چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۳۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 22 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۱    
مسئول بسیج اصناف طرقبه شاندیز گفت: اقدام جهادی اصناف طرقبه شاندیز با هدف تأمین نیاز بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شریعتی و کادر درمانی آن به آبمیوه طبیعی آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۶    
یک واحد کارگاه غیر مجاز تولید ماسک غیر بهداشتی در شهرستان شاهین شهر و میمه شناسایی، پلمب و مقادیر قابل توجهی مواد اولیه و ماسک آماده توزیع توقیف شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۸    
قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان فریدونکنار با سلاح همدلی برای شکست کرونا وارد میدان شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۰    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 42 قرار گرفته و هوای تهران پاک است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان :از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید و انتشار محتوا های غیر واقعی مرتبط با کرونا ویروس در فضای مجازی شهرستان می کردند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: همه امکانات و تجهیزات شهرستان میبد برای مهار کرونا به کار گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
فرمانده سپاه آمل در گفتگو با بسیج خبر از راه اندازی بزرگترین خط تولید ماسک بهداشتی و گان بیمارستانی در آمل خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
معاون بهداشت و درمان سپاه ناحیه بروجرد گفت: روزانه دو هزار لیتر آب اکسیژنه در اختیار پایگاه های مقاومت بسیج قرار داده می شود که اقدام به ضدعفونی کردن روستاها می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،بسیجیان زنجانی بصورت روزانه اقدام به ضدعفونی و گندزدایی بازار این استان میکنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
به منظورپیشگیری و مقابله با کرونا و مهار این ویروس، به همت چهارتن ازجهادگران عرصه سلامت، 1500 عددماسک و 500 عدد بروشورآموزشی و روش های پیشگیری از ویروس کرونا، دربین اهالی روستا های طالپا، مومن آباد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
فرمانده سپاه ساری در گفتگو با بسیج از اعزام 144 تیم پزشکی با حضور 576 نفر به عنوان سفیران سلامت (یک پزشک خانواده +یک بهورز و 2 بسیجی) در بین جامعه هدف در شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۲    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از ارسال یکهزار و 200 سبد مواد غذایی اهدایی از طرف رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
به منظور توسعه، آبادانی و هم افزایی در محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم استان کمیته امداد استان زنجان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان همکاری مشترک می نمایند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
عاملان شهادت مأمور غیور نیروی انتظامی شهرستان کنارک دستگیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۱:۱۰    
مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه عمل به دستورات بهداشتی در مورد کرونا حجت شرعی است، گفت: شیوع ویروس مهلک کرونا بدون شک بستری برای آزمایش ما انسان ها است تا ببینیم هرکس چگونه امتحان خود را پس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید ماسک های سه لایه در قم آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
حضرت آیت الله امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور فرمانی به سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تقدیر از خدمات نیروهای مسلّح به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
برخی از ادارات و اماکن عمومی شهرستان کلاله توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی ضدعفونی و گندزدایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۹    
به منظور تأمین نیاز مردم به اقلام بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، خط تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه 25 هزار ماسک پارچه ای در اردکان راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۶    
مظفری گفت: به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو، بیش از 2 هزار و 500 گلدان جهت جایگذاری در معابر اصلی شهر،تقاطع های غیر همسطح و دیگر اماکن تاریخی و مذهبی شهر آماده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل حوزه علمیه استان هرمزگان از تشکیل قرارگاه سلامت حوزوی خبر داد و گفت: طلاب و روحانیون استان هرمزگان در گروه های مختلف و عناوین مختلف فعالیتی وارد عرصه مقابله با کرونا شده اند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
هرمزگان گفت: با راه اندازی سامانه 190 میزان مراجعات مردم به مراکز درمانی کاهش یافته و مردم پاسخ سوالات خود در خصوص ویروس کرونا را از این طریق از کارشناسان دریافت می کنند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
رییس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: از 14 اسفند امسال تا کنون 10 نانوایی در بندرعباس به دلیل رعایت نکردن بهداشت پلمپ شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
نانوایی ها یکی از اماکنی هستند که بخش زیادی از جامعه با آنها ارتباط دارند و نان مورد نیاز خود را از آن واحدها تهیه می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
استاندار هرمزگان گفت:پزشکان و پرستان در بیمارستان ها اکنون در شرایط جنگی با ویروس کرونا قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی مازندران از توزیع روزانه دوهزار ماسک برای مقابله با ویروس کرونا در بین خانواده های نیازمند مازندران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۶    
همزمان با روز بزرگداشت شهدا، اصغر آذرکیا رزمنده دوران پرافتخار دفاع مقدس و جانباز 30 درصد اردبیلی دار فانی را وداع به همرزمان شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۶    
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن سطح شهر و محلات پارس آباد، همچنان توسط بسیجیان و سپاهیان ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۶    
امام جمعه سرعین گفت: برای مقابله با کرونا و حذف اجتماعات توصیه می کنم دید و بازدیدهای نوروزی را مجازی برگزار کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۱    
باید به دولت های غربی و به تبع آنها سازمان ملل، حق داد تا از آزادسازی کامل ادلب به شدت نگران باشند و در این خصوص جار و جنجال زیادی به راه اندازند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به خسارت سیلاب به 4 هزار و 77 واحد روستایی در جریان سیلاب اخیر، گفت: رانش زمین موجب خسارت جدی به زیرساخت های استان شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
دوشهرستان پاوه وجوانرود به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به صورت کامل قرنطینه شدند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۹    
به همت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در آستانه آغاز سال 99، 500 بسته مواد غذایی به ارزش 800 میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از کاربران توئیتر با توجه تقویت احتمال جنگ بیولوژیک آمریکا علیه مردم ایران به بازخوانی موضوع ترور بیولوژیک مرحوم سلحشور و کاظمی آشتیانی پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
در آستانه روز شهید ، رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با پدر شهیده نرجس خانعلی زاده؛ ضمن عرض تسلیت به خانواده این مجاهد عرصه بهداشت و درمان کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
درست است که متاسفانه امسال ماه عزیزو مبارک رجب برابر شد با روزهای سخت و متفاوت کرونایی، اما خوب است حتی در این موقعیت نیز از فواید و مبارکی ماه رجب غافل نشده و این فرصت را حتی غنیمت بدانیم....
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
شهروندان با ثبت شرایط فعلی جسمانی خود در سامانه سلامت در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
مرکز استشاری ایران در سوریه شایعات مربوط به حمله به مواضع نیروهای متحد ارتش سوریه در شهر البوکمال ، (شرق سوریه) و شهادت شماری از این نیروها را تکذیب کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۶    
نهاد خبری حوزه علمیه در اطلاعیه ای انتشار عکس نوشته "واریز یارانه 5 میلیون تومانی ویژه طلاب قم"را با لوگوی این خبرگزاری جعلی خواند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شیوع ویروس طی روز های آینده به شکل بسیار گسترده در سرزمین های اشغالی افزایش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
تقسیم وظائف و مأموریتهای سازمانها و بخشهای نیروهای مسلّح از وظائف این قرارگاه است. این قرارگاه باید در هماهنگی کامل با دولت و وزارت بهداشت و درمان عمل کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملکرد سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در زمینه اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و همچنین گندزدایی و پیگیری بیمارستان صحرایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۶    
فرمانده سپاه عاشورا در پیامی اعلام کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در بستر رسانه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه در پیامی به مناسبت روز شهدا، یاد و نام شهدا را گرامی داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۸    
کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در منطقه گلدشت کرج با کمک سربازان گمنام امام زمان در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز و همکاری نیروی انتظامی استان کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۶    
سرهنگ صادق پور گفت: جهادگران بسیجی استان همچون همیشه با تمام توان خود تا ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۱    
سرهنگ لشگری گفت: ده خودرو هیات اتومبیلرانی استان آماده هرگونه ارائه خدمات و کمک به هم استانی های عزیز می باشد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۳    
سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده سپاه زرند از ضد عفونی وگندزدایی معابرو تب سنجی و غربالگری کرونا توسط گروهای جهادی این ناحیه خبرداد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۸    
بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) شرق شهرستان اصفهان، همه همت و تلاش و اولویت گروههای جهادی حوزه های مقاومت را خدمت رسانی در خصوص ضدعفونی مکانهای عمومی و معابر روستاه ها و شهرهای شرق قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۸    
بسیجیان حوزه بسیج امام حسین(ع) از توابع ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)، در عملکردی تحسین برانگیز، اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی و معابر شهر اژیه از توابع شرق اصفهان کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۳    
به همت بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) و گروه جهادی شهید حاج محمود شفیعی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و کمیته امداد حضرت امام جرقویه سفلی، بازدید از منازل محرومین در دستور کار قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اینکه مصرف الکل متانول موجب مرگ چهار مرد با سن 18 تا 43 سال و مسموم شدن چند تن دیگر در همدان شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
در پی شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به اپیدمی در سطح استان، بسیجیان، پاسداران و سربازان خط مقدم در حوزه بهداشت و درمان با تمامی امکانات و تجهیزات خود به دفاع در برابر این ویروس منحوس و مهاجم آمدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز باید همه ما در میدان مبارزه با ویروس کرونا در کنار هم باشیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۹    
قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و مسئول قرارگاه استانی پدافند زیستی سپاه استان تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
به همت بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود، تب سنجی و ضدعفونی خودرو ها در شاهرود انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۹    
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: می توانیم 73 سالن ورزشی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در جهت ایجاد سالن های اورژانسی در اختیار علوم پزشکی قرار می دهیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از نهال کاری یادمان شهدای گمنام هندیجان با همت و تلاش بی نظیربسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی و کادر طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
در پی کمبود ماسک و دستکش های پلاستیکی در بازار شهرستان ،بانوان بسیجی میداوود در جبهه مبارزه با ویروس کرونا وارد میدان شدند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
در پنجمین شب بسیجیان حوزه های شهری و روستایی آبادان جهت مبارزه با این ویروس به خیابانها آمدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گتوند از فعالیت ها و تلاش های گروه جهادی شهید محمد تاجبخش مستقر در شهرک پنجم بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
عملیات پاکسازی مناطق و معابر شهری با همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
بسیجیان پایگاه مقاومت شهیدان مسجد قمر بنی هاشم حوزه دوم شهری شهید مدنی ناحیه مقاومت بسیج مسجد سلیمان نیز در دومین مرتبه اقدام به ضدعفونی کردن پارک ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
ضدعفونی و گندزدایی معابر و محله های شهرستان باغملک توسط گروه های جهادی سپاه ناحیه باغملک انجام شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
گروه جهادی شهید محمدرضا پدوار پایگاه مقاومت بسیج سلمان مسجد ابوذر حوزه حضرت رسول (ص) هدف احیای فضای سبز در اقدامی ارزشی با حضور بسیجیان و امام جماعت این مسجد 10 راس نهال را روز گذشته در منطقه تمبی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت :ایثار و شهادت دارای جایگاه بسیار رفیع معنوی و انسانی است. بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر ارواح مطهر و پاک شهدا به خصوص سردار شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۳    
در شهر کرمان افرادی از نواحی مقاومت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امیر المومنین (ع) با هماهنگی فرماندار کرمان و مراکز بهداشتی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
بامصوبه هیئت نظارت براصناف، آرایشگاههای زنانه ومردانه شاهرود تعطیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۳    
حسینی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: نقاهتگاه هتل کرمان ظرفیت پذیرش 83 بیمار را دارد و تمامی خدمات در محل نقاهتگاه هتل کرمان رایگان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: قرارگاه جهادی شفا با هدف پیگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای کمک رسانی به دولت جهت ضد عفونی ، امداد پزشکی، تهیه و توزیع ماسک و ژل دست، تشکیل شد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
استاندار خوزستان افزایش بیماران در سه روز گذشته در استان را یک هشدار جدی برای همه دانست و گفت: تاکنون مدیریت و کنترل ویروس کرونا خوب بوده است اما پایداری این مساله شکننده است و به طور کلی در بیماران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: بسیجیان این شهرستان با حضور در مناطق روستایی نسبت به ضدعفونی و گندزدایی این مناطق برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدام کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
دریادار نوذری فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از بخش بیماران کرونایی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
مسئول روابط عمومی سپاه خوزستان گفت: با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر (عج) این استان انبار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کشف و در اختیار شبکه توزیع قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
جلسه قرارگاه جهادی شفا سپاه استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۸    
مدیر گروه جهادی یاوران سلامت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با رمز قاسم زنده است مزار شهدای زاهدان با همکاری طلاب بسیجی ضدعفونی و گندزدایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری بسیج: فیلم (چارلی در تهران) به قلم حسن ایمانی با بازی علیرضا خمسه و امیر غفارمنش به زودی وارد سینمای خانگی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
با همت جهادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد پایگاه سلامت اجتماعی، هیئت کنگ فو، پایگاه مقاومت امیرالمومنین(ع) و مسجد امیرالمومنین(ع) برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۴    
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
استاندار لرستان تعطیلی بازار و اصناف ارائه دهنده کالاهای اساسی را در این استان تکذیب کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت 3 اثر تاریخی خانه چنگایی خرم آباد، غار کموترلان شهرستان دورود و حمام جنوبی شهرستان کوهدشت در فهرست آثار ملی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
فرمانده انتظامی بروجرد از پلمب 41 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از روز گذشته تاکنون بیش از 42 هزار تست غربالگری از مسافران ورودی به لرستان گرفته شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
استاندار لرستان گفت: استفاده از نیروهای بازنشسته حوزه بهداشت و درمان و بکارگیری پزشکان و پرستارانی که بیکار هستند در این مقطع زمانی می توانند در این جریان کمک شایانی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به 210 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
مدیرکل استاندارد لرستان از صدور و تمدید 134 پروانه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی این استان در سال 98 خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی به مناسبت روز شهدا گفت: فرهنگ شهادت، یک فرهنگ متعالی و در زمره عالی ترین مفاهیم الهی است که شخصیت هایی با ایمان قلبی به خدا به آن دست می یابند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
مدیر کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد مدیریت بیماری کرونا از پلمب 15 واحد صنفی متخلف در این استان از سوی بازرسان کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۹    
همسران رزمندگان و پاسداران تیپ 12 قائم(عج) در حرکتی جهادی اقدام به تولید ماسک کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
سرپرست معاونت فرهنگی و عملیات تیپ 12 (عج) گفت: مسیر تیپ 12 قائم (عج) به یاد 72 تن با تصاویر شهدا مزین می شود
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، بسته های بهداشتی شامل دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ماسک به خانواده های نیازمند اهدا شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
با توجه به شیوع بیماری کرونا، به منظور جلوگیری از ورود افراد مشکوک به این بیماری، طرح کنترل ورودی شهر حسن آباد با استفاده از تب سنج دیجیتالی از صبح امروز به صورت 24 ساعته اجرایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۶    
به همت گروه های جهادی بسیج سپاه انصار الحسین (ع) گناوه تولید بیست هزار ماسک جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا اغازشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
با همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان و چهادگران سلامت سطح شهر آشار از توابع شهرستان مهرستان گند زدایی و در بین مردم نیازمنداین شهر مواد شوینده و ضدعفونی کننده نیز توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۱    
فرمانده سپاه سردشت گفت: طرح غربالگری در 4 نقطه مرزی ورودی شهرستان با برپایی ایستگاه های سلامت اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از انجام غربالگری بیماری کرونا در پایگاه های مستقر در ورودی شهرستانهای استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
مدیرنظارت بردارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مجوز موقت فعالیت بر ای 10کارخانه تولیدمواد ضدعفونی کننده در استان صادر شد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش 22 درصدی تردد در محور های مواصلانی استان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
فرمانده انتظامی چایپاره از کشف انبار احتکار ماسک و دستکش خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
فرمانده سپاه سردشت گفت: همت جهادی برای شکست کرونا در سردشت شکل گرفته است.