جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 6 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
محمد رادمهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا گفت: در شهرستان جاسک نیز برای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع این بیماری جلسات و اقداماتی صورت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۴    
مسئول بسیج سازندگی ناحیه بندر خمیر، از توزیع سبد کالای معیشتی در میان مناطق کم برخوردار شهرستان به مناسبت عید نوروز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۴    
همزمان با شیوع ویروس کرونا و کمبود لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در این رابطه از جمله ماسک، ژل ضد عفونی و .. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
براساس اعلام هواشناسی لرستان، میانگین بارش های سیل آسا در این استان طی 48 ساعت گذشته به 108.1 میلی متر رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
با رصد و پایش مرکز معروفات و منکرات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در بازرسی از یک منزل مسکونی در کرج 400 لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
فرمانده مرزبانی هرمزگان از شناسایی و انهدام خط لوله 12 کیلومتری انتقال سوخت قاچاق با همکاری عوامل انتظامی در سواحل شهرستان میناب خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
دادی زاده سرخایی از صعود 16 پله ای آموزش و پرورش استان هرمزگان در اجرای مطلوب شاخص های اختصاصی و عمومی و قرار گرفتن در جایگاه 11 کشور خبر دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل اوقاف هرمزگان اقدامات این اداره برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آستان امام زادگان و بقاع متبرکه سطح استان را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
در بندر شهید رجایی بندرعباس صادرات کالاهای غیرنفتی رونق دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کالا های اساسی برای شب عید تامین شده و دوبرابر نیاز سالانه کالا ذخیره شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: 30 نفر از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی محبوس در زندان های هرمزگان مشمول عفو شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰    
دفاتر آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی از مراجع تقلید در قم، انتشار مطالبی منتسب به آنان به عنوان استفتا و پاسخ آن مبنی بر جایز نبودن سفر به قم با هدف کنترل شیوع بیماری کرونا را قویا تکذیب کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
وارثی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ،شیرخوارگاه، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، مراکز نگهداری معلولین و مراکز اقامتی افراد دارای سو مصرف مواد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۱    
پدر شهید مدافع حرم، اصغر پاشاپور می گوید: در طول سال هایی که در سوریه بود 5 بار برای دیدنش راهی سوریه شدم اما هر بار بیشتر از دو ساعت با اصغر دیدار نکردم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۷    
گودزیلای کرونا از شرق عالم سربرآورده و هفته ای است که ایران را زیر ضربه گرفته؛ هراس اجتماعی فراگیر از این بیماری ویروسیِ ویروسی شده را می توان در تعداد اشخاص ماسک زده، چشمان نگران مسافران مترو دید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۶    
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اولین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان، گفت: 20 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بسیج سازندگی زنجان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
مراسم بزرگداشت اولین سالگرد مرحوم آیت الله محمد مومن نماینده فقید مردم قم در مجلس خبرگان رهبری بدلیل شرایط جاری و نگرانی از شیوع بیماری کرونا در این استان، لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی اظهار داشت: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب تر از همه چیز است و لذا همه باید پای کار باشند و هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۳    
استاندار قزوین گفت:همه امکانات و تجهیزات دانشگاه ها، مراکز درمانی، بهداشتی، مدیریت بحران و دستگاه های امدادی در خدمت دانشگاه علوم پزشکی است و امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم کرونا را شکست دهیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۲    
رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه به صورت موقت برای پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا در استان تغییر کاربری داده شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
جشنواره تولید محتوا با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
بیمارستان سیارشهیدقاسم سلیمانی درشهرستان مهرستان آغاز بکارکرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: تأمین بسته حمایتی شب عید 30 هزار خانواده مددجوی استان بوشهر در دستور کار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه گفت: رشادت های مدافعان حرم سبب شد تا دشمن شکست سنگینی در منطقه را متحمل شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
رییس کل دادگستری استان زنجان از ایجاد بانک جامع اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه دار در استان زنجان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف از ساعتی پیش درگردنه های طالقان، آوج والموت آغاز شده و در سایر راه های استان نیز شاهد بارش شدید باران هستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
سعید محمد گفت: ما به دنبال بومی سازی واقعی در کشور با حمایت از شرکت های دانش بنیان و شرکت های سازنده هستیم و اعتقادمان این است که هیچ کاری نیست که ایرانی نتواند انجام دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۴    
حمید بالایی گفت: بسیج دانشجویی در تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور این آمادگی را دارند که در قالب ظرفیت های موجود و با کمک گروه های جهادی به کمک مجموعه های ذیربط بیاید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی گفت: امکانات نیرو های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج می شود و چندین بیمارستان ثابت و سیار وابسته به نیرو های مسلح برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرستان کوهرنگ، به مدیریت میدانی کاهش خطرات ناشی از سیلاب پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
حجت الاسلام کریمی تبار با تا کید بر اینکه زمینه های لازم برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در سال آینده در این استان فراهم شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اختصاص مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای ضدعفونی و پاک سازی مدارس استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۳    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان کرمان در زمینه تزریق نیرو در صورت نیاز به منظور کمک و امداد رسانی و همچنین در اختیار قرار دادن بیمارستان صحرائی می توانیم خدمات ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۳    
با پیگیری آیت الله رئیسی جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت، شهید محسوب می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۶:۴۱    
رئیس پلیس فتا یزد گفت: پلیس فتا وظیفه دارد با کسانی که با انتشار اخبار ساختگی و غیرواقعی پیرامون ویروس کرونا، امنیت روانی جامعه را به هم می زنند و به مردم استرس وارد می کنند برخورد کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۶:۴۱    
محمد رضا دهقانی گفت: با ارسال آزمایش از کسانی که به علت علائم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر به ویروس کرونا ( کوئید 19 ) در یزد مثبت اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۲۰    
فرماندار دلفان با اشاره به طغیان رودخانه بادآور و ورود سیل به شهر، گفت: اوضاع شهر بحرانی بوده و خوب نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۴۵    
معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: یک واحد غیر مجاز تولید انواع ترشک و لواشک در مراغه پلمب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰    
امام جمعه شبستر گفت: مادران شهدا شاهدانی بی ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) باخدا معامله کرده و فرزندانشان را درراه حق و حقیقت راهی جبهه های نبرد با کفر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
معاون روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از تهیه مهرهای جیبی نماز برای پرسنل به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا به دیگران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
دکتر سیدمحمدجمالیان بابیان اینکه مهمترین هنری که ممکن است در کشور ما اتفاق بیفتد مهار سرعت انتشار کرونا ویروس و پیشگیری آن خواهد بود وافزود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مهمترین چالش ویروس کرونا سرعت نفوذ شایعه های غیرعلمی در شبکه های اجتماعی است و بخشی از انرژی ما را برای رفع این معضل گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۳    
فرماندار اسدآباد از پرداخت 6 میلیارد و 423 میلیون تومان کمک بلاعوض هم به خسارت دیدگان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
در پی بارش های سنگین نزولات جوی و احتمال سیل، همه مسئولان شهری و اعضای ستاد بحران، امروز پای کار بودند تا از نزدیک پیگیر رفع مشکلات و نقاط حادثه خیز شهرستان ملایر باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۷    
فرماندار شهرستان ملارد از کشف12هزار عدد ماسک در این شهرستان خبر داد و گفت:عرضه این ماسکها رایگان است و بعد از تأییدیه از سوی شبکه بهداشت صورت می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرقانونی 5 میلیون ریالی اینترنتی در ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی گفت:با دستور سردار سلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موظف شده است تا روز پنجشنبه بیمارستان صحرایی خود را در گیلان راه اندازی کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مجوز افزایش تولید مواد ضدعفونی در شرکت های تولیدی استان صادر شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی در جو لرستان و بارش 39 میلی متر باران تا ظهر امرزو خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
علت تکمیل نشدن دیواره رودخانه شهر خرم آباد دیر ابلاغ شدن اعتبارات و زمان بر بودن فرآیند واگذاری پروژه ها بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود پیک سیلاب حوزه رودخانه کشکان در شهر پلدختر روز چهارشنبه باشد، گفت: ساکنان حاشیه رودخانه به مناطق امن بروند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: کل استان در آماده باش کامل است و تاکنون مشکلی رخ نداده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده و ضرورت تعبیه اسکان اضطراری، 40 مکان اسکان اضطراری را تعبیه کردیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
بارش های سیل آسا در لرستان منجر به اعمال محدودیت تردد در برخی محورهای این استان شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل راهدرای و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: لاین برگشت جاده نورآباد - خرم آباد مسدود شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: بیش از هفت هزار و 500 بسیجی لرستانی آماده کمک به دولت برای رفع مشکلات احتمالی مردم سیل زده هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیر عامل هلال احمر لرستان گفت: هزار و 31 امدادگر هلال احمر آماده باش هستند تا در صورت نیاز در مناطق مختلف امداد رسانی و خدمت رسانی انجام دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: خبر قطعی آب شرب معمولان صحت ندارد و تاکنون که ساعت 21 شب سه شنبه است، گزارشی در این رابطه نداشته ایم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدرضا صادق پور مسؤول امور روحانیون سپاه امام علی بن ابی طالب و مسئول سابق بسیج طلاب استان مرکزی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه مجموعه ستاد بحران در حالت آماده باش است، گفت: هماهنگی بخشداران با دهیاران و شهرداران بسیار مهم است و برای عبور از این شرایط نیازمند مشارکت و همراهی با هم هستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین عربپور افزود : مهندسین در هشت سال دفاع مقدس پیچیده ترین و سنگین ترین پروژه های مهندسی ، نظامی و رزمی را در عرصه ها مختلف در قله های سربه فلک کشیده کردستان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۱    
اکران خصوصی مستند شهید رضا دامرودی با عنوان خاله پسر به مناسبت روز مهندس در شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری بسیج: مدیر شبکه بهداشت شهرستان قدس، ضمن رد هر گونه شایعه مبتلا به کرونا در این شهرستان اظهارداشت: ترس از کرونا عقلانی و منطقی نیست و باید هیجانات منفی جامعه را کنترل کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۳    
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیجیان از آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه های شهرستان برخوردار هستند و در صورت نیاز به میدان می آیند و حتی در لایروبی رودخانه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۵    
سرهنگ کبیری پور گفت: از امروز توزیع رایگان ماسک و محلول ضدعفونی به همت بسیجیان در قم آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد برای بسیجی های شهرستان در تمام رشته های هنری کلاس های آموزشی با حضور اساتید مجرب به صورت نیم بها برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۳    
ارداقیان گفت: در حال حاضر کیت آزمایش در قزوین نداریم و قرار است این کیت به زودی به قزوین تحویل شود. مواردی که مشکوک باشد به انیستیتو پاستور ارسال می شود و مورد مثبت در خصوص این بیماری در استان وجود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۳    
پل قلعه جوق در نزدیکی ماکو در روستایی به همین نام واقع شده و قدمت این پل به دوره صفویه می رسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۸    
تفاهم نامه چهارجانبه رویداد کارآفرین شو در آذربایجان غربی منعقد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: امسال 9 طرح گردشگری در مناطق مختلف آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز در چایپاره برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات اولیه برای اسکان موقت در مناطق زلزله زده خوی انجام شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
کودکان و نوجوانان منطقه اسلام آباد ارومیه چشم انتظار توجه مسئولان و نهادهای مرتبط با پرکردن اوقات فراغت هستند که نیاز ساده و کوچک شان را به فضای سبز محقق کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۸    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) و مسئول بسیج سازندگی استان صبح امروز از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
نوریان گفت:ذخیره خون قم هم کانون در سطح استاندارد است و برای هفت روز آینده خون ذخیره شده در قم وجود دارد، ولی روند کاهش اهدای خون در این استان نگران کننده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر به نماینده منتخب مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
مدیرقرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج چادگان از اعزام مُبلغ و روحانی به مناطق محروم شهرستان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
جلسه بصیرت افزایی به همت اعضای شورای پایگاه امام رضا(ع) حوزه 13 ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عرب به همت حوزه 5 امام محمد باقر (ع) ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری بسیج: فرماندار ملارد، گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تا اطلاع ثانوی برنامه های عمومی دستگاه های دولتی تعطیل است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۸    
همایش پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج اداری به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سالن اجتماعات گمرک بوشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۸    
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سردار محمدتقی اوصانلو به همراه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری از مناطق زلزله زده در خوی بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، یادواره شهیده طاهره اشرفگنجوی با حضور والدین آن شهیده بزرگوار در گلزار شهدای محله سرآسیاب فرسنگی برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
حجت الاسلام واحدی گفت:ما با توجه به درخواست های وزارت بهداشت این اقدامات را صورت دادیم و امیدواریم مورد ثمر واقع شود و محدودیت ایجاد شده را یک راهکار و اقدامی موثر در جلوگیری از شیوع این ویروس در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
خبرگزاری بسیج: شهردار شهریار، یکی از اصلی ترین اقدامات شهرداری را، لغو جشنواره و همایشها در این شهرستان عنوان کرد و گفت:این تصمیم در راستای حفظ سلامت شهروندان گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
سرهنگ خالقیان از تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه استان سمنان خبرداد وگفت: تدابیر زیستی برای مقابله با ویروس کرونا به همت قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان سمنان اندیشیده شده است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
در پی محدود کردن اختیارات شهردار شاهرود توسط شورای شهر، جمعی از مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود با حضور در شهرداری شاهرود از شهردار این شهر حمایت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خواست در ایام نوروز نسبت به نظافت، ضد عفونی و تجهیز وضو خانه ها و نمازخانه ها اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۵    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: 51 درصد از واجدان شرایط رأی در شهرستان شاهرود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
خوش عمل کاشانی گفت: شعر آیه ی الله نور... را به مناسبت اول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) سروده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
عبدالعزیز المحمداوی معروف به ابو فدک المحمداوی جانشین ابو مهدی المهندس، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR باتوجه به فرارسیدن ماه رجب، گزیده ای از توصیه های عملی حضرت آیت الله خامنه ای برای این ماه بافضیلت را منتشر کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۰    
مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
شایعات مربوط به ورود آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و اعضای دفتر ایشان در قرنطینه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی بیماری کرونا نادرست است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۳    
مهدوی فرد گفت: اصل کار بنیاد، نشر ارزش های دفاع مقدس است و در بخش حفظ کار انجام شده و در حال حاضر فصل رویش است و نکته مهم در بخش اطلاع رسانی و روشنفکری و شناساندن شهدا ، بخش رسانه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم در مجلس یازدهم با امضای تعهدنامه شفافیت به پویش مجلس ضد فساد و شفاف بپیوندید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
مرتضی سلیمی گفت: اسکان و تغذیه اضطراری به 14 هزار و 428 نفر از زلزله زدگان قطور و خوی در استان آذربایجان غربی انجام شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت : اینجا روحیه انقلابی و جهادی نیاز است چیزی که بارها حضرت آقا فرمودند یعنی مشکلات مسجدسلیمان اگر بخواهند حل بشوند تنها با روحیه جهادی و تفکر بسیجی انقلابی باید حل ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
یادواره شهدای گمنام شهرستان لالی در قالب طرح شهید بهنام محمدی با حضور جمعی از مدیران ادارات شهرستان و دانش آموزان مدرسه دخترانه عفاف با همکاری حوزه شهید فهمیده برگزار شد.
  • ۱