جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۱۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 10 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۵    
کمپین " در خانه می مانیم" با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا با ابتکار هنرمندان درشهرستان شاهرود راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۷    
کسی از آمار امارات، عربستان، اسرائیل، آمریکا، انگلیس... اطلاع دقیق ندارد؛ اما در رسانه های نیابتی جمهوری اسلامی که روزانه و سر ساعت مشخصی آمار ابتلا، فوتی و ترخیص را اعلام می کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۶:۴۹    
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر حفظ امنیت روحی و روانی در جامعه، گفت: مقابله با بیماری کرونا نیازمند عزم ملی است و همه باید به کادر بهداشت و درمان کمک کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 25 هزار عدد ماسک احتکار شده در همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۹    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: مرکز غربالگری بیماری های واگیر در تربت حیدریه در ساختمان جواد الائمه (علیه السلام) واقع در خیابان فردوسی 60 راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۶    
نخستین پاسگاه پلیس راه شهرستان جغتای در محور جغتای – جاجرم با حضور سردار تقوی افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
مدیر کل زندان های استان کردستان گفت: در اقدامی عاجل و برنامه ریزی شده تمامی نیرو ها بالاخص کارکنان حوزه بهداشت و درمان بسیج شده و اقدامات پیشگیرانه را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۶    
یکی از کارخانه های معین اقتصادی شهرستان جغتای تعداد 250 پک بهداشتی برای مقابله با کرونا در این شهرستان توزیع کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از تشکیل قرارگاه سلامت با هدف مقابله با کرونا ویروس در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
ذاکری گفت: در بارندگی های امسال بیش از 200 میلیون متر مکعب آب در سازه های آبخیزداری استان ذخیره شد که نسبت به پارسال 100درصد افزایش دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت، اتوبوس های ناوگان برون شهری شستشو و ضد عفونی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مشرق، فعال فرهنگی و مستندساز کشورمان شب گذشته بر اثر مشکل حاد ریوی ناشی از بیماری کرونا درگذشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
این روز ها کرونا به سرخط خبر های جهان تبدیل شده و بیش از 50 کشور را درگیر خودش کرده است. این ویروس ناشناخته که خیلی سریع در حال انتقال است و حتی بستن مرز ها هم نتوانست مانع رشدش شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
پیکر مطهر شهید مدافع امنیت رسول محمدی اصل در اردبیل تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: بیش از هشت میلیارد و 563 میلیون تومان از زکات جمع آوری شده در استان به نیازمندان اختصاص یافته که معال 60 درصد زکات استان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
سرهنگ همتی مجد گفت: کلیه کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت از اعتبار ساقط شده و دارندگان این کارت ها فقط تا پایان امسال مهلت دارند برای تعویض کارت قدیمی خود به هوشمند اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان در حاشیه افتتاح خط تولید الکل صنایع بهداشتی اردیبهشت در شهرک صنعتی منطقه الباجی، از اقدامات گسترده سپاه برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: استعدادهای نهفته به ویژه در مناطق روستایی و محروم کانون های مساجد در رویداد ملی فهما به خوبی عیان شد و نشان داد که مناطق مختلف نیازمند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس کل داددگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضایی با هرگونه احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی قاطعانه برخورد می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶    
امام جمعه و فرمانده سپاه پارس آباد با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان سردار حسینقلی و مرادعلی علایی را به بازماندگان و مردم شهید پرور پارس آباد تسلیت گفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از مدافعان سلامت، پزشکان و پرستارانی که در جهت سلامت مردم و به خصوص در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند، قدردانی و تشکر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۷    
خبرگزاری بسیج: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای اقدامات ویژه در این خصوص در راس فعالیت های شهرداری منطقه 20 قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۹    
یکی از مراجع تقلید گفت:ازتمام کسانی که در درمان بیماری ها و در تامین بهداشت مردم سعی بلیغ دارند، متشکریم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۲    
دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه خلیج فارس و مسؤول گروه تحقیقاتی واحد پژوهش و فنّاوری ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر از تولید آزمایشگاهی اسپری ضدعفونی کننده دست خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، تصاویری جدید از طلبه شهید مدافع حرم سید علی زنجانی که اخیرا در حمله ارتش ترکیه به مواضع نیروهای مقاومت در استان ادلب سوریه به شهادت رسیده است، در فضای مجازی دست به دست می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
بی تردید، تلاش های ارزشمند آن انسان وارسته و پرهیزگار در تربیت فرزندان خدومی چون حضرتعالی که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و مقاومت محسوب می شوید، در محضر احدیت محفوظ خواهد ماند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه ای از آمادگی خود برای همکاری با مسئولان و متصدیان حوزه ی سلامت برای کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
در 24 ساعت گذشته 50 درصد از بیماران حاد تنفسی از بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ترخیص شدند .پیش از این 108 نفر به علت بیماری حاد تنفسی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری بودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
در هفته منابع طبیعی 50 هزار اصله نهال رایگان بین مردم توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان زنجان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات مرتبط با بیماری کرونا را تنها از طریق مراکز اطلاع رسانی معتبر نظیر رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۲    
اصالتاً پاکستانی اما ساکن آمریکا بود و آرزوی زیارت مزار حاج قاسم را داشت؛ اینجا آمده بود تا دعا کند دو پسرش مانند سردار شهید شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال در ایام رجبیه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان برگزار نمی شود و این مراسم معنوی به نیمه دوم ماه رمضان موکول می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۱    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری گروه های جهادی محله محور در پایگاه های بسیج کل استان برنامه ریزی جهت ضدعفونی کردن مساجد و محل برگزاری نماز جماعت انجام شده است که این امر باعث کمرنگ شدن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۹    
آیت الله سعیدی گفت: رعایت مسائل بهداشتی همواره از جانب شرع توصیه شده و در شرایط کنونی که ممکن است عدم رعایت آن، به دیگران آسیب برساند، واجب است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۷    
امام جمعه بویین زهرا از مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهر بازدید و از تلاشهای پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی کمیته دانشگاهی مدیریت پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس آذربایجان غربی گفت: رعایت بهداشت فردی در برهه کنونی ضروری است و باید به این مهم توجه شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
حجت الاسلام و المسلمین روح الله صفری اظهارداشت: سازمان اوقاف بدلیل مدیریت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا و کمک به سلامت جامعه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۲    
رسانه باید در کنار اخبار واقعی نسخه خبر خوب و اخبار امیدبخش را داشته باشد تا توازن را برقرار کند و در برهه فعلی نقش رسانه به عنوان مجاهدان بی رنگ اگر از مجاهدان سفید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از توزیع 30 هزار سبد غذایی یک ماهه بین سیل زدگان استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تکذیب خبر فوت مادر باردار بر اثر کرونا در زنجان گفت: تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در زنجان مشاهده نشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۲    
نماینده منتخب مردم ارزوئیه، بافت و رابر در ادامه نشست های سلسه ای خود با مدیران، با فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری به دیگر کشورها تلنبار کنند؟
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
کنار گذاشتن دولت افغانستان از مذاکرات صلح نشان می دهد این توافق پیش و بیش از هر چیز متضمن منافع طالبان و آمریکاست. منافع ملت و دولت افغانستان در این مذاکرات جای چندانی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
هر چند بعید است تنش نظامی میان ترکیه با سوریه و متحدش روسیه به مرحله حادی برسد؛ اما سیر تحولات میدانی اخیر نشان می دهد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان سقز از فوت یک زن 55 ساله مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سقز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف 225 هزار و 210 عدد مواد محترقه قاچاق در نوار مرزی بانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
مدیر کل مدیریت بحران استان گفت:مسیر رودخانه یالیان به سمت کوچار، رفع تصرف و بازگشایی میشود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۸    
تنها فایده این توافق، بهره گیری ترامپ از آن در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکاست و پس از آن، چگونه از آمریکایی که به هیچیک از تعهدات رسمی و کتبی خود پایبند نبوده است...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۹    
یکی از مراجع تقلید گفت:خیران سلامت کشور در این مقطع حساس هم مسئولان امر را برای مقابله با کرونا یاری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد و روز بزرگداشت شهدا، برنامه های این ایام را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
بسیجیان تبریز در گروه های سه و چهار نفری سازماندهی شده و محلات و اماکن عمومی شهر تبریز را سمپاشی خواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: تمام نشست ها و مراسم ها در اماکن و تاسیسات گردشگری استان لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اعلام معاونت آموزش ابتدایی، جدول پخش هفته اول برنامه های مکمل شبکه آموزش مخصوص دانش آموزان دوران ابتدایی که از شنبه 10 اسفند پخش می شود، اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرلنگه از آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
مویدی از برداشت فلفل رنگی گلخانه ای برای اولین بار در 2.8 هکتار از گلخانه های شهرستان میناب خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
آیت الله نوری همدانی گفت:از مجاهدت های شبانه روزی کادر درمان که حتی به منزل نمی روند و مشغول خدمت هستند، تشکر می کنم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۱    
این مصیبت جانکاه را به بیت شریف و بازماندگان ارجمند وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همنشینی با اجداد طاهرین و برای مصیبت....
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
جان باختگان کرونای قم فقط در بهشت معصومه دفن می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از راه اندازی واحد تولید ماسک یکبار مصرف، پدالکلی و لباس بیمارستانی در شهرک صنعتی ایلام طی روزهای آینده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 1 تن و 98 کیلو انواع موادمخدر در هفته گذشته در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هر کسی که با علائم خفیف کرونا روبه رو است از خانه بیرون نرود و از ماسک استفاده کند و همچنین در صورت لزوم افراد حساس، زنان باردار و افراد مسن بیرون از خانه نروند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۴    
آزادی از ضدعفونی بقاع متبرکه استان و محدود کردن برنامه های فرهنگی و مذهبی که باعث ایجاد تجمع می شوند در این بقاع خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کمک اساتید دانشکده داروسازی، در حرکتی جهادی به منظور تامین نیاز مراکز بهداشتی و درمانی استان اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
در پی گسترش بیماری کرونا در سطح استان مازندران، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران کمپین مقابله با کرونا تشکیل داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
تا ساعت 13 روز شنبه مورخ دهم اسفند ماه تعداد افراد مبتلا به این بیماری 5 نفر بوده که یک نفر از مبتلایان با توجه به داشتن سن بالا و بیماری زمینه ای درگذشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
دبیر ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا با بیان اینکه آموزش از مهم ترین اقداماتی است که این ستاد دنبال می کند، اظهار داشت: هدف اصلی تشکیل ستاد دانشجیی مبارزه با کرونا تزریق آرامش به جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۴    
ابراهیمی گفت: این شهرستان رتبه اول جذب منابع و تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی را به خود اختصاص داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۴    
راستی از اهدا 12 دستگاه یخچال به زوج های جوان خانواده ایتام تحت حمایت کمیته امداد میناب توسط خیر اصفهانی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۲    
کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با شناسایی پنج مورد جدید از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز، تعداد بیماران کرونا مثبت قطعی در استان را هشت نفر بیان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
محمود نوری شادکام اعلام کرد بیماران کرونایی به صورت رایگان درمان خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۳۹    
پیکر های مطهر 12 شهید مدافع حرم امروز یکشنبه 11 اسفند در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) خاکسپاری می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
ساعات کار ادارات آذربایجان شرقی کاهش یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
خبرگزاری بسیج: جشنواره عکس فجر98 استان تهران با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
باید هزاران درود و سلام فرستاد بر شرافت، غیرت، مروت و حمیت پزشکانی که مردانه می ایستند، جهاد می کنند و در این پیکار بی امان با ویروسی ویرانگر شرکت می کنند و همچون دژ مستحکم بین تن مردم و ویروس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
بنا بر نظر علوم پزشکی لرستان و دستور استاندار، ساعت کار ادارات لرستان از 10 صبح تا پایان وقت اداری خواهد بود
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
مسئول کنترل و مراقبت از بیماران کرونایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا به این لحظه تست کرونا 6 لرستانی مثبت شده است و یک نفر فوتی نیز داشته ایم که فرد مذکور به بیمای سرطان مبتلا بوده و این بیماری ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
مدیر غذا و مواد آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تحویل 5 هزار ژل ضدعفونی به انبار این دانشگاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
رئیس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت بروجرد از کشف انبار احتکار ماسک و مواد ضدعفونی در این شهرستان توسط نیروهای اطلاعات سپاه و بازرسان اداره صمت بروجرد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۹    
در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در آستان مقدس بانوی کرامت (س) بر لزوم ضد عفونی کردن دست های زائران تاکید شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
اگر چه اکثریت قاطع نامزدهای برگزیده از سوی مردم متعلق به جریان اصولگرایی هستند اما معنای آن تک صدایی بودن مجلس یازدهم نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
پیکر مطهر 21 شهید مدافع حرم، روز یکشنبه 11 اسفند در گلزار شهدای بهشت معصومه قم تشییع و خاکسپاری می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۲    
بی نیاز گفت: این کمیته به منظور تلطیف فضای عمومی جامعه و ترویج بهداشت همگانی و آگاهی بخشی درزمینه پیشگیری و درمان بیماری مذکور و پرهیز از شایعات موجود در فضای مجازی و نیز جلوگیری از موازی کاری در امر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۲    
واحد مسکونی احداث شده جهت بهبودوضعیت رفاهی خانواده شهید مدافع حرم ، در رفسنجان به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۰    
جلسه معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود میزبانی دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۲    
سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درگذشت "محمدعلی رمضانی دستک" منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه پیام تسلیتی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۲    
بخشدار قهاوند گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح بخش قهاوند گزارش نشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۲    
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: اقدامات کادر بهداشت و درمان همیشه جهادگونه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
به همت حوزه 113 شهیداحسانی نژاد سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج انبار احتکار انواع تجهیزات بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در گرمدره کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از اینترنتی شدن 36 خدمت کمیته امداد استان همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۲    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 302 دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۲    
استاندار همدان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ساعات کاری ادارات استان همدان کاهش یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید ژل های ضدعفونی کننده تقلبی وغیر بهداشتی در منطقه گلدشت کرج خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
رئیس حفاظت محیط زیست درباره منشأ بوی بد در تهران گفت: بوی بد تهران دارای دو منشأ است؛ یکی از آنها باتلاق های فاضلابی تصفیه نشده که در کیلومتر 2تا 3جاده تهران – قم ایجاد شده ومنشأ دیگر بوی نامطبوع ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه طلاب حوزه های علمیه استان آماده خدمت رسانی و کمک معنوی به هم وطنان در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند،گفت: شبکه نورانی مساجد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۲    
فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان گفت: سامانه اینترنتی توزیع بسته های مواد بهداشتی به نشانی www.bsj-gilan ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : سپاه آمادگی خود را برای مقابله با بیماری کرونا ویروس اعلام می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مواد ضدعفونی کننده و دستکش احتکار شده در شهر کرمانشاه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
دادستان انقلاب عمومی کرمانشاه از دستگیری باند سازمان یافته قاچاق تلفن همرا در استان کرمانشاه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از کشف 100 کارتن الکل آزمایشگاهی احتکار شده در استان خبرداد.