شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۴۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۲    
با صدور حکمی که به امضاء سید صولت مرتضوی رسیده، مسوول ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب با صدور اطلاعیه ای تاکید کرده است:جبهه مردمی از تصمیم شورای نگهبان استقبال کرده و آن را ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه می داند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
خواهر شهید هادی در سالگرد تولد شهید ابراهیم هادی ماجرای آخرین خواسته شهید ابراهیم هادی از خانواده اش را بیان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
اگرچه دلایل متعددی برای افزایش طلاق ذکر می شود اما نکته مهم برای کاهش این پدیده ارایه آموزش های مختلف به افراد در سن ازدواج است به طوری که با آموزش مهارت های زندگی درصد زیادی از طلاق ها کاهش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۲    
مدافع ملی پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال برابر الهلال عربستان نخواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۷    
گام نیوز: امام جمعه بوشهر کاندیداهای انتخاباتی را به قانون مداری و اخلاق انتخاباتی سفارش کرد و گفت: شورای نگهبان افرادی را تائید کرد و همه باید پیروی کنند و اگر اعتراضی دارند مکتوب آنرا اعلام تا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۲    
حامیان رسانه ای دولت یازدهم هراس زیادی از روبرو شدن مستقیم رئیس جمهور با مردم دارند و موارد زیادی اتفاق افتاده که وب سایت دولت سخنان روحانی را سانسور کرده، همین نکته دلیلی است از ترس حضور در مناظره.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۲    
واشنگتن برای اطلاع فوری از آزمایش اتمی احتمالی کره شمالی، از هواپیماهای جاسوسی و پهپاد استفاده می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
هیأت معارضان سوری مورد حمایت روسیه خواستار تشکیل کمیته ای بین المللی متشکل از کارشناسان غربی و نمایندگان کشورهای منطقه، برای بررسی حادثه حمله شیمیایی خان شیخون سوریه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با جیمز متیس ، وزیر دفاع آمریکا از مواضع تند دولت جدید این کشور علیه ایران استقبال کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
همزمان با نزدیک شدن به جلسه قرائت حکم آیت الله عیسی قاسم(17 اردیبهشت) دور جدید فعالیت های میدانی و مجازی معارضان بحرینی در داخل و خارج از این کشور از امشب کلید می خورد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
جشنواره زیبای گل های داودی در بوستان ملت مشهد
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: رشد مشارکتی زنان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمینه داوطلبی انتخابات در این دوره 100 درصد است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: توسط دولت در حوزه سلامت شهرستان دشتی بالغ بر 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۷    
امام جمعه عسلویه با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه رفع مشکلات در عسلویه، گفت: دولت مردان برای حل مشکلات مردم عسلویه تلاشی ویژه داشته باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۲    
امام جمعه آبدان گفت: مردم می توانند با حضور در صحنه کلید حل مشکلات را به دست بگیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش باد شدید در استان بوشهر ضمن متلاطم شدن دریا، ارتفاع موج در خلیج فارس در این استان به سه متر می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه بوشهر گفت: شورای نگهبان کاندیداهایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده که همه داوطلبان ضمن احترام به تصمیم شورای نگهبان باید به قانون تمکین کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
علیرضا زاکانی پرچم دار مبارزه با فساد و تبعیض و ناکارامدی در کشور است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
اعتراضات ضد دولتی در ونزئلا که با تحریک احزاب غرب گرا و حمایت های پنهان کشورهای غربی در این کشور آمریکای لاتین آغاز شده همچنان ادامه دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
ولیعهد ابوظبی که به مسکو سفر کرده است با رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
یک رسانه غربی به نقل از وزیر دفاع عربستان عنوان داشت که دونالد ترامپ به عربستان سفر خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری در استان اندیشیده شده که در بوشهر و برازجان این انتخابات الکترونیکی اجرا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
امام جمعه موقت اهرم گفت: تضعیف شورای نگهبان تضعیف انقلاب و تقویت دشمنان انقلاب اسلامی است، زیرا در تمام فرایند انتخابات از ثبت نام تا اعلام شخص منتخب، تنها و تنها قانون حاکم است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
امام جمعه برازجان گفت: تمکین در مقابل تصمیم گیری شورای نگهبان برای همه نامزدهای انتخابات ضروری است و با توجه به این که شورای نگهبان یک تشکیلات قانونی است،کسی حق ندارد در مصاحبه ها ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: مناظره های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری باید زنده پخش شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
گزارش رسمی معتبرترین مرکز آماری کشور از رکوردشکنی دولت حسن روحانی در افزایش نرخ بیکاری جوانان بین 5 دولت گذشته خبر می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام رئیسی با حضور در محل شهادت شهدای هفتم تیر فعالیت انتخاباتی اش را آغاز کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
گروه های تروریستی اجازه خروج 35 اتوبوس از منطقه الراشدین را داده اما از خروج 10 اتوبوس دیگر که بیشتر آنها خانواده ها شهدا و جوانان کمیته های مردمی مدافع فوعه و کفریا هستند، جلوگیری می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از کمک 200 میلیونی دو نیکوکار در قالب جشن انقلاب به ایتام کنگانی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است، گفت: امتحانات خرداد ماه دانش آموزان از 2 تا 25 خرداد ماه برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
آموزش و پرورش در هفته گذشته با اخبارمتعددی مواجه بود که به برخی از مهم ترین این موارد پرداخته می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۷    
گام نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شرور سابقه دار محلات جنوب شهر بوشهر که به 11 خودرو مردم خسارات جدی وارد کرده بود، با داشتن یک قبضه سلاح جنگی توسط پلیس دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
گام نیوز: کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در اقدامی عجیب و بی سابقه مصوب کرد تا مناظره ها به طور ضبطی پخش شود ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
در آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر پایگاه سلامت 15 خرداد شهر شنبه افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده کشی، تیرانداری و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارد دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
فرماندار دشتی گفت: رسیدگی صلاحیت داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در هیات اجرایی شهرستان در چارچوب قانون و مر قانون انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
تشکل های دانشجویی 48 دانشگاه در نامه ای به رئیس صداوسیما اعلام کردند: از شما می خواهیم نسبت به تصمیم اشتباه عدم پخش زنده مناظرات تلویزیونی واکنش نشان دهید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به بازدید خبرنگاران از مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی به دعوت حزب الله، آن را اقدامی بی سابقه برشمردند و نسبت به آرامش ظاهری در این منطقه هشدار دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
روز گذشته کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یک مصوبه جنجال برانگیز داشت؛ پیشنهاد این مصوبه را چه کسی ارائه کرد؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
صندوق بین المللی پول دولت یازدهم را رکورددار ریخت و پاش هزینه ای در ایران معرفی و اعلام کرد این دولت نسبت به دولت قبل از خود 2 برابر خرج کرده است در حالی که وضعیت اشتغال و درآمد مردم بدتر شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
فعالیت های انتخاباتی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری از امروز آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت، گفت: راه خدمت به مردم در حوزه سلامت، ترویج فرهنگ پیشگیری است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق با توضیح جدیدترین تحولات میدانی در مناطق بخش غربی موصل تاکید کرد: عملیات آزادسازی غرب موصل روزهای پایانی خود را سپری می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه در انتقاد از دخالت های دادگاه حقوق بشر اروپا در همه پرسی تغییر قانون اساسی، گفت این مسئله ربطی به اروپا ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
روزنامه الرایه قطر از ماندن مهرداد پولادی در تیم الشحانیه برای چهارمین فصل متوالی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
سی.ان.ان روز پنجشنبه گزارش داد که در پی افزایش تهدیدات کره شمالی برای انجام حمله پیشدستانه، چین ارتش خود را در حالت آماده باش قرار داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
گام نیوز: امام جمعه بخش کاکی با توجه به وجود دشت نمکی در دشتی و مشترک مجموعه دشت و گنبد با مرز جغرافیایی شهرستان دیر خواستار تشکیل کمیته مشترک دو شهرستان و تاسیس ژئو پارک شهرستان دشتی شد و گفت ...