جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۵۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
به همت جهادگران حوزه 113 شهید احسانی نژاد ناحیه امام حسین(ع)ضدعفونی و گند زدایی معابر،خیابان ها، دستگاه های خودپرداز،مغازه هاو پاساژها در منطقه عظیمیه کرج انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۶    
راه اندازی نخسیتن واحد تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در بندرعباس
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: عوامل سازمان بهشت زهرا شهروندان تهرانی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند را با احترام به خاک می سپارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
اما نیک بدانید که خداوند عزوجل انتقام این کشتن ها به روش های وحشیانه، تعرض به نوامیس مسلمین و خون شهیدان را از ظالمان خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
قرارگاه پشتیبانی شمالغرب ارتش برای مقابله با شیوع کرونا در مراغه به 2000 نفر از ساکنان محله های محروم عشرت آباد، زینال آباد و پهرآباد خدمات بهداشتی ارائه کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشکیل سه موکب سلامت در مرکز استان و شهرستان های 10 گانه استان هر کدام یک موکب خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۹    
مردم قدرشناس همدان برای روز پدر قرار بود به دیدار جانباز پرافتخار میبدی بروند که به دلیل شیوع بیماری کرونا مقدور نشد و هدیه ای پیشکش این جانباز کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: طرح نظارت و کنترل مسافران ورودی به شهرستان نهاوند در محورهای شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر و دیگر نهادها آغازشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۵    
حتی اگر وزارت بهداشت اعلام کند 100 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 10 هزار نفر جان باخته اند. ما خواهیم گفت این دروغ است و 10 میلیون نفر مبتلا شده و یک میلیون نفر جان باخته اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۹    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از آمادگی همه جانبه برای کمک به دستگاه های استان در جهت مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
ابرازه گفت: هزار و 26 بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های قم مرخص شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
استاندار هرمزگان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری درون و برون استانی را در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
امروز دشمن با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده است، اما از عموم مردم می خواهیم با حفظ آرامش و جدیت به توصیه های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
درپی ناهماهنگی های به وجود آمده مابین اجزای دولت درجهاد مقدس علیه ویروس کرونا وبروز برخی تصویر سازی ها از ایران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بر اساس آخرین آمار 12 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان خانواده ارتش و هشت نفر در بیمارستان هاجر بستری هستند، البته مراجعات بسیاری داشته ایم که با انجام معاینه مشخص شده که مبتلا به کرونا نبوده و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۵    
ضدعفونی کردن معابر و خیابان های شهر پارسیان با دستگاه نوین، توسط نیروی دریایی سپاه، ناحیه مقاومت و بسیجیان و نیروهای مردمی و با همکاری نیروی انتظامی پارسیان هر شب در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز از شناسایی و کشف دو انبار نگهداری اقلام پزشکی و بهداشتی در شیراز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۹    
برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به بیماران کووید19 ، 6 درمانگاه شبانه روزی در منطقه کاشان راه اندازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۷    
بررسی ها از ترخیص تعدادی از بیماران بستری مبتلا به کرونا در شاهرود حکایت دارد؛ اما مردم همچنان باید خودمراقبتی را جدی بگیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۹    
مسئول روابط عمومی سپاه کاشان ضمن اشاره به آمادگی دانش آموزان بسیجی برای خدمت رسانی شبانه روزی گفت: 25 پرستار بسیجی کاشانی در تورهای ایست و کنترل مشارکت دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
معاونت سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر کلانشهر اهواز با تلاش نیرو های سپاه پاسداران درحال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۷    
مدیر حوزه های علمیه در پیامی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ایمنی شاعر حوزوی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۷    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پرستاران درخواست ملزومات رسیدگی به بیماران را از مسئولین سازمان جهانی بهداشت داشتند که این مسئله موجب شگفتی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۹    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اعزام تیم پزشکی جهت آموزش مقابله با بیماری کرونا به مناطق عشایری شهرستان اسفراین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۱    
مدیر روابط عمومی و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تعداد مبتلایان به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 21 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۴    
دومین حرکت تروریستی در زاهدان توسط پلیس محلی کلانتری 15 منهدم شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۷:۱۲    
همچون گذشته هرگونه خدمتی برای بهتر شدن حال مردم انجام می دهیم تا مردم شهرمان با آسودگی خاطر به زندگی شیرینشان ادامه دهند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
استاندار لرستان در پیامی درگذشت حاج محمدجعفر قاضی خیر لرستانی را که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده بود تسیلت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی درگذشت حاج محمدجعفر قاضی خیر لرستانی را که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده بود تسیلت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل 28 پرونده تخلفات محصولات بهداشتی در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
شهردار خرم آباد از لغو برنامه های ستاد خدمات سفر شهرداری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: بخشی از هزینه های ستاد نوروزی را صرف مبارزه با کرونا می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل آموزش وپرورش لرستان از فعال شدن مراکز مشاوره به منظور کاهش اضطراب و استرس دانش آموزان و اولیای آنان در رابطه با ویروس کرونا و ارائه مشاوره تحصیلی و تربیتی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۲    
امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه باید از سفر های غیرضروری اجتناب کرد گفت: برخی سودجویان در پی برهم زدن آرامش مردم هستند و نباید به شایعات توجه شود
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۷    
فرماندار میامی از کارگاه تولید ماسک این شهرستان بازدید کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۷    
صبح امروز یگان جنگ نوین سپاه روح الله و جمعی از بسیجیان بامشارکت شهرداری ,نیروی انتظامی وسایر دستگاه های اجرایی معابرشهری اراک را گندزایی و پاکسازی کردند.عکاس:/ حسین خدیمی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۲    
محمد رضا مهدلو :شهردار زرنداز ساماندهی و نصب تصاویر شهدا در گلزار شهدای زرند خبر داد و گفت: در این طرح 74 رواق خالی در گلزار شهدا به کاشی نگاره های عکس شهدای در این گلزار مزین وتا 10روز آینده نصب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
معابر و خیابان های شهریار با حضور کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت شهریار، در قالب طرح جهاد سلامت، ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
دریک اقدام خود جوش وجهادی ودر ادامه مبارزه با ویروس کرونا اماکن عمومی سی ریز زرند توسط بسیجیان حوزه مقاومت ثامن الائمه (علیه السلام) ناحیه زرند ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۵    
نامبرده قصد داشت با شناسایی اهداف نظامی و امنیتی در شهر زاهدان از جمله سپاه سلمان سلسله اقدامات تروریستی را در قالب عملیات انغماسی طراحی و اجرا نماید که با اقدام بموقع سربازان گمنام امام زمان(عج) ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
ایشان همواره با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض (13-15) ماه رجب آن را یک فرصت با ارزش برای صفا دادن به دل، توبه و خودسازی دانسته اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با مراجع تقلید،گزارشی از روند اقدامات مقابله با شیوع کرونا در کشور ارائه کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
در سالروز میلاد امام اول شیعیان بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان قم میهمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصوم (س) شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
معابر عمومی شهر اسفرورین به همت بسیجیان حوزه حضرت مهدی(عج)ضدعفونی و گندزدایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
فرمانده پایگاه شهیدان خوش رفتار حوزه 219 شهیدان معارف وند ناحیه امام سجاد(ع) گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس اقدامات پیشگیرانه در منطقه رجایی شهر انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به وزیر بهداشت در خصوص کرونا ویروس نامه نوشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین کرج گفت: بهترین روش زنده نگه داشتن سالروز میلاد حضرت علی (ع) توجه کردن به کلمات و سخنان ایشان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی کرج گفت: حضرت علی (ع) مایه آرامش زمین و یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص) بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
شهردار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین شهر قزوین که متاسفانه برخی از شهروندان را به کام مرگ کشانده، جانباختگان با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان به خاک سپرده می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
ارداقیان از راه اندازی سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا دردانشگاه عاوم پزشکی قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
جمعی از روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان شاهرود آمادگی خود را برای مقابله با ویروس کرونا در راستای مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۲    
اماکن مذهبی و امامزاده ها توسط گروه جهادی انصار المهدی (عج) هشتگرد ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۷    
در حوادثی مانند ویروس کرونا به همان اندازه که ممکن است بلا باشد ، ممکن است امتحان الهی باشد و همچنین سرزنش و شماتت و تبلیغات سوء دشمنان بر ناکارآمدی نظام و تمسخر دین نیز امروز عیان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
نیروهای گمنام اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت حضرت جوادالائمه (ع) موفق به کشف کارگاه تولید الکل غیرمجاز شدند و در این میان دو هزار و 200 لیتر الکل صنعتی ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
در ادامه مبارزه با ویروس کرونا معابر شهری و حیاط بیمارستان امام علی (ع) کرج توسط نیروهای جهادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
با تلاش گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج 123 شهید ایزدیار آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
در ادامه مبارزه با ویروس کرونا معابر شهری هشتگرد توسط بسیجیان حوزه بسیج 611 مالک اشتر ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۶    
رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: یک مورد کرونای مثبت در خوی به ثبت رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
کارشناسان سازمان جهانی بهداشت امروز وضعیت خدمات رسانی به بیماران کرونا در بیمارستان فرقانی قم را بررسی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۱    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: صندوق کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز در پیرانشهر راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
در راستای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن، معابر اصلی و مناطق مختلف شهرستان اشکذر به همت ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشکذر ضدعفونی گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
بسیجیان پایگاه ثارالله حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف شهر رویان برای مقابله با ویروس کرونا دست به کار شده و با تهیه ژل و محلول ضدعفونی کننده آن را در اختیار خانواده های کم برخوردار قرار دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
20 هزار لیتر مواد شوینده توسط مردم نقده برای شستشوی معابر این شهرستان اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۷    
در زمان حاضر که همه از ویروس کرونا سخن می گویند و بر خود مراقبتی یکی از اقشار آسیب پذیر در مقابل این بیماری معلولین و جانبازان عزیز هستند که باید مراقبت ویژه ای در مقابل این بیماری داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
مدیر تولیدی پوشاک عفاف میاندوآب گفت: برای تولید لباس مخصوص کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و ... آماده هستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
پویش مردمی ضدعفونی معابر شهری با حضور آحاد جامعه در نقده برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۹    
سازمان نظام پزشکی یزد در بیانیه ای، تاکید کرد: چنانچه همکاری همه جانبه مردم عزیز صورت نگیرد، انتظار می رود بیماری با شیوع بیشتر و وسیع تر منتشر شود و دیر یا زود به سراغ هر کدام از آحاد جامعه بیاید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
دکتر محمد محمدی , رئیس اسبق انجمن پزشکان عمومی رشت و دکتر محمدعلی ربیعی یک از پزشکان شهرستان شفت در راه مداوای بیماران کرونایی جان خود را از دست دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: فعالیت بیمارستان سیار سپاه که در محل محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده از امروز آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
به منظور افزایش توان رزمی کارکنان میدان تیر ویژه کارکنان سپاه شهرستان سرباز برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 2 کارگاه تولیدی ماسک توسط بسیج سازندگی استان آغاز به کار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل از اعزام گروه های جهادی برای ضدعفونی کردن دستگاه های خود پرداز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: جمعی ازبسیجیان شهرستان نهاوند در رزمایش عمومی مقابله با کرونا امروز عملیات شکست ویروس کرونا در منطقه خزل را آغاز کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
اماکن زیارتی و سیاحتی و مذهبی دهستان میانکوه مهریز توسط بسیجیان در مقابل ویروس کرونا ضدعفونی گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان شمسی پور پیام تسلیتی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۷    
دکتر محس شانقی گفت:توصیه های بهداشتی به عموم مردم و بخصوص کسانی در منزل حیوانات اهلی یا زینتی نگه داری میکنند یادآوری شده و موکدا تماس با حیوانات خود را به حداقل برسانند و تا جایی که امکان دارد تماس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به همت بسیج جامعه زنان برای مقابله با شیوع کرونا ویروس گفت: ضدعفونی مساجد و اماکن مذهبی، معابر و اماکن عمومی، توزیع اقلام بهداشتی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
استاندار آذربایجان غربی گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای مقابله با کرونا استفاده می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت مناطق مختلف شهرستان را ضدعفونی و گندزدایی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
بسیجیان حوزه شهدای بدر اراک به صورت جهادی و داوطلبانه با کم ترین تجهیزات مساجد منطقه استحفاظی این حوزه را ضدعفونی و گندزدایی کردند عکاس:/حسین خدیمی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
گروه های جهادی بسیج هم زمان با سایر مناطق داوطلبانه و جهادی با تهیه مواد ضدعفونی و تجهیزات معابر روستای این شهرستان را گندزدایی وضدعفونی کردند . عکاس:/حسین خدیمی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قدس حوزه 15 ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا (ع) تمامی عابر بانکها، پیاده رو ها و ... محدوده سرزمینی این پایگاه را ضد عفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۷    
به همت گروه جهادی شهید حججی پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، بسته های مواد غذایی و غذای گرم در محلات اسلامی شاهرود به مناسبت میلاد امام علی (ع) توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۲    
به همت گروه جهادی شهید حججی پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود دو رأس گوسفند قربانی و در محلات اسلامی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
بسیج خواهران پایگاه حضرت خدیجه س حوزه مقاومت حضرت زینب س در یک آتش به اختیار خودجوش و جهادی با دوخت ماسک و آماده سازی و توزیع 500 بسته بهداشتی رایگان به مناسبت میلاد امام علی ع به همیاری شهروندان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات مرکزی ولیعصر (عج) تربت حیدریه گفت: گروه های جهادی چند پایگاه مقاومت نیز در حال آماده باش هستند که در شرایط نیاز به کمک ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
بسیج خواهران پایگاه حضرت خدیجه س حوزه مقاومت حضرت زینب س در یک آتش به اختیار خودجوش و جهادی با دوخت ماسک و آماده سازی و توزیع 500بسته بهداشتی رایگان به مناسبت میلاد امام علی ع به همیاری شهروندان تربت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
شاعر رزمنده و بسیجی پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در وصف مولا علی (ع) شعری سروده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس در اطلاعیه ای، از لغو برگزاری نماز های جماعت در کلیه مساجد سطح استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
فرمانده حوزه یک حر سپاه ناحیه حر مشهد گفت: بسیج بعنوان نیروی آماده بکار همیشه در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور موثر و انقلابی داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۳    
فرماندار میامی گفت:شهرستان میامی با همتی که شهرداری محترم داشتن مواد ضدعفونی کننده برای کل سطح شهر تهیه شده و توسط دستگاه های کشاورزی که کشاورزان محترم آوردن کل معابر و مکان های عمومی شهر ضدعفونی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
به مناسبت 13رجب ومیلاد حضرت علی (علیه السلام) مراسم جشنی در ستاد لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
امیرالمؤمنین علی علیه السلام الگوی همیشگی است که می توان همه کمالات را در او سراغ گرفت و بدان ها اقتدا کرد. آن حضرت نه تنها از آنِ شیعیان که الگوی همه مسلمانان و جمله آزادگان است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
میلاد پدرِ عدالت جهان و جهانیان است، عرش غوغاست و جهان، آغشته به عطر گل های بهشتیِ قدوم علی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۳    
ایام اعتکاف است و این صدای معتکف است که با زبان دل می گوید خدایا به عزت خویش عزیز گردان و تمام را از نور وجودت سیراب کن.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
سرهنگ افشار گفت: وظیفه سپاه و بسیج است که در هر شرایطی کنار مردم باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
محسن علیزاده منخب شهرستان های سپیدان و بیضا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه سپیدان با فرمانده سپاه این ناحیه دیدار نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
500 عدد ماسک به صورت روزانه در کارگاه تولیدی پایگاه حضرت آسیه شهر گلشهر از توابع شهرستان گلپایگان تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
دانشجویان جهادی در شب میلاد امیرالمومنین علی (علیه اسلام) در حاشیه شهر اصفهان با بارگیری مواد ضدعفونی کننده جهت توزیع بین مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر اصفهان برای ریشه کندن کرونا به میدان آمدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
رزمندگان گردان امام حسین (ع) شهر درچه برای نابودی کرونا به یاری مردم شتافتند.
  • ۱