پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۳۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۸    
به علت آن که واردات دولت یازدهم از چین در سال 95 شامل هزاران نوع کالای مختلف بوده است، فهرست اجناس وارداتی از چین در 5 جدول منتشر می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
دستاورد دولت یازدهم (علیرغم برخی زحمات) برای خدمت به مردم تقریباً هیچ بوده است. آقایان سخن از برجام می کنند اما هیچ کار "عملی" را به عنوان دستاورد برجام نشان نمی دهند و حالا که حسابی کم آورده اند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
هزینه های بالای جنگ با کشوری همچون ایران و صدالبته تأثیرات اقتصادی در بازار بین الملل از عواملی است که فرض تهدید را دچار ابهامات جدی می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
دستگاه اسکنر جاده ای با قابلیت تشخیص و ردیابی خرابی های احتمالی جاده ها در استان بوشهر رونمایی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
در اعتراض به نوع واگذاری مغازه های قدیمی ترین پاساژ شهر اهرم، مغاه داران پاساژ مهدیه به عنوان قدیمی ترین پاساژ این شهر، برای سومین روز پیاپی همچنان حاضر به بازکردن مغازه های خود نیستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم بحران بیکاری را رفع کنیم، باید سالانه حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود و این حتماً قابل افزایش است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خط دفاع از انقلاب استمرار دارد، گفت: نبرد دشمنان و زورگویان عالم با ایران اسلامی ابعاد وسیع و پیچیده ای پیدا کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی کشور در معرض آسیب است و مراجع تقلید به طور مکرر دراین باره اظهار نگرانی کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۶    
وزیر کشور بحرین در نشست وزیرای کشور، دفاع و امور خارجه شورای همکاری خلیج فارس با تکرار ادعاهای منامه علیه تهران، دخالت های ایران در منطقه را مانع اصلی دست یابی به راه حلی برای بحران های منطقه دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
فرزان عاشورزاده تکواندوکار المپیکی کشورمان درچارچوب رقابت های بین المللی یونان نماینده رژیم اشغالگرقدس را به رسمیت نشناخت و به همین دلیل ازادامه رقابت در مسابقات بین المللی یونان بازماند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
اسطوره باشگاه پرسپولیس با حضور در بیمارستان از پیشکسوت این باشگاه که در بستر بیماری است عیادت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در فروردین ماه 96 نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.5 درصد کاهش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۶    
رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که تاکنون بیش از 40 هزار نفر برای تشرف به حج امسال ثبت نام اولیه را انجام داده اند، گفت: با نهایی شدن فرآیند اجاره هتل های حجاج در عربستان ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۱    
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت کننده در سی و چهارمین دوره ی مسابقات بین المللی قرآن کریم، صبح امروز (پنجشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه انسجام، یکپارچگی مردم، وجود مدیران و فرماندهانی همچون شهید شفیع زاده عامل اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس است، گفت: اگر مدیریت، ایثار و تکیه بر قدرت الهی در دور
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۶    
امام صادق(ع): هر که تصدق کند در ماه شعبان حق تعالی آن صدقه را تربیت کند همچنان که یکی از شما بچه شترش را تربیت می کند تا آنکه در روز قیامت به صاحبش می رسد در حالتی که به قدر کوه احد شده باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۶    
احمد یکی از معلم های نقطه صفر مرزی است. او حرفهایش را اینگونه آغاز کرد: هشت ماه است، حقوق دریافت نکرده ام، شاید باورتان نشود، گاهی پول بنزین موتور را هم ندارم به مدرسه بروم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۶    
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 11 هزار و 598 داوطلب در استان بوشهر در این آزمون شرکت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای اجرای 176 مرکز جامع خدمات سلامت، پایگاه سلامت جامعه و مرکز آموزشی مراقبت های بهداشتی در استان بوشهر 80 میلیارد تومان اختصاص یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
سرپرست پلیس فتا استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی، تیم های تخصصی پلیس فتای استان بوشهر شبانه روز فضاهای مجازی، شبکه های اجتماعی و سایت های خبری را رصد می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از عضویت دو هزار و 200 بانو در صندوق های خرد زنان روستایی استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در استان بوشهر خبر داد و گفت: تلاطم دریا در سواحل به ویژه مناطق مرکزی و شمالی استان بوشهر کاهش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
بردخون در استان بوشهر مهد عالمان و شعرای بزرگی بوده است که در راستای معرفی این چهره ها، روز بردخون تعیین شده و برنامه های متنوعی به مناسبت این روز برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در مدیریت های مختلف هیچ گاه اتوبوسی نیامدم و اتوبوسی نرفتم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۶    
مستندساز فیلم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری از سانسور فیلم تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات از سوی رسانه ملی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۶    
رسول گرامی اسلام(ص) فرمود: شعبان ماه شریفی است، و آن ماه من است و فرشتگانی که حامل عرشند آن را بزرگ می دارند و حقش را می شناسند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر از میزبانی استان بوشهر از 240 بازیکن نوجوان و جوانان و 90 نفر در کلاس پیش فصل ساحلی در بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر گفت: در عملیات مشترکی که بین پلیس های تخصصی مواد مخدر استان های بوشهر و هرمزگان انجام شد، 85 کیلوگرم مواد مخدر کشف گردید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تأکید بر اینکه امروز بسیاری از کشورهای اسلامی، هویت اسلامی ندارند، فرمودند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
کانال تلگرامی محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در آخرین پست خود نوشت: مردم عزیز ایران؛ فردا انتظار دارید بنده به نمایندگی از شما در مناظره، چه خواسته ها ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما از قرآن دوریم، از آن بیگانه ایم، از مفاهیم آن دوریم. باید تلاش کنیم که مفاهیم قرآنی جزو مفاهیم رایج و گفتمانهای عمومی ملتهای ما قرار بگیرید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
در پی مماشات حکام پاکستانی با جیره خواران آل سعود 10 مرزبان دیگر ایرانی به شهادت رسیدند ولی پرسش از دولتمردان پاکستانی این است که آیا سازمان اطلاعات ارتش پاکستان (آی.اس ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت های بهداشتی درمانی 180 پروژه با سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
تصاویر و اطلاعات برخی از شهدای مرزبانی که شب گذشته در میرجاوه به شهادت رسیدند، منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
دانشیار گروه علوم قرآن و حدیث معتقد است اخلاق مناظراتی امام رضا(ع) و مناظرات اخلاقی ایشان شامل اخلاق علمی و اخلاق عملی بود که می تواند الگوی مناسبی برای مناظرات دینی و سیاسی باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
میرزای شیرازی که ازبزرگان تاریخ مرجعیت تشیع است از تایید یکی از علمای باتقوای عصر خود خودداری می کند و .....
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سارق داخل خودرو با اعتراف 35 فقره سرقت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور گفت: دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن و همچنین نمایندگی ایران در سازمان ملل نیویورک برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنگان هشت دستگاه خودرو با دو میلیارد و 730 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در 48 ساعت گذشته توقیف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
واشنگتن پست عملکرد دونالد ترامپ در صد روز نخست ریاست جمهوری وی را با رؤسای جمهور قبلی آمریکا مقایسه کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
پروسه تکراری ارزانی و گرانی محصولات کشاورزی گریبان گوجه فرنگی را ر ها نمی کند به طوریکه قیمت این محصول در مغازه های سطح شهر به بالای 7 هزار تومان رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
پس از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این بار یک مهاجم ایرانی با عملکرد خوبش افزایش 2.5 برابری قیمت داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کاخ سفید گفت در صورتی که ایران روح توافق هسته ای را نقض کند به آن پاسخ مناسب خواهیم داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
تعدادی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز از رسانه ملی با مردم سخن می گویند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۰    
دانشجویان و طلاب محترمی که در سامانه bon.tibf.ir فرآیند ثبت نام خود را کامل انجام داده اند، از امروز(7 اردیبهشت) می توانند به شعب و یا شهرنت های بانک شهر مراجعه و بن کارت ثبت نامی خود را دریافت ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۰    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند میدان نفتی الشاعر، منطقه تل الصوانه و اراضی وسیعی از جنوب تدمر را از داعش بازپس گیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
وزیر اسبق بهداشت در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس گفت: حضور اسحاق جهانگیری در رقابت های انتخاباتی به این مفهوم است که رئیس جمهور قادر به دفاع از دولت خود نیست و کارنامه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
همایش زندگی سالم با نشاط و امید به مناسبت هفته سلامت با حضور پرشور مردم و مسئولان در سالن شهید حکیمی دیر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۰    
امروز پنج شنبه 7 اردیبهشت جهانگیری، روحانی، قالیباف و آقا میر سلیم، چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی و در برنامه های جداگانه با مردم صحبت می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
بی بی سی با اشاره به حضور آقای جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری، از وی به عنوان نامزد اصلاح طلبان و یار کمکی آقای روحانی یاد کرد که به احتمال زیاد به نفع وی از انتخابات کنار خواهد کشید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
یکی از کارشناسان مسائل یمن در گفت وگویی گفت که بحران انسانی در این کشور به دلیل محاصره ناجوانمردانه به اوج خود رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۰    
دولت نهم و دهم به ازای هر 100 تومانی که بدست می آورد، 22 تومان را برای آبادانی کشور خرج می کرد. در دولت روحانی این میزان به 11 تومان به ازای هر 100 تومان رسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
ناتو رزمایش بزرگ دفاع سایبری در اروپا برگزار می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
فراکسیون امید اصلاح طلبان مجلس باید نسبت دوستی شهرام جزایری و الیاس حضرتی مهمی و قرار دادن طباخی به عنوان اتاق جلسات و فکر اقتصادی، پاسخ مناسبی جهت تنویر افکار عمومی بدهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز آزمون کارشناسی ارشد 96 در روزهای پنجشبه و جمعه از رقابت 500 هزار نفر در نخستین روز برگزاری این آزمون خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: از هر جهت، سلام امام معصوم مقدم است. آنها سلام می کنند. وقتی توفیق نصیب شد و غسل(زیارت)کردی؛ معلوم می شود که سلام را اجابت کرده ای.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل دپورتیوو لاکرونیا به پیروزی 6-2 رسید تا بار دیگر با بارسا هم امتیاز شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بحران های مختلف در جریان های سیاسی مختلف را باید با قرآن تطبیق دهیم تا ملاک جریان شناسی ما آیات قرآن باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
آرسنال موفق شد در خانه با یک گل لستر را مغلوب کند تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه حفظ شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
پاری سن ژرمن با پیروزی 5-0 مقابل موناکو، به فینال رقابت های جام حذفی فرانسه راه پیدا کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
بایرن مونیخ در دیداری خانگی در نیمه نهایی جام حذفی آلمان مقابل دورتموند با نتیجه 3-2 شکست خورد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.