جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 3 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
صادق زیباکلام و روزنامه زنجیره ای شرق به جای این که بگویند طیف متبوعشان در این 6 سال با مملکت چه کرده اند، به طرح این پرسش فرافکنانه پرداختند که مجلس یازدهم با مملکت چه خواهد کرد؟ !
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۰    
پیکر پاک شهید اصغر پاشاپور پس از انتقال به ایران و برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران هم جوار شهید مدافع محمد پورهنگ در گلزار شهدای تهران به خاک سپرده خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
فیلم کوتاه تاسوعا به کارگردانی وحید حق وردی به بخش نیمه نهایی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه موسترا د سینما اتنوگرافیکو موسو دو پوبو اسپانیا راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
شهید مجید رساپور از شهدای دانش آموز قم وصیت کرده بود، اگر شهید شدم بر مزارم ننویسید جوان ناکام، من به کام خود شهادت رسیده ام.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
رئیس ستاد بحران مدارس استان کرمانشاه امروز سشنبه 6 اسفند 98 نیز تعطیل اعلام کرد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بسیاری از مشکلاتی که در خانواده و جامعه وجود دارد ناشی از بی توجهی به آموزه های دینی است که امیدواریم با بهره مندی هر چه بیشتر از مقوله نماز و آموزه های ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۴    
سرهنگ طاهری اصل از کشف 376 کیلوگرم مواد افیونی در آب های داخلی شهرستان جاسک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۰    
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی با تقدیر از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نماینده منتخب شهرستان های شاهرود و میامی تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت تردد 179 میلیون و 100 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان در 11 ماه امسال خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تأمین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۴    
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور و حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
سردار غلامرضا جلالی گفت: در چرخه اقدامات پدافند زیستی احتمال قرنطینه زمانی است که انتشار ویروس از کنترل خارج شود که هنوز ما در مورد قرنطینه کردن جایی به جمع بندی نرسیده ایم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۵    
انتخابات در کشورمان به خودی خود از این نظر که تشکیل شده از جمعی کاندید و مردمی است که نقش انتخاب کننده دارند و نیز سازوکارها و قواعدی که در این زمینه وجود دارد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۵    
انتخابات راه پایان دادن به ناکارآمدی و آغاز یک امید جدید در مردم است . در هر انتخاباتی تعداد نیروهای تازه نفس و با انگیزه روی کار می آیند و نیروهایی که دوره خدمت آنها به پایان رسیده است باکرسی های ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
ویژگی شخصیت سالم از نظر روانشناسی در مقابل بحران ها: 1.قدرت کنترل و مدیریت شرایط بحرانی 2. احساس تعهد به خود 3. روحیه تلاش و مبارزه 4. داشتن تفکر و رویکرد مثبت به زندگی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۰    
نماینده ولی فقیه لرستان گفت: برای رانش های احتمالی مناطق کوهستانی نیز تدابیری اتخاذ شود، به نحوی که با کوچکترین اتفاق محورهای استان مسدود نشوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۰    
رئیس علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تا به امروز بیمار که حاوی کرونا بوده، در استان وجود ندارد، گفت: تمام موردهای که از افراد مشکوک گرفته ایم، منفی بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۱    
امیرآبادی نماینده اول مردم قم در مجلس یازدهم با صدور پیامی اعلام کرد: اگرچه رای اعتماد و مردم شریف و عزیز قم مسئولیت اینجانب را سنگین تر نمود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا، برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب در قزوین لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۲    
آیت الله توکل حضور مردم در پای صندوق های رأی را لبیک به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۱    
فرماندار مشهدمقدس گفت: منتخبان مشهد و کلات در مجلس یازدهم شورای اسلامی مشخص شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: بیش از 3000 دقیقه برنامه در حماسه دوم اسفندماه امسال از شبکه اشراق، تولید، تامین و پخش شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۲    
براساس لیست سازمان نظام پزشکی در استان البرز 5 بیمارستان در سطح استان البرز به بیماران کرونا ویروس خدمات ارائه می هند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس اداره اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بنا بر دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تمامی مقاطع تحصیلی اعم از مدارس و دانشگاه های استان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در هفته گذشته 45 عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش نشانان ایستگاه های هشت گانه این سازمان انجام شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۷    
رئیس اداره جنگل داری و جنگل کاری منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از تولید 600هزار نهال در نهالستان های استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
آیت الله یزدی با صدور پیامی ضمن ارج نهادن به حضور پرشور ملت در انتخابات، این حضور ارزنده را به محضر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مؤمن نماینده فقید قم در مجلس خبرگان رهبری در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
استاندار گلستان نتایج انتخابات مجلس یازدهم در همه حوزه های انتخابیه استان گلستان را به این شرح اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان گفت: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی ، حماسه دیگری را رقم زدند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹    
در چرایی کاهش مشارکت نمی توان تک عاملی یا تک زاویه ای به موضوع نگریست یا به توجیه جناحی آن بسنده کرد، اما می توان با صراحت گفت ردصلاحیت ها عامل آن نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
آیت الله محمد یزدی با کسب 249 هزار و 130 رای وارد مجلس خبرگان رهبری شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان گفت: هیچ موردی از ابتلاء به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۲    
حجت الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت : کسانی که از نحوه انتخابات شکایت دارند،48 ساعت پس از اعلام رسمی مدارک خود به هئیت های اجرایی و دبیر خانه مرکزی ارئه دهند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
چهار عنوان کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس با همکاری انتشارات سوره مهر و کانون پرورش فکری به زبان انگلیسی ترجمه شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۸    
فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: با محوریت شهدای مدافع حرم و شمال غرب کشور بزرگداشت شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور مسئولان کشوری و استانی 5 اسفندماه در اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۸    
یادواره 185 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۴    
فاطمه محمدبیگی و لطف اله سیاهکلی به عنوان منتخبین مردم قزوین، البرز و آبیک معرفی شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از آغاز اجرای طرح راهداری زمستانی تاکنون 108 هزار کیلومتر باند در جاده های این استان برف روبی شده است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه تاکستان و بویین زهرا را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
در پی حضور حماسی مردم شریف استان در صحنه انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تقدیری از سوی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین و استاندار قزوین صادر شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
خبرگزاری بسیج: خانم دکتر وجدان دقه، متخصص پوست و مو توصیه های مهمی در مورد نحوه تغذیه و باید ها و نباید های مصرف داروها به همراه برخی مواد غذایی بیان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات لرستان نتیجه رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، دورود و ازنا، الیگودرز و پلدختر را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۳    
محمد دستورانی گفت: مدارس استان سمنان چهارم و پنجم اسفندماه به علت پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۸    
خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آخرین صندوق از شعبات اخذ رأی به هیأت اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ری تحویل شد و فرایند شمارش آراء در مجموعه حوزه فرعی شهرستان ری پایان یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
حمیدرضا حاجی بابایی و احمدحسین فلاحی به عنوان نماینده مردم شهرستان همدان و فامنین راهی بهارستان شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
بیانیه تشکر فرمانده سپاه زرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند به مناسبت حضور حماسی مردم ولایت مدار شهرستان زرند دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: بیش از سه هزار و پانصد نیرو برای ایجاد امنیت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تلاش کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۸    
عباس گلرو با بیشترین آراء نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه شد و به خانه ملت راه یافت
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۴    
دانش آموزان پسر شهرستان نیکشهر با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا به مدت 5 روز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۱    
آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در خصوص واکنش های بعد از اعلام نتایج انتخابات گفت: شادمانی ها و ناشادمانی های بعد از انتخابات را نباید در قالب رفتارهای غیرخردمندانه تجلی داد؛ کارناوال ها، به گو مگوها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۱    
مسابقات دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج و مساجد حوزه فجر ناحیه مرکزی یزد در مسابقات فوتبال دستی، پینگ پنگ، دارت، طناب کشی در سالن ولایت (فروزنده) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۴    
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت حضور حداکثری مردم ولایت مدار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۴    
انتخابات مجلس یازدهم زیر شدیدترین بمباران عملیات روانی برگزار شد که از این حیث کم نظیر بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
تمام مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی قم روز های یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب قم از توزیع 700 هزار ماسک احتکار شده در 32 داروخانه استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم باید توصیه ها و دستوراتی را که مسئولان بهداشت و درمان کشور برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه می دهند را با دقت رعایت کنند و انجام دهند و از حضور در امکان عمومی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۹    
دوازدهمین دوره جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز در پلدشت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۴    
تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه 98 در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۴    
حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهد شد و موجب مسرت و شادی دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۲    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۲    
محمد ابراهیم الهی تبار رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه آخرین آمار 4 حوزه انتخابیه استان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۲    
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع آوری معتادان متجاهر در آستانه نوروز 99 خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۴    
نمایندگان مردم سیستان با همدلی و اتحاد قدم های بزرگی برای رفع مشکلات بردارید و با فکر و اندیشه پاک با هم افزایی با یکدیگر و دیگر منتخبین کشور مجلسی در طراز انقلاب اسلامی و در راستای تحقق گام دوم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۹    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی ضمن اشاره به تداوم بارش برف و باران از امروز در استان گفت: این بارندگی ها تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۸    
خبرگزاری بسیج : پس از انتشار ویروس کرونا در چین، اخبار لحظه به لحظه این پدیده نوظهور از طریق رسانه ملی به سمع و نظر هموطنان رسیده و از ابتدای این ماجرا تا هم اکنون آمار تلفات و مبتلایان در چین و سایر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی مخلص را در بین نسل جوان ترویج داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از شب گذشته آغاز شده بود به مرور در حال پایان یافتن است و منتخبان مردم مشخص می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
مدارس و مراکز آموزش عالی استان گیلان به منظور مقابله با ویروس کرونا تا روز چهارشنبه تعطیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۹    
فرمانده سپاه خوی گفت: با حضور حداکثری در انتخابات به منویات رهبری گوش جان سپرده و لبیک گویان در میدان حاضر شدیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۴    
نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم مشخص شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۴    
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور 47 درصد واجدان شرایط در آذربایجان غربی پای صندوق های رأی حاضر شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۰    
رییس ستادانتخابات استان از پایان شمارش آرا در استان خبرداد وگفت: رقابت در انتخابات به پایان رسد واینک نمایندگان ملت با رفاقت برنامه های توسعه استانی را پیگیری نمایند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری بسیج: آخرین نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب استان تهران، حاکی از پیروزی حسین حق وردی در حوزه شهریار-قدس و حسن نوروزی در حوزه رباط کریم- بهارستان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
مراسم تقدیر از خانواده پایوران سپاه ناحیه عمار مشهد در پارک کوهسنگی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: موارد محدودی از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در همدان مشاهده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به ناراحتی خانم موگرینی از پایان مجلس دهم اشاره کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
ای کاش مسئولین، پیام امام خمینی را درک می کردند که بارها هشدار داده بود: "اگر روزی مردم از شما روی برگردانند"، و الآن کم کم همین طور می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
سرهنگ محمد یوسفیان با حکم حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی به عنوان معاون روابط عمومی سازمان بسبج منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند با اشاره به انتظار مردم از نمایندگان منتخب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر سطح بیکاری در جامعه افزایش یافته و از طرفی توان خرید مردم کاهش پیدا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
50 لیتر مشروبات الکلی توسط معاونت عملیات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری کمپین آموزشی پیشگیری از ناباروری در شهرستان نظرآباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۱    
بی تردید دوم اسفندماه افتخار دیگری است بر سینه ی ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که جلوه ی مردم سالاری دینی را علی رغم فشارها ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
سید امین جواهری دبیر بخش فیلم کوتاه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ با بیان اینکه 350 اثر به بخش فیلم کوتاه این جشنواره ارسال شده است گفت: 25 اثر مربوط به بخش انیمیشن، 30 اثر نماهنگ ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
با حضور معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود، گردهمایی مسئولین صالحین پایگاه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۴    
سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
گردهمایی توجیهی مسئولین نیروی انسانی حوزه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۶    
در نشست رئیس ستاد کنگره شهدای استان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر انتشار کتاب اعلام شهدای استان تاکید شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان یزد نشست علمی بازخوانی رویدادهای انقلاب اسلامی ایران در سه مرکز این دانشگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: بعد از اتمام مرحله شمارش آرا، نماینده های منتخب مردم استان برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: چهار اقامتگاه بوم گردی در بهمن ماه سال جاری در بخش بیارجمند این شهرستان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۰    
امین منوچهری جانباز مدافع حرم دزفول شب گذشته 30 بهمن به یاران شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۰    
دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه اعلام کرد: از 2 آبان تاکنون 110 هزار دانش آموز از این یادمان بازدید کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۴    
نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت رسمی اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۱    
و برای آنکه این منع از لمس ضریح موجب کاستن اعتقاد زائرین نشود کافیست مسئله فطری فوق که مورد اذعان عقل است برای مردم چنانچه گذشت توضیح داده شود .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با حضور در شهرستان زاهدان در محل مجتمع هنری ارشاد با بسیجیان و نخبگان هنری دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
امیر غفوری نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت رسمی اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
ویزای عراق از 6 اسفندماه مصادف با ابتدای ماه رجب تا پایان ماه مبارک رمضان برای ایرانیان حذف شد و دیگر در این ایام زائران برای سفر به عتبات نیازی به اخذ ویزا ندارند.
  • ۱