جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 21 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر رعایت بهداشت فردی، محیطی و فاصله اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: تجمع همکاران در یک محل موجب تهدید سلامتی آن ها خواهد شد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۷    
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: شش مرکز در سطح شهرستان های شاهرود و میامی بصورت 16 ساعته از 8تا24 آماده ارائه خدمات به مشکوک به کرونا ویروس می باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا کارگاه تولید ماسک با مشارکت سپاه شهرستان شهربابک و با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
ظرفیتی بالغ بر 8000 نفر که قرار بود به راهیان نور اعزام و خادمان شهدا شوند، برای خدمت به مردم در قالب ضدعفونی معابر و غربالگری و نیز خدمت به بیماران اعلام آمادگی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل دامپزشکی هرمزگان به منظور جلوگیری از انتقال مکانیکی ویروس کرونا گفت: مردم از خرید هرگونه فرآورده خام دامی از جمله مرغ، ماهی، گوشت، میگو و تخم مرغ در اماکن روباز، بازارچه های محلی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۶    
سپاه سقز با تهیه مواد ضد عفونی کننده و لوازم مورد نیاز هر شب در نقاط مختلف این شهر محل های عبور و مرور و خودرو ها را ضد عفونی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۶    
به مناسبت 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی روز بزرگداشت شهدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
مهندس اژدری از ضدعفونی کردن معابر شهری توسط سازمان بسیج مهنسین عمران ومعماری استان کرمان جهت مقابله با بیماری کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۲    
در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به همت یگان پدافند جنگ نوین تیپ الغدیر و با همکاری بسیجیان گردان امام حسین (ع) و شهرداری های اردکان و احمدآباد معابر و اماکن عمومی شهر اردکان و احمدآباد ضدعفونی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
دانشجویان جهادی شهر زابل را ضدعفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
با مشارکت و همکاری حوزه های بسیج خواهران و ستاد مردمی مبارزه با کرونای میبد پنج هزار ماسک تولید شده در محلات، پایگاه ها و تولیدی ها بسته بندی و آماده توزیع رایگان بین مردم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۴    
ضدعفونی سطح شهر سنندج شامل خیابان های اصلی، فرعی و مکان های پرتردد توسط سپاه و نیروی انتظامی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان در خصوص مقابله با ویروس کرونا از آمادگی همه جانبه گروه های جهادی برای حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۱    
با توجه به اینکه کشورهای آسیایی از جمله ایران با آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس جدید کرونا دست به گریبان هستند، می توانیم با بررسی نحوه ی مقابله ی چینی ها با این ویروس، نکات مفیدی یاد بگیریم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
این در حالی بود که دبیرکل جمعیت هلال احمر کشورمان در پیامی ویدیویی با تکذیب این موضوع اعلام کرد در سلامت کامل و در محل کارش مشغول خدمت است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۴    
گروه های جهادی نهاوند برای مقابله با کرونا به صورت خودجوش به میدان آمده اند و برای سلامت همشهریان تلاش می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با بیان این که سپاه نیز در تلاش است تا از شیوع این ویروس پیشگیری کند گفت: قرارگاه پدافند زیستی سپاه در سراسر خوزستان سازماندهی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا گلزار شهدای اهواز با حضور مقامات استانی غبارروبی و گلباران شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پیامی درگذشت همسر آیت الله یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
رهبر شیعیان بحرین گفت:باید به هر آنچه که طبق توصیه متخصصان امر باعث منع انتشار کرونا می گردد، عمل شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: برخی از بیماران کرونایی که مرخص یا درمان سرپایی شده اند به نقاهتگاه منتقل خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
بودجه پیشنهادی شهرداری قم در سال 99 از حیث درآمد و هزینه به میزان 3 هزار و 819 میلیارد تومان به تصویب رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۹    
آستان قدس رضوی(ع) در اطلاعیه ای نحوه برگزاری مراسم تحویل سال 99 را اعلام کرد و از شهروندان خواست از مراجعه به حرم مطهر خودداری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی قم از آغاز نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید مسکن قم در ابتدای سال جدید خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
نماز جمعه این هفته نیز در مراکز استانها برگزار نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
استاندار هرمزگان از تصمیم های استانی برای مهار و پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان از آغاز طرح پیک امید مجازی برای ارائه برخی از فعالیت ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان خود از طریق سایت های اینترنتی و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
گروه جهادی حوزه 321 شهید باهنر سپاه شهرستان فردیس با هدف ریشه کن کردن ویروس کرونا در منطقه حوزه استحفاظی خود مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی توزیع کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۶    
گروه استان ها رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان صحرایی کووید 19 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سپاه پاسداران به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
رییس مرکز بهداشت قروه از وقوع 3 مورد مرگ مشکوک به کرونا در این شهرستان خبر داد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن 22اسفند؛روز بزرگداشت شهداباصدور پیامی یاد وخاطره شهدای والامقام را گرامی داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام، گفت: در راستای پیشگیر از ویروس کرونا بیش از 100 هزار لیتر آب ژاول (ضد عفونی کننده) در ایلام، تولید و توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افزایش 10 نفره تعداد مبتلایان به کرونا در هرمزگان را اشتباه تایپی خواند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار از توزیع بسته های سلامت بصورت خانه به خانه در محله اسدی و منطقه فیروزآباد گفت و افزود:در تلاش هستیم تا این بسته ها بین تمامی مردم شهرستان توزیع شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با صدور پیام به مناسبت روز شهداء، تصریح کرد: فرهنگ ایثار در جامعه پدیدار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
فرمانده سپاه اسفراین از تولید 14 هزار ماسک به همت بسیجیان این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: انبار محتکران اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی، دستکش و الکل بهداشتی در این استان شناسایی و کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
کمیته اطلاع رسانی مبارزه با ویروس کرونا با حضور اصحاب رسانه تربت جام عصر امروز در محل دانشکده علوم پزشکی برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
فرماندار تربت حیدریه از تجهیز دو مرکز مجزای قرنطینه، در اورژانس ذوالفقاری و کلینیک جواد الائمه علیه السلام برای بستری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تربت حیدریه خبر داد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۸    
فرمانده سپاه ناحیه زنجان از حضور جهادی بسیجیان در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۶    
ملایی گفت: 11 هزار و 790 فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر 74 میلیارد و 190 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و همچنین از طریق معرفی به بانک عامل طرف قرارداد این نهاد به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۶    
مخترع بسیجی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و بیماری های واگیردار دستگاه پدالی و تمام مکانیکی شستشو کننده دست و ضد عفونی کننده محیطرا برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۶    
امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر نسبت به دیروز تغییری نکرده و آمار مبتلایان همان 18 نفر است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۶    
21 اسفند سالروز شهادت دانش آموز 13 ساله آذربایجانی، مرحمت بالازاده از دیار گرمی اردبیل است که حکم جهادش را از دستان مقام معظم رهبری گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۶    
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان از بازدید کمیته مکان یابی جهت بررسی مکان های پیشنهادی و انتخاب مکان مناسب جهت اجرای مجتمع و طرح تجمیع دام سبک در سطح این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۶    
رییس اتاق اصناف شهرستان سامان گفت: برای حفظ سلامت مردم، بازار این شهرستان از روز پنجشنبه بیست و دوم اسفندماه تعطیل است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۶    
فرماندار شهرستان سامان گفت:به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، 4 منزل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۶:۱۹    
مظفری: یکی از راه های مقابله با عفونت ها به خصوص عفونت های ویروسی که خیلی از آنها داروی خاصی ندارند مثل کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۳:۵۱    
سازمان بسیج دانشجویی قم با صدور بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور و شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، خواستار تسریع در انتخاب رئیس هلال احمر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۱    
جانباز 70 درصد سردار صالحی بعد از تحمل درد و رنج مجروحیت به دوستان شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
در راستای هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا درشهرستان رفسنجان گروه های جهادی و پایگاه های نیروی مقاومت بسیج حوزه مقاومت سیدالشهدا(ع) همچنان در صحنه خدمت رسانی به مردم هستند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۴    
فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف 2 هزار لیتر الکل صنعتی قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: واژگونی یک دستگاه پراید در آزادراه ساوه-همدان سه مجروح بر جای گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری بسیج: این روزها کسانی که دغدغه دیگران را دارند به نوعی تلاش می کنند تا مردم را از ابتلا به ویروس کرونا دور نگه دارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
سرهنگ پاسدار کریم اکبری،برشی از اقدامات بسیج و گروههای جهادی گلپایگان را در مقابله با کرونا ویروس تشریح نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری بسیج: با دستور دادستان شهرستان ری تعداد 26 واحد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای زمان آباد از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری تخریب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری بسیج: با دستور دادستان شهرستان ری تعداد 26 واحد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای زمان آباد از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری تخریب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
مسئول مرکز نیکوکاری مسجدجامع شهرکرد ازذبح 5 راس گوسفند برای دفع بلا از کشور و مردم و توزیع گوشت آن بین نیازمندان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
شب گذشته هم محلول پاشی برای ضدعفونی کردن معابر عمومی خیابان دانشسرا(بهارستان)، خیابان رازی و کوچه های محله دانشسرای شهرکرد در پویش مردمی #کرونا_را_شکست_میدهیم با حضور جوانان عاشورایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۹    
سرهنگ پاسدار عباس جوکار به همراه هیئت رئیسه ناحیه مرکزی یزد از کارگاه خانگی تولید ماسک بازدید نمود؛ بسیجیان پایگاه ریحانه المصطفی حوزه مهدیه در اقدامی جهادی در مقابله با ویروس کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۹    
از چند شب گذشته برنامه ضد عفونی کردن معابر محدوده حوزه وپایگاه های تابعه به دست بسیجان فعال این حوزه آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۹    
بسیجیان گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی ناحیه مرکزی یزد در اقدامی جهادی، مناطق واماکن حوزه استحفاظی را با محلول های ضدعفونی، گندزدایی نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا، به معنای احیای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کووید 19 قرارگاه زیست محیطی لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
کارشناس بیماری های عفونی در سپاه ناحیه اردل به بیان راه های پیشگیری از بیماری کرونا پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی شهر دشتک گفت: طرح پایش و تست غربالگری بیماری کرونا ویروس در ورودی این شهر با مشارکت اعضای هلال احمر و بسیج در حال اجرا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
برای پیشگیری از ویروس منحوس کرنا کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهرکرد راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۴    
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای طرح هر شهید، یک درخت در شهرستان نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۴    
به مناسبت هفته درختکاری و به نیت شهدای استان همدان 8 هزار و 500 اصله درخت در سطح شهر نهاوند توسط گروه های جهادی کاشته شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام تکیه ای گفت:2500 بسته از متبرکات حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) بین بیماران مبتلا کرونایی در قم توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۹    
حسین زارع کمالی از سازماندهی 9 هزار بسیجی برای یاری رساندن به شبکه بهداشت و درمان استان یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۹    
فرمانده ناحیه مرکزی یزد با اشاره به ساماندهی 50 پایگاه مقاومت برای گندزدایی محلات سطح شهر، گفت: تاکنون شش کارگاه تولید ماسک توسط بسیج خواهران در یزد راه اندازی شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری بسیج: تیم جهادی پایگاه بسیج حضرت روح الله مسجد حضرت زینب(س) در این ایام، محله شهرک مدرس، مسجد و مترو ی شهرری را پاکسازی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به هجمه رسانه ای و جنگ همه جانبه ادراکی و شناختی دشمن، گفت: دشمن با مخاطب قرار دادن مردم به خصوص جوانان سعی در به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۴    
فرماندار ویژه ملایر از تعطیلی روزبازارهای این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرستان ملایر تمامی روزبازارها تعطیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با همکاری هیئت نسل انقلاب اقدام به توزیع 1400 بطری ماده ضد عفونی کننده درب منازل محله کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اصفهان گفت: سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) برای ریشه کنی ویروس کرونا در استان با تمام توان به میدان آمده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) گفت: 200 نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) در 2 نوبت صبح و عصر به صورت 8 واحد ثابت و 6 واحد سیار در حال گند زدایی و ضد عفونی هستند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۶    
کاظمی با اشاره به این که بسیج دانشجویی پیشگام مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین است گفت: حضور اقشار بسیج در امر مشارکت علیه کرونا اقدامی جهادی است و گندزدایی و ضدعفونی معابر در سطح استان از سوی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه لنجان با گروه هایی جهادی مبارزه با ویروس کرونا دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۹    
به همت بسیجیان حوزه بسیج محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود، شهرک های ولیعصر (عج) و شهید همت در مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۶    
سقائیان نژاد گفت:به منظور اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید غسل متوفیان بیماری کرونا در بهشت معصومه قم راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
به همت پایگاه امام موسی کاظم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود، عابربانک ها در شاهرود در مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
ابرازه گفت: باپیگیری های که دکتر لاریجانی و دکتر نوبخت صورت گرفته 100 میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم اختصاص یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری بسیج: الگوهای معنوی مبارزه با کرونا در پایگاه اطلاع رسانی بخش قلعه نو فعال می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری بسیج: لطف الله ستاره مدیر مجتمع تجاری مهدی شهرری از بخشودگی کرایه یک ماه واحدهای تجاری این مجتمع خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۹    
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : 16هزار بسیجی درحال خدمت رسانی به استان کرمانشاه در مقابله با ویروس کرونا اقدام به گند زدایی معابر وسایر اقدامات انجام می دهند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۹    
وضعیت روبه افزایش تعداد مبتلایان بیماری کرونا آژیر قرمز این بیماری برای کرمانشاه به صدا در آورده است .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۸    
حبیب یگانه امروز در جلسه رسمی و غیرعلنی شورای شهر زنجان با کسب بیشترین آرا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با هدف بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) از این مرکز بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
خبرگزاری بسیج: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد با اشاره به هجمه هایی که دشمن از طریق ویروس کرونا برای ضربه زدن به کشور به راه انداخته است، از هنرمندان خواست ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان خیریه صدیقه زهرا (س) دولت آباد از گندزدایی و ضد عفونی حسینیه ها و کلانتری منطقه دولت آباد نسبت به ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
خبرگزاری بسیج: در راستای ساماندهی مناطق صنعتی شهر کهریزک؛ طرح پلاک کوبی این مناطق به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
آستان قدس رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: ویژه برنامه های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
فرمانده سپاه خوی گفت: بسیج و سپاه در شرایط بحرانی و خاص همچنان در خدمت مردم بوده و برای همکاری با سازمان ها آمادگی دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
اردوی جهادی بسیجیان برای مقابله با شیوع کرونا در نقده برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبودی و ترخیص 82 بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۱    
با انجام اقدامات پیشگیرانه و درمانی و تضرع به حضرت حق و توسل به ائمه اطهار (ع) رفع این مشکل را از محضر خداوند طلب می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تایید دو هزار و 122 درخواست بازنشستگی پیش از موعد طی امسال خبر داد و گفت: کارفرمایان مکلف به ضدعفونی کارگاه ها در مقابله با کرونا هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا موزه ها و اماکن تاریخی، فرهنگی لرستان در نوروز 99 تعطیل است.