده اند اما بالاترین معیار و حجت مردم در این انتخابات سردار شهید سلیمانی است و مردم باید نامزدها را با این معیار ...
  • ۱