شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 اسفند 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 1 اسفند 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 3 اسفند 1398 بسیج 4 اسفند 1398 بسیج 5 اسفند 1398 بسیج 6 اسفند 1398 بسیج 7 اسفند 1398 بسیج 8 اسفند 1398 بسیج 9 اسفند 1398 بسیج 10 اسفند 1398 بسیج 11 اسفند 1398 بسیج 12 اسفند 1398 بسیج 13 اسفند 1398 بسیج 14 اسفند 1398 بسیج 15 اسفند 1398 بسیج 16 اسفند 1398 بسیج 17 اسفند 1398 بسیج 18 اسفند 1398 بسیج 19 اسفند 1398 بسیج 20 اسفند 1398 بسیج 21 اسفند 1398 بسیج 22 اسفند 1398 بسیج 23 اسفند 1398 بسیج 24 اسفند 1398 بسیج 25 اسفند 1398 بسیج 26 اسفند 1398 بسیج 27 اسفند 1398 بسیج 28 اسفند 1398 بسیج 29 اسفند 1398 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۴    
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به ثبت نام مردم این حوزه در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در این مرحله 16 متقاضی درشهرستا میامی نام نویسی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
جانشین فرمانده سپاه سردشت گفت: نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی با همت سپاه سردشت در سالن فنی و حرفه ای این شهرستان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
با ابتکار حوزه علمیه خواهران اردکان برای درگذشتگان این روز ها که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امکان برپایی مراسم ترحیم و یادبود نیست، مراسم ختم مجازی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
فرمانده سپاه جویبار با انتقاد از برخی تصمیمات در مورد بازارها گفت:برخی تصمیمات برای پیشگیری از این ویروس خوب است ولی برخی تصمیمات مانند باز بودن بازارها آن هم به شکل عجیب تصمیم نادرستی است .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
با حضور ویروس کرونا در کشور و در حالی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) این شرایط را احتمال جنگ بیولوژیک دانسته اند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از راه اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور ثبت نام اینترنتی متقاضیان دریافت بیمه بیکاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۶    
دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ویروس کرونا را تصمیم های سیاسی، امنیتی، مذهبی و اجتماعی کنترل می کند و نه پزشکی و نقش پزشکان در هنگام تعلل سیاسیون برجسته می شود که خود آن ها هم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۶    
فرماندار خوی گفت: بیش از 5000 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش 15 میلیارد ریال بین مردم زلزله زده بخش قطور توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۱    
گلفشان گفت: از چهارم تا 25 اسفندماه، 150 هزار ماسک از طریق داروخانه هلال احمر استان قم توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
پدر و پسر اهل تربت حیدریه، مالک 50 باب مغازه از 50 درصد اجاره بهای اسفندماه خود، صرف نظر کردند و چنانچه وضعیت ادامه یابد تا پایان فروردین 100 درصد آن بخشیده خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۳    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان خطاب نمایندگان زنجان در مجلس نامه سرگشاده ای را منتشر کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
کریم پور از تولید روزانه یک هزار ماسک توسط 6 گروه جهادی در اندیمشک خبر داد و گفت: در طی سه روز گذشته هشت هزار نفر در ورودی این شهرستان غربالگری شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: 182 تیم جهادی در قالب 782 نفر سازماندهی شدند که در راستای گندزدایی و ضدعفونی معابر ادارات و مساجد سطح شهرهای هیدوج، پسکوه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۷    
حمزه عباس زاده گفت: تلاش شبانه روزی گروهای جهادی این حوزه ،متشکل از خواهران وبرادران بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا در شهر سی ریز همچنان ادامه دارد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
دهناد گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا وبه منظور رفاه حال مشترکین تلفن های ثابت استان تا پایان فروردین 99 بعلت بدهی قطع نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
مردم این روزها با عزم و اراده و همتی داوطلبانه با حضور در پایگاه ها و مکان های فرهنگی و مذهبی در آماده کردن لوازم مورد نیاز برای مقابله و پیشگیری از مبتلا شدن همنوعان خود به کرونا با هم در پشت جبهه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شهادت 2 نفر از کادر درمان این دانشگاه در راه مقابله با بیماری کووید 19 خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۶    
وقتی همه دغدغه جهادگران، می شود خدمت به خلق از هر سلیقه ای، دیگر برایشان فرقی ندارد که این دغدغه، آجر روی آجر گذاشتن باشد یا کارآفرین شوند و نانی به سفره ای ببخشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۶    
بر اثر انفجار بمب دست ساز و ترقه در یکی از منازل محلات سیزه گانه اردبیل ، متاسفانه 3 نوجوان 15 ساله که در حال ساخت ترقه بودند دچار سوختگی از ناحیه دست و پا و صورت شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، گفت: هزینه های اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای تهیه اقلام بهداشتی اختصاص یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
آش این پروپاگاندای ضدانقلاب آنقدر شور شد که اکبرگنجی از اعضای اتاق فکر فتنه 88 نیز در رشته توئیتی به جریان کرونا هراسی هدایت شده علیه ایران از سوی دولت های افراطی آمریکا، عربستان و اسرائیل پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد گفت: توزیع 10 هزار بسته بهداشتی در شهرستان پارس آباد از امروز توسط جهادگران بسیجی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۴    
جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به توزیع سه هزار سبد کمک معیشتی در میان محرومان رشت گفت: به افراد مستضعف و آسیب پذیری که به واسطه شیوع این ویروس بیکار و خانه نشین شده اند از طریق بسیج سازندگی و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶    
طرح زوج و فرد تردد خودرو در معابر سنندج اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶    
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان از آغاز توزیع میوه نوروزی در 80 نقطه چهارمحال و بختیاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
نقاهتگاه نگهداری از بیماران کرونایی در خرم آباد به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ، استاندار لرستان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای طرح تب سنجی مبادی ورودی استان کردستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا متقاضیان بیمه بیکاری در هرمزگان باید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
دکتر فرشیدی از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای 7 مورد مشکوک در هرمزگان طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان به 90 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۶    
خط تولید اتوماتیک ماسک سه لایه در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
یک پرستار قمی استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. با ارزوی سلامتی و پیروزی برای کادر درمانی زحمت کش در این روزهای تاریک کرونایی.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۷    
اتهام زنی سیلی خوردگان از ملت ایران در حالی است که اولاً) بر اساس سازمان جهانی بهداشت، ویروس کرونا و ابتلای آن یک اپیدمی در جهان است و 149 کشور را درگیر خود کرده است و ثانیاً) سازمان جهانی بهداشت...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون 165 پزشکیار و بهیار تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه به بیمارستان های متعلق به علوم پزشکی گیلان اعزام شدند و همچون گذشته کنار کادر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
دکتر سهیل کیانفر یکی دیگر از پزشکان گیلانی است که در راه مداوای بیماران کرونایی شهید خدمت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
بنا به اظهارنظر برخی از اساتید روانشناسی، شبکه های اجتماعی در دنیای مجازی با اشاعه ترس و وحشت بیش از حد نسبت به ویروس و بیماری کرونا، می توانند به طور غیرمستقیم باعث گسترش این بیماری شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۰    
نیروهای اطلاعات سپاه قشم یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی دست ساز را کشف و منهدم کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۶    
فر مانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:سپاه از همان روزهای نخست ورود کرونا در کشور در کنار سایر نهادهای متولی امر وارد عمل شده است و با بسیج امکانات و نیروها مشغول به خدمت رسانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۶    
به همت سپاه پاسداران شهرستان قروه و با همیاری کشاورزان ، 17 دستگاه خودرو سمپاش توربو سطح شهر قروه را گندزدایی و ضد عفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۷    
از زحمات وزیر محترم و همکاران در این گستره ی وسیع تشکر شود. تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم الاجرا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۲    
با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور اکنون، فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۱    
امام جمعه ایلام در حاشیه حضور در سازمان انتقال خون ایلام و اهداء خون گفت: راه غلبه بر کرونا ویروس، عمل به توصیه های پیشگیرانه و درمانی پزشکان و متخصصان بهداشتی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۱    
مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان البرز از راه اندازی کارگاه تولید ماسک با مشارکت سپاه و خیرین کرج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۶    
دفتر محل کار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر به کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی تبدیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان دزفول با حضور امید بن عباس فرماندار ویژه شهرستان و دکتر یوسف پدیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سرهنگ هادی سعادت زاده در سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: انبار احتکار 2 هزار و 460 لیتر الکل در اهواز بر اساس گزارش مردمی شناسایی و پلمب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
مسوول روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: 6 هزار ماسک غیر بهداشتی و 480 لیتر الکل تقلبی توسط سازمان اطلاعات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: اطلاعات سپاه تاکنون چندین انبار احتکار در خصوص ماسک و تجهیزات پزشکی کشف کرد که فقط در یک مورد یک هزار و 600 تب سنج و حدود 4 میلیون ماسک کشف شد و در اختیار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۲    
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان یزد از ابتدای شیوع تاکنون به 326 نفر رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۲    
ضدعفونی و گند زادیی معابر سطح شهر اشکذر توسط گردان یازدهم امام حسین (ع) شهرستان با به کارگیری 20 کادر تخصصی پدافند جنگ نوین تیپ 18 الغدیر انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۱:۱۶    
بیمارستان صحرایی ارتش در مراغه فعالیت خود را برای پیشگیری از ویروس کویید 19 آغاز کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۷    
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیجیان شهرستان زرند تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهر را با 20دستگاه تراکتور سمپاس وحضور بیش از 100نفر از بسیجیان گندزدایی و ضدعفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۴    
فرماندار میامی با اشاره بر اینکه شرایط امروز مانند جنگ 8 ساله دفاع مقدس است: فرماندهان میدان جنگ امروز کادر بهداشت و درمان کشور هستند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۸    
استاندار همدان گفت: نوع مبارزه با ویروس کرونا کاملا متفاوت است و باید آرایش جنگی متفاوتی در نظر گرفت و یک مقابله جدی و اجتماعی نیاز است که در این صورت می توانیم بر این بیماری غلبه کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۴    
ضدعفونی ماشین های عمومی و شخصی مردم به همت بسیجیان پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۴    
اعمال محدودیت ترافیکی در میامی در مبارزه با ویروس کرونا
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۴    
شهردار میامی گفت: آگاهی بخشی و ارائه اطلاعات درست به مردم وظیفه اصحاب رسانه است
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی ؛ جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی سردار فدوی ؛ جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، بعد از ظهر امروز ، سردار ملک ؛ فرمانده سپاه نینوا در اولین روز کاری خود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: 50 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرستان های استان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: با حمایت موسسه دانش بنیان برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دستگاه های اکسیژن ساز بیماران کرونایی در داخل کشور تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک از تحویل 50 لیتر الکل ضد عفونی کننده به جهت رفاه حال بیماران و کادر درمانی به بیمارستان شهید ستاری قرچک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۴    
روستای فرومد به همت حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی ضدعفونی شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در استان همدان تاکنون 124 مورد مثبت ویروس کرونا داشتیم، گفت: از این تعداد 65 بیمار بهبود یافته و در خانه قرنطینه شدند و 51 نفر در بیمارستان ها بستری هستند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۴    
بانوان خانه دار روستای سوداغلن در حرکتی جهادی اقدام به تولید ماسک کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۴    
رئیس و اعضای ستاد فرماندهی مقابله با ویروس کرونا شهرستان شاهرود از مرکز موقت دوران نقاهت بیماران کرونایی تعیین بازدید نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی سردار فدوی ؛ جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر به کمک 100 میلیون تومانی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اشاره کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۷    
با مشارکت بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان خمینی شهر و حضور جهادی خواهران بسیجی، بالغ بر 6000 هزار بسته بهداشتی شامل 3 عدد ماسک ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۷    
بسیجیان گروه جهادی شهید بهبودی پایگاه ابوذر غفاری نایین برای ریشه کن کردن ویروس کرونا به تلاش خود در گند زدائی و ضد عفونی اماکن و مراکز عمومی محله خود ادامه می دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۶    
آیت الله صفایی بوشهری در پیامی درگذشت همسر و فرزندان حجت الاسلام محمد مداح روحانی جهادگری که در یکی از بیمارستان های قم مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی بود و در همین بیمارستان همسر و فرزندانش را ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۳    
کارگاه تولید ماسک در نهاوند به همت گروه جهادی بقیة الله(عج) راه اندازی و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت:یک مؤسسه پزشکی غیر مجاز که در چندین مورد سبب آسیب رساندن به بیماران شده بود، تعطیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
بسیجیان پایگاه مقاومت انصارالحسین ( ع ) خمینی شهر در ضدعفونی سازی معابر عمومی مشارکت جهادی و حضور فعال دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
جهادگران بسیجی خمینی شهر با حضور شبانه روزی در حسینیه ثارالله در دو شیفت صبحگاهی خواهران و بعد از ظهر و شیفت شبانه برادران از ساعت 18 تا 6 بامداد اقدام به تهیه 15000 ماسک در طول هر شبانه روز می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
مسئول قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا گفت: دانشجویان بسیجی به طور شبانه روز در حال پخش بسته های بهداشتی در مناطق مختلف حاشیه شهر اصفهان هستند و در حین توزیع بسته های بهداشتی محتوای آموزش بهداشتی جهت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۷    
جهادگران قرارگاه زیستی شفا سپاه شهرستان تیران و کرون در ضدعفونی خودروهای شخصی شهروندان و معابر تلاش شبانه روزی و مستمر دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۷    
بسیج ورزشکاران خمینی شهر در ضدعفونی اماکن عمومی و توزیع بسته های بهداشتی حضوری و فعال و پرشوری دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۴    
سردار محمدعبدالله پور, فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان عباس و حنیف بهبودی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۴    
مهدی کاشفی گفت: چهار هزار و 620 سبد کالا در آستانه سال جدید بین نیازمندان و خانواده هایی که درگیر بیماری کرونا هستند توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
گند زدایی و ضد عفونی کردن معابر و محلات محدوده حوزه مقاومت بسیج فتح توسط بسیجیان و گروه های جهادی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۴    
معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمت رسانی لشکر 16 زرهی قزوین نزاجا برای مقابله با کرونا در گیلان گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
گند زدایی و ضد عفونی کردن معابر و محلات محدوده حوزه مقاومت بسیج فتح توسط بسیجیان و گروه های جهادی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
حاج حسینی مسگر گفت:10 میلیون مترمکعب آب سد 15 خرداد از امروز رهاسازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
تلاش ایثارگونه مدافعان سلامت وطن در مهار کرونا ویروس در بخش های مختلف بیمارستان های امام حسین (ع) و بهار شهرستان شاهرود هویداست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 13 واحد سفره خانه سنتی، 6 واحد مجموعه گردشگری و سه واحد از هتل های استان زنجان فعالیت خود را برای قطع چرخه ویروس کرونا تعلیق کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۱    
نقاهتگاه نگهداری بیماران مبتلا به کرونا توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در مجموعه شهید بهشتی خرم آباد راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۴    
به همت گروه های جهادی پایگاه حضرت زهرا (س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود دوخت بیش از 2000 ماسک آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۴    
به همت گروه جهادی پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود، ضدعفونی و محلول پاشی معابر، آپارتمانها، مجتمع های مسکونی، مرکز خرید شهرک کوثر انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۷    
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد نورباران در طرح ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا حضور فعال و جهادی دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۴    
عملیات محلول پاشی و ضد عفونی کردن بیرون و داخل سالن جانبازان و معلولین شهرستان شاهرود به همت مسئول این هیئت ورزشی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
آئین نکوداشت از مسئولین کمیته ها و اعضای هیات تیراندازی خوزستان با حضور سیدسالارمحمدنیا رییس هیات برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
نخستین زن باردار کرونا مثبت بوکانی دیروز سزارین شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: بسته حمایتی برای رانندگان اتوبوس ها و تاکسی ها از فردا اختصاص پیدا می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
در اقدامی خود جوش معابر و اماکن عمومی خوی توسط قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوی ضدعفونی و گندزدایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
مادر شهید غلامرضا حاجی محمدی پس از تحمل سال ها رنج دوری به فرزند شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
تشکیل قرار گاه پدافند زیستی در شهرستان کوثر و بازدید میدانی فرمانده سپاه ناحیه کوثر به همراه مسئولان از بازار شهرستان
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
توزیع رایگان ماسک توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خلخال جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به روستاهای شهرستان خلخال
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۳    
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بقیه الله (عج) شهرستان نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۷    
تجربه مدیریت بحران در سایر کشورها حاکی از آن است که روسای دولت با تمام توان کابینه را به میدان آورده و فرماندهی عملیات را بر عهده گرفته اند.