جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۱۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 27 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۲    
از ایجاد مرکز مراقبت های ویژه سردار شهید سلیمانی تا تولید و توزیع ماسک های بهداشتی بخشی از اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان بابل است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از توزیع بسته های بهداشتی بین اقشار ضعیف و آسیب پذیر این شهرستان و پرداخت 180 میلیون رالع به بیمارستان کوثر سمنان از محل موقوفات منطبق خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۲    
مدیران مدارس، معلمان بسیجی، فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مسئولان آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج، با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۳۴    
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس به فعالیت های خود ادامه میدهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۲۳    
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از فراخوان نخستین آثار هنری جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا 20 فروردین سال 99 خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۸    
روایت بسیج از معلم و دانش آموزی که کلاس درس برایشان به سنگر سلامت،سنگری برای مهار کرونا ویروس ،تبدیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۰    
با همت سپاه ناحیه کهنوج کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی شده و با حضور بسیجیان جهادگر به صورت داوطلبانه روزانه 1500 ماسک و 500 جفت دستکش تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۵    
بسیجیان جهادگر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه میثم تمار، برای کمک به معیشت خانواده های آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا و زوج های بی بضاعت شهر تهران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از اجرایی شدن طرح همکاری برون بخشی بین بسیج و سپاه با شبکه بهداشت و درمان میانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چگنی گفت: روزانه 2000عدد ماسک در کارگاههای تولیدی شهرستان چگنی ؛تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۶    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز از توزیع بسته حمایتی مواد غذایی و بهداشتی در سال نو به 130خانواده نیازمند در نطنز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۵    
نیروهای جهادگر بسیجی که همواره در عرصه های مختلف پای کار هستند این بار در قالب گروه های جهادی به مبارزه با ویروس کرونا به پا خواسته اند تا مردم را در رهایی از شر این بیماری مهلک و کشنده یاری کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت گفت: 100 بسته معیشتی به صورت بسته بندی برای هر خانوار آسیب دیده از شیوع کرونا تهیه شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۶    
تابلو های مزین به تمثال شهدا در ورودی شهر جغتای به حضور مسئولان این شهرستان نصب شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۶    
قرارگاه کرونای بسیج دانشجویی استان اصفهان بیانیه شماره 8 خود را خطاب به دادستان محترم اصفهان، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۰    
این روزها شیوع کرونا ویروس استان اصفهان را تقریبا صدر نشین کرده و در این میان راهبرد مقابله با کرونا در کاشان از مرحله دفاعی به مرحله تهاجمی وارد شده است، در روزهای کرونایی کاشان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رییس بسیج اصناف کشور اعلام کرد: این سازمان از روز شنبه سوم اسفند با تشکیل ستاد مقابله با کرونا فعالیت خود را بطور همزمان در چند بخش آغازکرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۷    
امام جمعه سلماس گفت: اقدامات گروه های جهادی در روزهای اخیر قابل تقدیر و ارزشمند بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
225 بسته معیشتی به ارزش 526 میلیون ریال توسط موسسه خیریه نجف اشرف همدان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
فرماندار شهرستان سامان گفت: 90 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال 1398 اجرایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
دکتر سید مسعود خاتمی در حاشیه بازدید از مراحل تهیه بسته های معیشتی بسیج گلپایگان از تشکیل ستاد مردمی کرونا برای گلپایگان و خوانسار خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
دکتر عادل شفیعی قائم مقام جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از مستقر شدن تیم های تخصصی واکنش سریع هلال احمر برای مقابله با ویروس کرونا در ورودی شهرستان های استان کرمانشاه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
امام جمعه درگز گفت: حفظ سلامتی مردم حق الناس بوده و رعایت نکردن یا به خطر انداختن آن در حکم گناه کبیره حساب می شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
مدیر حوزه های علمیه در پیامی خطاب به حجت الاسلام امیرزاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قم از خدمات آنان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تقدیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۳    
نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم از کارگاه تولید ماسک بسیجیان در این شهرستان بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین رعایتی ؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در دیدار با دکتر فاضل ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اردبیل از مردم خواست تا سنت حضور پنج شنبه و جمعه آخر سال در آرامستان ها را به زمان دیگری موکول کنند و به آرامستان ها مراجعه نکنند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۵    
گفت: رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری هم به صورت عملی به دستور پزشکان عمل فرمودند و هم مردم را به ارتباط قوی با خدا و اهل بیت(ع) و توجه به معنویات توصیه کردند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۳    
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 8 قطعه اشیاء تاریخی و فرهنگی خبر داد و گفت : قدمت تعدادی از این آثار باستانی کشف شده مربوط به هزاره اول قبل از میلاد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۵    
استاندار خوزستان گفت: مردم ساکن در مناطق پاک ، از تردد به مناطق پرخطر و کانون های شیوع ویروس کرونا در استان خودداری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۶    
مظفری گفت:48 فروشگاه ریحان نیز عرضه میوه و سبزیجات را انجام می دهند؛ همچنین سازمان 105 غرفه عرضه تنقلات، مطبوعات و گل در سطح شهر دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل کمیته امداد استان همدان با یادآوری سبدهای حمایتی توزیع شده در بین خانوارهای مددجو گفت: حدود 24 هزار سبد حمایتی به ارزش 4 میلیارد و 800 میلیون تومان تاکنون در سطح استان به مددجویان تحویل داده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۱    
سردار شهید مهدی باکری خطاب به رزمندگان اسلام می گوید: امروز پیشرفت و بقای دین خدا در این است که نترسیم و بدون هراس در برابر آتش دشمن بایستیم. این موقع نصرت خداوند خواهد رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه با همکاری سازمان ها و ارگان های متولی امر پیشگیری و کنترل کرونا ویروس اقدام به برگزاری جلسه قرارگاه پدافند زیستی نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۱    
آیت الله علوی گرگانی گفت: آیت الله بطحایی عمر شریف خود را در راه ترویج مکتب اهل بیت (ع) و تدریس در حوزه علمیه صرف کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: روند بیماران مبتلا بیشتر از بیماران ترخیص شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
فرمانده پایگاه بسیج حضرت مهدی (عج) قم گفت: ضدعفونی محله های قم ازجمله مهم ترین اقدام هایی است که بسیجیان استان برای ایفای سهم خود در این شرایط و مقابله با کرونا برعهده گرفته اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۰    
روزنامه های اصلاح طلب در هفته های گذشته به بهانه فیلم لیسیدن ضریح، بدون اشاره به شیعه انگلیسی، باورها و اعتقادات مذهبی مردم ایران را مورد هجمه قرار دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
میرشکار از کمک 6 میلیارد و 653 میلیون تومانی جشن نیکوکاری به 22 هزار و 878 نفر از مددجویان برای تأمین نیاز های شب عید و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
حجت الله پاداش گفت: سپاه ثارالله استان کرمان در راستای تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز توانسته است شش کارگاه در شهر کرمان و یک کارگاه در ماهان راه اندازی کرده است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۶    
قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان کردستان صبح امروز با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و در 5 محور عملیاتی علیه کرونا فعالیت می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
سروان غلباش از اهداء و توزیع 500 سری جهیزیه در سطح استان در ایام پایانی سال 98 خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: با دستگیرشدگان در ایام مبارزه با کروناویروس و محتکران مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، به شدت برخورد می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از شناسایی کارگاه ساخت الکل صنعتی تقلبی در شیراز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: 250 بسته معیشتی برای جبران خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بین نیازمندان شیراز تقسیم می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به شرایط شیوع کرونا گفت: سپاه پاسداران همچون سایر صحنه های سخت پیش آمده در گذشته، با احساس وظیفه نسبت به یاری مردم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
اسفند ماه در تاریخ دفاع مقدس ما سالروز عملیات های بزرگ و شهادت فرماندهان بزرگی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
تردید نفرمایید در صورت عدم کنترل جو موجود، رسما و مستقیما این گله مندی را به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
مراتب تشکر و سپاسگزاری خود را از مردم شریف و ولایتمدار قم که با صبر و بصیرت انقلابی خود توطئه افراد بسیار قلیل منحرف که هدفی جز بدنام کردن چهره نظام و انقلاب ندارند را خنثی می کنند، ابراز می نماییم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ویژه زاهدان گفت: 17 منطقه حساس و پرخطر شهر زاهدان با حضور120 نفر از بسیجیان برادر شیعه و سنی در 60 مراکز بهداشت شهرستان زاهدان عملیات غربالگری کرونا را به صورت محله ای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی با اشاره به هتک حرمت ساحت قدسی حرم کریمه اهل بیت(س) گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای حساب و کتاب است و اگر قرار باشد در کشور هرج و مرج شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
یقیناً حضور و نقش آفرینی فرماندهان و مسئولین بهداشت و درمان سپاه در کمک به حوزه مدیریت بیماری کرونا در ستاد ملی مربوط به این امر اقدامی شایسته و مایه افتخار بیشتر سپاه در پاسخ به نیازهای کشور...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۲    
بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وابسته به نیروی زمینی سپاه، بر اساس دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر راه اندازی قرارگاه بهداشت و درمان نیروهای مسلح ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین جلوگیری از اجتماع مردم عزیز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۶    
فرمانده سپاه خلخال گفت: یکصد بسته غذایی در بین محرومین شهر خلخال توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۶    
45 مجموعه جهیزیه تحت عنوان" طرح ازدواج آسان" اهدایی مقام معظم رهبری توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) برای نو عروسان اردبیلی اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: رئیس کلانتری 158 کیانشهر از کشف 6 میلیون دستکش ضدعفونی از انباری در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: فرمانده قرارگاه فرهنگی بصیرتی و محرومیت زدایی شهید سرلشکر حسین همدانی از گندزدایی و ضدعفونی معابر کیانشهر با همکاری حدود 80 نفر از بسیجیان حوزه 327 سیدالشهدا(ع) کیانشهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: تعدادی از طلاب خارجی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس بیماری کرونا در بین مردم، اقدام به ضدعفونی کردن خودروهای هموطنان در محل عوارضی قم – تهران می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۷    
تهیه ودوخت ماسک توسط تیم 12 نفره ی بسیجی جهادی پایگاه بنت الهدی از حوزه خواهران نرجس خاتون (س) نیز انجام گرفت
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۶    
بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه 4 امام سجاد (علیه السلام) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) به زد عفونی و گند زدایی وسایل نقلیه پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: 200 بسته حمایتی معیشتی بین خانواده های محروم و نیازمند در مساجد و پایگاهها بین مدد جویان منطقه کیانشهر توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۰    
ویروسی بنام احتکار را در کنار ویروس منحوس کرونا بشناسیم
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
گروه های جهادی و خودجوش در کنار ارگان های دولتی پا به میدان گذاشتند و آسایش و حتی سلامتی خود را تقدیم به سلامتی مردم شهرشان می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۰    
فرمانده حوزه شهدا بسیج ناحیه دورود گفت:ضدعفونی کردن محلات شهری به ویروس کرونا توسط گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهدا در دورود انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری دورود با اشاره به ضدعفونی معابر و خیابان های اصلی پرتردد این شهر گفت: اکیپ های آتش نشانی در دو نوبت صبح و شب کار گندزدایی سطح شهر دورود را انجام می دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۰    
مانور عملیاتی بسیجیان گردان امنیتی امام علی(ع) سپاه ناحیه دلفان جهت ضدعفونی معابر و مکان های عمومی شهر نورآباد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۶    
واحد های صنفی و بازار های محدوده حرم مطهر حضرت معصومه (س) تعطیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق از آموزش همکاران بوسیله تبلیغات محیطی و ارسال پیامک های بهداشتی از یک سو و عملیات ضدعفونی، توزیع محلول ضدعفونی بین همکاران و.. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
معاون جمعیت هلال احمر لرستان از راه اندازی 9 پویش بزرگ برای مقابله با کرونا و اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: 13 هزار جفت دستکش و ماسک احتکار شده در این استان کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
هشدار جدی ریاست دادگستری شهرستان الیگودرز به تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه و اشتعال زا ... و افرادی که با اقدامات پرخطر خود باعث ایراد صدمه جسمی و خسارت به اموال عمومی و خصوصی در چهارشنبه پایان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۹    
عربرستمی مسئول گروه جهادی کوثر هم با اشاره به اقدامات این گروه جهادی گفت: درابتدا شناسایی خیاطی ها و بسیجیان خیاط صورت گرفته ومواد اولیه لازم برای تولید بیش از 10هزار ماسک تهیه ودر اختیار خیاطان قرار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۳    
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء منطقه کلاته از توزیع بسته های محلول ضدعفونی کننده بین پایگاه های بسیج این حوزه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از 20 هزار عدد دستکش و ماسک در یک منزل در نهاوند خبر داد و گفت: صاحب یک فروشگاه لوازم بهداشتی در نهاوند اقدام به احتکار لوازم بهداشتی در منزل خود کرده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
تولید ماسک با حضور جهادگران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) سپاه امام حسن مجتبی(ع)
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۸    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 580 لیتر الکل صنعتی غیر بهداشتی در شهرستان بهار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۳    
به همت گروه جهادی رهپویان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام، ضدعفونی و گندزدایی نقاط مختلف شهر بسطام از حمله مرکز بهداشت، ادارات و حوزه و نانوایی ها در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین؛ تصویری از اقدامات روحانیون جهادگر روستاهای استان قزوین در مقابله با بیماری کرونا
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۲    
گروه های جهادی و خودجوش در کنار ارگان های دولتی پا به میدان گذاشتند و آسایش و حتی سلامتی خود را تقدیم به سلامتی مردم شهرشان می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۲    
سومین کارگاه تولید ماسک در منطقه بهشت وحدت زرند، با 60چرخ خیاطی وحضور 100نفر از خواهران بسیجی، روزانه بیش از 2000عدد ماسک بهداشتی را تولید ودر اختیار مراکز در مانی شهرستان زرند قرار می دهند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۱    
جامعه رسانه استان قزوین با صدور بیانیه ای از هم استانی های عزیز درخواست کردند که با رعایت مسائل بهداشتی این ایام را در منازل خود مانده و از رفت و آمد غیرضروری جلوگیری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۱    
به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه امام حسین(ع) محموله سیگار قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر کرج کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
مسئول دارالقرآن بسیج استان البرز از شروع پویش قرآنی با شعار "با قرآن در خانه می مانیم" در سطح فضای مجازی از سوم فروردین ماه سال99 ویژه مردم استان البرز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۸    
سردار عبدالله ملکی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا مراسم تحویل سال نو در تمامی یادمان های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان مازندران برگزار نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۳    
در راستای کمک به مقابله با ویروس کرونا خواهران بسیجی گروه جهادی شهید حججی بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود اقداماتی همچون توزیع بروشور و بسته های بهداشتی و تولید ماسک را انجام دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۳    
در آستانه بهتر طبیعت و به همت شرکت تعاونی تولید بیارجمند 100 اصله نهال مثمر در محوطه حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بخش بیارجمند شهرستان شاهرود غرس شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۱    
به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه امام حسن مجتبی(ع) بیش از 400 لیتر مشروبات دست ساز الکلی در مهرشهر کرج کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۳    
فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود با اشاره به اقدامات این حوزه در راستای مقابله با کرونا به ضدعفونی میدان بار و بازار و مغازه های شاهرود و تعطیلی خودجوش اصناف بسیجی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز تعداد 300 بسته کمک معیشتی توسط سپاه شهرستان سمیرم تهیه و توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۶    
حجت الاسلام قریب گفت: در پی هتک حرمت تعدادی افراد اجیرشده به حریم حرم مطهر حضرت معصومه (س)، 11 نفر دستگیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری برای پایان این موضوع سپاه سمیرم نیز تمامی امکانات خود برای مقابله با این بیماری را به میدان آورده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۲    
با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور نیروهای بسیجی شهرستان سمیرم نیز با حضور در میادین و خیابان های شهروروستا طی چندین مرحله مغازه ها و مکان های عمومی را کوچه به کوچه ضدعفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه هرمز خبر داد:توزیع بیش از700بسته ارزاق معیشتی بین نیازمندان هرمزانجام شده است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۶    
فرمانده سپاه ماکو از توزیع 200 بسته حمایتی، معیشتی برای اقشار آسیب دیده در پی شیوع کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۶    
مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده قطور خوی و روند خدمت رسانی بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به کشف7529 قلم انواع مواد محترقه در شهرستان شاهرود از طرح ویژه پلیس شاهرود درچهارشنبه آخر سال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
2400 اصل نهال به نام 2400 شهید شهرستان نیشابور به مناسبت ایام هفته شهید و سالگرد شهدای عملیات بدر شهرستان نیشابور کاشته شد.