جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۷:۴۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 14 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۶:۱۹    
جمعی از روحانیون اردکانی با حضور در بیمارستان ضیایی از ایثارگری مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تجلیل کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از اتمام ساخت پل عابر پیاده روستای دوگُنویر بخش گافر و پارامون بشاگرد خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۷    
در راستای اجرای تداوم عملیات پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، خانواده شهید عبدالله کاظمخانی مبلغ 100 میلیون ریال برای تهیه ملزومات ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
سیجانی گفت: قابلیت برخی صنایع شیمیایی فعال در استان برای تولید مواد ضدعفونی به کار گرفته می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۵    
شرکت دایراک صنعت درمان تا قبل از شیوع بیماری کرونا تولیدکننده پک های جراحی بود اما این روزها به صورت اضطراری خط تولید قبلش را متوقف کرد و ماسک N 95 و لباس های یکپارچه محافظ تولید می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۲    
مسابقه کتابخوانی نماز با هدف آشنایی بیشتر با فرهنگ و اهداف انسان ساز نماز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
عملیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها، معابر و اماکن عمومی سطح شهر خلیل آباد با بسیج عمومی و حضور خودجوش 30 گروه خودیاری مردمی با هماهنگی شهرداری خلیل آباد انجام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد همدان گفت: هم زمان با آغاز جشن نیکوکاری، پویش یک سبد مهربانی به شکرانه سلامتی در استان همدان راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
پرو ژ ه های عمرانی بسیج در جزیره هرمزکلنگ زنی شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
24 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای به وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه، خواستار برخورد با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و درمانی شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی قرارگاه شفا به منظور مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
به همت بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی، اردوی جهادی با محوریت مبارزه با کرونا در شاهین دژ برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
12گروه جهادی دانشجویی در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های استان زنجان خواستار اختصاص پس انداز حاصله از تعطیلی اخیر دانشگاه ها برای مبارزه با کرونا شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
فریبرز نجفی، گفت: سامانه 1616 بهترین پل ارتباطی ایثارگران و بنیاد در راستای پیشگیری از بیماری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
هر بار که بهش می گفتم حمید جان! مملکت دکتر، مهندس، متخصص می خواد. همش که نمی شه جبهه رفت، می گفت: فعلاً جبهه و جنگ از همه چیز مهم تره. اگه زنده موندیم، درس دیر نمیشه.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
اطلاعات گردان های حزب الله عراق در واکنش به بیانیه اطلاعات این کشور اعلام کرد که مدارکی در دست دارد که رئیس اطلاعات در ترور شهدای مقاومت دست دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری از لغو تمامی مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی در استان تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
جانشین ستاد اقشار بسیج و متخصصین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به تشریح اقدامات این نهاد جهت مقابله با ویروس کرونا در استان پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از تامین کالاهای اساسی چهارمحال و بختیاری از جمله ذخیره 21هزار تن گندم برای تولید آرد مصرفی مردم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
6 انبار لوازم بهداشتی احتکار شده در زاهدان کشف و پلمپ شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
فرمانده سپاه فارسان با اشاره به ضدعفونی معابر این شهرستان، از آمادگی سپاه در تمام ساعات شبانه روز برای کمک به دستگاه های دولتی در زمینه مقابله با کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۹    
فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: ملت ایران با وحدت و همدلی یکی دیگر ویروس منحوس کرونا را شکست می دهند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۷    
حضرات آیات وحید خراسانی و سیستانی به استفتائی پیرامون استفاده از الکل برای ضدعفونی، پاسخ دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی روزهای اخیر 357 نمونه مشکوک برای انجام آزمایش به تهران ارسال شد که با اعلام نتیجه 209 تست از آنها، 179 مورد منفی و 30 مورد مثبت گزارش شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری بسیج: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، از پلمب 87 قهوه خانه و کشف12هزار ماسک غیر بهداشتی و تقلبی در سطح این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: اگر شخصی درختی بکارد یا مزرعه ای را به زیر کشت ببرد و انسان ها، حیوانات یا پرندگان از آن بخورند، این کار صدقه ای از طرف آن شخص شمرده می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۹    
مانور همگانی ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان به 15 مورد افزایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۹    
به منظور تامین بخشی از مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی، یک واحد تولید مواد بهداشتی با نام شهرزاد طلایی در شهرستان بهاباد یزد راه اندازی شد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه عاشورا از کشف انبار دپوی محصولات بهداشتی(کشف انبار دپوی محصولات بهداشتی در تبریز) در تبریز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۲    
آیت الله نوری همدانی اجازه صرف نصف سهم امام را برای کمک به مبتلایان و آسیب دیدگان ویروس کرونا اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳    
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به همت گروه جهادی سردارشهید سعید قهاری ، عابربانک ها و درب بانک های اسدآباد ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
بازخوانی گزیده ای از بیانات رهبر انقلاب پیرامون حضرت امام محمدتقی؛ جوادالائمه علیه السلام را در این بسته خبری بخوانید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: خیرین مجاز هستند از یک سوم سهم مبارک امام (ع) برای کمک به نجات بیماران و خانواده های کسانی که عزیزانشان را در اثر این بیماری از دست داده اند استفاده کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۵    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از توزیع داروی بیماران کرونایی با ثبت کد ملی در استان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
دفتر آیت الله سیستانی در قم اعلام کرد بر اساس نظر این مرجع تقلید مومنان مجاز هستند نصف سهم مبارک امام را به تسکین آلام بیماران و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا اختصاص دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
فرمانده سپاه قدس گیلان از عملیات گندزدایی، ضدعفونی معابر، بیمارستان ها و همچنین آمادگی نیروهای داوطلب، جهادی و کادر درمان ارایه و از تشکیل گردان مقابله با کرونا در تمامی شهرستان ها خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: کرونا در آذربایجان شرقی 6 فوتی، 70 مبتلا و 20 بهبود یافته دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا قزوین از راه اندازی ایستگاه های غربالگری جهت مقابله با کرونا در معابر عمومی قزوین و مبادی ورودی شهرهای این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
در مجموع اقدامات اولویّت داری که برای مجلس یازدهم در راستای عمل به وظایف و رسالت های انقلابی خود و به منظور ارتقای کارآمدی نظام پیشنهاد می شود را می توان به سه بخش اقتصادی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
بینِ بودِ فردی شهدا با نمودِ اجتماعی ایشان، شکاف و فاصله ای نبود. البته این صداقت، صداقتِ سکولار نبود، بلکه خاکِ وجود این بزرگواران با آب باده عشق به حضرت حق، گِل شده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
سرهنگ احمدی فرماندهی سپاه آبادان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از تلاشها و مجاهدت های رزمندگان عزیز و سربازان انقلاب در مجموعه بهداشت ودرمان در سطح دانشکده علوم پزشکی آبادان بویژه بیمارستان آیت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
استاندار خوزستان از آغاز عملیات ساخت یک هزار واحد مسکونی کارکنان سپاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد :مراسم نماز جمعه این هفته در تمامی مراکز استان ها تعطیل است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بازدیدهای گروهی از موزه های آذربایجان غربی لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۶    
معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام عوامل سپاه اردبیل برای مهار ویروس کرونا پای کار آمده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل اطلاعات استان با صدور پیامی از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه مسئولان محترم دانشگاه علوم پزشکی استان،روسای بیمارستانها،پزشکان ،پرستاران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان حرفه ای و دستگیری 4 نفر و کشف 18 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان آبیک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۶    
شهردار خرم آباد گفت: عملیات گندزدایی به طور روزانه ادامه داشته و سعی خواهیم کرد روبروز گستره آن را افزایش دهیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۶    
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه سپاه آماده همکاری با شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان برای مقابله با کرونا را داردگفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در بیانیه ای تاکید کرد که وزارت امور خارجه تدبیری فراتر از ابراز نگرانی در قبال کشتار مسلمانان هندی اتخاذ کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: درختکاری یکی از کارهای ارزشمند و مفیدی است که برای حفظ و پاسداشت محیط زیست اثرات سودمندی دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۱    
مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم با حضور در قرارگاه جهادگران سلامت از خدمات طلاب به بیماران کرونا قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت:طبق روایات اگر مسلمانی درختی بکارد و پرنده، انسان یا حیوانی از میوه آن بخورد برایش صدقه به شمار می آید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۸    
پاسداران ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان به یاد 75 شهید پاسدار شهر گلپایگان،75 اصله درخت مثمر غرس کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۸    
بسیجیان شاهین شهری در گند زدایی و ضد عفونی کردن سطح شهر در یک کار خود جوش شرکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۸    
مسئول قرارگاه مبارزه با کرونای بسبج دانشجویی اصفهان گفت: 15 گروه جهادی و 200 نفر از جهادگران بسیجی استان برای مقابله با کرونا اعلام آمادگی کردند که در صورت موافقت مسئولان استان با توجه به تخصص هایشان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۶    
مرتضی شهریاری از جمله هنرمندانی است که فعالیت هنری خود را در راستای فرهنگ ایثار و شهادت انجام و تا کنون تابلوی بیش از 40 شهید مدافع حرم را رایگان نقاشی و به خانواده های معزّز آنها اهدا کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای مهار کرونا همانند سال های دفاع مقدس بایستی تمام مردم در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۶    
سردار حسین معروفی شامگاه امشب در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سید الشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت ادای احترام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۶    
در راستای تدابیر امام خامنه ای مد ظله العالی مبنی بر کمک وخدمت رسانی به محرومین 16 واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد در زرند احداث وتا کنون 4 واحد مسکونی تحویل وبقیه واحدها تا تیر ماه 99 تحویل خواهد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: آمار تولید و توزیع ماسک به صورت شفاف مشخص شود تا با نظارت قوی بر فرایند تولید از رسیدن ماسک به دست مردم اطمینان حاصل کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکیدکرد: ما همه ظرفیت های درمانی بهداشتی و کادرهای تخصصی خود را آماده کردیم که در حجم وسیع و در جغرافیای مورد نظر و تحت نظارت دانشگاههای علوم پزشکی این جهاد مقدس را توسعه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
مهدوی افزود: روزانه بین 200 الی 250 بطری یک لیتری محلول ضد عفونی کننده سطوح در آزمایشگاه دانشگاه تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
راننده کامیون شیرازی که برای ابراز ارادت خود را به مزار حاج قاسم رسانده بود شهید سلیمانی را سرباز مطلق ولایت می دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۱    
دکتر خیبری گفت: بالطف خداوند و رعایت اصول بهداشتی تا امروز هیچ یک از کادر پایور و سربازان عزیز به این بیماری مبتلا نیستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۱    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با اقدامات صورت گرفته در بستر "امداد الکترونیک" امکان کمک مردمی با تعیین نیازمندان در هر شهر، برای مردم نیکوکارر فراهم شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
سردار حسین معروفی قرار است طی روزهای آینده جایگزین سردار غلامعلی ابوحمزه شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۶    
رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: شورای نگهبان، صحت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و بویین زهرا و آوج را تایید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۶    
یک دستگاه کامیون حامل اقلام بهداشتی توسط دادگستری کل استان قزوین صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۶    
احمد گروهی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کرمان هیچ برنامه ای قبل از سال جدید برای گلزار شهدا نداریم و همه برنامه ها تا اطلاع ثانوی لغو شده ست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکیدکرد: ما همه ظرفیت های درمانی بهداشتی و کادرهای تخصصی خود را آماده کردیم که در حجم وسیع و در جغرافیای مورد نظر و تحت نظارت دانشگاههای علوم پزشکی این جهاد مقدس را توسعه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۶    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۶    
قائم مقام کمیته امداد استان همدان از کاهش مراجعه به ادارات کمیته امداد و ارائه هر چه بیشتر خدمات غیرحضوری در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۱    
مادر شهیدان محمد صادق، محمد صالح و محمد حسین و همسر شهید سید مهدی کاظمی خلخالی صبح امروز دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۱    
حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا این هفته نماز جمعه در تمام مراکز استان ها برگزار نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دفاع مقدس ثروت و گنجینه ارزشمندی است که باید استخراج شده و برای مقابله با جنگ نرم دشمن از آن استفاده کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۶    
آیت الله سعیدی گفت: تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه با رعایت تمام موارد بهداشتی آزاد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۶    
موذنی گفت: بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) منطقه پردیسان قم راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری بسیج: در راستای اجرای طرح نهضت درختکاری، توزیع و کاشت بیش از 14 هزار اصله نهال رایگان در منطقه 20 انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۶    
خبرگزاری بسیج: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد از اجرای آثار هنرمندان این شهرستان در راستای شکست ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۶    
به گزارش خبرنگار بسیج از غرب استان، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، این بار بسیجیان شهرستان ملارد در خیابانهای شهرستان با ضد عفونی کردن معابر،به مقابله با این بیماری مسری پرداختند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۹    
گروه جهادی سراج پایگاه بسیج شهید علمدار سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای مقابله با ویروس کرونا اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن مساجد و محله ها حصارک بالا کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: عرضه مرغ به صورت فله ای و خارج از کیسه ممنوع شده و مرغ فروشی ها حق تکه کردن مرغ را ندارند و باید مرغ را به صورت بسته بندی و سالم به فروش برسانند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۹    
گروه جهادی حوزه 417 شهدای کمالشر اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری کرده اند و این حرکت همچنان ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۳    
دکتر همتی در تماس های تلفنی جداگانه با فرمانداران شهرستان های استان هرمزگان، آخرین اقدامات صورت گرفته برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان هرمزگان را مورد بررسی قرار داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم هنوز در تهیه ماسک با مشکلاتی روبه رو هستند و حتی برخی بیماران و نزدیکانشان به ما مراجعه کرده و از کمبود امکانات بهداشتی گله مند هستند که رفع این مشکل نیازمند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
استاندار گیلان با اعلام اینکه لازم است مراقبت ها جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا در روزهای آینده تشدید شود گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در ناحیه بسیج امام حسین(ع) و همکاری تیم بازرسی وزارت صمت وهمچنین حضور مامورین سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز 5 هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده در کرج کشف ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین روستای حسن آباد شهرستان اشتهارد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
پیکر والده مکرمه شهیدان والامقام محمد حسین و داود فهمیده با حضور مردم تشییع و در قطعه 25 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت./عکس:محمد بخشی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۲    
اینگونه که تمامی امکانات کشور برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است، که حق هم همین است، آیا تا به حال برای ویروس ربا، ویروس دروغ و برای ویروس گناه که بسیار خطرناک تر از این ویروس کرونا است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
الاخبار نوشت: حدود دو هفته پیش تاکنون نشست هایی میان سردار قاآنی و هاکان فیدان مدیر سرویس اطلاعات ترکیه برگزار شده است در این دیدارها، ایران، آنکارا را مسئول انفجار اوضاع معرفی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به مسلمان کشی در هند واکنش نشان داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فتح با خانواده شهدا دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۳    
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت توسعه جزیره هرمز، خدمت گزاری به مردم این جزیره شهید پرور را دوچندان کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۳    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: نماز با فضیلت و دشمن شکن جمعه در گام دوم و چهل ساله آینده انقلاب باید وحدت آفرین و تمدن ساز نوین اسلامی باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
به واسط اینکه حفظ امنیت روانی جامعه و احساس امنیت بسیار مهم است و تجربه ثابت کرده که امروزه فضای مجازی با اولویت شبکه های اجتماعی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
جانشین سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به خدمت رسانی بسیجیان این شهرستان در بیمارستان شهید بهشتی گفت: تعداد 20 هزار ماسک و 2 هزار و 600 جفت دستکش بهداشتی در سطح شهر و روستاهای تابعه توزیع گردیده است.
  • ۱