جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۲:۴۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 12 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با توجه به لزوم اجرای مراقبت های لازم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۱    
مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از صدور مجوز بهره برداری صنعتی یک شرکت تولید انبوه مواد شیمیایی سیمان و بتن گچ به صورت ملات های پودری در منطقه آزاد ماکو خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در برنامه تلویزیونی تا آسمان ضمن قدردانی از پزشکان و پرستاران در مواجهه با ویروس کرونا، گفت: پزشکان و پرستاران مانند مدافعان حرم در خط مقدم قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
قابل توجه اینکه حتی مسجد الحرام که به عنوان خانه امن الهی در قرآن معرفی شده است، بارها دچار ابتلائات شدید مثل سیل و ویرانی و آتش سوزی و ... گردیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶    
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با همکاری نیروی انتظامی و معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام ایستگاه غربالگری در محل روستای کاریزنو پاسگاه شهید عزتی توسط دانشکده راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۶    
بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان از تجهیزات بزشکی و داروخانه ها برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری بسیج: شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری از افزایش مصرف آب در روزهای گذشته و افت فشار در برخی مناطق شهر تهران و تعدادی از شهرها و روستاهای پیرامونی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۷    
یکی از معضلاتی که افراد دچار اختلال اضطراب با آن دست به گریبان هستند این است که امنیت روانشناختی پایینی دارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر توجه مردم به مراقبت از ساخت مواد ضدعفونی کننده دست ساز تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
جنایات سازمان یافته هندوهای متعصب علیه مسلمانان چنان بالا گرفت و به جایی رسید که این حد از وحشی گری و خشونت در چند دهه اخیر علیه مسلمانان و اقلیت های مذهبی هند، بی سابقه بوده است...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۸    
مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید کشتار رخ داده، از دولت هند خواست تا نسبت به وظیفه قانونی و انسانی خویش در حفظ جان اقلیت مسلمان این کشور متعهد باشد..
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهد از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این استان به 25 نفر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اقدامی جهادی شبانه معابر پر تردد شهری را ضدعفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۶    
در این انبار، انواع ماسکهای اتاق عمل، ماسک بیهوشی، لوله ساکشن، دستکش جراحی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه پزشکی، با ارزش تقریبی بیش از 100 میلیارد تومان احتکار شده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل زندان های استان به دنبال بازدیدهای دوره ای به همراه جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان حضور یافت و از نحوه ساخت و ساز در این مجموعه بازدید و در جریان روند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
جعفری گفت:در این حادثه که در طبقه دوم یک واحد مسکونی به وقوع پیوست، یک نفر بر اثر شدت صدمات وارده در محل جان خود را از دست داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
آیت الله علوی گرگانی گفت:حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی عمر شریف خود را در راه احیای آثار اهل بیت (ع) و آثار علمایی همچون مرحوم علامه طباطبایی صرف کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان، گفت: امسال جشن نیکوکاری غیرحضوری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
دکتر قدیر پس از شکست کرونا برای بازگشت به میدان مبارزه آماده می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
لازم است از هرگونه اجازه ورود و پاسخگویی به سوالات و تقاضای افراد با عنوان ماموران بهداشت و همچنین بازدید از منازل و پارکینگ ها و احیانا نقل و انتقال اشیا و لوازم منزل خودداری و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام فعالیت 80 دانشجو در جهت جلوگیری از شیوع کرونا در استان گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم اعتکاف در مسجد مقدس جمکران لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا حدود چهار هزار عدد ماسک رایگان بین مردم استان توزیع کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
رییس استعدا های درخشان هرمزگان از آغاز آموزش مجازی در مدارس مراکز استعداد های درخشان استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با احتکار کنندگان مواد شوینده، بهداشتی و ماسک برخورد قاطع به عمل آید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به منظور جلوگیری رعایت بهداشت محیطی، شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان سمنان در دستور کار هیئت امنا و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
نخستین محموله بلوک و میلنگ پراید از محصولات شرکت سایپا آذربایجان به کشور عراق صادر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، صادق زیباکلام، تئوریسین جبهه اصلاحات در اقدامی عجیب با انتشار توئیتی خطاب به رئیس جمهور تروریست آمریکا از وی به دلیل پیشنهاد کمک به ایران به علت شیوع کرونا تشکر کرد!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
خاندان شیرازی ها که قریب 5 دهه قبل یک جریان علمی و فقهی در عراق و به ویژه شهر کربلا به شمار می رفتند، به دلیل نزدیکی به سیاست های دشمنان انقلاب در سال های گذشته به یک فرقه در شیعه تبدیل شده اند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۴    
جانشین سپاه نینوا استان گلستان از استقرار بیمارستان صحرایی در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
4200 تومانی می گیرند و به جای واردات کالای مورد نیاز مردم، موز و سنگ پا و دسته بیل وارد می کنند و یا بی آنکه کالایی وارد کنند و یا مشکلی از صنایع و بازار کسب و کار را کم کنند...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
ساعات کاری ادارات استان بوشهر تا پایان هفته 8 تا 12:30 خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
مدیر حوزه علمیه ایلام گفت:طلاب حوزه علمیه ایلام در قالب گروه های جهادی آماده گذراندن آموزش ها و یاری رساندن به پرستاران هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
سالاری گفت: بسیجیان دریا دل جزیره قشم با روحیه جهادی و عاشورایی به کمک مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا می آیند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
رنجبر از بسیج 30 تیم پزشکی عضو سازمان جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) جهت کنترل ویروس کرونا دراستان هرمزگان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
زارع گفت: ستاد شکست کرونا با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در بازار تشکیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت در خصوص بیماری کرونا روش های غیرحضوری برای شرکت حداکثری مردم استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
استاندار ایلام گفت: در حال حاضر روزانه چهار هزار تن الکل در کارخانه الکل شهرستان بدره به عنوان تنها کارخانه الکل استان تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۴    
تولید ماسک به صورت انبوه در کارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان گرمی شروع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با اعلام جواب تست مثبت دو نفر دیگر از کردستان، تعداد مبتلایان به کرونا در کردستان به 10 نفر افزایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که به منظور بستری و قرنطینه بیماران احتمالی کرونایی یک سالن ورزشی سپاه استان تجهیز و آماده سازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس در استان ثبت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۴    
ایقانی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل از راه اندازی قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در دفاتر بسیج دانشجویی استان خبرداد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۹    
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید بدانیم که در پس بیماری کرونا، توطئه های بسیاری علیه ایران اسلامی و دیگر کشور های مخالف با قدرت های جهانی نهفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۲:۱۴    
مادر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده به فرزندان شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۰    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: 60 فقره پرونده در ارتباط با احتکار، گران فروشی اقلام پزشکی و یا رعایت نکردن سایر مقررات صنفی در استان تشکیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۱۵    
فرمانده انتظامی مرند گفت: در یک عملیات پلیسی، 2 هزار عدد ماسک پزشکی قاچاق در این شهرستان کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۷    
خبرگزاری بسیج: دو انبار بزرگ تجهیزات پزشکی احتکار شده در شورآباد کهریزک در عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۲    
مادر شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده به رحمت ایزدی پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۳    
معابر و محله های محدوده حوزه مقاومت 6 بسیج شهید باهنر به وسیله خودرو های مخصوص، نسبت به انتشار ویروس کرونا، ضدعفونی شد. عکس: علیرضا جلالی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۸    
درمانگاه های سیار بسیج جامعه پزشکی قم در سه منطقه کم برخوردار این شهر به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم می پردازند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه احتکار ماسک و مواد شوینده بهداشتی پیشگیری از کرونا ویروس در خلیل آباد مشاهده نشده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۰    
فرمانده ناحیه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در پایگاه انتقال خون حضور یافته و به منظور ترویج فرهنگ ایثارگرانه اهدای خون و نجات جان همنوع خون اهداکردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۷    
خبرگزاری بسیج: انتشارات دهم در حوزه نشر کتاب، با پیگیری های معاونت دانش و پژوهش و علمی فناوری سپاه حضرت سیدالشهداء ع استان تهران راه اندازی شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۵    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود برای تقدیر و سپاسگزاری از اعضای شورای تأمین و همکاران آنها در برقراری امنیت و کمک به قانون مداری و سلامت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، کانون جوانان بسیج شاهرود ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۲    
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یک گروه 20 نفره از بسیجیان گردان امام حسین (ع) رشت در بخش های مختلف بیمارستان رازی جهت کمک به کادر درمان مشغول به فعالیت شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد، گفت: دو نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و از این مرکز مرخص شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از آمادگی همه جانبه برای کمک به دستگاه های استان در جهت مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند توسط اکیپ گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود ضدعفونی گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۶    
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی شهادت طلبه شهید مدافع حرم سید علی زنجانی را تبریک و تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۰    
نشست جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان سمنان و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند با اعضای شورای شهر و دهیار روستای قلعه بالا این بخش برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از ضدعفونی آثار و ابنیه تاریخی قم برای جلوگیری از بیماری کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی از توزیع بیش از 15 هزار ماسک و دستکش طی دو مرحله در داروخانه های شهرستان بندرانزلی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تست کرونای 10 لرستانی دیگر مثبت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 140 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۲    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان گفت: بسیاری از مراکز درمانی گیلان هم اکنون آماده ارائه خدمات به بیماران کرونا است و سایر مراکز نیز به زودی فعال می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۲    
مقدار زیادی دستکش و ماسک ساده نمدی در بازدید مشترک اداره بازرسی فرمانداری تعزیرات و بازرسان اداره صنعت و نماینده معاونت غذا و دارو در شهرستان ری کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در پیامی از کادر بهداشتی و درمانی استان سمنان در جهت جهاد درمانی در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۲    
عده ای فاسد و فرصت طلب بدنبال سودجویی از طریق احتکار ملزومات بهداشتی هستند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۰    
آیت الله محمد رضا ناصری ابراز داشت: این مراقبت ها و رعایت نکات بهداشتی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه اثر گذار بوده و از واجبات دینی و وظیفه شرعی ماست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۰    
حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی نشست عقیدتی سیاسی با موضوع ولایت شناسی و ولایت مداری در دفتر این حوزه برگزار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
خبرگزاری بسیج: سازمان بهداشت جهانی، لحظاتی پیش خبرهای شگفت آور جدیدی را در مورد بیماران کرونایی ارائه داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندرانزلی با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان به دلیل کرونا، از شهروندان خواست به هیچ عنوان از خانه های خود خارج نشوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار توجه بیش ازپیش دولت در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استان گیلان شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
به همت بسیجیان حوزه 115 شهید غفاری کلاک ضدعفونی کردن مساجد، پایگاه های بسیج، پارک های منطقه جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۰    
نمایشگاهی با عنوان " نقش زنان در اقتصاد مقاومتی " به همت جوکار مسئول جهاد سازندگی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی در پایگاه الزهرا این حوزه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۲    
به همت حوزه بسیج 611 مالک اشتر تجلیل از کادر درمانی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهر هشتگرد انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۰    
سرهنگ سپهوند گفت: در چند روز اخیر طی بازدید های انجام شده از واحد های صنفی قهوه خانه ها و سفره خانه های سطح شهر، 3 واحد صنفی پلمب و به 36 واحد تذکر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ثبت نخستین مورد مثبت گرونا در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان های استان گیلان همچنان مشهود بوده و نیازمند پیگیری جدی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه استان گیلان گفت: سپاه آماده همکاری همه جانبه با دستگاه های اجرایی برای کنترل این ویروس در سطح استان گیلان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
پاسداران سپاه ناحیه سمنان و تیپ 12 حضرت قائم (عج) در اقدامی جهادی شبانه معابر پر تردد شهری سمنان را ضدعفونی کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۱    
حجت الاسلام نوفرستی گفت: در کنار رعایت موارد بهداشتی، از بین بردن اضطراب های ناشی از شیوع ویروس کرونا و ایجاد آرامش روانی در جامعه اهمیت فراوانی دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۱    
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بر این اساس چندین پروژه دیگر شناسایی شد و علاوه بر قنات روستای سنگ آباد 4 پروژه آغاز شده است و با کمک خیرین و جهاد کشاورزی کار اجرایی این قنوات تا پایان سال به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۱    
محتکر ماسک و اقلام بهداشتی در بیرجند دستگیر و در بازرسی از انبار وی 3 هزار ماسک کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۳    
عملیات استقرار بیمارستان سیار سپاه با همکاری پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران و بیمارستان شهید صدوقی سپاه اصفهان عصر امروز در مجتمع فرهنگی نور منطقه نیروگاه قم آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۵    
وحیداسکندری گفت: تفاوت امسال با سال قبل این است که کاروان زوجین برقرار خواهدشد که تعداد آنها 135 نفرپیش بینی شده و اتاق آنها مانند عمره مفرده, خانم باهمسرخود بوده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
پیکر دکتر محمد رضا فخر مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی فردا سه شنبه 13اسفند ساعت 14 از غسالخانه بهشت متقین بیرجند تشییع می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
در روزهایی که شاهد ایثار و تلاش شبانه روزی جامعه پزشکی کشور هستیم، خبر درگذشت پزشک اخلاق مدار و مدیر جهادی سرهنگ پاسدار دکتر محمدرضا فخر ، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۸    
اداره کل مدیریت بحران استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد مهدکودک ها، مدارس و مراکز حوزوی قم تا پایان هفته جاری تعطیل است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۸    
فردی که مرتکب اقدام نامتعارف در حرم حضرت معصومه (س) شده بود و فلیم آن در فضای مجازی انعکاس گسترده یافت، بازداشت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۰    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: شبانه روز گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی و درون شهری شرق استان سمنان روی داد که 13 تن مصدوم شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۷    
معاون اجرایی و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان با حسنعلی اصغری مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان قزوین دیدار و گفت و گو نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از فوت دومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۰    
جلسه اتخاذ تمهیدات لازم در جهت مقابله با شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا در بخشداری بیارجمند شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۵    
ضدعفونی کردن معابر عمومی شهر بیارجمند در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به همت گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود و شهرداری انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
ارداقیان گفت: مخالف این امر هستیم که رسانه ها به فضایی که بیماران کرونا در آن بستری هستند وارد شوند که صرفا جنبه حفظ بهداشت و سلامتی خبرنگاران را دارد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
جعفر کاظمی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس صبح امروز در بیمارستان شهدای یافت آباد دار فانی را وداع گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان و نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در پیامی از کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راستای خدمت به مردم در مقابله با ویروس ...
  • ۱